Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En tiedä oliko tähdet oikeassa asennossa vai päättikkö EA että tänään on mun päivä mut äsken klikkas kyllä kaikki!

Messin normikortti tuntui tyyliin 99:ltä verraten siihen IF mitä testasin pari peliä. Muutenkin koko tiimi pelasi ja haki paikkaa aivan loistavasti kaikissa peleissä!

Yks peli tosin oli älytön, kaikki muu toimi mut puolustajat oli aivan kujalla. Meikällä 25 laukausta sen 7 vastaan, possession 2/3 mulla, kulmat mulle 6-1, mut peli päätty 5-4 sille ku sai vielä rankkarin lisäajalla. :) Tiimin overall oli 79 ja kaikennäköistä kuraa, joten peli tasoitti tasoeroa hieman mun puolustajien hoipertelulla...

E: Nii ja passing % mun 90 vs sen jotain 56% tjms...

Mut muuten meni pelit hyvin ja ehkä säilynkin kolmos divarissa vielä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt alkaa olla jo varmaan kaikki nähty. Ensimmäistä kertaa vastassa Zlatan ja olihan siellä Neymaria + muita. Kaverin taktiikka ravi omalta alueelta keskialueelle jarrut pohjaan ja L1+kolmio.. miks:confused: Kasata tuollainen joukkue ja pelata noin.. missä helvetissä on kaikki riemu ei vaan voi ymmärtää:rolleyes:

Omat pelit kolmosessa ihan perseelleen. Neljään peliin saanu yhden maalin, paikkoja on kyllä ollut. Toivottavasti tällä kertaa ei tarviis kutosesta asti vauhtia ottaa :)

Omat pelit kolmosessa ihan perseelleen. Neljään peliin saanu yhden maalin, paikkoja on kyllä ollut. Toivottavasti tällä kertaa ei tarviis kutosesta asti vauhtia ottaa :)

Itse pelasin mmuutaman kauden vitosessa ja tuossa yhtenä päivänä ei pelit sujuneet millään niin vauhtia haettiin seiskasta ja taas ollaan vitosessa.

Ibarbosta jänyt hiukan koominen vaikutelma kun sitäkin nähnyt vastustajilla. Useasti tuntuu kaveri kompuroivan miten sattuu kun palloa käy riistämässä. Joutuu välillä miettimään uskaltaako mennä miten kovin ottamaan palloa pois jos kuitekin tuomari viheltää. Olemattomasta aasinsillasta sihen että tänään oma maalivahti ottanut kahdesti keltaisen ja ainakin kolme pilkkua vastustajalle. Oma orastava pälvikalju tykkää kun lähtee hiuksia tälläisestäkin.

Mustan Sneijderin metsästys alko...

120k kolikkoa myöhemmin pakassa vilkahtaa musta... JE...NNNOOUUUU!

..TTU PIZARRO...

edit: tuli pakoista sentäs Khedira(ei Rani)

Sif Neymar bin 9,8M:cool: if Alves 200k. Taidan passata molemmat...

Viimeset roposet laitoin pakkoihin ja sieltähän tulla tupsahti robben. Heti myyntiin ja suarez tilalle.

Oisko tuo Pizarro kenties paskin gold IF mitä on tänä vuonna tullut? Aivan järkyttävät nuo etunenän statsit.

WF ja DRI * 3, Pace 58, Sho 68, Def 66, Phy 63.... PLZ? Passing ja Dri sentäs alkaa kasilla. :D

Jaa-a en tiedä mikä tässä nyt on. Olen tässä nyt seilannut ehkä neljä kertaa tipahtanut kakkosdivarista suorilta kolmoseen takaisin, vaikka tiedän että pelilliset rahkeet riittäisivät ykköseen, jossa olen aina ennen ollut. Jotenkin tuntuu, että mitä enemmän kalliita pelaajia ja informeja joukkueessa on niin sitä paskemmin pelit menee. Kokeilin muutaman matsin tuota Doumbia-Emenike-Musa trioa ja kyllähän se oli aivan käsittämätöntä miten hyvin ne pojat pelaa ja millä prosentilla ne viimeistelee! Ei pitäisi muilla pelata, kun ei tule ikinä kuin erittäin paha mieli. Pelit on pääasiassa sitä, että vien kaveria ja pallonhallinta on reilusti itselle, mutta sitten se joka kerta se yksi virhe topparilla tai yksi läpisyöttö ja sielta kirmaa Doumbia/Ibarbo/Sturridge tai joku muu helvetin vikkelä kaveri ja joka kerta maali. Menee hermo aivan täysin kun itse tykkään kuitenkin pitää palloa ja pelata syöttöpeliä, mutta yksi virhe joka pelissä ja se on siinä. Onhan noilla kalliilla joukkueilla mukava pelata, mutta paljon vaikeampi niillä on voittaa, valitettavasti.

Mutta joo se siitä avautumisesta. Tähän versioon on joku 50 euroa saatu menemään + varmasti yli miljoona kolikkoa pakkoihin ja parhaat pelaajat ovat olleet 2 x Lloris. Ei ole EA ollut suotuisa silläkään osa-alueella. Tänään oli kuitenkin kotiin tullessa sellainen kutina että tänään mä saan jonkun hyvän ja niinhän sitä piti taas uhmalla mennä kokeilemaan. Siinä sai parit pakat naputtaa auki ja kuinkas ollakkaan, Neymarhan se sieltä pakan uumenista kurkkasi :eek: Valitettavasti tosin muutama tunti liian aikaisin.

Nyt näyttää squad variaatiot tältä:
http://www.futhead.com/15/squads/19590557/
http://www.futhead.com/15/squads/19590569/
http://www.futhead.com/15/squads/19591931/

Joko saa avautua. Pääsin alkujaan hienosti vitosdivariin mestaruuksia voitellen, nyt iski. 14 matsia turpaan. Loppuko mulla joku rookieboosti. Vaihdoin sturridgen agueroon ja fernadinhon di Mariaan ja koko peli on sekasin. Vastustajat juoksee omasta päästä koko kentän läpi ja kukaan mun pelaajista ei osaa puolustaa. Kompanykin on kun kädetön apina. Pitää vissiin yrittää jotain muuta kun 4-4-2 formia.

Päivän ensimmäinen voitto ja toinen Ibra. Pelannu sen 400 season matsia ja tänään tullu ensimmäistä kertaa Ibra vastaan ja kahteen kertaan. Voitto kyllä maistui ku vastassa oli kaikest päätellen ruotsalainen.. ei kai kukaan muu kasaa tiimiä pelkistä naapureista. Hiton paha pideltävä tuo Ibra kyllä on edellisessä pelissä iteellä oli La liga niin Ramos ja Godin oli aika vastaan tulijoita. Nyt onneks sattu elukka Luiz joka hoiti Ibran aika vaivattomasti:D

3:ssa 4 peliä jäljellä ja niistä pitäis saada 8 pistettä.. jotenkin on sellanen fiilis että ei tule onnistumaan :)

Mitä lähemmäs kevättä päästään, sitä enemmän jengillä on varaa ostella kovan kaliiberin ukkoja, ja sitä enemmän saa lukea avautumisviestejä siitä kun tiimit ei toimikaan. Älkää käsittäkö väärin, mut musta on uskomattoman tyydyttävää lukea valitusviestejä! :D

Kelatkaa ku mulla tuli heti alkuun se pakkaruni ja muutama miljoona oli melko nopeesti hankittu ja pelasin periaatteessa 9 divarista eteenpäin aika kovalla jengillä. Kyllä tässä on usko ollut koetuksella että oonko vain niin sysipaska että en osaa mut jotain mätää täytyy olla jos muutkin alkaa itkemään heti kun alkaa olla nimimiestä tiimissä.

Saa vuodattaa, kertokaa oikein yksityiskohtaisesti. :D

Nostin muuten äsken....

..wait for it...

IF Morettin. :P

Jossain vaiheessa peli v**utti aivan älyttömästi kun tuli näitä tason heittoja. Nykyään ei jaksa ku olla huvittunu mitä kentällä välillä tapahtuu. Eilen suorinta tietä kolmoseen, tänään suorinta tietä neloseen.

positiivista kuiteski että Neymar tippuu enää vaan 8,5M:p

Pari pakettia avattu ja parhaimpina Pogba (ei vahingossakaan tullut viime viikolla) ja hunter chemistry, joten huomenna jatkuu availu kun nuo laitettu lihoiksi. Iskin pinon sopimuksia listoille jos niistäkin sais koottua nannarahaa.

Jossain vaiheessa peli v**utti aivan älyttömästi kun tuli näitä tason heittoja. Nykyään ei jaksa ku olla huvittunu mitä kentällä välillä tapahtuu. Eilen suorinta tietä kolmoseen, tänään suorinta tietä neloseen.

positiivista kuiteski että Neymar tippuu enää vaan 8,5M:p

Eihän sitä ihan kaikesta tarttis hermostua.. Mutta... Heitin 4-3-3 formin, pistin alexisin poppareille ja ostin touren. Heitin aqueron oikealle ja jätin costan kärkeen, se on kyllä toiminut. 70 peliä 59 häkkiä.

Vajaa 500k työnsin pakkoihin Neymarin toivossa, Vidal paras. Toki ei voi valittaa viimeaikaisen pakkatuurin perusteella. Noh, jos huomenna pari pakkaa taas.

Eihän sitä ihan kaikesta tarttis hermostua.. Mutta... Heitin 4-3-3 formin, pistin alexisin poppareille ja ostin touren. Heitin aqueron oikealle ja jätin costan kärkeen, se on kyllä toiminut. 70 peliä 59 häkkiä.

Mulla on Costa toiminu kans aina paremmin Kun Aguero. Sanzhesista en tykänny ollenkaan.. Willianilla mennään loppun asti. Nyt taas nelosessa.. perhana kolmosen ratkasevaan peliin sattu ensimmäinen lumikenttä.. enhän minä nähny koko palloa:p

Alvesiin kun ei varat riittäny niin aukasin 8 pakkaa. 6 ensimmäistä ei yhtään rare pelaaja:rolleyes: Sitten tuli sentään Kroos. Pitää testata jos disco isco loukkaantuu.

Ai että, Spurs sippaa! Toivottavasti tippuuvat! :)

Ylös Bottom