Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 14

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maickkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 14

Millä tasolla porukka on jystänyt tuota ura modia? Itse sain tosiaan eilen pelin käsiini ja alkoi armoton pelaaminen, Manulla aloitin.

Valitsin vaikeustasoksi professional, mutta tuntuu että itse en saa mistään paikoista maalia tehtyä kun taas vastustaja laukoo ottelussa n.3-4 kertaa ja tekee sen 1-3 maalia :D

Pelattavuudeltaan tuo pro taso ei liian vaikea ole, mutta mietin jos vaihtaisin semi-prohon niin menisikö liian helpoksi?

Aivan huikea peli tämä on, änärin ura muoto on tähän verrattuna todella tylsä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 14

Millä tasolla porukka on jystänyt tuota ura modia? Itse sain tosiaan eilen pelin käsiini ja alkoi armoton pelaaminen, Manulla aloitin.

Valitsin vaikeustasoksi professional, mutta tuntuu että itse en saa mistään paikoista maalia tehtyä kun taas vastustaja laukoo ottelussa n.3-4 kertaa ja tekee sen 1-3 maalia :D

Pelattavuudeltaan tuo pro taso ei liian vaikea ole, mutta mietin jos vaihtaisin semi-prohon niin menisikö liian helpoksi?

Aivan huikea peli tämä on, änrin ura muoto on tähän verrattuna todella tylsä. :)

Minä muistaakseni pelasin Professional tasolla ja se oli aika sopiva, kone ei taas minua vastaan saanu hyvistäkään paikoista maalia. World classilla pelasin vanhoja fifoja muistaakseni 9-11, mutta nyt jos pelaa sillä niin saa katella koko pelin koneen pyörittelyä. Konetta vastaan on niin ankea vaan jotenkin pelata että jäi jo toinen kausi kesken (harhautukset aavistaa keskitykset voittaa suurinpiirtein 11 kymmenestä jne... johtuu varmasti osittain omista taidoista) Toisaalta konetta vastaan peli on paljon realistisemman näköistä kuin ihmistä, kiitos EA:n kun suosii roikku pallo täysillä juoksemista ja keskittämistä niin paljon niin helpointa tietä on sitten kaikkien siellä netissä kuljettava.
 
Vastaus: FIFA 14

Itse en napise career modesta, on ollut oikein hyviä hetkiä sen parissa (omat sliderit voi vaikuttaa asiaan). Sen jälkeen totean, että tosi kivaa kun EA on antanut tuollaisen MM-piristyksen ilmaiseksi peliin.

MUTTA.

Nämä päivittäiset haasteet on ryssitty täysin huijaavan tekoälyn ansiosta. Pelaan normaalisti World class -tasolla ja hyvin menee. Mutta näissä haasteissa on näemmä professional tasollakin hitaat topparit liukkaita kärkipelaajia nopeampia, eikä palloa saa vihulta pois kuin säkällä. Huvitti suorastaan, kun puujalka-kroaatti pyöritti kolmen mun brassin välissä palloa kulmassa minuuttitolkulla. On se kumma, ettei EA tajua, että tää huijaaminen/momentum yms paska EI OLE PELAAJIEN MIELESTÄ KIVAA.
 
Vastaus: FIFA 14

Tässä olisi mastering manual shooting sarjan 4 viimeisintä jaksoa. Uploadasin tänään Espanja-Hollanti pelin puoliajalla 2 jaksoa samanaikaisesti.

[video=youtube;EZ6P5zfZREA]http://www.youtube.com/watch?v=EZ6P5zfZREA[/video]

[video=youtube;9rUIQEcrp1E]http://www.youtube.com/watch?v=9rUIQEcrp1E[/video]

[video=youtube;1LG0kvIXPO8]http://www.youtube.com/watch?v=1LG0kvIXPO8[/video]

[video=youtube;cHHp_tONw14]http://www.youtube.com/watch?v=cHHp_tONw14[/video]

Striimailen taas suorana myös tässä lauantain puolella. Varmaankin joskus siinä 13-14 välillä voisin lähetystä aloitella. Laitan YouTubeen tarkempaa infoa, kun striimi alkaa.
 
Vastaus: FIFA 14

Tässä olisi mastering manual shooting sarjan 4 viimeisintä jaksoa. Uploadasin tänään Espanja-Hollanti pelin puoliajalla 2 jaksoa samanaikaisesti.


Ei taida yhtään tappioon päättynyttä peliä olla näissä jaksoissa? :rolleyes: En ainakaan löytäny noista neljästä viimeisimmästä jaksosta, jotka katselin läpi... Ok lanaamista, MUTTA suurin osa vastustajista aika hukassa puolustamisen suhteen. Hakkaa taklausnappeja sattumanvaraisesti, lisäksi sijoittuminen ihan väärällä puolella peliä ja juostaan vastaan sprinttinappi pohjassa. Toisaalta sulla on parhaat miehet kentällä ja niille kun heittää läpi on aika vaikeaa ehtiä peilaamaankaan... puolustajillakin kun on vielä tapana jäädä niitä läpisyöttöjä paikaltaan seisoen ihmettelemään, niin etumatka on vähän turhan suuri. ;)
 
Vastaus: FIFA 14

Ei taida yhtään tappioon päättynyttä peliä olla näissä jaksoissa? :rolleyes: En ainakaan löytäny noista neljästä viimeisimmästä jaksosta, jotka katselin läpi... Ok lanaamista, MUTTA suurin osa vastustajista aika hukassa puolustamisen suhteen. Hakkaa taklausnappeja sattumanvaraisesti, lisäksi sijoittuminen ihan väärällä puolella peliä ja juostaan vastaan sprinttinappi pohjassa. Toisaalta sulla on parhaat miehet kentällä ja niille kun heittää läpi on aika vaikeaa ehtiä peilaamaankaan... puolustajillakin kun on vielä tapana jäädä niitä läpisyöttöjä paikaltaan seisoen ihmettelemään, niin etumatka on vähän turhan suuri. ;)

Joo, uskoisin että on mukavampaa katsoa noita jaksoja missä voitan, kun niitä missä ottaisin selkään. Olen asiasta noissa live stremeissä maininnutkin, että kyllähän niitä tappioita tulee ja tasapelejä myös. Tasapelit on enimmäkseen sen verran tylsiä nyhjäyksiä et niistä ei highlightseja pahemmin saa. Rosterihan mulla on sellainen, että niillä pitäisi kyllä suurin osa peleistä voittaa, mutta pitää myös muistaa että käytän aika paljon manual controlleja. Vastustajien tasosta en sano mitään, välillä on heikkoja, välillä ei. Yhteydet ovat myös Titanfallin jälkeen olleet jokseenkin erikoisia ja EA:n serverit ovat olleet hyvin lagisia ainakin Xbox Onella pelatessaan. Se aiheuttaa aika paljon noita virheitä puolustuksessa.

Tuu ihmeessä noita mun striimejä joku kerta katsomaan Twitchin puolelle. Siellä tilastot on 38-8-29 eli en minä tässä mikään pro pelaaja ole, mutta pidän itseäni ihan kohtuu pätevänä pelaajana silti. Hyvä silti et jonkinlaista palautetta tulee videoista. 15 puolella ajattelin, että voisin noita online cuppeja pelata eri squadeilla ja yrittää voittaa niistä mahdollisimman monta. Siellä voisi laajemmin sitten noita tasapelejä ja häviöitäkin ruotia.
 
Vastaus: FIFA 14

15 puolella ajattelin, että voisin noita online cuppeja pelata eri squadeilla ja yrittää voittaa niistä mahdollisimman monta. Siellä voisi laajemmin sitten noita tasapelejä ja häviöitäkin ruotia.

Tässä on mun mielestä jo ideaa ottaa kiinni tilanteista monipuolisesti. Vois päästä vähän kiinni analyyseihin, löytyykö esim. jotain yhteistä tehdyissä tai päästetyissä maaleissa ja jos löytyy, niin siitä voisi päästä taas syvemmälle.

Nykyisen sarjan kohdalla mietin vähän mikä sen tavoitteena on. Otsikko kertoo jotain, mutta silti jäin miettimään. Esitellä manual pelaamista? Highlight koosteita? Näitä kaikkia löytyi kyllä, mutta huomasin että suuri osa sisällöstä on ylivertaisella materiaalilla skillssaamista ylipuolustavien vastustajien läpi ja siinä vaiheessa ainakin mulla tipahti mielenkiinto. Sen huomaa, jos kiinnittää katseen puolustavaan joukkueeseen... esim. miten vastustajan puolustajat heittää jo muutaman standing tacklen kehiin ennen kuin olet edes lähietäisyydellä. :)

Näitä ajatuksia heräsi ja kiitos kutsusta seuraamaan striimejä!
 
Vastaus: FIFA 14

Tässä on mun mielestä jo ideaa ottaa kiinni tilanteista monipuolisesti. Vois päästä vähän kiinni analyyseihin, löytyykö esim. jotain yhteistä tehdyissä tai päästetyissä maaleissa ja jos löytyy, niin siitä voisi päästä taas syvemmälle.

Nykyisen sarjan kohdalla mietin vähän mikä sen tavoitteena on. Otsikko kertoo jotain, mutta silti jäin miettimään. Esitellä manual pelaamista? Highlight koosteita? Näitä kaikkia löytyi kyllä, mutta huomasin että suuri osa sisällöstä on ylivertaisella materiaalilla skillssaamista ylipuolustavien vastustajien läpi ja siinä vaiheessa ainakin mulla tipahti mielenkiinto. Sen huomaa, jos kiinnittää katseen puolustavaan joukkueeseen... esim. miten vastustajan puolustajat heittää jo muutaman standing tacklen kehiin ennen kuin olet edes lähietäisyydellä. :)

Näitä ajatuksia heräsi ja kiitos kutsusta seuraamaan striimejä!

Sen verran alkutekijöissä tämä meikäläisen meininki on, että ei tässä mitään hirveän syvällistä sisältöä olla mietitty, eikä sitä myöskään 14:ssa ole tulossa. Muutenkin koko projekti lähti hetken innostuksesta. Oli hetken aikaa kaverin Elgato kokeilussa ja päätin sitten omani ostaa sen kokeilun jälkeen ja tämä koko episode tapahtui 1 viikon aikana. Eihän itsellä edes ole kunnon mikkiä tällä hetkellä vaan käytössä on kannettavan web cam mikki, jolla homma toimii ihan hyvin striimeissä, mutta en mä sen kanssa YouTuben puolella materiaalia ala heittämään. 14 puolella YouTube videot tulee pysymään samana. Lähinnä panostus on nyt ollut tuolla Twitchin live striimeissä, johon olen jäänyt koukkuun! Yritän sitten tuolla 15 puolella tuoda videoihin kommentointia ja monipuolisuutta. Pitää tässä kesän aikana katsella mitä mikrofoneja kannattaa harkita ja kokeilla tehdä muutama harjoitusvideo puheineen.
 
Vastaus: FIFA 14

Sen verran tässä nyt yritetään kehittää kuitenkin tätä hommaa ja mennä eteenpäin niin tein Facebook sivun, jossa on helppo ottaa meikäläiseen yhteyttä ja samalla seurata mitä tapahtuu ja milloin tapahtuu. Varsinkin striimien kohdalla! https://www.facebook.com/Santuzzio

Käykää tykkäämässä niin tiedätte mitä tapahtuu :)
 
Vastaus: FIFA 14

Muuttuuko tuossa FUT:n World Cup muodossa pelaajien overallit? Mullerin overal on vaan nyt 87 kun ennen mun mielestä oli 86
 
Vastaus: FIFA 14

Muuttuuko tuossa FUT:n World Cup muodossa pelaajien overallit? Mullerin overal on vaan nyt 87 kun ennen mun mielestä oli 86
Ne päivittyy sitä mukaan miten ne pelaa kisoissa. Esim Robben world cup kortti oli aluksi 89, nyt se on päivittynyt 91. Kun se sai sen 91 iMOTM kortin normaaliin FUT:iin. Samoin Neymar oli aluksi 87, nit se on 88.
 
Vastaus: FIFA 14

Tänään lähtee pitkästä aikaa kokeiluun pro club-pelit FC LottoPallo nimisellä porukalla. Ollaan jo pitkään pelattu yhdessä, mutta tänä vuonna klubi pelien toteutus on ollut niin heikkoa ettei olla hirveästi pelattu. Lähetys tulee suorana n. klo 16.30 aikoihin twitchin puolella. Mikäli on kiinnostusta tulla mukaan kokeilemaan niin tervetuloa kunhan mikki löytyy. Alustana toimii Xbox One. Meikäläisen gamertag on Santuzzio.
 
Vastaus: FIFA 14

Nyt on tämänkin pelin ansiosta yks ohjain hajotettu. Miten voi olla mahdollista että vastustaja tekee online peleissä 75% keskityksistä maalin ja ite onnistun ehkä 10%. Itseasiassa joka ***** keskitys minkä vastustaja heittää johtaa maaliin ja peli hävitään vaikka mitään muuta ei sais vastustaja aikaan. Tämä jäi viimeseks fifaks ehkä omalla kohdalla. Samaa paskaa vuodesta toiseen yritä rakentaa peliä niin jossain vaiheessa katkeaa hyökkäys. Syötä sokkona kerran pari eteenpäin niin oot läpi tai pääset keskittämään ja on maali, ***** tämä on huikea peli online.
 
Vastaus: FIFA 14

Edellisestä viestistä seuraava peli vastustaja 2 keskitystä 2 maalia. Jos ois enemmän rahaa niin ois jo jalka telkkarin läpi
 
Vastaus: FIFA 14

Hei!

Olisiko kellään kiinnostusta vaihtaa teidän fifa coinssit mun nhl puckseihin? Voimme sopia kaupoista yksityisviestillä tai skypessä :)
 
Vastaus: FIFA 14

Sanoin etten ala tekemään videoita selostuksineen Fifa 14 puolella. No, ei siinä kauaa mennyt, kun kelkka kääntyi. Tämän uuden uudistuksen myötä alkaa myös uusi sarja eli matkalla menestykseen. Sarjassa tulee olemaan World Cup materiaalia onlinen puolelta, jossa yritän eri maiden kokoonpanoilla viedä pytyn. Ideana on samalla aina vähän kertoa mitä teen ja miksi teen. Samalla yritän heittää jotain pientä vinkkiä mikä minulla toimii ja mikä ei. Ensimmäisellä videolla ei vielä ole gameplayta tarjolla, koska tämä oli "intro" video sarjalle.

Tässä se on. Ensimmäinen kerta tällaista, joten olkaa helliä.

[video=youtube;Wf19P-rWekY]http://www.youtube.com/watch?v=Wf19P-rWekY[/video]
 
Vastaus: FIFA 14

Englanti aloitti taipaleensa 3 pelillä. Tässä on tosiaan matkalla menestykseen osa 2 tarjolla. Toivonkin, jos olette yhtään videoita katselleet niin katsotte ja tämän ja heitätte ehdotuksia/kommentteja videolla puhumistani asioista. Kiitos :)


[video=youtube;43_030nMqZQ]http://www.youtube.com/watch?v=43_030nMqZQ[/video]
 
Vastaus: FIFA 14

3 osa on tarjolla ja tänään puheenaiheena on 5 puolustuslinjat ja MM-kisojen yllätykset. Katsokaa, kuunnelkaa ja käykää jättämässä YouTuben puolella viestiä :) Viimeisimpiä päivityksiä ja tapahtumia voi seurata minun Facebook sivuiltani. https://www.facebook.com/Santuzzio

[video=youtube;gBuol0u6QZ0]http://www.youtube.com/watch?v=gBuol0u6QZ0[/video]
 
Ylös Bottom