Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Eikös tuon seinäsyötön pitäisi toimia tuolla L1 + syöttö kombinaatiolla? Oletin että L1 kun pistää pohjaan ja syöttää, niin syöttävä kaveri lähtisi pystyjuoksuun, näin ei kuitenkaan läheskään aina tapahdu. :confused:
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Eikös tuon seinäsyötön pitäisi toimia tuolla L1 + syöttö kombinaatiolla? Oletin että L1 kun pistää pohjaan ja syöttää, niin syöttävä kaveri lähtisi pystyjuoksuun, näin ei kuitenkaan läheskään aina tapahdu. :confused:

Kyllä se juurikin näin ainakin periaatteessa kuuluisi mennä. ja useimmiten ainakin itsellä meneekin.


Tänään lisättiin Ultimate Teamiin Carl Jenkinson (Suomi) :D
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

On se ihme kun joka kerta pelin käynnistäessä uudelleen ja käymässä katsomassa, löytyisikö kokoonpanopäivityksiä, niin niitä löytyy. Lataa muka jotain sekunnin, mutta oikeasti en ole huomannut mitään eroa. Jos menee samalla pelikerralla uudestaan lataamaan, niin ei löydy päivityksiä. Mutta heti pelin uudelleenkäynnistyksen jälkeen löytyy muka. Tosiasiassa siirtoikkunan jälkeisiä kokoonpanoja ei ole julkaistu, vaikka päivitysten löytymisestä päätelleen päivittävät harva se päivä kokoonpanoja. Parempi tietenkin, että ottavat kaikista pelaajista kunnolla selvää ja julkaisevat kerralla myöhemmin kunnon päivityksen.

Mutta en kyllä tiedä, kuinka hyvin tähänkään mennessä on mallinnettu esim. serie B:n pelaajia. Onko heitä edes yritetty mallintaa itsensä näköisiksi ja onko heidän ominaisuuspisteensä vedetty hatusta kokonaistaso vain huomioiden. Osaisiko joku alasarjapeluri vastata?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Taas on tullut pelattua joku 10 peliä Career Modea ilman yhtään vaparia.. Äskeisessä pelissä Milania vastaan ei vihelletty yhtään vaparia kumpaankaan suuntaan. On se käsittämätöntä :mad:
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Taas on tullut pelattua joku 10 peliä Career Modea ilman yhtään vaparia.. Äskeisessä pelissä Milania vastaan ei vihelletty yhtään vaparia kumpaankaan suuntaan. On se käsittämätöntä :mad:

Kuinka pitkiä pelejä pelaat? Kyllä mulla ainakin tulee vapareita ihan hyvin, tosin mulla on 30min pitkät ottelut.

On vähän kaksijakoiset fiilikset tästä pelistä. Alussa tämä tuntui aivan upealta ja paremmalta kuin PES 2012 (ostin vuoden alussa, PESin olin hankkinut jo julkkareina), mutta sitten matsit alkoivat jotenkin tuntua puuduttavilta eikä maalintekokaan tuntunut enää kovinkaan kummoiselta. Sen sijaan PESissä jokainen maali tuntuu aina niin hienolta ja sitä kokee aina saavuttaneensa jotain. FIFAssa itseltäni fiilistä syö näissä tilanteissa se, että pelaajan "täytyy" itse painella nappeja, jotta pelaaja tuulettaisi maalia. Kuulostaa varmaankin erikoiselta ja typerältä että tällaisesta asiasta pitää valittaa, mutta itse koen sen näin.

Mitä tulee realismiin, niin siinä teoriassa FIFA vie selvän voiton monipuolisella puolustussysteemillään, ultrahitailla pallonkuljetusmahdollisuuuksillaan, pelaajien aidonnäköisllä ja -tuntuisilla liikkeillään jne. Mutta käytännössä tilanne on toinen. PESin pelastaa loistava pelinopeuden säätömahdollisuus, joka todella vaikuttaa nopeuteen. Sen ollessa alimmillaan peli vain tuntuu FIFAa realistisemmalta, kaikista puutteistaan huolimatta. Toki FIFAssakin on mahdollisuus vaikuttaa pelinopeuteen, mutta eipä sitä silti aivan tarpeeksi hitaaksi saa.

Kaiken kaikkiaan täytyy vain todeta, että vaikka FIFA on paperilla oikeastaan lähes kaikessa PESiä parempi, niin PES kirii rinnalle oikean futismatsin ja "siellä olemisen" tunnelmallaan. En yksinkertaisesti osaa sanoa, kumpi on parempi. (Sori nyt kun tulin tähän topikkiin näitä vertailemaan, jos ylläpito katsoo aiheelliseksi siirtää tämän, niin ei haittaa.)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ärsyttävää kun ei voi pelata Ultimate Teamia ollenkaan. Joka ikisen pelin jälkeen tulee disconnect ja vaikka voittaisin se kirjataan tappioksi. EA:n mukaa tuota ongelmaa esiintyy vain 2%:lla pelaajista, mutta EA:n serveri on täynnä itkutopikkeja kyseisestä ongelmasta. Ongelmaan sieltä ei varsinaisesti löydy ratkaisua ja EA:n väki on ilmoittanut etsivänsä vikaa. He kehottivat myös avaamaan tietyt portit, mutta siitä ei ainakaa ole kiinni, kun minulla on kaikki portit auki PS3:lle (DMZ).

Onkos teillä kellään esiintynyt tuota ongelmaa ja olletteko keksineet siihen ratkaisua?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ärsyttävää kun ei voi pelata Ultimate Teamia ollenkaan. Joka ikisen pelin jälkeen tulee disconnect ja vaikka voittaisin se kirjataan tappioksi. EA:n mukaa tuota ongelmaa esiintyy vain 2%:lla pelaajista, mutta EA:n serveri on täynnä itkutopikkeja kyseisestä ongelmasta. Ongelmaan sieltä ei varsinaisesti löydy ratkaisua ja EA:n väki on ilmoittanut etsivänsä vikaa. He kehottivat myös avaamaan tietyt portit, mutta siitä ei ainakaa ole kiinni, kun minulla on kaikki portit auki PS3:lle (DMZ).

Onkos teillä kellään esiintynyt tuota ongelmaa ja olletteko keksineet siihen ratkaisua?

Sama ongelma täällä. Pari kuukautta toimi normaalisti, mutta kun talon nettiyhteys muuttui ja tuli uusi nettiboksi, niin alkoivat ongelmat. Kaikkea on yritetty, kahta matsia lukuunottamatta ei auta :mad: Minkä mallinen modeemi sinulla on? Itsellä Cisco EPC3825.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Sama ongelma täällä. Pari kuukautta toimi normaalisti, mutta kun talon nettiyhteys muuttui ja tuli uusi nettiboksi, niin alkoivat ongelmat. Kaikkea on yritetty, kahta matsia lukuunottamatta ei auta :mad: Minkä mallinen modeemi sinulla on? Itsellä Cisco EPC3825.
Sama modeemi on mullakin, mutta miten vika voisi siitä johtua kun kaikki portit ovat kuitenkin PS3:lle auki, vai ovatko sittenkään? :O
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Sama modeemi on mullakin, mutta miten vika voisi siitä johtua kun kaikki portit ovat kuitenkin PS3:lle auki, vai ovatko sittenkään? :O

Ei harmainta aavistustakaan. Muut pelimuodot myös netissä toimivat moitteetta.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Muut pelimuodot myös netissä toimivat moitteetta.
Kyllä, muut pelimuodot ja myös muut pelit toimivat moiteetta. Myös Call of Duty (MW2-BO) ja Bad Company 2 toimivat hyvin, joissa taas monella muulla oli ongelmia. Keskustelu alkaa jo menemään ohi aiheen ja tätä voisi jatkaa jossakin ongelmathreadissa, kun kellään ei näytä olevan mitään poppaskonstia tiedossa.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Kokeilin Arsenalilla taas vaihteeksi joukkueen alkuperäistä, oikeaa pelisysteemiä (4-3-3:a). Tavallisesti olen pelannut 4-4-2:lla, mutta nyt päätin tosiaan testata tuota kolmen hyökkääjän taktiikkaa. Se myös toimi varsin hyvin sillä voitin kaksi H2H-peliä kolmesta.

Toisessa niistä vastustaja luovutti ollessani 4-0-johdossa tokalla puoliskolla. Kaudesta oli vielä kaksi peliä jäljellä, mutta peli heitti minut uudestaan Division 3:een, vaikka otteluita oli siis vielä yksi jäljellä. Minulla ei kuitenkaan enää ollut mahdollisuuksia kakkosdivariin mutta paikkani kolmosessa olin jo varmistanut.

Äsken otin muutaman matsin Swansealla, ja hyvin toimii. Ei tarvitse pelätä messejä eikä ronaldoja jatkuvalla syötöllä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Osaisko joku auttaa minua Fifa 12 UT:n kanssa? Itse haluasin ne saavutukset myös Ultimate teamista Xboxilla. Minulla on joukkue missä overall on 81 mutta ongelmana on että ei ole rahaa ostaa parempi pelaajia. Mikäli saisin esim 50 000 coinssia niin saavutukset "voisi ostaa". Hyviä pelaajia kuitenkin on niin halvalla myynnissä. Millä tavalla te olette coinssinne hankkineet? Pelaamalla yksittäisiä pelejä? Treidaamalla(ohjeita ja vinkkejä tähän)? Kiitos paljon vastanneille :)
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Osaisko joku auttaa minua Fifa 12 UT:n kanssa? Itse haluasin ne saavutukset myös Ultimate teamista Xboxilla. Minulla on joukkue missä overall on 81 mutta ongelmana on että ei ole rahaa ostaa parempi pelaajia. Mikäli saisin esim 50 000 coinssia niin saavutukset "voisi ostaa". Hyviä pelaajia kuitenkin on niin halvalla myynnissä. Millä tavalla te olette coinssinne hankkineet? Pelaamalla yksittäisiä pelejä? Treidaamalla(ohjeita ja vinkkejä tähän)? Kiitos paljon vastanneille :)

Itse tuplaillut rahani 20 000-> 40 000 jne, nyt on rahaa joku 700 000.

Paras tapa on ostaa pelaajia, ja myydä pois pienellä voitolla. Vaikka sitten vaan sillä 100 voitolla, kolikoita kerätään kärsivällisyydellä. Et saa 50 000 päivässä, etkä välttämättä toisessakaan. Itse tuplasin 50 000 kolikkoa sataan tuhanteen viikossa, joten se vie aikaa.

Osta sopimuksia VAAN 300, myy pois 500-600. Sopimukset ovat siitä helpoin tapa tehdä kolikoita, koska niistä saa 100% varmasti rahansa takaisin, jos ei mene kaupaksi laittaa, vaikka sitten vaan sen 350 hinnaksi. ÄLÄ KUITENKAAN TIPUTA HINTOJA NOPEASTI, jos ei mene vaikka esimerkiksi 20 sopimusta viikossa kaupaksi, voit kokeilla laskea hintaa.

Myös '59th minute' taktiikka on hyvä, otat tietyn liigan ja selaat 59 minuuttiin asti, sielä löytyy aina halvalla hyviä pelaajia, esim itse sain torresin 8000. Selaamisessa menee about 30min.

Tässä vielä oma 'unelma' sqd, jonka olen kasannut.

EA SPORTS Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

Myös inform-korteilla kannattaa rahastaa. Itse ostelen niitä ja myyn pois n.5-10k voitoilla.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Yksi todella helppo tapa hitaasti keräillä vähän rahaa on ostella 600 coinsilla kultaisia rare-pelaajia (kultakortteja, jotka ns.kiiltäviä). Sitten poistaa (kaikista rareista saa vähintään 600 coinsia) tai myydä pienellä voitolla eteenpäin. Ei vaadi tietoutta pelaajien hinnoista yms, joten helppo tapa aloittelijoille.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Itse tuplaillut rahani 20 000-> 40 000 jne, nyt on rahaa joku 700 000.

Paras tapa on ostaa pelaajia, ja myydä pois pienellä voitolla. Vaikka sitten vaan sillä 100 voitolla, kolikoita kerätään kärsivällisyydellä. Et saa 50 000 päivässä, etkä välttämättä toisessakaan. Itse tuplasin 50 000 kolikkoa sataan tuhanteen viikossa, joten se vie aikaa.

Osta sopimuksia VAAN 300, myy pois 500-600. Sopimukset ovat siitä helpoin tapa tehdä kolikoita, koska niistä saa 100% varmasti rahansa takaisin, jos ei mene kaupaksi laittaa, vaikka sitten vaan sen 350 hinnaksi. ÄLÄ KUITENKAAN TIPUTA HINTOJA NOPEASTI, jos ei mene vaikka esimerkiksi 20 sopimusta viikossa kaupaksi, voit kokeilla laskea hintaa.

Myös '59th minute' taktiikka on hyvä, otat tietyn liigan ja selaat 59 minuuttiin asti, sielä löytyy aina halvalla hyviä pelaajia, esim itse sain torresin 8000. Selaamisessa menee about 30min.

Tässä vielä oma 'unelma' sqd, jonka olen kasannut.

EA SPORTS Football | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Football

Myös inform-korteilla kannattaa rahastaa. Itse ostelen niitä ja myyn pois n.5-10k voitoilla.

Kiitos neuvoista, huomasin linkkisi vuoksi sen, että näitä myyntejä ja ostoja voi tehdä myös netissä. Ei tarvitse koko ajan roikkua boxin ohjaimessa kiinni. Hyvä! Voisitteko vielä valaista että mitä ne mustat kortit ovat? Ovatko ne jotenkin arvokkaampia? Entä miten tuo overall juttu lasketaan? Entä miten saa kemian täyteen ja mikä siihen vaikuttaa? Olen pyrkinyt nyt ostamaan sellaisia pelaajia jotka sopivat täydellisesti minun taktiikkaan 4-3-1-2.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Kiitos neuvoista, huomasin linkkisi vuoksi sen, että näitä myyntejä ja ostoja voi tehdä myös netissä. Ei tarvitse koko ajan roikkua boxin ohjaimessa kiinni. Hyvä! Voisitteko vielä valaista että mitä ne mustat kortit ovat? Ovatko ne jotenkin arvokkaampia? Entä miten tuo overall juttu lasketaan? Entä miten saa kemian täyteen ja mikä siihen vaikuttaa? Olen pyrkinyt nyt ostamaan sellaisia pelaajia jotka sopivat täydellisesti minun taktiikkaan 4-3-1-2.


Mustat kortit ovat informeja. eli EA valitsee joka viikko Team Of The Weekin, oikean maailman suoritusten perusteella, ja sitten viikon ajan ovat nuo pelaaien parannellut inform versiot pakoissa.

Kemiaan vaikuttaa se, että ne linkit niitten pelaajien välillä on kunnossa. linkkejä saa samasta kansalaisuudesta, liigasta ja eniten joukkueesta. myös oikea formation ja position(pelipaikka) vaikuttaa kemiaan.

Ja treidailusta sen verran että ainakin itse treidailen lähinnä suht halpoja silvereitä (esim ostan 1-2 tonnilla ja myyn sitten 3-4 tonnilla) tai sitten ostan pelaajia joilla on väärä pelipaikka suhteessa formationiin. esim. haen pelaajaa paikalle RM formationilla joka käyttää laitureita (RW) ja muutan sitten tuon RM pelaajan RW:ksi ja myyn voitolla eteenpäin. Sen tarkemmin nyt en varsinaisesti halua mainita että ketä pelaajia treidailen, ettei nyt omat bisnekset kärsi :D

mutta nuilla tekniikoilla tulee tehtyä sellasta 20-50 tonnia päivässä (illasta ostelen tunnin ajan pelaajia ja laitan yöksi myyntiin) ja tuo ostelu menee ihan siinä muun netti surffailun ohella.

sivustolta ultimatedb.nl voi tsekkailla keskihintoja ja muuta hyödyllistä
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Huh, taistelin itseni peräti Division 2:een! Kauden aikana vain yksi tappio ja yksi tasuri, loput matsit päättyivät voittoon. Homma näyttää sujuvan vallan mainiosti Swansealla.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Dingdingdin! A.Taraabt myyty 3000 pois formaatille 4-4-2 ;) Ostin kaverin 5-3-2 formaatille. Formaatti kortti maksoi n. 1000 ja pelaajan sain 400.

Btw, jos tykkää kikkailla kuten allekiroittanut, sopii pelaaa myös täydellisesti pelikäyttöön 5* kikkojensa ansiosta.

Normaalisti pelaaja maksaa kuitenkin n.1000. Hyvä ostos silti.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Yksi tapa rahan keräämiseen on se, että ostaa team of the weakin viimeisenä päivänä in formeja joiden hinnan uskoo nousevan. Sitten myy ne silloin pois kun parhaaksi näkee. Itse satsasin pariin TOTY pelaajaan reilu kuukausi sitten, joista kuittasin n. puoli miljoonaa.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Dingdingdin! A.Taraabt myyty 3000 pois formaatille 4-4-2 ;) Ostin kaverin 5-3-2 formaatille. Formaatti kortti maksoi n. 1000 ja pelaajan sain 400.

Btw, jos tykkää kikkailla kuten allekiroittanut, sopii pelaaa myös täydellisesti pelikäyttöön 5* kikkojensa ansiosta.

Normaalisti pelaaja maksaa kuitenkin n.1000. Hyvä ostos silti.

maksoit tonnin 5-3-2 kortista? :D
 
Ylös Bottom