Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14

Vastaus: FIFA 14

Vielä olis noin 170k pelivaraa jos vaan saan ton Sterlingin myytyä. Mitä mieltä ,kantsiiko pakeista maksaa paljon? Meinaan sitä, että esimerkiksi Tots Cahill näyttää melko hyvältä kortilta, mutta hintaakin taas löytyy reilu 100k..

Ainahan sitä voi kokeilla, kyllä itse ainakin mielummin omaan joukkueeseen ottaisin sinisen Cahillin kuin David Luizin
 
Vastaus: FIFA 14

Ultimate Team on loistava pelimuoto, mutta välillä tuntuu että se vie liikaa huomiota itse peliltä. Tässäkin ketjussa ainakin 70% viesteistä liittyy jollain lailla Ultimate Teamiin. Olis kiva jos UT:lle tehtäis oma ketju sillä itse gameplaysta tai muista pelimuodoista (esim. tarinat manager modesta sytyttää aina) kertovat viestit on hankala löytää kaikkien UT-viestien joukosta.

Sit nää halpojen coinien metsästäjät masentaa. Jos ei omat taidot riitä keräämään tarpeeksi coineja niin kannattaisko ruveta treenaamaan voittamista? Ja jos aika ei riitä, niin ehkä ei kannattaisi pelata videopelejä ollenkaan ettei tuhlaa rahojaan turhaan. Ymmärrän pakkojen ostamisen oikealla rahalla koska EA antaa siihen mahdollisuuden mutta coinien ostaminen on mielestäni alhaista.

Oli pakko avautua, koska en halua tämän ketjun muuttuvan avoimeksi huutokaupaksi.

PS. Kiitos Maickkelille kehuista. Olisi myös mukava kuulla muiden mielipiteitä World Cup pelistä, jonka suunnitteluvirheitä ei ole muuten vieläkään korjattu.
 
Vastaus: FIFA 14

Ultimate Team on loistava pelimuoto, mutta välillä tuntuu että se vie liikaa huomiota itse peliltä. Tässäkin ketjussa ainakin 70% viesteistä liittyy jollain lailla Ultimate Teamiin. Olis kiva jos UT:lle tehtäis oma ketju sillä itse gameplaysta tai muista pelimuodoista (esim. tarinat manager modesta sytyttää aina) kertovat viestit on hankala löytää kaikkien UT-viestien joukosta.

Sit nää halpojen coinien metsästäjät masentaa. Jos ei omat taidot riitä keräämään tarpeeksi coineja niin kannattaisko ruveta treenaamaan voittamista?

...

Oli pakko avautua, koska en halua tämän ketjun muuttuvan avoimeksi huutokaupaksi.

Se ei meikäläistä haittaa, että porukka ostelee/myy kolikoitaan. Olen tavallaan jopa sen kannalla, mieluummin ihmiseltä kuin EA:lta. Siitä olen sen sijaan täysin samoilla linjoilla, että noille myynti-/ostoilmoituksille voisi olla hyvä olla oma ketju (kauppa-alueet -puolella?). Futhan pelimuotona on osa tätä peliä siinä missä muutkin, mutta kolikkokauppa ei ole keskustelua pelistä.
 
Vastaus: FIFA 14

Mitä mieltä porukka on tämän fifan Career modesta? Itellä tullut tahkottua sitä suhteellisen paljon ja erittäin tyytyväinen olen tuohon uudistuneeseen scouttaamiseen. Toisaalta ärsytystä aiheuttaa joka kerta career moden valikko, joka ainakin mulla lagaa ihan pirusti. Muilla tätä ongelmaa?
 
Vastaus: FIFA 14

Ultimate Team on loistava pelimuoto, mutta välillä tuntuu että se vie liikaa huomiota itse peliltä. Tässäkin ketjussa ainakin 70% viesteistä liittyy jollain lailla Ultimate Teamiin. Olis kiva jos UT:lle tehtäis oma ketju sillä itse gameplaysta tai muista pelimuodoista (esim. tarinat manager modesta sytyttää aina) kertovat viestit on hankala löytää kaikkien UT-viestien joukosta.

Tein FUT:lle oman ketjun, pistäkää kirjanmerkkeihin ja runosuoni kukkimaan et saadaan pidettyä elossa se.

http://www.konsolifin.net/bbs/playstation/110899-fifa-14-fut.html

Sit nää halpojen coinien metsästäjät masentaa. Jos ei omat taidot riitä keräämään tarpeeksi coineja niin kannattaisko ruveta treenaamaan voittamista? Ja jos aika ei riitä, niin ehkä ei kannattaisi pelata videopelejä ollenkaan ettei tuhlaa rahojaan turhaan. Ymmärrän pakkojen ostamisen oikealla rahalla koska EA antaa siihen mahdollisuuden mutta coinien ostaminen on mielestäni alhaista.

Ei tässä aikuisilla työssäkäyvillä ihmisillä ole aikaa ruveta puljaamaan mitään buy low sell high touhua, tein sitä ihan tarpeeksi änärissä ennenku tajusin farmaus mahdollisuudet ja sit alkoikin kyllästyttämään. Pakkoja on ihan turha ostella kun niihin saa tunkea 1000€ ennenkuin oikeasti napsahtaa semmonen kaveri millä saa rakennettua tiimin millä on kiva pelata. Aina sitä kannattaa tsekata jos joku haluaa coinseistaan eroon jos niitä on hankkimassa. Ne jotka oikeasti haluaa coinseja ostella niin tsekatkaa vaikka MMOGA.com, todella nopeaa palvelua ja ei nuo hinnatkaan nyt ihan mahdottomia ole!

Vaikka mulla ei kolikoiden ostajista/myyjistä olekaan pahaa sanottavaa, olen silti ehdottomasti samaa mieltä että tarvitaan FUT - Trading ketju, samallainen niinkuin NHL:stä on jo! :)
 
Vastaus: FIFA 14

Mä itse päätin rakentaa pitkästä aikaa BBVA-tiimin. Yllättävän vähän hyviä vaihtoehtoja ko. liigassa, mutta antakaas jotai vinkkejä (esim. hyviä/halpoja pelaajia, kun itse en kovin liigaan ole tutustunut.. :)

Tiimi siis:

GK - Casillas
LB - Marcelo
CB - Sergio Ramos
CB - Pique
RB - Montoya
CDM - Modric
CDM - Busquets (Barca linkki puolustukseen)
CAM - Xavi
CAM- Isco
CAM - Fabregas
ST - Benzema

Toisinaan hävitty Iniesta vähän kirpasee, sitä oltais kylläkin tarvittu.. vai?
 
Vastaus: FIFA 14

Joo Busquets ehdottamasti vaihtoon vaikkapa Xabi Alonsoon tai Songiin. Myös sun puolustus näyttää aika ikävän hyökkäävältä, kun kaikilla on high attacking workrate. Piquen voisit vaihtaa vaikkapa Mirandaan tai Varaneen.
 
Vastaus: FIFA 14

583 000 coinsia myynnissä. Xbox One.

5e = 50 000 coinsia
9e = 100 000 coinsia
45e = kaikki 583 000 coinsia

Tarjoukset: heikki84 (at) gmail (piste) com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14

Aloitin nyt uran uusiksi. Pelasin ekan kauden puoleen väliin korean liigassa ja olin häntäpään joukkueella neljäs. Sen jälkeen avautu markkinat ja paikkaa tarjottiin chilestä, brasiliasta, englannin huonoimmasta sarjasta, Norjasta ja Tanskasta.

Jokaiseen ilmoitettiin et katsotaan jotain toista vaihtoehtoa ja mua ei valita. Koitin loppukauden simuloida ja joka pelin välissä yritin päästä toiseen joukkueeseen. En päässyt. Vasta kun potkittiin pois.

Aloitin uusiksi ja sama homma.

Eli jostain syystä mulla ei toimi ollenkaan tuo työpaikanhaku, paitsi maajoukkueiden osalta. Onko mitään kikkaa jolla sais toimimaan? Haluan vaihtelua, enkä tykkää pelata samassa joukkueessa 4kautta putkeen.

Alustana PS4.
 
Vastaus: FIFA 14

... ja homma jatkuu nykyään La liga joukkueella, jolla on tähän asti ollut paljon hauskempi pelata, kun valioliiga joukkueella. Tässä ois uusimmat materiaalit taas tarjolla, enjoy :)

[video=youtube;u1k4NW4nOhM]http://www.youtube.com/watch?v=u1k4NW4nOhM[/video]

[video=youtube;ts83nOnQMjI]http://www.youtube.com/watch?v=ts83nOnQMjI[/video]

[video=youtube;1UOw-_WQPl0]http://www.youtube.com/watch?v=1UOw-_WQPl0[/video]

[video=youtube;DlRyYjzw_rU]http://www.youtube.com/watch?v=DlRyYjzw_rU[/video]
 
Vastaus: FIFA 14

Jestas sentään. Hän vetää TOTS Reusin pakasta. Mitäh tähän nyt sanoisi, kelpaa!
 
Vastaus: FIFA 14

Taidan kokeilla vähän live kommentointia ja samalla kokeilla uutta World Cup updatea. Tule katsomaan -> [video]http://www.twitch.tv/Santuzzio[/video]
 
Vastaus: FIFA 14

Tänään taas mennään ja reilun 20 minuutin päästä lyödään kuvat ja ääniyhteydet päälle. n. klo 20 siis alkaa jälleen Twitchin kautta pyöriä meikäläisen edesottamukset ultimate teamin puolella. Tarkoituksena olisi striimailla pitkälle yöhön asti, jos yhteydet pysyy kuosissa. Eilen katkesi yhdessä kohtaa netti. Älkää siis ihmetelkö, jos jossain vaiheessa katoaa yhteydet 5 minuutiksi.

Tervetuloa heittelemään kysymyksiä ja kannustamaan FC Shefkinho voittoon!

[video]http://www.twitch.tv/santuzzio[/video]
 
Vastaus: FIFA 14

Ei nyt ehkä ihan oikeeseen ketjuun tule, mutta laitetaan nyt kuitenki jos täältä tavoittaisi parhaiten. Olisiko kenelläkään joukkuetta ps4 johon tarvittais pelaajia? Rupeaa tuo yksin pelailu kyllästyttämään niin ois mukava saada seuraa. Ikää on 23 vuotta ja mikki kyllä löytyy. Pelipaikalla ei ole väliä, sopeudun mihin vaan. Lisäilkää SeaFoXx12 listalle jos ois jengiä tarjolla.
 
Vastaus: FIFA 14

Tänään taas mennään ja reilun 20 minuutin päästä lyödään kuvat ja ääniyhteydet päälle. n. klo 20 siis alkaa jälleen Twitchin kautta pyöriä meikäläisen edesottamukset ultimate teamin puolella. Tarkoituksena olisi striimailla pitkälle yöhön asti, jos yhteydet pysyy kuosissa. Eilen katkesi yhdessä kohtaa netti. Älkää siis ihmetelkö, jos jossain vaiheessa katoaa yhteydet 5 minuutiksi.

Tervetuloa heittelemään kysymyksiä ja kannustamaan FC Shefkinho voittoon!

[video]http://www.twitch.tv/santuzzio[/video]

Eiköhän laiteta vielä kertaalleen lähetykset pyörimään tänään. Melkoinen maraton viikonloppu tästä saatiin Fifan osalta, mutta ei se mitään. Aloitan ihan kohta, tervetuloa. :)
 
Vastaus: FIFA 14

Kukaan voittanu vielä Ultimate Team onlinessa ykkösdivaria? Ilman että käyttänyt oikeata rahaa ostoihin. Ja vaikka manuaaleilla. ;) Ite nyhrään vielä kakkosdivarissa ja TOTS Cabella (CAM) kohta ostossa. Siinä kallein pelaaja sitten.

Ykkösmiehitystä millä olen viimeaikoina pelaillut:

4 - 2 - 2 - 2:
Podolski(Benzema) - Remy(Giroud tarvittaessa)
Cazorla - Nasri (CAM rotaatio: Rosicky)
Wilshere (Pogba, Diaby) - Fellaini (Matuidi)
Clichy(Gibbs) - Koscielny - Vermaelen(Mertesacker) - Sagna(Walker)
Lloris(Szesny)
 
Vastaus: FIFA 14

Ihan kiva tää uus World Cup modi. Mistähän näille ukoille sais noit contracteja lisää. :D Tyhmää kun ei voi ostaa kun noita 5000 rahan turhia päkkejä.

Tuntuu että puskutilanteita on parannettu. Kulmapotkuista ei tulee maaleja samalla prosentilla ja puolustaja pelaaja pääsee paremmin palloon. Repiminen on iha hirveetä. Saa vetää entistä enemmän hihasta. :D
 
Ylös Bottom