Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Eikö FIFA:ssa muka pysty tekemään liigaa kavereiden kesken. Kyllähän maalit ja kortit ja loukkaantumiset täytyy ottaa huomioon sekä pelaajien kunto, missä rotaatio.

Hyvä pointti, mutta jos nyt pelataan vaan, eikä takerruta tuollaisiin seikkoihin, mihin ei helposti voi vaikuttaa. Tarkoituksena kuitenkin leikkimielinen pikku skabailu jossa pääpointtina pelkkä pelailu :)
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Kiinnostusta löytyisi täältäkin, mutta näemmä täynnä jo. No seuraavaan sitte jos sellaista tulee.

AABo ei ole vastannut yksityisviestiin, eikä psn id ole tiedossa. Ole valppaana, paikka saattaa aueta sulle!
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Hyvä pointti, mutta jos nyt pelataan vaan, eikä takerruta tuollaisiin seikkoihin, mihin ei helposti voi vaikuttaa. Tarkoituksena kuitenkin leikkimielinen pikku skabailu jossa pääpointtina pelkkä pelailu :)

Näinhän ne turneet EAn foorumilla kin järjestetään, google docsiin tulokset jne.
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

AABo ei ole vastannut yksityisviestiin, eikä psn id ole tiedossa. Ole valppaana, paikka saattaa aueta sulle!

Laitoin sulle viestiä.Millos pelit on tarkotus alotta ja se sama kysymys pelataanko ne ultimate teamissa vai perus matseissa?
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Laitoin sulle viestiä.Millos pelit on tarkotus alotta ja se sama kysymys pelataanko ne ultimate teamissa vai perus matseissa?

Huomenissa saa aloitella pelaamaan, ja normi friendlyissä! Eli lisäät vastustajan kavereihin ja kyselet milloin matsia, sitten tulosta tänne!

Aloitusviestiin tulee kohta linkki docsiin, josta voi seurata otteluiden tuloksia ja sarjataulukon edistystä!

Edit: Aloitusviestiin nyt lisätty linkki Google Docsiin. Sama tässä: https://docs.google.com/document/d/10NJVXS5jNpa-2lwhk5BgSexShUvrXPj5gbIsrFECR6k/pub
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Huomenissa saa aloitella pelaamaan, ja normi friendlyissä! Eli lisäät vastustajan kavereihin ja kyselet milloin matsia, sitten tulosta tänne!

Aloitusviestiin tulee kohta linkki docsiin, josta voi seurata otteluiden tuloksia ja sarjataulukon edistystä!

Oikein hienoa!Huomenna voin pelata kello kolmesta kuuteen.Lähettäkää vaan viestiä tänne tai yksitysviestiehin ni oon 15min sisässä pleikalla.
EDIT:Tietenki 15min. sen jälkeen ku luen foorumit
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Oon tänään tästä eteenpäin koko illan paikalla eli lähettäkää vaan viestiä tällä tai PS sisällä niin otetaan matsi. :)


Edit: Koitin pelata maxia vastaan ja joka kerta liittyessä peliin tuli connect lost with your opponent. Eikös tämä ongelma johdu että on nat tyyppi 3 molemmilla? Eli periaattessa en voi pelata maxia vastaan. Tämä voi tuoda turnaukseen ongelmia.

Edit2: Voitin mrhippofinin 4-3. gg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Oon tänään tästä eteenpäin koko illan paikalla eli lähettäkää vaan viestiä tällä tai PS sisällä niin otetaan matsi. :)


Edit: Koitin pelata maxia vastaan ja joka kerta liittyessä peliin tuli connect lost with your opponent. Eikös tämä ongelma johdu että on nat tyyppi 3 molemmilla? Eli periaattessa en voi pelata maxia vastaan. Tämä voi tuoda turnaukseen ongelmia.
Pystykkö nyt pelaamaan?
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Oon tänään tästä eteenpäin koko illan paikalla eli lähettäkää vaan viestiä tällä tai PS sisällä niin otetaan matsi. :)


Edit: Koitin pelata maxia vastaan ja joka kerta liittyessä peliin tuli connect lost with your opponent. Eikös tämä ongelma johdu että on nat tyyppi 3 molemmilla? Eli periaattessa en voi pelata maxia vastaan. Tämä voi tuoda turnaukseen ongelmia.

Joo vähän ärsyttävää tuollainen
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Hemiis voitti mut 4-3.Oli muuten aika tiukka peli,eka johin 3-1 sitten alko maalijuhlat.
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Mun ja hippofinin matsi päättyi mun 6-2 voittoon. Alku oli tiukkaa vääntöä, mutta sitten vähän repes. Kiitos Hippo matsista! :)
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Mun ja hippofinin matsi päättyi mun 6-2 voittoon. Alku oli tiukkaa vääntöä, mutta sitten vähän repes. Kiitos Hippo matsista! :)

Joo eka lähti ihan tasasesti mutta sitten ei enää toiminu mikään hyökkäyspäässä.
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Voisin tänään illalla ottaa ekoja matseja about ysin maissa aikasintaa. psn: Bigi2007 (Arsenal)
 
Vastaus: Fifa 15 liiga/turnaus! (PS4)

Docsiin päivitetty tämänhetkinen sarjataulukko ja otteluita! (Ei toistaiseksi paljon nähtävää tosin :D ) Ilmoittakaa jos korjattavaa löytyy!

Loistavaa, että on saatu turnaus alulle! Tottenham paikalla nyt eteenpäin aina noin ilta kymmeneen saakka!
 
Ylös Bottom