Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko FUT nettipeli pelkkää arcadea?

Tässä lyhyt arvostelu:

+ syvyyttä löytyy
+ keräilykortit

- järjettömän nopeata juoksemista yhdellä pelaajalla
- taktiikkanäkymä on korvattu typerällä korttinäkymällä, jossa on huono käyttöliittymä


Nyt näyttää siltä että pelit ovat nopeaa arcade, ehkä tämä muuttuu jossain vaiheessa. Tempo on yllättävän kova verrattuna kausi moodiin, jossa minulla oli slow asetus ja pelit paljon taktisempia. Ehkä homma muuttuu kun pelit kovenee. Mutta nyt tuntuu että FUT nettipeli on arcadea.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko FUT nettipeli pelkkää arcadea?

Tässä lyhyt arvostelu:

+ syvyyttä löytyy
+ keräilykortit

- järjettömän nopeata juoksemista yhdellä pelaajalla
- taktiikkanäkymä on korvattu typerällä korttinäkymällä, jossa on huono käyttöliittymä


Nyt näyttää siltä että pelit ovat nopeaa arcade, ehkä tämä muuttuu jossain vaiheessa. Tempo on yllättävän kova verrattuna kausi moodiin, jossa minulla oli slow asetus ja pelit paljon taktisempia. Ehkä homma muuttuu kun pelit kovenee. Mutta nyt tuntuu että FUT nettipeli on arcadea.

On. Arcade muodoksi se on tarkoitettu ihan alusta alkaen (oisko ollu FIFA 10 tai 11 jossa tämä pelimuoto ensimmäistä kertaa esiteltiin).
Jos ''oikeaa'' futista haluaa, niin sitten kannattaa pelata muita pelimuotoja (mutta ei pro clubsia :D).
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko FUT nettipeli pelkkää arcadea?

Tässä lyhyt arvostelu:

+ syvyyttä löytyy
+ keräilykortit

- järjettömän nopeata juoksemista yhdellä pelaajalla
- taktiikkanäkymä on korvattu typerällä korttinäkymällä, jossa on huono käyttöliittymä


Nyt näyttää siltä että pelit ovat nopeaa arcade, ehkä tämä muuttuu jossain vaiheessa. Tempo on yllättävän kova verrattuna kausi moodiin, jossa minulla oli slow asetus ja pelit paljon taktisempia. Ehkä homma muuttuu kun pelit kovenee. Mutta nyt tuntuu että FUT nettipeli on arcadea.

Hyvä mies, se on onlinea!

Ota peli haltuun äläkä anna sitä palloa vastustajalle, määrää se tempo.

Taktiikkanäkymä? Player Instructions kohdasta saat annettua kohtuullisen yksilölliset ohjeet pelaajille, pelin alkuvalikon taktiikkanäkymä(kun vastus on jo tullut ja peli alkamassa) on aika seikkaperäinen(tosin aikaa on se 30 sekkaa). Pelin aikana pääsee kans aikas seikkaperäisesti säätelemään vissiin

Mun silmään toi on kyllä ihan riittävän tarkkaa et Maticille laitetaan käskyks "Stay Back while attacking".

Noi pressuret sun muut saa kuitenkin säädettyä ihan nippelilleen siellä matsin alussa, jos haluaa. Park the Bus ja Pressure täysille, ni saat varmasti arvostusta. Sit vielä LB+ Y spämmiä pelissä....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On. Arcade muodoksi se on tarkoitettu ihan alusta asti. Jos ''oikeaa'' futista haluaa, niin sitten kannattaa pelata muita pelimuotoja (mutta ei pro clubsia :D).

Mun silmään H2H seasons on 5 matsin kokemuksella ihan sama kun FUT, mut ilman kortteja
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun silmään H2H seasons on 5 matsin kokemuksella ihan sama kun FUT, mut ilman kortteja

Juu toi on totta että nettipelinä tästä ei saa yleensä ''oikeeta'' futista millään. Kun useammalla on mielessä vaan voitto, joten kaikki käyttää ylivoimaisia pelaajia/joukkoeita. Mutta mielestäni H2H seasons on kyllä pelattavuudeltaan hieman realistisempi, kuin FUT. Joten taitaa yksin pelaaminen olla ainoa tapa saada sitä ''oikeaa'' jalkapalloa (zZz).
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon niin säpäleinä tähän touhuun. Tarkoitus oli upgreidata konsoli PS neloseen syksyllä, mut tarvii varmaan kyllä katella kuukauden päivät FIFA 16 julkaisusta ja seurailla foorumeita sekä kolikkomyyntiä et ostaako koko konsolia. Ei tässä enää ole mitään järkeä pleikkarin puolella. Ei oikein hatsita toi xboxin hommaaminen mut pahalta näyttää et voi jäädä ainoaksi viisaaksi vaihtoehdoksi, kun FIFA on melkein ainut peli mitä pelaan... Änärin ja Top Spinnin lisäksi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon niin säpäleinä tähän touhuun. Tarkoitus oli upgreidata konsoli PS neloseen syksyllä, mut tarvii varmaan kyllä katella kuukauden päivät FIFA 16 julkaisusta ja seurailla foorumeita sekä kolikkomyyntiä et ostaako koko konsolia. Ei tässä enää ole mitään järkeä pleikkarin puolella. Ei oikein hatsita toi xboxin hommaaminen mut pahalta näyttää et voi jäädä ainoaksi viisaaksi vaihtoehdoksi, kun FIFA on melkein ainut peli mitä pelaan... Änärin ja Top Spinnin lisäksi.

Keskusteletko myös änäripalstalla? Jos kyllä nii haluisitko linkata tähän
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Taktiikkanäkymä? Player Instructions kohdasta saat annettua kohtuullisen yksilölliset ohjeet pelaajille, pelin alkuvalikon taktiikkanäkymä(kun vastus on jo tullut ja peli alkamassa) on aika seikkaperäinen(tosin aikaa on se 30 sekkaa).

Juuri tämä harmittaa, ei tämän pelimuodon missään nimessä pitäisi olla pelkkää arcadea. Tämä kortit + futis + ps4 = täydellinen hauska yhdistelmä. Realismi ei haittaisi yhtään ja myös rakentelemalla saa paikkoja. No ei muuta kuin treenaamaan paremmaksi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon niin säpäleinä tähän touhuun. Tarkoitus oli upgreidata konsoli PS neloseen syksyllä, mut tarvii varmaan kyllä katella kuukauden päivät FIFA 16 julkaisusta ja seurailla foorumeita sekä kolikkomyyntiä et ostaako koko konsolia. Ei tässä enää ole mitään järkeä pleikkarin puolella. Ei oikein hatsita toi xboxin hommaaminen mut pahalta näyttää et voi jäädä ainoaksi viisaaksi vaihtoehdoksi, kun FIFA on melkein ainut peli mitä pelaan... Änärin ja Top Spinnin lisäksi.


Onneksi löytyy jo molemmat konsolit,itellä ps ja muksuilla one ja siinä myös fifa muttei oo huvittanu nollilta enää täs vaihees lähteä xboxilla pelaamaan. Tuskinpa tuun fifaa hommaamaan ainakaan pleikalle, änärin pariin siirryn takas. Saattaa kumminkin sen joutua pojille hommaamaan. Kyllä nuo price ranget pilas koko homman mullakin oli joukkueen arvo noin 25 milliä ja nyt varmaa 4-5 milliä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon niin säpäleinä tähän touhuun. Tarkoitus oli upgreidata konsoli PS neloseen syksyllä, mut tarvii varmaan kyllä katella kuukauden päivät FIFA 16 julkaisusta ja seurailla foorumeita sekä kolikkomyyntiä et ostaako koko konsolia. Ei tässä enää ole mitään järkeä pleikkarin puolella. Ei oikein hatsita toi xboxin hommaaminen mut pahalta näyttää et voi jäädä ainoaksi viisaaksi vaihtoehdoksi, kun FIFA on melkein ainut peli mitä pelaan... Änärin ja Top Spinnin lisäksi.



JES, hyvä, sä pystyt siihen kyllä. FUT 16 laitetaan sit konsolifinin oma liiga pystyyn XBONELLE!

Nappaat sen tos kesällä, siinä kohtaa varmaan on jo EA ACCESS:issa tää FIFA15 ni kerkeet totutteleen kunnolliseen ohjaimeen
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juuri tämä harmittaa, ei tämän pelimuodon missään nimessä pitäisi olla pelkkää arcadea. Tämä kortit + futis + ps4 = täydellinen hauska yhdistelmä. Realismi ei haittaisi yhtään ja myös rakentelemalla saa paikkoja. No ei muuta kuin treenaamaan paremmaksi.

Nykyajan adhd massat ei pysty keskittymään liian monimutkaisiin asioihin.. kaiken pitää olla helppoa ja kaikilla pitää olla kivaa. Toisekseen €a on jo kauan aikaa kadottanut innovaation ja tarjoaakin vuodesta toiseen saman pelin uudessa paketissa. Se vaan on niin helppoa ja tuottavaa ku kilpailua ei ole lainkaan..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikä tätä peliä vaivaa. Vähän aika sitten tuli vain voittoja komeasti tilille. Nyt 8 pelin häviö putki. Vähän niinku alkaa v*tuttaa ku maalia ei tuu ikinä ja vastustaja painaa sisää joka paikasta.....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

19.7 miljoonaa oli tosiaan silloin tuossa pari päivää sitten tilillä. Pakka onni ei varsinaisesti ole ollut ihan suotuisi kyllä.

Eli tilin saldo tällä hetkellä 16.2M. Uusia pelaajia klubissa yli tuhat kappaletta. Parhaita pelaajia alla, ne joissa on komia paintilla tehty punainen risti niin ne oli jo ennestään.

Näytä liitetiedosto 14216


Tuommosta roskaa saa kolmella ja puolella miljoonalla. :)

Mainittakoon että se Fiorentinan IF ja sit se Baumann nousi kaks kertaa, nuo kolme quicksellasin.

Äsken avasin ne kaikki 20 x 25k kusetuspakat ja viimeistään silloin tajusin että mun tili on rigattu. Kaikissa pakoissa nousi melkein samat duplikaatit ja melkein kaikista nousi vain muutama uusi pelaaja.

EA siivoaa melko komiasti kolikkoa pois markkinoilta tämän TOTW:n aikana.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

19.7 miljoonaa oli tosiaan silloin tuossa pari päivää sitten tilillä. Pakka onni ei varsinaisesti ole ollut ihan suotuisi kyllä.

Eli tilin saldo tällä hetkellä 16.2M. Uusia pelaajia klubissa yli tuhat kappaletta. Parhaita pelaajia alla, ne joissa on komia paintilla tehty punainen risti niin ne oli jo ennestään.

Näytä liitetiedosto 14216


Tuommosta roskaa saa kolmella ja puolella miljoonalla. :)

Mainittakoon että se Fiorentinan IF ja sit se Baumann nousi kaks kertaa, nuo kolme quicksellasin.

Äsken avasin ne kaikki 20 x 25k kusetuspakat ja viimeistään silloin tajusin että mun tili on rigattu. Kaikissa pakoissa nousi melkein samat duplikaatit ja melkein kaikista nousi vain muutama uusi pelaaja.

EA siivoaa melko komiasti kolikkoa pois markkinoilta tämän TOTW:n aikana.

Aika karseen näköistä :|

Ei ne mitään siivoa.. oikeesti ku kattoo ea:n foorumia niin jostain syystä ihmiset tunkee vieläkin tähän peliin rahaa. Tosin sellainen on ollu silmiin pistävää että miljoonilla avanneet ei ole saaneet juuri yhtään mitään rahan arvoista..
Pakkojen aukominen olis edelleenkin kivaa mutta omalla kohdalla sattumat olleet niin luokattomia joten oon lopettanu sen melkeinpä kokonaan. Pelin idea on kuiteski viihdyttää eikä jättää paskaa fiilistä kerta toisensa jälkeen..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika karseen näköistä :|

Ei ne mitään siivoa.. oikeesti ku kattoo ea:n foorumia niin jostain syystä ihmiset tunkee vieläkin tähän peliin rahaa. Tosin sellainen on ollu silmiin pistävää että miljoonilla avanneet ei ole saaneet juuri yhtään mitään rahan arvoista..
Pakkojen aukominen olis edelleenkin kivaa mutta omalla kohdalla sattumat olleet niin luokattomia joten oon lopettanu sen melkeinpä kokonaan. Pelin idea on kuiteski viihdyttää eikä jättää paskaa fiilistä kerta toisensa jälkeen..
Nosiis kyllä tässä aika paljon jengi aukonu yli miljoonalla pakkoja. Osa aikoo työntää koko yli kymmenen miljoonan rollinsa tällä viikolla ja jos nostot on tuon mukaisia, niin ihan täysin selvää se on että coinseja poistuu markkinoilta! Harmi vaan että kiinalaiset tahkoaa niitä sitä mukaa lisää...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nosiis kyllä tässä aika paljon jengi aukonu yli miljoonalla pakkoja. Osa aikoo työntää koko yli kymmenen miljoonan rollinsa tällä viikolla ja jos nostot on tuon mukaisia, niin ihan täysin selvää se on että coinseja poistuu markkinoilta! Harmi vaan että kiinalaiset tahkoaa niitä sitä mukaa lisää...


Siinähän se onkin että ku mitään ei häviä vaan kolikko kauppa kiihtyy.. Tämä varmaan tiedostetaan €a:lla. €a vaan kusettaa siinä sivussa niitä ketkä pistää oikeaa rahaa. Tosin jos itte lähtisin pakkoja aukomaan niin se olis selvää että pistäytisin kiinalaisten sivuilla..


Ea foorumin ketju missä kaveri aukoo 13,2M on aikaa uskomaton...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siinähän se onkin että ku mitään ei häviä vaan kolikko kauppa kiihtyy.. Tämä varmaan tiedostetaan €a:lla. €a vaan kusettaa siinä sivussa niitä ketkä pistää oikeaa rahaa. Tosin jos itte lähtisin pakkoja aukomaan niin se olis selvää että pistäytisin kiinalaisten sivuilla..


Ea foorumin ketju missä kaveri aukoo 13,2M on aikaa uskomaton...
Jep se ketju nimenomaan kertoo vähän miten rigged noi pakat on kolikoilla avatessa!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jep se ketju nimenomaan kertoo vähän miten rigged noi pakat on kolikoilla avatessa!

Toty aikaan aukasin 12000 pointsilla... Götze tais olla ainut kortti millä oli jotain arvoa. Oma kokemus että ihan samaa kakkaa tulee käyttää mitä valuttaa tahansa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nykyajan adhd massat ei pysty keskittymään liian monimutkaisiin asioihin.. kaiken pitää olla helppoa ja kaikilla pitää olla kivaa. Toisekseen €a on jo kauan aikaa kadottanut innovaation ja tarjoaakin vuodesta toiseen saman pelin uudessa paketissa. Se vaan on niin helppoa ja tuottavaa ku kilpailua ei ole lainkaan..

No tämähän kuulostaa täysin järkyttävältä. Minulla jää FIFA 16 hankkimatta jos tähän hommaan ei tule mitään järkeä. Onkohan tiimin osaamisesta kiinni että eivät osaa korjata virheitä vai menestys noussut päähän. Kaikkea hyvää PESsille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt oikeesti. 50 peliä, 4 voittoo ja 6 tasapeliä. 40 häviöö. Äsköses pelissä ilman palloo rinnakkain musta auba ja tavallinen terry juoksee sen kiinni. Voi helvetinkuustoista. Mulla on keskimäärin 8-10 vetoo maalia kohti pääosin boxin sisästä ja siellä on joku helveti de gea pelastamassa joka laukauksen.
 
Ylös Bottom