Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 11 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J+
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 11 [X360 - 1.10.2010]

Kannattaako hommata pelkästään manager-modea ajatellen? En pelaile netissä enkä ole koskaan tykännyt be a prosta, mutta manager-mode kiinnostaa. Onko jotain peli-ilon vieviä bugeja esiintynyt?

itse en semmoisen viiden liigapelin + harkkamatsit jälkeen oo vielä mitään huomannut. ainoa mikä ihmetyttää, että skouttausta ei ole ollenkaan, tai ainakaan en mistään oo sitä löytänyt. myös valmentajien ja stadionin päivitystä ei myöskään näyttäis olevan enää ollenkaan.

mutta kyllä itse ainakin suosittelen lämpimästi päivittämään tähän, on tää manager mode ainakin toistaiseks osoittautunut paremmaks kuin 10:ssä oleva. kunhan saa vielä ekan kauden läpi pelattua, niin näkee onko niitä bugeja taas.

Onko tässä sama ongelma mitä FIFA10 et laitapakki jää välillä aina muusta puolustuslinjasta vielä monta metriä alemmas? FIFA10 ainoa oikea ongelma mun mielestä oli tuo.

mutta kyllä itse ainakin suosittelen lämpimästi päivittämään tähän, on tää manager mode ainakin toistaiseks osoittautunut paremmaks kuin 10:ssä oleva. kunhan saa vielä ekan kauden läpi pelattua, niin näkee onko niitä bugeja taas.

Jep, toi tosiaan itseäkin hieman ihmetytti, että miksi Staff Upgradetus on pudotettu pois. Vaikka tossa toki oli viime versiossa omat ärsyttävyytensä, niin se oli mielestäni aika jees ominaisuus silti. Mutta muuten noi uusitut moodit vaikuttaisivat näin reilun puolen kauden pelien perusteella paremmilta (itse pelaan player-manager-moodilla). Harjoituksissa loukkaantumiset mm. tuovat aika kuumottavaa jännitystä kehiin. :)

Oikeastaan ainoa kitinän aihe, mitä olen vielä keksinyt, on se, että tämän vuoden versiossa tuomarin viheltämät "rike-etu" -aika on liian pitkä. 10:ssä se oli ehkä vähän liian lyhyt, mutta tässä tuntuisi taasen olevan liian pitkä. Ärsyttää välillä, kun tuomari viheltelee tilanteista, jotka ovat jo selkeästi menneet ohi, ja sitten riistät pallon ja pilli soi.

Jotenkin tuntuisi, että vapareiden vetäminen tässä versiossa on aivan sairaan vaikeeta, ainakin, jos kyseessä on joku 60-70 overalleiltaan oleva jannu (alotin räkäsemmästä päästä liigoja uran). Kellään muulla samanlainen fiilis?

Johan on jätetty ärsyttävä asia peliin, nimittäin lobatut juoksupassit. Voi kuinka ärsyttävää se on kun Fifa10:ssä jo onnistuneet juoksuhomot juoksevat ronaldojen kanssa aina samalla tavalla! Toinen ärsyttävä asia nettipelissä on vain 40 sekunnin mahdolllisuus vaihtaa kokoonpanoja ennen kuin peli alkaa. Etenkin kun on vielä live seasonit käytössä!!:mad:

Johan on jätetty ärsyttävä asia peliin, nimittäin lobatut juoksupassit. Voi kuinka ärsyttävää se on kun Fifa10:ssä jo onnistuneet juoksuhomot juoksevat ronaldojen kanssa aina samalla tavalla! Toinen ärsyttävä asia nettipelissä on vain 40 sekunnin mahdolllisuus vaihtaa kokoonpanoja ennen kuin peli alkaa. Etenkin kun on vielä live seasonit käytössä!!:mad:

Noi lobbaus syötöt on kyllä haitarista. Varsinkin, jos pallo lentää lähelle puolustajaa, niin pakki yrittää ottaa pallon automaattisesti haltuun ja yleensä haltuunotto epäonnistuu, jolloin hyökkäävä pelaaja juoksee ohi kun pakin vauhti hidastuu... ja sitten ollaankin yksin läpi.

Lisäksi liven Quick-matchin pelinopeus on nopeutunut julkaisun jälkeen. Aluksi pelinopeus oli samaa tasoa kuin managermodessa normal-asetuksella (mikä oli hyvä, koska juoksunopeus ei ollut niin ratkaiseva). Nyt vauhti on kuitenkin kuin jääkiekkokaukalossa ja munaravi on hetkittäin jotain aivan käsittämätöntä.

Lisäksi pelissä on jotain ihmeellisiä glitch bugeja, joita pystyy ilmeisesti itse aiheuttamaan. Useasti ainakin vastustaja painaa starttia heti, kun on tehnyt maalin ja siitä seuraa ihmeellistä jumittamista loppupelin ajaksi. Lopulta yhteys katkeaa, mutta vastustaja saa 1-0 voiton, koska kumpikaan ei katkaise yhteyttä vaan peli katkeaa EA:n serverillä tms. (tätä käynyt reilut 10 kertaa, joten ei voi olla mikään vahinko).

Ultimate Teamia tuli kokeiltua ensimmäistä kertaa koskaan ja konsepti sinänsä on varsin hauska, mutta ainakin nettipelailun osalta tuon pilaa täysin se, ettei vastustajaa voi etsiä vain manuaalipelaajien joukosta. Ei kiinnosta ping-pong-syöttelyllä-läpiajoon-joka-veto-ylänurkkaan -pelaajia vastaan pelaaminen.

Niimpä... otetaanko matsia?
Pyrin pelaamaan futista.
Voisin koittaa muistaa lisäillä sinut, vaikka olen kyllä nyt viihtynyt enemmän yksinpelin parissa. Pelataan ihmeessä Head to headia jossain vaiheessa, mutta tuota Ultimate Teamia ei ole järkeä pelata "Play a friend"-moodissa, koska siitä ei kuulemma saa kolikoita!

Ultimate Teamia ei ole järkeä pelata "Play a friend"-moodissa, koska siitä ei kuulemma saa kolikoita!

Sinänsä ihan järkevää, vältytään niiltä jotka keräisivät tuosta hirveät määrät rahaa ja rakentaisivat supertiimin.

Sinänsä ihan järkevää, vältytään niiltä jotka keräisivät tuosta hirveät määrät rahaa ja rakentaisivat supertiimin.

Ei rahaa UT:ssä pelaamalla tehdä. Kolikoita saa helposti kun jaksaa hieman selailla pelaajamarkkinoita ja ostaa halvalla huippupelaajia ja sitten myy niitä kalliimmaalla eteenpäin.

Eilenkin "tienasin" tunnissa kymppitonnin, kun ostin 7 pelaajaa yht. noin 5 tonnilla. Sitten laitoin ukot myyntiin illalla myyntiin ja aamulla kaikki oli mennyt noin 2 tonnia kappale.

Useasti vastaan tulee myös todellisia tarjoushintoja, jolloin saat huippupelaajan parilla tonnilla, kun normaalimyyntihinnat pyörii tuhansissa. Tuolloin yhdellä kaupalla voi saada massia jopa 10-20 tuhatta.:)

EDIT: Ens viikon perjantaina muuten tulee päivitys Fifaan.

Vastaus: FIFA 11 [X360]

Moro!
Onkos kukaan päässyt lataamaan tuota päivitystä FIFAan joka piti tulla 17.11 boxille?

Moro!
Onkos kukaan päässyt lataamaan tuota päivitystä FIFAan joka piti tulla 17.11 boxille?

Päivitys tuli jo 12.11 samaan aikaan kuin Ps3:lle. En kyllä totta puhuakseni ole huomannu mitään muutosta mihinkään. Päivityksen koko oli tosiaan tuo 5MB, elikkäs huomattavasti pienempi kuin pleikan vastaava. Taidettiin toverit saada vain nuo Lincoln Cityn uudet pelipaidat.

No mutta niinhän se olikin kun rupesin tarkemmin muistelemaan, että tosiaan sinä päivänä kone lataili jonkun päivityksen. Ilmankos se ei 17 päivä mitään ladannutkaan :)

Kivasti menee aika pelatessa tätä. Joukkueissa ON EROA. Vai mitä sanotte tuloksista World Classilla? Hamburger (minä)-Inter (CPU) 0-1 ja Fenerbahce (minä)-Brescia (CPU) 5-0. 10min puoliajoilla.

Onkos joku kokeillut sekä tätä, että uutta pessiä ja vertaillut eroja? Kumpi on parempi :)

Tuli hommattua uus fifa, hieno pelihän tää o! Onko muilla samaa ongelmaa ei pääse hutti joukkueella pelaa jotain servereitä herjaa, oon ladannu hutin kyl storesta.

Pitääkö jotain tehä vile et pääsee pelaa?

Hankin tämän itselleni äskettäin, ja olen viihtynyt be a pro-pelaajallani career-moodissa, siis siten että ohjaan vain omaa pelaajaani. Vaikken ole aivan viimeisintä PESiä pelannut, tuntuu siltä että pallonhallinta toimii paremmin tässä kuin PESissä. Toisaalta kaikki ei ole aivan auvoista, esim. pelin mukana ei tullut ohjekirjaa suomeksi tai englanniksi, vain ruotsiksi ja muilla skandinaavisilla kielillä.

Valikot ärsyttävät minua turhan monine klikkauksineen (esim että careerissä peli tuputtaa turhia sähköposteja luettavaksi vaikka niissä ei ole mitään merkittävää) ja lisäksi on tapahtunut outoja ilmiöitä ja mahdollisia bugeja. Esim kerran sain ottelun aikana vamman ja peli skippasi loput pelistä koska ohjausmuotoni oli "vain oma pelaaja". Sitten seuraavalla kerralla kun kävi samoin (samoin asetuksin), peli täysin hämärästi heitti minut ohjaamaan koko joukkuetta miinus oma pelaaja. En ainakaan omasta mielestäni painanut mitään toista nappia, peli vain päätti lennossa että muutetaampas nyt asetuksia.

Lisäksi kuvakulma on välillä vaihtunut hämärästi kesken matsin siten että oma pelaaminen on mennyt sekaisin, mahdollisesti painoin jostain napista mitä en tiedä koska kuten sanottua ohjekirjaa ei ole. Jostain pääsee kai ohjaimen asetuksiinkin mutta nähtävästi ainoastaan kesken matsin.. Kuten sanottua, valikoissa on parantamisen varaa. Kun menin asetuksiin kesken kyseistä matsia, kamerakuvakulmien muuttamisella ei tuntunut olevan mitään vaikutusta kesken olevassa pelissä.

Ikävin ominaisuus on se että peli tuntuu menevän sekaisin jos langattomasta padista katkeaa virta kesken matsin.

Oli minulla jotain kysyttävääkin, ainakin että mitä muuta merkitystä matsin aikana pelaajan staminan loppumisella on, kuin että sprinttaus ei onnistu? Tuleeko laukauksista epätarkempia tai jotain sellaista?

Ja mikä on se ohut vihreä-punainen palkki joka ilmestyy välillä pelaajan staminapalkin päälle kun matsissa on katko?

Ylös Bottom