Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 12

Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Mitään tälläistä ei tapahtunut FIFA 11
EA:n urheilupelit käyttävät joka vuosi eri portteja, ja jos porttiohjauksia ei ole tehty oikein, seuraa siitä erinäköisiä ongelmia. Eli se että FIFA 11 toimii, ei varsinaisesti takaa sitä, että FIFA 12 toimisi, jos juuri FIFA 12:n käyttämät portit on blokattu. Ole hyvä ja lue verkko-FAQ. Toimi siinä annettujen ohjeiden mukaisesti, niin voidaan ehkä auttaakin.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Olisiko joku niin kiltti, ja katsoisi Venäjän liigasta, FC Rostovista, että pelaako siellä "Roman Yemelyanov" -nimistä veikkosta. Jos pelaa, niin voisiko kertoa kaverin kokonaisuuden?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Olisiko joku niin kiltti, ja katsoisi Venäjän liigasta, FC Rostovista, että pelaako siellä "Roman Yemelyanov" -nimistä veikkosta. Jos pelaa, niin voisiko kertoa kaverin kokonaisuuden?

Tarkotat varmaan Roman Emelyanov?? Kyseinen kaveri on CM ja kokonaisuus 56.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Juu, tarkoitan. Kiitos. Oikeasti se käännettäisiin "Ye", suomeksi "Je".

No oiskohan Ultimate Teamissa mahdollista saada tämä kaveri rivistöönsä, ja mahdollisesti jopa kehittääkin se oikeasti siedettävälle tasolle?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Juu, tarkoitan. Kiitos. Oikeasti se käännettäisiin "Ye", suomeksi "Je".

No oiskohan Ultimate Teamissa mahdollista saada tämä kaveri rivistöönsä, ja mahdollisesti jopa kehittääkin se oikeasti siedettävälle tasolle?

Ultimate Teamissa pelaajia ei voi kehittää joten tuossa ei onnistu. Tosin olen liian laiska tarkistamaan, löytyykö koko pelaajaa Ultimate Teamissa.

Career Modessa voi tietysti pelaajan haalia joukkueeseensa ja kehittää.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

7-0. Siinä loppulukemat Manchester Cityn vierailun jälkeen Emirates Stadiumilla. Sijoitukseni Valioliigassa on kuitenkin kuudes. Ei siis mitään hätää, mutta otteiden pitää parantua ettei mestaruusjuna karkaa jo 20 ottelun jälkeen. Marco Reuksen loukkaantuminen on vaikuttanut peliini enemmän kuin kuvittelinkaan. Maalipörssin kärjessä on van Persie 18 osumalla, kun 16 ottelua on takana.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Peli päivittyi 1.04 versioon. Ärsyttävänä erona UT:ssa ei saa enää online match -kerrointa, joka oli 0,25. Kolikoiden tulo vähenee selvästi. Keskeyttämättömyyskerroin vielä löytyy. UT:ssa pelatessa konetta vastaan kokoonpanot eivät ole päivittyneet edes samalle jo vanhentuneelle ajalle kuin yleiset kokoonpanot. Esim. Wagner Love pelaa CSKA Moscowassa jne.

Sitä bugia, että UT:sta poistuttaessa tulee Virtual Pron tilalta Kaka' areenaan ei ole korjattu!
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Millä tavalla tämän seinäsyötön sitten tulisi toimia?

L1+X on siitä ainakin viallinen, että seinäsyötön epäonnistuessa tai siitä luopuessa pelaaja jatkaa eteenpäinjuoksuaan paitsioasemaan saakka, vaikka seinää olisi yritetty omalla kenttäpuoliskolla. Sen pitäisi toimia niin, että esim. tuota L1 -nappia pidetään pohjassa niin kauan, kuin pelaajan halutaan juoksevan eteenpäin. Pelaajan käskeminen tekemään juoksun olisi eri napissa.

Itse olen yrittänyt kokeilla tuota L1 + 2 kertaa X seinäsyöttöä, jonka joku oli löytänyt "manuaalista". En ole sellaista seinäsyöttöä kuitenkaan saanut kertaakaan aikaiseksi. En usko, että omassa pelissäni on kyseistä komentoa. Mitäköhän manuaalia nyt tarkoitetaan? Jotain netistä löydettyä? Linkkiä?
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Peli päivittyi 1.04 versioon. Ärsyttävänä erona UT:ssa ei saa enää online match -kerrointa, joka oli 0,25. Kolikoiden tulo vähenee selvästi. Keskeyttämättömyyskerroin vielä löytyy. UT:ssa pelatessa konetta vastaan kokoonpanot eivät ole päivittyneet edes samalle jo vanhentuneelle ajalle kuin yleiset kokoonpanot. Esim. Wagner Love pelaa CSKA Moscowassa jne.

Sitä bugia, että UT:sta poistuttaessa tulee Virtual Pron tilalta Kaka' areenaan ei ole korjattu!

Nuo UT kokoonpanot ei toimi samalla tavalla ku muulla puolella. esim vagner loven CSKA versio ei ole ollut enää pakoissa aikoihin mutta ne versiot mitkä on aikoinaan pakoista saatu pysyy tottakai pelaajilla. esim henry oli arsenal pestinsä aikana pakoissa arsenal versiona mutta nykyään taas red bullssin versiona. mutta arsenal versioitakin on tottakai vielä kierrossa
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Nuo UT kokoonpanot ei toimi samalla tavalla ku muulla puolella. esim vagner loven CSKA versio ei ole ollut enää pakoissa aikoihin mutta ne versiot mitkä on aikoinaan pakoista saatu pysyy tottakai pelaajilla. esim henry oli arsenal pestinsä aikana pakoissa arsenal versiona mutta nykyään taas red bullssin versiona. mutta arsenal versioitakin on tottakai vielä kierrossa

Tiedän, mutta tekoälyä vastaan pelatessa UT:ssa ei ole mitään syytä olla vanhat kokoonpanot tekoälyvastustajalla, joka käyttää oikeita seurajoukkueita. Puhut eri asiasta.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Onko muilla ongelmia ollu chanttien, maalilaulujen jne. kanssa kun nyt ei mikään niistä toimi tai ovat lopettaneet toimimasta.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Oletteko koittanut uutta Ultimate vaikeustasoa vielä? Se on aivan hirvittävän vaikee, tänäänkin hävisin Ultimate Teamin turnauksessa Villarealille 6-1. Mutta, jos onnistuu pelaamaan täydellisesti niin saattaa jopa voittaa, nimittäin samassa UT turnauksessa voitin Real Madridin 1-0. Realin possesion oli 65% ja se on ennennäkemätöntä CPU:lta. Mulla oli yksi laukaus ja se upposi.

Aika mukavia uudistuksia EA teki taas keväällä, kun viime vuonnakin ne uusi Ultimate teamin ihan täysin ja tänä keväänä ne lisäs uusia juttuja jonkun verran. Kuten uusia challengeja joissa saa ite päättää vaikeustason ja uudisti myös UT:ta. Se on kivaa kun tietyistä turnauksista voi voittaa 2 gold packia rahan sijaan. En usko että turnauksia voi enää pelata uudestaan koska se olisi turhan helppoa joillekin Pro Fifa pelaajille.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Upposhan se vihdoin Taiwollakin vaikka ei ny kovin kaukaa loppujenlopuks ollukaan:

Taiwo | EA SPORTS Football
(maalihan tuli jo tokalla tai kolmannella minuutilla eikä vastustaja quitannu :O)



Semmonen kysymys. Pystyykö noissa rankkareissa aavistamaan jostain pelaajan asennosta minne vedän jos tatti on alusta asti sinne suuntaan minne vetää? Kun tuntuu että vastustaja torjuu nykyään jonku 75% mun rankkareista. :D
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Upposhan se vihdoin Taiwollakin vaikka ei ny kovin kaukaa loppujenlopuks ollukaan:

Taiwo | EA SPORTS Football
(maalihan tuli jo tokalla tai kolmannella minuutilla eikä vastustaja quitannu :O)



Semmonen kysymys. Pystyykö noissa rankkareissa aavistamaan jostain pelaajan asennosta minne vedän jos tatti on alusta asti sinne suuntaan minne vetää? Kun tuntuu että vastustaja torjuu nykyään jonku 75% mun rankkareista. :D

Ei kai. Maalivahtina olen huomannu että moni vetää yleensä sille "vaikeammalle" puolelle.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Eilen oli nolo Barca-quitteri. Pelas siis vihu Barcalla. Luovutti 1-0 tappioasemassa. Huomas että ei pärjää QPR:ää vastaan. :D Paineli pausea pari kertaa ja sitte tuli connection lost. Veteli johtoi varmaa seinästä. :D Laitoin viestin "that was weak". Tuli takasin "lol kiss my ass hihihi." Itse kun luulin että näitä janareita ei enää ole ylemmillä tasoilla varsinkaan manual-peuolella.

Mutta aika perus meininkiä.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Ei kai. Maalivahtina olen huomannu että moni vetää yleensä sille "vaikeammalle" puolelle.
Pystyypäs. Ainakin konetta vastaan. Itse olen ainakin huomannu, että jos vetäjä ei ole mikään taitava, se katsoo sinne minne on laukomassa. Näin olen torjunut monia rankkareita. Jos taas vetäjänä on todella taitava vetäjä, ei tuosta ole apua.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

FIFA 11 Tutorial (Works in 12)- How to stop penalties - Amazing tip must watch! - YouTube

100% varmasti rankkareita ei voi tietenkään torjua, mutta tuon tekniikan sisäistämällä torjuntaprosentti nousee jo ihan hyvin.

BigSimonille vinkiksi: kannattaa käyttää sitä "fake shottia" (ellet ole jo käyttänyt), eli kun olet painanut jo kerran shoot nappia, niin näpäytä sitä uudestaan. Vastustaja on monesti jo aavistanut haluamaansa kulmaan, jolloin voit vetää pallon kylmän viileästi toiseen kulmaan.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Mikäs tossa virtual proossa tökkii? yrittäny nyt 4 peliä pelata, mutta aina lataa peliä jonkun 5-10 minuuttia siellä areenassa ja sen jälkee ku pelin pitäs käynnistyä tulee aina et connection lost muihin pelaajiiin.. H2H season kyllä toimii moitteettomasti.
 
Vastaus: FIFA 12 [PS3/X360]

Todella ärsyttävää, että oman joukkueen tekoälypelaajat eivät osaa puskea yhtään! Eivät siis edes hyppää ja vartioi miestä! Jos vaihtaa kulmaa puolustaessa väärään pelaajaan, vastustaja tekee aina maalin, koska oma tekoälypuolustaja ei seuraa eikä EDES YRITÄ HYPÄTÄ JA PUSKEA! Epärealistista.

Ultimate teamissa on muuten irlantilaiset pelaajat hinnoissa. Reilun 50 kokonaisuuden pelaajista pitää taistella ja maksaa monesti yli tonni. Parempiin ei ole varaa, jos aion saada joukkueen kasaan, jolla voi osallistua siihen turnaukseen.
 
Ylös Bottom