Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14

Vastaus: FIFA 14

Mites ihmeessä tuossa GM urassa pitäisi pystyä vaihtamaan joukkuetta? Luotsasin cardiffin alemmalta sarjaportaalta valioliigaan seuraavan kauden kakkoseksi. Koko kauden yritin päästä kaikkiin tarjottuihin joukkueisiin ja ei pääse.
Ainoat sarjat on Espanjan, Italian, Ranskan, Saksan ja englannin pääsarjat. Muista ei tule paikkoja avoimeksi.

Aloitin uran celticissä, sieltä sain tolla työpaikkahaulla paikan Italiasta, jossa olin jumissa 4kautta ja kinusin lopulta potkut. Sieltä cardiffiin ja kun siirtoa en saanut niin 1,5 kauden jälkeen simuloimalla tuli onneksi potkut. Edelleenkään ei mistään muusta sarjasta tarjouksia tullut.

Onno tuossa bugi et pakko ottaa potkut vai mikä juttu?
 
Vastaus: FIFA 14

Mites ihmeessä tuossa GM urassa pitäisi pystyä vaihtamaan joukkuetta? Luotsasin cardiffin alemmalta sarjaportaalta valioliigaan seuraavan kauden kakkoseksi. Koko kauden yritin päästä kaikkiin tarjottuihin joukkueisiin ja ei pääse.
Ainoat sarjat on Espanjan, Italian, Ranskan, Saksan ja englannin pääsarjat. Muista ei tule paikkoja avoimeksi.

Aloitin uran celticissä, sieltä sain tolla työpaikkahaulla paikan Italiasta, jossa olin jumissa 4kautta ja kinusin lopulta potkut. Sieltä cardiffiin ja kun siirtoa en saanut niin 1,5 kauden jälkeen simuloimalla tuli onneksi potkut. Edelleenkään ei mistään muusta sarjasta tarjouksia tullut.

Onno tuossa bugi et pakko ottaa potkut vai mikä juttu?

Menetkö siis sieltä officen vai mikä onkaan kautta katsomaan vapaita työpaikkoja ja ilmoittaudut hakijaksi vai odottelet, että sinuun otetaan yhteyttä. Aika harvoin tulee suoraan postilaatikkoon kysymyksiä, mainitsemallani tavalla itselle ihan mukavasti.
 
Vastaus: FIFA 14

Menetkö siis sieltä officen vai mikä onkaan kautta katsomaan vapaita työpaikkoja ja ilmoittaudut hakijaksi vai odottelet, että sinuun otetaan yhteyttä. Aika harvoin tulee suoraan postilaatikkoon kysymyksiä, mainitsemallani tavalla itselle ihan mukavasti.

Nimenomaan itse haen paikkaa. Siellä on aina tarjolla 5-8 paikkaa ja tässä noin 5 kauden aikana en ole päässyt minnekään. Ja siellä tosiaan ei ole paikkojakaan kuin viidestä suurimmasta sarjasta.

Ne ilmoittaa vaan et me katsellaan muita vaihtoehtoja ja minä en kelpaa valmentajaksi. Vaikka olen yrittänyt päästä jopa joukkueisiin jotka majailee pudotusviivan alla.
 
Vastaus: FIFA 14

Nimenomaan itse haen paikkaa. Siellä on aina tarjolla 5-8 paikkaa ja tässä noin 5 kauden aikana en ole päässyt minnekään. Ja siellä tosiaan ei ole paikkojakaan kuin viidestä suurimmasta sarjasta.

Ne ilmoittaa vaan et me katsellaan muita vaihtoehtoja ja minä en kelpaa valmentajaksi. Vaikka olen yrittänyt päästä jopa joukkueisiin jotka majailee pudotusviivan alla.

Kuulostaa aika oudolta, oiskohan joku bugi, koska itse esim. juuri nostin FC Kölnin kakkosbundeksesta ykköseen ja jonkun 3 kautta palloilin ykkösessä keskikastin sijoituksilla ja laitoin sitten hakemusta Liverpooliin vetämään. Heti seuraavana päivänä tuli sopimus allekirjoitettavaksi. Sen olen kyllä huomannut, että tarjouksia tuntuu tulevan pääosin vain isoimmista sarjoista, mikä taas taitaa vain olla EA:n pelin "ominaisuus".
 
Vastaus: FIFA 14

Luulen, että koitan mennä simuloiden tän kauden ja jos en sen aikana pääse mihkään niin ura lähtee alusta.

Maajoukkuevalmentajana kun olen kuitenkin samalla niittänyt mainetta Venezuela -> Korea -> Peru -> Argentina ja esim juuri Argentiinasta tuli erikseen kutsua.
 
Vastaus: FIFA 14

Ehdotuksia tiimiin?

4-2-3-1 (2) - Rating 86 - Chemistry 100

Coach: J.Löw

ST: Lewandowski (SNI)
LM: Reus (SNI)
CAM: Özil (ENG)
RM: Robben (SNI)
CDM: Alonso (GLA)
CDM: Schweinsteiger (PWR)
LB: Alba (PWR)
CB: Ramos (SHA)
CB: Hummels (ANC)
RB: Lahm (SHA)

Subs/Res:

Modric (HUN)
Cavani (SNI)
Khedira (PWR)
Müller (HWK)
Blaszczykowski (EYE)
Pique (BAC)
Valdes (BAS)
Mkhtyrian (BAS)
Mandzukic (FIN)

Modric on aina vaihdosta tultaessa mulla tosi hyvä, se saa pallon pois paremmin kuin tuo Özil, ja tekis melkein mieli kokeilla rakentaa sen ympärille enemmänkin jotain.

Coinseja on jotain 100k.
 
Vastaus: FIFA 14

100k fifa coinseja olisi myytävänä 8e hintaan! Privalla vaan viestiä jos kiinnostaa. Nordea pankkina.
 
Vastaus: FIFA 14

Ehdotuksia tiimiin?

Suosittelen laittamaan päivitetyn 83 Boatengin Hummelsin tilalle (Hummelsilla high attacking workrate, joka on aivan perseestä sillä.) ja Götzeä voisit testata Özilin sijaan. Mielestäni se on aivan ilmiömäinen tässä pelissä ja paljon parempi kuin Özil.
 
FIFA 13 -> FIFA 14

Hei!
Oon melko uusi täälläpäin ketjua, joten tulisin kyselemään olisiko kukaan täällä enään innokas vaihtamaan Fifa 13 rahoja -> Fifa 14 rahoiksi... :)
Eli itsellä olisi siis sellainen 850k coinsseja toussa Fifa 13, eli jos löytyy innokaita vaihtamaan Fifa 13 coinsseja Fifa 14 coinsseksi ottaisin mielelläni tälläiset tarjoukset vastaan! :D
?
 
Vastaus: FIFA 13 -> FIFA 14

Hei!
Oon melko uusi täälläpäin ketjua, joten tulisin kyselemään olisiko kukaan täällä enään innokas vaihtamaan Fifa 13 rahoja -> Fifa 14 rahoiksi... :)
Eli itsellä olisi siis sellainen 850k coinsseja toussa Fifa 13, eli jos löytyy innokaita vaihtamaan Fifa 13 coinsseja Fifa 14 coinsseksi ottaisin mielelläni tälläiset tarjoukset vastaan! :D
?
Ja tähän vielä jatkoksi oma joukkue ja pelaan siis tällä hetkellä xbox 360 versiota Fifasta.
ST - Lacazette (TOTS) ja Gignac (TOTS)
CAM - Cabella (TOTS)
LM - Reus
RM - Susaeta (TOTS)
CDM - Schweinsteiger ja Xabi Alonso
CB - Boateng (83), Pepe (TOTW) ja Ramos
GK - Casillas
ja pelailen siis formaatilla 3-5-2
 
Vastaus: FIFA 13 -> FIFA 14

Ja tähän vielä jatkoksi oma joukkue ja pelaan siis tällä hetkellä xbox 360 versiota Fifasta.
ST - Lacazette (TOTS) ja Gignac (TOTS)
CAM - Cabella (TOTS)
LM - Reus
RM - Susaeta (TOTS)
CDM - Schweinsteiger ja Xabi Alonso
CB - Boateng (83), Pepe (TOTW) ja Ramos
GK - Casillas
ja pelailen siis formaatilla 3-5-2

Kiitti vastauksesta, voishan tuota vaikka kokeillakkin!
 
Vastaus: FIFA 14

Tuli nyt siirryttyä änäristä fifaan tossa pari viikkoa sitten. Tullut hakattua nyt aika paljon tota futtia. Tällä hetkellä avauskokoonpano näyttää tältä:

St: Eto, Aguero
Cam:RVP
Cdm: Santi Cazorla
Lm: 88 Hazard
Rm: Jesus Navas
Cb: Luiz, Kompany
Lb: Clichy
Rb: Walker
Gk: Cech

Näillä mennään nyt 4.divarissa. Oisko kellään parannusehdotuksia valioliigasta? Rahaa n. 50k tällä hetkellä, mutta äkkiähän sitä lisääkin saa hommattua.

Ja kellään muuten kokemusta Hazardista, kaverista maksoin 193k, mutta ei oo kauheesti vakuuttanut, eikä tosiaankaan oo ollu hintansa väärti.
 
Vastaus: FIFA 14

kellään muuten kokemusta Hazardista, kaverista maksoin 193k, mutta ei oo kauheesti vakuuttanut, eikä tosiaankaan oo ollu hintansa väärti.

Kokemusta on, itsellä ollut aivan p*ska. Osta mielummin Hazardin tilalle Willian (83ovr). On muuten huikea kaveri kyseessä! :)

Edit. Laitetaas nyt oma joukkue tähän esille kanssa

4-3-3(4)

TOTS Lewandowski
TOTS Reus TOTS Volland
TOTS Firmino
TOTS Kroos Javi Martinez
Alaba Dante TOTS Toprak Lahm
TOTS Leno
Tällä tullut pelattua 40 peliä ja recordi on 36-1-3 :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14

Tuli nyt siirryttyä änäristä fifaan tossa pari viikkoa sitten. Tullut hakattua nyt aika paljon tota futtia. Tällä hetkellä avauskokoonpano näyttää tältä:

St: Eto, Aguero
Cam:RVP
Cdm: Santi Cazorla
Lm: 88 Hazard
Rm: Jesus Navas
Cb: Luiz, Kompany
Lb: Clichy
Rb: Walker
Gk: Cech

Näillä mennään nyt 4.divarissa. Oisko kellään parannusehdotuksia valioliigasta? Rahaa n. 50k tällä hetkellä, mutta äkkiähän sitä lisääkin saa hommattua.

Ja kellään muuten kokemusta Hazardista, kaverista maksoin 193k, mutta ei oo kauheesti vakuuttanut, eikä tosiaankaan oo ollu hintansa väärti.

Joo Willian ehdottomasti Hazardin tilalle ja Toure Yaya tohon CDM paikalle Santin tilalle, tai sitten TOTS Ramsey, maksaa sen 120k eli jos myyt Hazardin niin saat sen
 
Vastaus: FIFA 14

Kokemusta on, itsellä ollut aivan p*ska. Osta mielummin Hazardin tilalle Willian (83ovr). On muuten huikea kaveri kyseessä! :)

Edit. Laitetaas nyt oma joukkue tähän esille kanssa

4-3-3(4)

TOTS Lewandowski
TOTS Reus TOTS Volland
TOTS Firmino
TOTS Kroos Javi Martinez
Alaba Dante TOTS Toprak Lahm
TOTS Leno
Tällä tullut pelattua 40 peliä ja recordi on 36-1-3 :)

Nätti jengi kyllä.

Jätkillä ei oo Hazard toiminu vai, outo homma, mun mielestä se oli paras pelaaja millä itse olen pelannut. Mulla oli kylläkin tuo 85 ovr versio mut oli aivan huikea. Koittanut miettiä et miten mä sen saisin ujutettua tuohon Reusin tilalle ilman et kemiat laskis alle sadan mut en oo vielä keksinyt ratkaisua mikä itseä miellyttäisi.

Tonzalle sen verran et kannattaa kyllä ehdottomasti miettiä myös Schurrlea jos meinaat Hazardin vaihtaa, se oli toinen tykkipelaaja kun pelasin Chelsin miehistöllä.

Ja CDM paikalle Cazorlan tilalle joku luulis et joku oikeesti puolustavampi pelaaja ois ok, esim Schweinsteiger tai just tuo Toure. Se et nopeutta vähän puuttuukin ei tuossa positiossa haittaa mitään.
 
Vastaus: FIFA 14

BPL:n paras laituri on ehdottomast Schurrle.

Riippuu kyllä myös millä laitteella pelaa, itteni mielestä Willian on yks pelin parhaista laitureista Reussin ja Robbenin kanssa, statsit ei ole mitkään ihmeelliset mutta tuntuu että shot power olis joku 95:D Ja finesse shotit myös jäätävän hyviä, ja itse pelaan PS4 eli next genillä, kun taas kaverini pelaa pleikka kolmosella ja sanoo että willian on aivan paska ja vedot menee minne sattuu :D
 
Vastaus: FIFA 14

Itselleni suurin ongelma Schurlessa on sen kammottava pallonhallinta ja sen ensikosketus. Willianista itse tykkään tosi paljon.
On kyl vaikee uskoo et toi Hazardin päivitetty kortti ois huono, kun se normi 85 versio on ihan uskomaton.
Paras laituri tässä pelissä on mielestäni ehdottomasti Robben. Ihan uskomaton jätkä, jonka nopeus, dribbling ja vasen jalka on jotain selittämätöntä. Taisin vetää Robbenilla jostain 40 metrin tuntumasta täydellisen tykin maaliin.
 
Vastaus: FIFA 14

Kiitos kaikille mielipiteistä! Itselläni siis ollut juuri tuo schurrle tossa hazardin tilalla ja kyllä ainakin hintalaatusuhteeltaan ollu ihan sopiva mies tuohon paikkaan. Laitoin Hazardin sitten lihoiksi kun ei oikeen saanut mitään aikaan. Ostin tilalle tämän Tots Sterlingin, mutta harmi, että sitä löyty vain RW tai RM. Ostin sen RM, mutta eipä silläkään pallo näyttänyt pysyvän oikein jalassa, joten myyntiin vaan.

Williania olen myöskin miettinyt pitkään, kaveri vaan haukkunut sitä niin ei oo tullu hommattua sitä ainakaan vielä. Saattaapi olla, että tyydyn vaan tuohon Schurlleen.

Toi Yaya Toure tuli tosiaan hommattua, heti 3. Voittoa putkeen 4.divarissa, eikä omiinkaan tainnut mennä kuin yksi näissä peleissä :p .

Vielä olis noin 170k pelivaraa jos vaan saan ton Sterlingin myytyä. Mitä mieltä ,kantsiiko pakeista maksaa paljon? Meinaan sitä, että esimerkiksi Tots Cahill näyttää melko hyvältä kortilta, mutta hintaakin taas löytyy reilu 100k..
 
Ylös Bottom