Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Vit ku ei tuu joka päivä jotain uutta tietoa FIFA 12 yhyy :( en jaksa enään odottaa demoa enkä koko peliä. Mutta ei demoon enää montaa päivää ole.

EDIT: mist katotte näit FIFA 12 uusia uutisia itte katon facebookist ku en oikee tiiä mitää hyvii sivustoja mist voi niit lukee.

Tuolta löydät kaikki uudet tiedotteet, ja topicit ovat täynnä spekulaatiota niistä -> Xbox 360 & PS3 Discussion : EA Forums
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

No ei oikeestaan jos ei ole enään tapaa antaa 2 pelaajalla pressuree.. Ehkä ne ois voinu vähän "tyhmentää" sitä mutta ei tuota ois tarvinu kokonaan ottaa pois jos näin tosiaan on nyt tapahtunu. Mitäs sitten tehdään jos vastustaja vaikka maalilla johtaa ja syöttelee topporeilla alhaalla jotain kolmioo? :E Ja joukkueella jonka pitäis saada se maali aikaan niin ei ole enään mahd. ottaa palloa pois.

Siis pelistä ei ole, käsittääkseni, poistettu sitä että voit käskeä konetta auttamaan prässissä. Vaan pelistä on siis poistettu se "autopressure" millä 90% pelaajista puolusti 100% ajasta. Eli pisti vain prässinapin pohjaan ja sitten aina se ohjattavana oleva pelaaja juoksi loputtomiin pallollisen perässä ja automaattisesti koitti ottaa kokoajan palloa pois.

Nyt sen tilalle on laitettu systeemi missä kaveri saadaan ns. tuntumalle prässiasentoon, mutta sitten pitää itse päättää milloin tehdä "isku" eli koittaa riistää palloa. Omasta mielestäni tuo tuntumalla olemisessa prässi pitäisi saada vähän lähemmäs, asennossa, nyt turhan paljon tilaa pyöritellä. Noh ehkä se pelissä ei toimi kuten oikeasti.

Mutta siis se automaaginen prässäys onneksi poistettu. Puolustaminen kun ei ollut ollenkaan useimmille pelaajille ollenkaan kiinni taidosta tai ajattelusta. Nyt sitten on jokaisen pakko miettiä puolustuksessakin milloin koittaa taklata, milloin vain hidastaa, milloin ohjata mihinkin suuntaan ja milloin vain koittaa peittää vetoa jne.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Siis pelistä ei ole, käsittääkseni, poistettu sitä että voit käskeä konetta auttamaan prässissä. Vaan pelistä on siis poistettu se "autopressure" millä 90% pelaajista puolusti 100% ajasta. Eli pisti vain prässinapin pohjaan ja sitten aina se ohjattavana oleva pelaaja juoksi loputtomiin pallollisen perässä ja automaattisesti koitti ottaa kokoajan palloa pois.

Nyt sen tilalle on laitettu systeemi missä kaveri saadaan ns. tuntumalle prässiasentoon, mutta sitten pitää itse päättää milloin tehdä "isku" eli koittaa riistää palloa. Omasta mielestäni tuo tuntumalla olemisessa prässi pitäisi saada vähän lähemmäs, asennossa, nyt turhan paljon tilaa pyöritellä. Noh ehkä se pelissä ei toimi kuten oikeasti.

Mutta siis se automaaginen prässäys onneksi poistettu. Puolustaminen kun ei ollut ollenkaan useimmille pelaajille ollenkaan kiinni taidosta tai ajattelusta. Nyt sitten on jokaisen pakko miettiä puolustuksessakin milloin koittaa taklata, milloin vain hidastaa, milloin ohjata mihinkin suuntaan ja milloin vain koittaa peittää vetoa jne.

No tuo jo kuulostaa järkevämmältä. Itseä ei ole ikänä tuo häirinnyt. Niitä jotka tota on osannut tehokkaasti käyttää on tullu vastaan max kourallinen. Jotka oli varmaan muutenkin taktiikkaa näpytelly että tosta saa oikeesti tehokkaan. Mutta enivei ihan ok muutos kai? Tai sitten en ole pelannu ikänä niin korkealla tasolla et vastustajista lähes kaikki tota käyttäis. Ja varsinkin osais käyttää. Mielestäni se ei riitä et sokeesti painetaan sitä ruksia, mutta mielipiteitä on niin paljon kuin ihmisiä :)
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tai sitten en ole pelannu ikänä niin korkealla tasolla et vastustajista lähes kaikki tota käyttäis. Ja varsinkin osais käyttää. Mielestäni se ei riitä et sokeesti painetaan sitä ruksia, mutta mielipiteitä on niin paljon kuin ihmisiä :)

Sehän ei aina jäänyt vaan tuon äksän painamiseen, vaan vastustaja saattoi painaa myös ympyrää, jolloin kaksi pelaajaa tulee ottamaan sitä palloa pois. Puhumattakaan jos pelaat sellaista vastustajaa vastaan, jonka puolella hänen kaveri myös pelaa (kaksi ohjainta), niin parhaimmillaan neljä jantteria iskee yhden pelaajan päälle...

Ja tuota auto pressurea käyttävät tosiaan melkein kaikki pelaajat. Ne jotka eivät käytä sitä, eivät tiedä että äksällä pystyy puolustamaan pallottomana. Liiallinen rastin painelu aiheuttaa kylläkin varmoja tappioita vähän tasokkaampia pelaajia vastaan, sillä ne 200km/h päälle painavat topparit ohitetaan melko helposti painamalla L1 ja rastia, eli ts. seinäsyötöllä.

Sinällänsä tuo auto pressure sopisi yhteen uuden "presission dribblingin" kanssa, joka mahdollistaa kynäilyn samaan aikaan kun suojaa palloa vastustajalta.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Sehän ei aina jäänyt vaan tuon äksän painamiseen, vaan vastustaja saattoi painaa myös ympyrää, jolloin kaksi pelaajaa tulee ottamaan sitä palloa pois. Puhumattakaan jos pelaat sellaista vastustajaa vastaan, jonka puolella hänen kaveri myös pelaa (kaksi ohjainta), niin parhaimmillaan neljä jantteria iskee yhden pelaajan päälle...

No tollanen 4 jannua yhden kimppuun ois aivan järkyttävän tyhmää. Lobbyl nostetaan kavereitten yli tai puolta vaihdetaan = kaverin neljä pelaajaa heti ulkona tulevasta tilanteesta. Sitten kun ne pystyy sulkemaan parit syöttölinjat ja antamaan sitä pressurea niin niitä ongelmia saattaa tulla, mutta tämä ainakin omien kokemuksien perusteella on todella harvinaista.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tätä "karvausnappi" uudistusta olenkin toivonut. Vanhassa tavassa ei ollut mitään järkeä, kunhan meni hyökkääjän iholle ja piti nappia pohjassa. Liian helppoa. Nyt toivottavasti joutuu miettimään ajoitusta tarkasti, jottei ryntää äijjää pihalle. Usein nuo neliöllä/ympyrällä prässäävät ryntäilevät itsensä pihalle, pistää vaan pallon vanhalla Ajax-meiningillä liikkeelle niin tilaa löytyy. Kyllä on vielä pitkä odotus uuteen Fifaan, syksysin aina sama piina.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Noh olen itsekkin samaa mieltä tuosta prässäysnapista jotkut vaan pitää pohjassa sitä X/O ja kattelee televisiota kuinka pakki juoksentelee hyökkääjän kimpussa kaikkialla huhhuh. Mutta joo ei demoon enään niin paljoa enää ole eikä edes peliin Demo 13.9 varsinainen peli 30.9
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Vaikka Änäri olikin eteenpäin menoa ja selkeästi parempi kuin viime vuonna, niin uudistukset ovat liian minimaalisia rahalliselle satsaukselle vuosipäivitykseen. Tämän myötä katseet suuntautuvat vuoden viherkenttäpäivitykseen.

Pohjustusten aika ohi ja paluu aiheeseen eli Fifa12 spekulaatioihin.

EA näyttää vihdoinkin ymmärtäneen, että heidän pelinsä on rikki pahimman kerran ja tähän haetaan tänä vuonna lääkkeitä. Seuraavat ongelmat pitää saada korjattua, jos meinaavat tänä vuonna noin viisikymmentä euroa lompakostani nyhtää:

- Aivan naurettava pressure system. Sillä rugbyn ja amerikkalaisen futiksen sekasikiöllä ei ole mitään tekemistä jalkapallon kanssa, mitä tänä vuonna valitettavasti nähtiin. Pelaajat horjuvat koko ajan pienimmästäkin kosketuksesta, jolloin tila ja hallinta kuolevat kokonaan
- Mikä johtaa siihen, että peli näyttää ja vaikuttaa siltä kuin kaksi jalkapallojoukkuetta pelaisivat NHL kaukalossa
- Pelaajien täydellinen robottimaisuus
- Syöttöjen käsittämätön tussuus. Ei mitään toivoa antaa pidempää maapassia, koska vastustajan robotti katkaisee jokaisen.
- Ei minkäänlaista järkevää staminasysteemiä. Vihun Robocobit, Cylonit, Terminatorit vai mitkä lie juoksee ja karvaa täysiä koko 90min
- Sillä energiamäärällä, joka on online-peleissä tuhlattu miljoonien high pressure abuse idioottien puolesta niiden kahden karvausnapin painamiseen olisi lämmittänyt puoli Siperiaa

Mitä meille luvataan?

- Tactical Defence System. Luojan kiitos, VIIMEINKIN! Saapa nähdä onnistuuko EA pitämään lupauksensa ja peli saadaan vihdoin takaisin jalkapalloksi
- Dribbling eli palloa pystyisi oikeasti pitämään pienemmässäkin tilassa
- Taklaukset takaisin manuaalisiksi. Haluan pelata itse, enkä katsoa nappi pohjassa kun tietokone pelaa puolestani!

Mitä vielä toivotaan

- Pelin hakemiseen optioita eli: tajutkaa jo nyt herran jumala sentään, että meitä manuaalikontrollien ystäviäkin löytyy ja haluaisimme pelata toisiamme vastaan! Nuppineulojen työntely kynsinauhojen alle on mukavampaa, kivuttomampaa ja nautittavampaa touhua kuin yrittää pelata manuaalikontrolleilla näitä "I know how to play: ALL ASSISTS ON and the hacking PRESSURE ON!"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]


Ihan oikeatiko PES 2012 tulee olemaan "taas" parempi kuin FIFA..itselläkin kesti toipua tuosta PESholismista monta vuotta, mutta nyt jo naurattaa :D Kaksi vuotta olen peräkkäin ostanut ensin pessin kun siinä on jotenkin maalinteko tuntunut hienommalta ja toivonut entisen kaltaista pelielämystä, mutta molempina vuosina joutunut ostamaan fifan kuukauden päästä. Testailin äsken tuota sinun hehkuttamaasi demoa ja ei voi kun itkeä ja nauraa vuoronperään. Miten voi ryssiä homman noin pahasti ja monta vuotta putkeen. Tekisivät vaikka edes pes 5 pelin uudestaan vähän päivitettynä, niin voisin maksaa siitä vaikka 200€.

Sitten asiaan eli fifaan. Suurin toive mitä pelissä olisi, että siihen tulisi enemmän sitä tunnetta mitä juuri ennen pessissä oli. Onhan tuota kiva pelata, mutta jotenkin se tuntuu liian kaavamaiselta ja mitään yllättävää ei oikein ikinä tapahdu. Maalinkin kun tekee niin on vain sellainen "no teinpä maalin" tunne.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Itsekin pidin viime vuoden FIFA:sta huomattavasti enemmän, mutta muutenhan Larifarin viesti oli täyttä asiaa. Juurikin nuo mainitut huonot puolet, ovat olleet pahin ongelma pelatessa. Muuten erittäin hyviä muutoksia tulossa pelisarjaan, eikä malta päästä kokeilemaan näitä jo demossa saatikka sitten lopullisessa versiossa.

Markoolio on täysin oikeassa tuosta tunteesta, tuli se taas huomattua kokeiltuaan PES:n demoa. Tunnetta ja peliin sitä monipuolisuutta lisää. Sinäänsä yksinpelaajille on ilosia uutisia, että tietokone tulee pelamaan paljon monipuolisemmin ja enemmän rakentavan peliä mitä FIFA 11:ssa. Tämä on nähty jo muutamassa Gamescomin videossa, jossa on pelattu tietokonetta vastaan WC-tasolla. Siihen sitten päälle vielä sliderit, joilla voidaan säätää peliä enemmän omaan makuun ja toivottavasti vielä paremmaksi. No muutama viikko vielä demoon ja reilu kuukausi sitten itse peliin, siihen asti menee vielä hyvin FIFA 11 parissa. :)

Ja onhan tuo manual pelaajien haku jo nykyisessä pelissäkin, itse en tosin tuppaa löytävän oikein koskaan vastustajaa. Onneksi on kaverilistalla paljon FIFA pelaajia. FIFA 12:ssa muuten on meidän manual pelaajien iloksi mahdollisuus myös hakea manualvastustajia uudessa Online Seasons-ranking systeemissä.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Tuota career modia sais parannella vielä. Sitäkin kuitenkin moni pelaa eikä niinkään onlinea. Kuten minä. Välillä kyllä pelaan netissäkin.
Mut esim sais tulla sillee, että pelaajat alkaa vaatia siirtoa muualle. Mun fifa11 kaudessa cityssä penkillä istuu sellasia nimiä, kuin Jovetic, Tevez, balotelli, Milner, Adbayor. Teveziä ja Adedollaria oon yrittäny myydä jo pitkään mut niistä ei tuu yhtään tarjouksia. Liian iso palkkapyynti heillä? Ja sit sais olla silleen, että lainatun pelaajan pystyisi halutessaan ostamaan. Ja pelaajia pystyisi vaihtamaan.

Peliin tuli muuten sen tammikuun päivityksen jälkeen itelle vittumainen bugi. Eli, kun tekee oman turnauksen ja laittaa Group & Knockout. Laitan, että 2joukkuetta pääsee jatkoon. Mutta kun on pelannut pari peliä, niin se muuttuu AINA että vain 1pääsee jatkoon. Arvaa vituttiko, kun kesälomalla kaverin kanssa pelattiin mm kisoja, ja tuo käy. Noin on käynyt nyt joka ikinen kerta, kun teen oman turnauksen. Enkä sekoita keskenään sitä, että pelaako joukkueet 2kertaa toisiaan vastaan. Koska kun turnauksen aloittaa, niin aluksi se näkyy, että 2 joukkuetta pääsee jatkopeleihin.:mad:


E: Huomasin, et meni aika rajusti offtopicin puolelle. Modet siirtää fifa11 ketjuun jos tarpeelliseksi asian näkee!
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Itse aion nyt astua tänä vuonna änäreistä jalkapallon ihmeelliseen maailmaan, ja siksi mieleeni juolahtikin pari kysymystä. Fifaa kun viimeksi pelasin Fifa 09:n parissa...

1. Lueskelin, että tänä vuonna (onneksi) ollaan muutettu valikoita selkeämmiksi/paremmiksi. Joko siis tänä vuonna Fifassakin olisi täysin kustomoitavat taktiikat, eli pystyykö PESsin tapaan siirtämään pelaajat täysin haluamalleen paikalle kentällä? Tämä "vedä ja pudota"-systeemi ratkaisi lähes varmasti voiton Fifalle, vielä kun en täysin kummankaan virtuaalijalkapallon puoleen ole kallistunut.
2. Onko pelaajien näköön tullut erityisiä muutoksia? Totta kai asia on mielipidekysymys, mutta mielestäni pelaajat eivät näytä eivätkä TUNNU tarpeeksi esikuviensa kaltaisilta. PES vie tässä asiassa kyllä ehdottomasti voiton. (Tietoni perustuvat kylläkin vain pelien demoihin, korjatkaa jos olen kovastikin pielessä...)
3. Vieläkö selostajat ovat samat? Eivät ne varsinaisesti huonoja ole, mutta heihinkin alkaa jo kyllästyä. Kommentteja saisi ainakin tulla joka vuosi roimasti lisää. Vaikka "omistankin" vain Fifa 10 ja 11 demon, olen niitä hyvinkin paljon tahkonnut. :D
(Anteeksi, jos asiat ovat jo täällä kerrottu, mutta omaan silmääni ei ainakaan osunut...)

Muuten peli kyllä näyttää herkullisen hyvältä, etenkin uusi fysiikkamoottori... DEMOA ODOTELLESSA!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse aion nyt astua tänä vuonna änäreistä jalkapallon ihmeelliseen maailmaan, ja siksi mieleeni juolahtikin pari kysymystä. Fifaa kun viimeksi pelasin Fifa 09:n parissa...

1. pystyy mielestäni siirtämään pelaajat niille pelipaikoille joille itse haluaa.

2. on kai nyt niitä vähän paranneltu

3. samat on mut kuulemma on lisätty paljon enemmän sanoja lauseita kuin fifa 11


----------------------------

FIFA 12 TV AD

[video=youtube;TZTXhbPtvxQ]http://www.youtube.com/watch?v=TZTXhbPtvxQ&feature=player_embedded[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

1. pystyy mielestäni siirtämään pelaajat niille pelipaikoille joille itse haluaa.

2. on kai nyt niitä vähän paranneltu

3. samat on mut kuulemma on lisätty paljon enemmän sanoja lauseita kuin fifa 11


Korjataan nyt täältä suunnalta vielä sen verran, että:

1. Jo ainakin FIFA11:ssa pystyi siirtämään taktiikoissa pelaajien pelipaikkoja miten halusi.

2. Ei hirveästi lisättävää, ainahan niitä yritetään varmasti parannella joka vuosi.

3. Ei ole samat. Andy Gray sai potkut IRL ja niin sai sitten myös FIFAn puolellakin väistyä. Tilalle Martin Tylerin pariksi tuli ex-pelaaja Alan Smith. Lisäksi toisena englanninkielisenä selostajavaljakkona on jo World Cupista tuttu kaksikko Clive Tyldesley - Andy Townsend.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

1. Jo ainakin FIFA11:ssa pystyi siirtämään taktiikoissa pelaajien pelipaikkoja miten halusi.

2. Ei hirveästi lisättävää, ainahan niitä yritetään varmasti parannella joka vuosi.

3. Ei ole samat. Andy Gray sai potkut IRL ja niin sai sitten myös FIFAn puolellakin väistyä. Tilalle Martin Tylerin pariksi tuli ex-pelaaja Alan Smith. Lisäksi toisena englanninkielisenä selostajavaljakkona on jo World Cupista tuttu kaksikko Clive Tyldesley - Andy Townsend.

Selostajien vaihto tuo kyllä mukavaa vaihtelua... Hassua, että PESsissä pelaajat tuntuvat paljon enemmän esikuviltaan kuin FIFAssa vaikka FIFAssa nimenomaan painotettiin viime vuonna Personality+:aa. Ja pelaajiahan siis totta kai voi siirtää, (esim. Messi pakkiin ja Dani Alves keskushyökkääjäksi) mutta tarkoitin että voiko heitä siirtää JUURI SINNE KUN HALUAA. Niin kuin PESsissä. Eli voin siirtää kaikki pelaajat täysin sinne minne itse haluan, esim. Dani Alvesin aivan laitaan, ihan rajan viereen, ja Messin niin ylös hyökkääjäksi kuin mahdollista. Ei siis ennalta päätetylle paikalle. Hankala selittää näin viestinä :D

Epic FIFA 11 vs PES 2011 by Riot - 2/2 - YouTube

Esimerkiksi tuossa videossa näkyy noin 2min kohdalla se, mitä tarkoitan. Hyvä video muutenkin, btw.

Nuo asiat ovat mielestäni oikeastaan ainoat PESsissä paremmin olevat asiat, ne parannettuaan FIFA olisi mielestäni täydellinen ykkönen, ellei sitä jo ole. Mitä nyt itse pelistä voisi tehdä enemmän TV-lähetyksen näköisen, mallia vaikkapa NBA 2k11:sta, PESsistä tai Maddenista.
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Selostajien vaihto tuo kyllä mukavaa vaihtelua... Hassua, että PESsissä pelaajat tuntuvat paljon enemmän esikuviltaan kuin FIFAssa vaikka FIFAssa nimenomaan painotettiin viime vuonna Personality+:aa. Ja pelaajiahan siis totta kai voi siirtää, (esim. Messi pakkiin ja Dani Alves keskushyökkääjäksi) mutta tarkoitin että voiko heitä siirtää JUURI SINNE KUN HALUAA. Niin kuin PESsissä. Eli voin siirtää kaikki pelaajat täysin sinne minne itse haluan, esim. Dani Alvesin aivan laitaan, ihan rajan viereen, ja Messin niin ylös hyökkääjäksi kuin mahdollista. Ei siis ennalta päätetylle paikalle. Hankala selittää näin viestinä :D

Kyllä voi. Siellä on erilaiset valikot niistä systeemeistä kuten 4-4-2, 4-5-1, 4-3-3, mutta sen jälkeen voi vielä itse siirrellä pelaajia ihan tattia liikuttamalla ihan minne haluaa. Itsellä esimerkiksi käytössä taktiikka 2-4-4, ja otan kyseisen taktiikan joskus käyttöön kun olen yhden maalin jäljessä ottelun viime minuuteilla. Eli yhteensä itse olen pistänyt 8 pelaajan pelipaikat jo yli kentän keskirajan. Iso sumppu keskellä ja pari pelaajaa laidoissa. Ja kaksi pakkia aivan alhaalla.. :D
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Kyllä voi. Siellä on erilaiset valikot niistä systeemeistä kuten 4-4-2, 4-5-1, 4-3-3, mutta sen jälkeen voi vielä itse siirrellä pelaajia ihan tattia liikuttamalla ihan minne haluaa. Itsellä esimerkiksi käytössä taktiikka 2-4-4, ja otan kyseisen taktiikan joskus käyttöön kun olen yhden maalin jäljessä ottelun viime minuuteilla. Eli yhteensä itse olen pistänyt 8 pelaajan pelipaikat jo yli kentän keskirajan. Iso sumppu keskellä ja pari pelaajaa laidoissa. Ja kaksi pakkia aivan alhaalla.. :D

Ohhoh! Itseltä mennyt kyseinen asia TÄYSIN ohi! Mutta sehän on sitten mahtava juttu! Eli parannusasia tässä sitten onkin se, että se tämä pitää tuoda selvemmin esille, ihan ensimmäiseksi, niin kuin PESsissä. (Anteeksi tämä jatkuva vertailu PESsiin, mutta itsestä tuntuu että vastustajalta saa/PITÄÄ varastaa ideoita :D) Mutta toivotaan parasta kun kerran valikkoja ollaan muutenkin uudistamassa...:)
 
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Alkoi tehdä kovasti mieli päästä tahkoamaan Fudista, ja kysyisin, että onko tuohon career modeen mitään syvyyttä tullut lisää? Esim: Voiko pelaaja pyytää siirtoa muualle? Jos joku jaksaisi aikansa kuluksi pistää muutamia uudistuksia FIFA 12, niin olisin tyytyväinen

-----------

Kesler17
 
Ohhoh! Itseltä mennyt kyseinen asia TÄYSIN ohi! Mutta sehän on sitten mahtava juttu! Eli parannusasia tässä sitten onkin se, että se tämä pitää tuoda selvemmin esille, ihan ensimmäiseksi, niin kuin PESsissä. (Anteeksi tämä jatkuva vertailu PESsiin, mutta itsestä tuntuu että vastustajalta saa/PITÄÄ varastaa ideoita :D) Mutta toivotaan parasta kun kerran valikkoja ollaan muutenkin uudistamassa...:)

Joo ihan oikein verrata juuri PESiin, senhän kanssa FIFA pelaajista kilpailee. Ja tosiaan itselläkin meni aikaa huomata, että kyseinen mahdollisuus on, mutta kun aikana siellä squad-valikossa seikkailin niin tuonkin huomasin. Lisäksi siellä on muutakin hyödyllistä. Voi esimerkiksi asettaa joka pelaajalle sen, kuinka puolustus/hyökkäysvoittoisesti he pelaavat.

E: Nyt menee aika paljon jo offtopiciksi. FIFA12-tietoa siis: Julkaisuun 1 kuukausi ja 1 päivä! :D

Alkoi tehdä kovasti mieli päästä tahkoamaan Fudista, ja kysyisin, että onko tuohon career modeen mitään syvyyttä tullut lisää? Esim: Voiko pelaaja pyytää siirtoa muualle? Jos joku jaksaisi aikansa kuluksi pistää muutamia uudistuksia FIFA 12, niin olisin tyytyväinen

-----------

Kesler17

Career Modea on uudistettu ja tosiaan pelaajat voivat valittaa peliajoista sun muista, eli ilmeisesti myös pyytää siirtoa muualle.

Selailemalla näitä aikaisempia sivuja saat aika hyvän kuvan, minkälainen FIFA12 tulee olemaan. Videoissa varsinkin aika hyvin tietoa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 12 [Hype / toiveet]

Noitahan pelaajien paikkoja on ties kuinka kauan voinu vaihtaa itse, mutta se on ikävä kyllä helvetin kankeeta verrattuna pessin tohon uuteen drag and drop systeemiin. Joka voisi tulla FIFAankin :)

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=nE1YE_R5waI&feature=player_detailpage#t=80s tossa 1:20 kohdalla näät miten se tähän asti on ties kuinka kauan FIFAssa toiminu. Kankeeta, mutta eihän ne tarvi kun kerran siirtää ja save kuvion niin ne on tallessa jatkossa parin napin takana.
 
Ylös Bottom