Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14

Vastaus: FIFA 14

Voisko joku vähän purkaa tähän mitä pelillisiä uudistuksia next-gen PS4 FIFA14 tarjoaa PS3:n vastaavaan nähden?
Enpä ole tuota PS3-versiota edes hommannut, ja mietinnässä jättääkö koko 14-vuosikerran väliin vai ei.

Gameplay-videoita oon katsellut youtubesta ja tuo graafinen anti tulee sieltä hyvin selväksi.
 
Vastaus: FIFA 14

Vasta pari peliä takana, niin ei vielä. Millä kuvakulmalla pelaatte? Itse vaihdoin defaultista teleen. Paremmin hahmottaa kentän ja etäisyydet vaikka defaultti näyttää paremmalta.
 
Vastaus: FIFA 14

Onkos kellään muulla ongelmia ultimate teamin seosonsien kanssa? Mul ilmottaa jotain että seasonsit eivät ole nyt saatavilla??
 
Vastaus: FIFA 14

Huah, ei vieläkään toimi futin seasonsit ja sepä onkin ainut mitä yleensä tässä on tullut pelattua :(
 
Vastaus: FIFA 14

Mulla toimii. 8w 0t 0l :) 8 div alkakoon. Pari viimesen minsan voittomaalia. <3 suarez. Ens viikolla Anfieldille sanottakoon näin offtopic.
 
Vastaus: FIFA 14

Sieltähän mä laitoin tuon FIFA:n tilaukseen PS4:lle. Viimeksi oon pelannut vissiin jotain FIFA vuosiluku nakkia PS1:llä. Toivotaan, että on jotain uudistuksia tullut tuohonkin peliin parin vuosikymmenen aikana. :D
 
Vastaus: FIFA 14

Ah, vihdoin seasons toimii! Oli melkosta kärvistelyä pelata noita turnauksia ja joka pelin jälkeen piti käydä kokeilemassa että joko nyt toimis :D
 
Vastaus: FIFA 14

Pistäkääs tulemaan viiltävä analyysi PS4-versiosta. Näppäinviive, erot PS3-versioon ja yleisesti onko PS4:n ostamisen arvoinen? En muista koska viimeks olis Fifa ja Pessi rämpiny niin pahasti taaksepäin kuin tänä vuonna. Ja vielä molemmat. Olisko tästä PS4-Fifasta pelastajaksi?
 
Vastaus: FIFA 14

PS4 demon perusteella sulavampi, mutta tekoäly edelleen samaa uskomatonta kuraa kuin Fifassa aina. Hyökkääminen ei joukkuekavereita kiinnosta edes vähää alusta. Äijät juoksee ennakkoon määrättyjä ratoja. Tämä näkyy parhaiten, kun välillä omat suorastaan välttelee pallon haltuunottamista, mikäli syöttö pomppaa esim. vastapuolen pelaajasta "ei-kenenkään-maalle".

Ihan mukava neppailupeli, mutta ei vakavasti otettavaa futista.

Noh, panokset onkin ensi vuodessa ja next-genin laskentatehojen valjastamisessa tekoälyyn.
 
Vastaus: FIFA 14

Itse sanoisin että ylivoimaisesti kaikkien aikojen futista. Kaikki psljon paremmin balansissa, kuin ps3 versiossa. Yksilöllisyys näkyy aivan uudella tavalla pelissä, niin pelaajien kuin joukkueiden kohdalla. Viivettä toki on mutta hyvin toteutettuna. Vaikea kuvitella että joku pettyisi tähän virtuaalifutikseen. Mielestäni pessillekki voi vain vilkutella ja jopa hieman ylimielisesti! Jos viime vuodet olen pelaillut 8/10 futista ps3 aikakaudella, niin tämä aloitti suoraan 9-9,5/10 linjalla.
 
Vastaus: FIFA 14

Loistavia pelejä ainakin itellä tullu UT:ssa vastaan. Tiukkoja tasureita tai maalin tai kahden voittoja/tappioita. Heitelkääs jotain hyviä Bundesliiga squadeja, mitä ootte tykänny käyttää.

Ite tällä hetkellä vasta 7 divisioonassa "matkalla kunniaan" eli div 1 :). Jokainen matsi otetaan opin kannalta ja dribbling ois kiva osata hieman paremmin, niin selviäis noissa ahtaissa paikoissa vähän paremmin.

Tällä hetkellä mennään rahaliigan (BPL) squadilla eteenpäin.
EA SPORTS Football Club - FIFA Ultimate Team
Kehitysideoita otetaan vastaan ja seuraavaks olis myös tarkotus väsätä joku hyvä Bundesliiga squadi :).


-joo tosta squadista:
pakki linjasto voisi olla vähän parempi! lb cole, cb vidic,cb no vaikka se terry ja walker on hyvä. laita kagawan tilalle jovetic tai gerrard! ja vasemmalle laidalle podolski, jos haluat 87 vedon laidalle ;)
 
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN-koodilunastuksien pitäisi pääosin jo toimia

Kukaan ehtinyt testata fifa14 demoa. Tökkiikö teillä muilla grafiikat pelin aikana ja onkohan demon ominaisuus vai onko täysversiossa sama juttu?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4 -- PSN-koodilunastuksien pitäisi pääosin jo toimia

Kukaan ehtinyt testata fifa14 demoa. Tökkiikö teillä muilla grafiikat pelin aikana ja onkohan demon ominaisuus vai onko täysversiossa sama juttu?

Itsellä ei ainakaan PS3 demo, eikä PS4 kokoversio ole tökkinyt yhtään. Etenkin jälkimmäinen toimii uskomattoman sulavasti.
 
Vastaus: FIFA 14

Gamestopissa ainakin onnistuu niin että viet ps3 version annat 15€ ja lähdet ps4 version kanssa.

Onko tietoa siitä, että onnistuisi Xbox 360 versiosta PS4 versioon? Entä onnistuuko Ultimate Teamin ym. siirto, vaikka eri valmistajien konsoleista onkin kyse?
 
Vastaus: FIFA 14

Uramoodissa mokaan isoissa peleissä, tappiot mm-kisojen, liigan ja copa american välierissä:(. Hankin ryhmääni Joel Pohjanpalon ja sijoitin hänet keskikentän oikealla laidalle.
Skill Gamesit tuottaa vaikeuksia, saisiko niiden läpäisemiseen neuvjoja?
 
Ylös Bottom