Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse Candrevan Cuadradoon ja Higuainin Teveziin vaihtaneena voin todeta, että kyllä ja kyllä. Candrevan kaukolaukauksilla en ole tehnyt maaliakaan ja Cuadrado on vikkelämpi hakemaan itsensä hyökkäyspäässä vapaaksi, kun puolestaan Tevez on ketterämpi ja vahvempi kuin Higuain. Molemmat toki säästiin vaihtopelaajina, mutta 1. kokoonpanossa syrjäytyivät lopullisesti.

Meni kokonaan hermo tohon jatkuvaan BIN-tuijotteluun kans, tyhjensin siirtolistan ja klubista kaikki turhakkeet(mm.SIF Sanchez) + alisuoriutujat(mm.Aguero).

Ostin sen MOTM Sonin(200k oranssista on halpaa, oli kuin huono vaan), sit nappasin Suarezin, Balen , Ramosin ja SIF Rakiticin. + IF Sneijder ja IF Yilmaz IF Melon kavereiksi tollaseen sekasotkuun: http://www.futhead.com/15/squads/18799016/

IF Kagawa on muuten tärähtänyt kans kivasti ylöspäin, vaikka on ollut ns. halpa IF. Jossain silleki povattiin uppia?

Touren poismyynti vielä harkinnassa, tällä hetkellä tuntuu olevan vaan kasa ylihintasta pascalia.

http://www.futhead.com/15/squads/18703562/ Uusi squadi tuli väsättyä, ainakin tuon De Bruynen vaihdan vielä jossain vaiheessa IF:aan. Lewandowski on muuten aivan helvetin tehokas.
Sullon varmaan omat syysi tuohon järjestelyyn, mut vaihda nyt vaan tuo De Bruyne tuohon CAM paikalle ja Cirolle kenkää. CM paikalle vaikka Gundogan tjms...

Taas kerran noustu kolmoseen, saa nähdä säilynkö siellä edes yhtä seasonia. :)

Itse Candrevan Cuadradoon ja Higuainin Teveziin vaihtaneena voin todeta, että kyllä ja kyllä. Candrevan kaukolaukauksilla en ole tehnyt maaliakaan ja Cuadrado on vikkelämpi hakemaan itsensä hyökkäyspäässä vapaaksi, kun puolestaan Tevez on ketterämpi ja vahvempi kuin Higuain. Molemmat toki säästiin vaihtopelaajina, mutta 1. kokoonpanossa syrjäytyivät lopullisesti.

Samaa mieltä. Candreva oli tosin loistava ennen uusinta päivitystä. Todella kova crossing arvo ja kulmat oli millin tarkkoja.. nyt kun molemmat on enemmän arpa peliä. Niin Cuardado on parempi. Teveziä ja Higuainia taas ei voi millään verrata toinen kankea hyvällä vedolla ja toinen yksi pelin parhaita hyökkäjiä. Mulla tosin Tevez ja Higuain toimii hyvin yhdessä.

Perhana ku pitäis opetella noita videoita lataamaan, nimittäin sellasella taika pallolla tultiin peliin takaisin.. Lloris torjui Agueron löysän maanuoliasen eteensä.. pallo pomppi tässä vaiheessa maalista poispäin kunnes ilman mitään kosketusta vaihtoi suuntaa ja meni maaliin. Olin pelissä 2-0 tappiolla ja mikään ei tuntunut onnistuvan. Parit tolpat ja sitä rataa. kavennuksen jälkeen alkoi kaikki taas toimimaan. pelin ollessa 2-1 ja kellon näyttäessä 90min Hazard tekee laita miehelle sen harvinaisen tempun ja poistuu kiskoilta.. leikkaa juoksun keskelle ja pistä pelin tasoihin:D

Jes:D Nyt oli kerrankin pakkatuuri kohdallaan ja 7,5k pakasta Sif Costa:D, Oon käyttänyt tässä fifassa yli miljoonan pakkoihin ja paras nosta oli toty aikaan Götze. Onneksi nyt EA päätti antaa takaisin:):D

Jes:D Nyt oli kerrankin pakkatuuri kohdallaan ja 7,5k pakasta Sif Costa:D, Oon käyttänyt tässä fifassa yli miljoonan pakkoihin ja paras nosta oli toty aikaan Götze. Onneksi nyt EA päätti antaa takaisin:):D

Onnea! Tuosta saa mukavan pesämunan tiimien rakentelulle!

Sama täällä, äsken pamahti SIF-Costa 7,5k pakasta. Nyt Robben ostoon :)

Onitteluja vaan nostoista:)

Oma pakka tuuri ihan kaikkea muuta.. tänään myyny kulutus kortteja ja avannu 7 pakkaa. Nostanut yhden Rare pelaajan ja sekin oli Belarabi:p

Mitäs parannuksia suosittelisitte http://www.futhead.com/15/squads/18881417/
Formaationia voi vaihtaa kunhan kärjet pysyy samoina. Budjetti n.1,5M tai kokonaan uusi joukkue n. 3M budjetti​

No ainaskin Sokrates, Santanan tilalle. Sitten voisit testata Götzeä tohon De Bruynen tilalle, mutta se ei kyllä todellakaan ole enään niin hyvä, kun se oli ennen sitä kuukaus-pari sitten tullutta patchia. Ite en myöskään tykkää tosta Lahmista tossa keskikentällä, liian heikko ja lyhyt. Alonso olis aika tankki (tiedän kyllä että pace pelottaa :D). LB ja RB Alabaan ja Piszczekkiin.

Mitäs parannuksia suosittelisitte http://www.futhead.com/15/squads/18881417/
Formaationia voi vaihtaa kunhan kärjet pysyy samoina. Budjetti n.1,5M tai kokonaan uusi joukkue n. 3M budjetti​
De bruynen vaihtaisin if versioon. Ehkä paras if mikä mulla ollut käytössä tänä vuonna. :) Ja tosiaan Neuer maaliin ja Alaba lb:ksi, jos on rahua noin paljon käytettävissä.

No tosta Neuerista voi olla montaa mieltä. Puoli miljoonaa kaverista, joka ei kummiskaan pelasta paremmin ku Leno :D
Maalivahdit tässä pelissä on vaan niin perseestä, poikkeuksetta.... :D

B8Nm9DuIYAIihUH.jpg:large

Kahdessa pelissä putkeen käynyt tällä tavalla. Eikä homma jää edes tähän, vaan kun menen takaisin UT:n päävalikkoon niin koko peli ei ole rekisteröitynyt järjestelmään. Olen pelannut kaksi peliä nyt 4.divarissa, mutta silti pelejä jäljellä 10 ja pisteitä tietysti samalla 0.

Onko kenelläkään muulla käynyt mitään vastaavanlaista?

B8Nm9DuIYAIihUH.jpg:large

Kahdessa pelissä putkeen käynyt tällä tavalla. Eikä homma jää edes tähän, vaan kun menen takaisin UT:n päävalikkoon niin koko peli ei ole rekisteröitynyt järjestelmään. Olen pelannut kaksi peliä nyt 4.divarissa, mutta silti pelejä jäljellä 10 ja pisteitä tietysti samalla 0.

Onko kenelläkään muulla käynyt mitään vastaavanlaista?

Käynistä peli uudestaan.. itte joudun käynistämään yleensä koko konsolin kun herjaa että en ole kirjautunut psn verkkoon vaikka siellä olen. Normaali ea serveri bugi.

No tosta Neuerista voi olla montaa mieltä. Puoli miljoonaa kaverista, joka ei kummiskaan pelasta paremmin ku Leno :D
Maalivahdit tässä pelissä on vaan niin perseestä, poikkeuksetta.... :D

Yleensä se onse vastustajan maalivahti joka torjuu uskomattomasti ja kantaa joukkuetta. Nyt illan/päivän aikana pelannut kolme 0-1 tappiota. Vastustajan taktiikat olleet suurinpiirtein näin syötellään omassa päässä 100 syöttöä, laitetaan pitkä päätyy Doumbialle tai vastaavalle, sekä toivotaan maalivahdin tekevän uskomattomia venytyksiä.

Ite eri mieltä Neuerista. Oon testannu Courtousin, Llorisin, Casillasin, Bravon, Hartin, Weidenfellerin ja myös Lenoa testasin muutaman pelin eikä yksikään ota koppeja niin hyvin kuin Neuer. Todellisia gameseivereitä vetää toisinaan. Toisaalta otanta on muilla vain joitakin pelejä, Neuer mulla suurimman osan ollut maalissa. Mut on mielestäni parempi ku ykskään noista.

Nii ja Buffon sekä Handanovic testattu myös, sekä Alves joka oli ihan seula.

Mielestäni paras veskari heti Neuerin jälkeen oli Kasper Schmeichel joka oli aika kova veskari silveriksi...

Enivei, kun suurinosa peleistä on tullut vedettyä Neuerilla niin sen eron huomaa kyllä jos laittaa jonkun muun maaliin.

En muistanutkaan miten pyllystä on olla rahaton. :( kolikoita ~2000 ja tasan yks kortti josta vois luopuu, sekin tuo MOTM Son jota ei vielä voi myydä. Himottas noi kusetuspromot, mut eipä niistä mitään sais kuitenkaan...

Ite eri mieltä Neuerista. Oon testannu Courtousin, Llorisin, Casillasin, Bravon, Hartin, Weidenfellerin ja myös Lenoa testasin muutaman pelin eikä yksikään ota koppeja niin hyvin kuin Neuer. Todellisia gameseivereitä vetää toisinaan. Toisaalta otanta on muilla vain joitakin pelejä, Neuer mulla suurimman osan ollut maalissa. Mut on mielestäni parempi ku ykskään noista.

Joo en sitä epäile etteikö se olisi pelin parhaita maalivahteja (mun mielestä se kyllä on Courtois). Mutta jantteri maksaa puolisen miljoonaa, eikä se siltikkään oikeestaan niitä Doumbioita ja Ibarboja sen paremmin estä kun esim vaikkapa toi Leno (on muuten paras halpis mokke tässä pelissä). Mutta jos rahaa löytyy, niin miksipä ei.

Joo en sitä epäile etteikö se olisi pelin parhaita maalivahteja (mun mielestä se kyllä on Courtois). Mutta jantteri maksaa puolisen miljoonaa, eikä se siltikkään oikeestaan niitä Doumbioita ja Ibarboja sen paremmin estä kun esim vaikkapa toi Leno (on muuten paras halpis mokke tässä pelissä). Mutta jos rahaa löytyy, niin miksipä ei.
Muuten, viime aikoina mitä on tullut näitä huijaustiimejä vastaan, Doumbia, Ibarbo etc niin mun mielestä noi ei ole enää ollenkaan niin OP mitä alussa olivat. Pirusti tuhlaavat paikkoja jne, tai sit vihut on vaan ollu niin huonoja. Voi toki olla et itekkin kehittynyt tässä sivussa vähän ja osaa pelata ne pois. Mut ei enää kylmä hiki valu kun näkee et ne tulee vastaan.

Himottas noi kusetuspromot, mut eipä niistä mitään sais kuitenkaan...

Samat himot iski ja pahaan väliinkun just saanu SIF Clichyn myytyä ilman kermavaahtoa. Toisekseen semmoset hehkutukset pakkatuurista ollu tässä ylempänä.

Btw Yayan sain.

Ylös Bottom