Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt oikeesti. 50 peliä, 4 voittoo ja 6 tasapeliä. 40 häviöö. Äsköses pelissä ilman palloo rinnakkain musta auba ja tavallinen terry juoksee sen kiinni. Voi helvetinkuustoista. Mulla on keskimäärin 8-10 vetoo maalia kohti pääosin boxin sisästä ja siellä on joku helveti de gea pelastamassa joka laukauksen.
Kerro toki lisää. Heti tuli parempi mieli ku luin tän. :)

Siis ei sun kärsimysten takia, vaan sen takia et muillakin tulee noita paskajaksoja. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kerro toki lisää. Heti tuli parempi mieli ku luin tän. :)

Siis ei sun kärsimysten takia, vaan sen takia et muillakin tulee noita paskajaksoja. :)

No mä voin kertoo että en vaan pysty voittamaan online turnausta vaikka kuinka tahkoan. En ole päässyt edes finaaliin. Ainoassa välierässä vastustajalla sininen neuer ja puolenkymmentä mustaa lappua, ja niiden ekasta hyökkäyksestä mun puolustaja tekee oman maalin Hartin jalkojen välistä. Tokassa hyökkäyksessä vähän olkapäät vastakkain ja rankkari, 2-0. Sain lopulta itsekin maalihanoja auki (kun vastustaja löysäili) mutta peli 7-4 kuokkaan. Huoh.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon päässy pari kertaa finaaliin. Toinen päätty puolen kentän laukaukseen, siellä weidenfelleri katteli kun pallon lens sen eteen ja pomppas yli. Perus 90min laukaus.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Todella paskamaista lukea mhartin, Saxonin, Tuuliksen ja kumppaneiden kohtaloita:( Olette oikeasti tehneet ison työn tämän pelin eteen ja nyt tuikkaavat kuivana kakkoseen, vaikka kuinka olette lämmitelleet esileikin parissa pitkään ja hartaasti... Teiltä olen oppinut markettia käyttämään. MUTTA nyt on pakko tuoda tämän kaiken keskellä myös oman tilanteeni näkökanta.

Älkää ymmärtäkö väärin, mutta ette ole peruskäyttäjiä. Olette HC-käyttäjiä (toki tiesitte sen itsekin). Noh, itse taas olen se peruskäyttäjä. En paljoa pakkoja ostele, ja tilillä on ollut parhaimmillaan 500k. Elin niin pitkään kädestä suuhun – siis ostin aina paremman pelaajan juuri kun rahat siihen riitti ja säästäminen jatkui pelejä pelaamalla – ja pääsin täysin sattumalta astetta raskaampaan sarjaan. Ostin SIF Perisicin, ja upgrade odotukset nostivat hinnan sinne 250 tuhannen tietämille. Noh, nyt liian pitkän pohjustuksen jälkeen asiaan.

Tällä hetkellä omaan siedettävät tiimit Bundesligasta ja Valioliigasta, mutta mustia saati sinisiä kortteja itselläni ei ole. Ostoslistaltani löytyy kortteja, kuten Aguero, Yaya, Di Maria (juuri ostettu kylläkin), SIF Benteke. Ja suureksi yllätyksekseni, kyseisten korttien price ranget OVAT KUNNOSSA. Samoin oikeastaan kaikkien muidenkin samanhintaisten ja halvempien korttien. Kortteja myös LÖYTYY marketista.

Siis, vaikka EA on kussut ja pahasti miljoonamiesten pelit, enkä sitä mitenkään hyväksy, tällä hetkellä marketti kuitenkin toimii kutakuinkin hyvin peruskäyttäjän näkökulmasta. Omalta, henk.koht. kannalta, EA saa näistä price range -sekoiluistaan arvosanaksi +-0. Toki söi se minultakin kymmeniä tuhansia kolikoita, mutta nyt ihan oikeasti voin harkita pelaajien hankkimista, joihin itselläni ei todellakaan ollut ennen varaa. Minipeliä en ole joutunut pelaamaan kertaakaan muuten kuin bargainien metsästämiseen (oma valinta).

Kiitos, ja iso virtuaalihali kuitenkin kaikille miljoonamiehille :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Todella paskamaista lukea mhartin, Saxonin, Tuuliksen ja kumppaneiden kohtaloita:( Olette oikeasti tehneet ison työn tämän pelin eteen ja nyt tuikkaavat kuivana kakkoseen, vaikka kuinka olette lämmitelleet esileikin parissa pitkään ja hartaasti... Teiltä olen oppinut markettia käyttämään. MUTTA nyt on pakko tuoda tämän kaiken keskellä myös oman tilanteeni näkökanta.

Älkää ymmärtäkö väärin, mutta ette ole peruskäyttäjiä. Olette HC-käyttäjiä (toki tiesitte sen itsekin). Noh, itse taas olen se peruskäyttäjä. En paljoa pakkoja ostele, ja tilillä on ollut parhaimmillaan 500k. Elin niin pitkään kädestä suuhun – siis ostin aina paremman pelaajan juuri kun rahat siihen riitti ja säästäminen jatkui pelejä pelaamalla – ja pääsin täysin sattumalta astetta raskaampaan sarjaan. Ostin SIF Perisicin, ja upgrade odotukset nostivat hinnan sinne 250 tuhannen tietämille. Noh, nyt liian pitkän pohjustuksen jälkeen asiaan.

Tällä hetkellä omaan siedettävät tiimit Bundesligasta ja Valioliigasta, mutta mustia saati sinisiä kortteja itselläni ei ole. Ostoslistaltani löytyy kortteja, kuten Aguero, Yaya, Di Maria (juuri ostettu kylläkin), SIF Benteke. Ja suureksi yllätyksekseni, kyseisten korttien price ranget OVAT KUNNOSSA. Samoin oikeastaan kaikkien muidenkin samanhintaisten ja halvempien korttien. Kortteja myös LÖYTYY marketista.

Siis, vaikka EA on kussut ja pahasti miljoonamiesten pelit, enkä sitä mitenkään hyväksy, tällä hetkellä marketti kuitenkin toimii kutakuinkin hyvin peruskäyttäjän näkökulmasta. Omalta, henk.koht. kannalta, EA saa näistä price range -sekoiluistaan arvosanaksi +-0. Toki söi se minultakin kymmeniä tuhansia kolikoita, mutta nyt ihan oikeasti voin harkita pelaajien hankkimista, joihin itselläni ei todellakaan ollut ennen varaa. Minipeliä en ole joutunut pelaamaan kertaakaan muuten kuin bargainien metsästämiseen (oma valinta).

Kiitos, ja iso virtuaalihali kuitenkin kaikille miljoonamiehille :)

Boksin puolella alkaa olemaan ranget jo kohdillaan isommillakin korteilla(mm. NIF Ronaldo myy yli minimillä), ainoo ongelma on noi halutut MOTM-kortit, ja sit uudet mustikat. Olen huomannut omassa käytöksessä hämmentävän muutoksen, ennen ei olis tullut mieleenkään ostaa TOTW-korttia heti keskiviikkona, vaan vasta seuraavan viikon maanantai-tiistai-akselilla. Nyt on spänkätty apinaa jo heti keskiviikko-iltana, ja sit tullut takkiin kun kuponki kajahtaa minimiin ......... Lavezzi, Hernanes, voih....

Tein taas sovinnon Di Marian kanssa(jäi traumoja sen TOTY-version ulostuksesta), toi NIF Di Maria tuntu varsin hauskalta kortilta kun pitkästä aikaa ostin sen eilen.

Nyt jengissä on jo kaks purppurasoturia, kun sain illalla napattua Garnerin concept squadista. Wilson ja Deeney vielä hiukan kiinnostais(tosin Deeney maksaa enemmän ku Wilson ja Garner yhteensä).

IF Melano viihty jengissä puolikkaan pelin, tuntu ihan siltä kun olis ollut joku Giroud kärjessä, URGH.

Onko muuten ketään koittanu Teveziä CM:nä? tuli napattua tollanen joskus marketista kun halvalla sai. Toimii ihan nätisti, samantyylinen ku Rooney ja Muller siinä.

Ja Spenceriltä vinkin saaneena täytyy todeta että kyllä toi Zarate ON kova.

"GO, MAURO, HIT IT, BANG! OH noooo, AGAIN; BANG, MAUROOOOOO"
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja vaikka koko FUT perustuu osittain myös keräilyviettiin ja on koko pelimuodon pohjana, niin onko se oikeasti ihan kauheasta, jos joutuukin pelaamaan IF-kortilla SIF- tai TIF-kortin sijaan? Tai peräti NIF-kortilla... Sehän nyt toki on hanurista, jos niitä ei PS4-puolella löydy. Mun puolestani EA saisi sitä mukaa sitten vaikka generoida niitä pelaajia tyhjästä sinne markettiin.

ps. itse tässä koitan epätoivoisesti keräillä kolikoita hopeiseen Kane SIF-korttiin, perusversiota en Agbonlahorin paikalle kelpuuttaisi :D

-----

Eilen meni jälleen yhdessä pelissä hermot, kun omat kaverit eivät tehneet elettäkään kentällä ja vastustajan ei tarvinnut tehdä voiton eteen yhtään mitään. Tuli sitten taas kerran annettua palloa suoraan aloituksesta vastustajalle ja juostua kaikki pelaajat pois tieltä, että EA sai tahtonsa läpi ja vastustaja voiton. Olisiko päättynyt 12-1 loppujen lopuksi. Typerää käytöstä, tiedän, mutta sillä hetkellä tuntui ihan hyvältä ajatukselta - eikä ollut eka kerta... Yleensä nuo tulee kyllä tehty silloin, kun itsestä riippumattomia DNF-tappioita on tullut pohjalle sen puolisen tusinaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja vaikka koko FUT perustuu osittain myös keräilyviettiin ja on koko pelimuodon pohjana, niin onko se oikeasti ihan kauheasta, jos joutuukin pelaamaan IF-kortilla SIF- tai TIF-kortin sijaan? Tai peräti NIF-kortilla... Sehän nyt toki on hanurista, jos niitä ei PS4-puolella löydy. Mun puolestani EA saisi sitä mukaa sitten vaikka generoida niitä pelaajia tyhjästä sinne markettiin.

ps. itse tässä koitan epätoivoisesti keräillä kolikoita hopeiseen Kane SIF-korttiin, perusversiota en Agbonlahorin paikalle kelpuuttaisi :D

-----

Eilen meni jälleen yhdessä pelissä hermot, kun omat kaverit eivät tehneet elettäkään kentällä ja vastustajan ei tarvinnut tehdä voiton eteen yhtään mitään. Tuli sitten taas kerran annettua palloa suoraan aloituksesta vastustajalle ja juostua kaikki pelaajat pois tieltä, että EA sai tahtonsa läpi ja vastustaja voiton. Olisiko päättynyt 12-1 loppujen lopuksi. Typerää käytöstä, tiedän, mutta sillä hetkellä tuntui ihan hyvältä ajatukselta - eikä ollut eka kerta... Yleensä nuo tulee kyllä tehty silloin, kun itsestä riippumattomia DNF-tappioita on tullut pohjalle sen puolisen tusinaa.

Ragu quitti paljon mukavampaa kaikille.

Eilen oli taas oikein herkku peli, menin 3-0 johtoon 11. minuutilla, sit sekos koko joukkue. Ei vaan yksikään pelaaja toiminut kunnolla, pallo pomppi pois Ronaldon jaloista jne... 70. minuutilla peli oli 3-4..
Sain sit kuitenkin väännettyä 5-4 voiton 90.minuutilla. Vielä kun kaveri teki taktisen tossa 3-0 tilanteessa: Schweinsteiger, Gotze ja kolmas CM pois, tilalle Doumbia, Sturridge ja Reus, forma 4-3-2-1
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Todella paskamaista lukea mhartin, Saxonin, Tuuliksen ja kumppaneiden kohtaloita:( Olette oikeasti tehneet ison työn tämän pelin eteen ja nyt tuikkaavat kuivana kakkoseen, vaikka kuinka olette lämmitelleet esileikin parissa pitkään ja hartaasti... Teiltä olen oppinut markettia käyttämään. MUTTA nyt on pakko tuoda tämän kaiken keskellä myös oman tilanteeni näkökanta.

Älkää ymmärtäkö väärin, mutta ette ole peruskäyttäjiä. Olette HC-käyttäjiä (toki tiesitte sen itsekin). Noh, itse taas olen se peruskäyttäjä. En paljoa pakkoja ostele, ja tilillä on ollut parhaimmillaan 500k. Elin niin pitkään kädestä suuhun – siis ostin aina paremman pelaajan juuri kun rahat siihen riitti ja säästäminen jatkui pelejä pelaamalla – ja pääsin täysin sattumalta astetta raskaampaan sarjaan. Ostin SIF Perisicin, ja upgrade odotukset nostivat hinnan sinne 250 tuhannen tietämille. Noh, nyt liian pitkän pohjustuksen jälkeen asiaan.

Tällä hetkellä omaan siedettävät tiimit Bundesligasta ja Valioliigasta, mutta mustia saati sinisiä kortteja itselläni ei ole. Ostoslistaltani löytyy kortteja, kuten Aguero, Yaya, Di Maria (juuri ostettu kylläkin), SIF Benteke. Ja suureksi yllätyksekseni, kyseisten korttien price ranget OVAT KUNNOSSA. Samoin oikeastaan kaikkien muidenkin samanhintaisten ja halvempien korttien. Kortteja myös LÖYTYY marketista.

Siis, vaikka EA on kussut ja pahasti miljoonamiesten pelit, enkä sitä mitenkään hyväksy, tällä hetkellä marketti kuitenkin toimii kutakuinkin hyvin peruskäyttäjän näkökulmasta. Omalta, henk.koht. kannalta, EA saa näistä price range -sekoiluistaan arvosanaksi +-0. Toki söi se minultakin kymmeniä tuhansia kolikoita, mutta nyt ihan oikeasti voin harkita pelaajien hankkimista, joihin itselläni ei todellakaan ollut ennen varaa. Minipeliä en ole joutunut pelaamaan kertaakaan muuten kuin bargainien metsästämiseen (oma valinta).

Kiitos, ja iso virtuaalihali kuitenkin kaikille miljoonamiehille :)

Kiitos vaan sympatiasta :)

Ranget oli hyviä ennen ku homma meni taas kerran perseelleen. Nyt ei saa mitään pelaajia.. eikä vaatimukset ole olleet mitään mahdottomia. Yleensä viikossa tulee 1-2 korttia mitkä haluaa... niitä ei vaan saa.


Nyt kuitenki tilille ilmestyi 12 kultapakkaa... :confused
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja vaikka koko FUT perustuu osittain myös keräilyviettiin ja on koko pelimuodon pohjana, niin onko se oikeasti ihan kauheasta, jos joutuukin pelaamaan IF-kortilla SIF- tai TIF-kortin sijaan? Tai peräti NIF-kortilla...

Toinen tykkää tyttärestä, toinen äiteestä ja jotkut molemmista. Keräilyvietti ea:n lähtökohtana futissa? Nyt se sitten myös on kaivannut meistä metsästäjä/keräilijän esiin tämän uuden minipelin muodossa. :rolleyes:

Ainuat jotka tässä nyt ovat taantuneet on ea:n imbesillit, jotka tätä heidän tuotetta vie eteenpäin, tai ainakin siihen suuntaan pitäis mennä. Ea tekee kaikkensa saadakseen coinssijen myyjät kuriin ja kurottua nyt keväästä kiinni sitä tavoitetta, minkä ovat tämän vuoden fifan tuotoksi arvioineet. Siihenhän tietysti kuuluu fifa pointsijen myynti mitä suuremmassa määrin. Samalla kertaa ovat kuitenkin unohtaneet korjata pelissä ilmenneitä ongelmia ja jättäneet huomioimatta kokonaan ne rehelliset pelaajat, jotka ovat ostaneet kiltisti niitä heidän helkkarin kalliita pointseja!

Itsellä on kokemusta nyt pakkojen avaamisesta pointseilla ja coinsseilla. Mitään eroa ei ole nähtävissä. 100e sain 13050 pointsia. Kaikki 7500 pakkoihin. Yksi halpa if kortti ja pari hunter korttia arvokkaimmat. Ei tullut edes sitä normaalia high rate Mulleriä tai Xavia :D
No vihasena sitte myyntiin MOTM Ronaldo, Vidal ja Quaresma. Vidal kerkes olla marketissa yli minuutin ennenkuin joku sen nappas
icon7.png
No niin, tilillä 3,5m ja RB Ronaldo/ MOTM Messi kiikarissa.

Ensin 20 25k pakkaa ja kaikki sai suoraan tuhota. Sitten 3m 7500 pakkoihin. Kaksi high rate korttia ja yksi if kortti ainuat sanomisen arvoiset. David Silva ja Yaya Toure. Toure ei ole mennyt edes minimillä vieläkään ja Silvasta sain 1700 coinssia. If Dempsey oli se ainut if ja sitäkään en saanut myytyä edes minimillä ennenkuin laitoin sille hunter kortin.
Nyt onkin sitten coinssit tuhlattu, mut vielä on jokunen maajoukkue tiimi kasassa. Näillä mennään tämä fifa loppuun ja en tiedä ostanko enään seuraavaa. Mut se on selvää että Ea:lla on kova kiire saada coinssit koijattua pois et saa pointseilla paikattua sitä tulosta minkä ovat tälle fifalle arvioineet. Itse en laita enään euroakaan ja toivon ettei moni muukaan laittais. Mut sehän on tietysti jokaisen oma asia.

Ps: Olen kyllä hieman katkera itselle kun menin sen Rollen myymään, kun oli niin hyvä kortti pelailla. No, ahneella on paskanen loppu
icon10.png
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

12 pakkaa myöhemmin.. packpulls tiimi vahvistui Naingollanilla ja Gundoganilla. Molemmat tuli vieläpä samasta paketista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Todella paskamaista lukea mhartin, Saxonin, Tuuliksen ja kumppaneiden kohtaloita:( ...

Joo tattista vaan täältäkin. Joo siis mun on ihan pakkoa sanoa että eihän nuo ranget noin "teoriassa" ole ollenkaan huonompi juttu, ja varmasti peruskäyttäjälle suotuisat, ainakin osin. EA vaan kusi tän homman kun alkoi nostamaan noita rangeja. Paljon parantuisi marketti jos EA ilmoittaisi et rangeja ei enää muuteta. Hoardaajat vois suosiolla tyhjentää vaihtopakan sillä sipuli.

Kaikki tietää tän tarinan, jos EA vain hoitaisi sen glitchin kuntoon niin kaikki olisi hyvin!

Se on Game Over tämän version osalta EA, coin myyjät vei voiton. Täytyy nyt vaan laittaa toivo siihen että EA hoitaa homman kotia ennenkuin '16 julkaistaan!

Tässä samassa yhteydessä voin sanoa että jos web/mobile app ei tule mukaan kuvioihin, niin minäkin tulen olemaan niiden "peruskäyttäjien" joukossa. ;)

Yksi syy mun vaurauteen oli juuri tuo kännysoftan olemassa olo. Mulla on niin paljon luppoaikaa duunissa että se oli melkoisen ahkerassa käytössä se softa! sigh...

Jotkut muutkin oli saanut noita pakkoja, minkähän takia meitsillä ei ole?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo tattista vaan täältäkin. Joo siis mun on ihan pakkoa sanoa että eihän nuo ranget noin "teoriassa" ole ollenkaan huonompi juttu, ja varmasti peruskäyttäjälle suotuisat, ainakin osin. EA vaan kusi tän homman kun alkoi nostamaan noita rangeja. Paljon parantuisi marketti jos EA ilmoittaisi et rangeja ei enää muuteta. Hoardaajat vois suosiolla tyhjentää vaihtopakan sillä sipuli.

Kaikki tietää tän tarinan, jos EA vain hoitaisi sen glitchin kuntoon niin kaikki olisi hyvin!

Se on Game Over tämän version osalta EA, coin myyjät vei voiton. Täytyy nyt vaan laittaa toivo siihen että EA hoitaa homman kotia ennenkuin '16 julkaistaan!

Tässä samassa yhteydessä voin sanoa että jos web/mobile app ei tule mukaan kuvioihin, niin minäkin tulen olemaan niiden "peruskäyttäjien" joukossa. ;)

Yksi syy mun vaurauteen oli juuri tuo kännysoftan olemassa olo. Mulla on niin paljon luppoaikaa duunissa että se oli melkoisen ahkerassa käytössä se softa! sigh...

Jotkut muutkin oli saanut noita pakkoja, minkähän takia meitsillä ei ole?

Sinä ostat niitä muutenki :D

Minun pakka ostot vähentyny niin paljon.. jos €a:n pojat aatteli että antaa sille muutaman maistiaisen niin kyllä alkaa taas eurot liikkumaan :)

Jos Fifan ostan niin vetelen pack only tiimillä.. tämä vuosi muutenki poikkeus ku on vaan joutunu olemaan paljon kotona :|
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sinä ostat niitä muutenki :D

Minun pakka ostot vähentyny niin paljon.. jos €a:n pojat aatteli että antaa sille muutaman maistiaisen niin kyllä alkaa taas eurot liikkumaan :)

Jos Fifan ostan niin vetelen pack only tiimillä.. tämä vuosi muutenki poikkeus ku on vaan joutunu olemaan paljon kotona :|

Hyvittelevät vanhoja EA Helpin keissejä, jollain oli tullut vuoden vanhasta FIFA14 keissistä noi 12 pakkaa eilen
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei, millä ohjain asetuksilla pelaatte? Itselläni nyt esim. syötöt semi ja onhan peli ihan erilaista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei, millä ohjain asetuksilla pelaatte? Itselläni nyt esim. syötöt semi ja onhan peli ihan erilaista.

Mulla on ollut alusta lähtien alla olevat asetukset, Santun videoista joskus kopsasin.

Ylhäältä alaspäin:

Air Balls
Low
Off
Manual
Manual
Semi
Manual
Manual
Assisted
Off
Tactical Defending

Santulla tais olla silloin laukauksetkin manual, mutta mulla ne meni mihin sattuu kun kokeilin, niin oon pitänyt tuon semin. En edes tiedä mihin/miten noi kaikki vaikuttaa, niinkuin tuo save assistance ja toi puolustus vaihtoehdot.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ihan hyvin tuli 25000 pakoista, sininen Hazard ja normi Robben. Hazard meni heti kaupaksi, mutta Robben ei. Reilu milli niistä tulee yhteensä. Kaikki pakat muuten otin Messin näköisinä. 20 pakkaa ja kymmenestä tuli myytävää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ihan hyvin tuli 25000 pakoista, sininen Hazard ja normi Robben. Hazard meni heti kaupaksi, mutta Robben ei. Reilu milli niistä tulee yhteensä. Kaikki pakat muuten otin Messin näköisinä. 20 pakkaa ja kymmenestä tuli myytävää.

onnea nostoista.. ite aukaisin kaikki 20pakkaa ja paras hummelss....:cool:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla on ollut alusta lähtien alla olevat asetukset, Santun videoista joskus kopsasin.

Ylhäältä alaspäin:

Air Balls
Low
Off
Manual
Manual
Semi
Manual
Manual
Assisted
Off

Tactical Defending

Santulla tais olla silloin laukauksetkin manual, mutta mulla ne meni mihin sattuu kun kokeilin, niin oon pitänyt tuon semin. En edes tiedä mihin/miten noi kaikki vaikuttaa, niinkuin tuo save assistance ja toi puolustus vaihtoehdot.

En ole enään samalla setillä mennyt. Tuo oli sitä 24/7 manual vaihetta. Vedot on semillä ja keskitykset manuaalilla. Air ball ja low on hyvä yhdistelmä. Analoginen sprintti on käytössä, mutta muuten olen ottanut nuo avustukset takaisin. Vedoille se semi taitaa olla selkeästi paras. Tuntuu, että varsinkin 20-30 metrin päästä lähtevät vedot uppoaa kaikista parhaiten semillä. Keskitykset on toinen kriittinen kohta itsellä ja ne on pakko olla manuaalilla. Suosittelen tätä oikeasti kaikille vaikka se alkuun tuntuu ehkä vaikealta ja nopeissa tilanteissa saattaa keskittää päätyrajasta suoraan yli. Assistedeilla ja semeillä ne avustukset ottaa liian ison vallan keskityksissä. Manuaaleilla saa niin paljon paremmin heitettyä esim. 2 aaltoihin palloja oli se takatolpalle tai selkeästi takaviistoon keskikentältä rynnivälle pelaajalle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olisko kellään jotain nopeaa treidauskeinoa? Vai onnistuuko tuo nyt kun tuli taas uudet price ranget:(
 
Ylös Bottom