Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiva kuulla, että muillakin käy tuuri pakkojen kanssa! Stadioneista puheenollen, itseäni vituttaa nämä jotka pelaavat näillä pronssistadioneilla yms, syytä en tiedä. Varsinkin, kun ei sen stadionin ostaminen maksa paljon mitään, itse käytän St. Mary'sia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiva kuulla, että muillakin käy tuuri pakkojen kanssa! Stadioneista puheenollen, itseäni vituttaa nämä jotka pelaavat näillä pronssistadioneilla yms, syytä en tiedä. Varsinkin, kun ei sen stadionin ostaminen maksa paljon mitään, itse käytän St. Mary'sia.
Mua rasittaa jos kentän ympärillä on juoksurata, eli voisi sanoa että itsekin inhoan pronssistadioneita. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite oon nyt kaks päivää myynyt noita soppareita pois. Aina se 40kpl kerralla. Ja joka kertaa menee se 35-40. Tosin ihan perussoppareista kyse niin huikeat 200kolikkoa tulee per kortti :D

Joo, onhan näitä kertynyt näköjään.. Vikat kolikot kun meni pelaajiin..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Futtia ajatellen kohtuu pelottava siirto uutinen.. Doumbia on lähellä siirtoa roomaan:eek:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Futtia ajatellen kohtuu pelottava siirto uutinen.. Doumbia on lähellä siirtoa roomaan:eek:

Eli Ibarbo + Doumbia täysillä kemioilla yhdessä. Saa vielä mukavan Serie A jengin sinne alle. Onneksi lopetin FUT:in pelaamisen (koska ohjaimen pistin paskaksi :D).
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lyhyt ja ytimekäs kysymys: Falcao vai RVP kärkeen?

RVP, ilman muuta. Falcao ei mielestäni oikeasti ole hintansa arvoinen FUTissa, vaikkakin loistava IRL. Veto on kohtuu hyvä, kaukana uskomattomasta. Finishing on toki mieletön, mutta niin on Flying Dutchillakin. Juoksussa voittaa kolumbialainen, mutta nekin arvot ovat hyvinkin keskinkertaiset. Falcao on aivan huikea pääpelaaja IRL, mutta Fifassa sillä ei tee mitään kahdesta syystä.
A) Mies on liian lyhyt
B) Tässä versiossa nyt tule puskumaaleja muutenkaan juuri yhtään.

Itse sain RvP:n ilmaispakasta ja rakentelin squadin kortin ympärille, paikka kylläkn juurikin Cf. Kortti on kyllä vähän hidas mutta kankea, toisaalta siihen heikkoudet jäävätkin. Uskomaton veto, boksin sisältä menee kaikki vedot sisään ja alle kolmestakympistä erinomaisella prosentilla. Syötöissä hakkaa Falcaon 100-0. Rankkareissa molemmat hyviä, vapareissa RvP aivan omalla tasolla.

Toki riippuu, ketä pelaajia olet ympärille ajatellut, mutta itse valitsisin Van PerC:n neljä kertaa viidestä Falcaon sijaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millos kannattas myyä pelaajat? Nyt vai nouseeko vielä hinnat?


Seuraava kunnon Crash tulossa joskus toukokuulla kun TOTS tulee...


Mutta toki myyt kaikki nyt, pelaat 4kk jollain halvalla rupusakilla, ja naurat toukokuussa matkalla pankkiin. PROFIT.


Jotain sais kyllä EA tehdä pikkuhiljaa, boksipuoleltakin kadonnut marketista Pele ja ST Rollo kun tullut se 15M käppi vastaan.

Eiköhän se sit huomata jos hinnat alkaa yhtäkkiä rytisemään alas.

Onko muut muuten samaa mieltä kuin mä, että pakoista nousee nykyään enemmän kolikkoboonuksia?

pronssipakastakin tärähti 2k coins
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Seuraava kunnon Crash tulossa joskus toukokuulla kun TOTS tulee...


Mutta toki myyt kaikki nyt, pelaat 4kk jollain halvalla rupusakilla, ja naurat toukokuussa matkalla pankkiin. PROFIT.


Jotain sais kyllä EA tehdä pikkuhiljaa, boksipuoleltakin kadonnut marketista Pele ja ST Rollo kun tullut se 15M käppi vastaan.

Eiköhän se sit huomata jos hinnat alkaa yhtäkkiä rytisemään alas.

Onko muut muuten samaa mieltä kuin mä, että pakoista nousee nykyään enemmän kolikkoboonuksia?

pronssipakastakin tärähti 2k coins

Ei voi olla samaa mieltä, saanu niistä 200 kolikon bonuksia.. mutta muuten on noussu parempaa :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ihan mukavia jätkiä tänään noussu pakoista. Mm. Ribery, Sanchez ja ihan muutama minuutti sitten nostettu MOTM Eriksen.

Nouseekohan ton hinta kun poistuu pakoista?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Keskiviikko on kyllä aina aika hyvä päivä ostaa pelaajia. Varsinkin tuntuu, että noita vanhoja IF kortteja pistetään aika halvalla, jotta pystyy ostaa pakkoja uusien IF:n toivossa. Itse ostin eilen IF Pedron 200k:lla, nyt halvimmat ovat 260k. Sain IF Oscarin myös 195k:lla ja nyt kaverilla on hintaa 240k. Myös IF Matias Fernandez on nostanut hintaa 20k. Joskohan pääsisin sinne 1 milliin ennen TOTSia. Nyt coinsseja löytyy varmaankin joku 850k. Kuulostaisi ainakin suht helpolta, mutta ei sitä ikinä tiedä:D.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ikävää :( tykkään shurrlesta.


Ihan hyvä pelaaja mutta joutunut Mourinhon penkille ja sieltä ei ole pois pääsyä. Uran kannalta siirto Wolfsburgiin on hyvä. Cuardado tuo hyökkäykseen vähän lisää leveyttä ja terävyyttä. Tosin olisin kyllä halunnu hyökkääjän sillä nyt roikutaan melko pitkälle Diegon varassa..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Keskiviikko on kyllä aina aika hyvä päivä ostaa pelaajia. Varsinkin tuntuu, että noita vanhoja IF kortteja pistetään aika halvalla, jotta pystyy ostaa pakkoja uusien IF:n toivossa. Itse ostin eilen IF Pedron 200k:lla, nyt halvimmat ovat 260k. Sain IF Oscarin myös 195k:lla ja nyt kaverilla on hintaa 240k. Myös IF Matias Fernandez on nostanut hintaa 20k. Joskohan pääsisin sinne 1 milliin ennen TOTSia. Nyt coinsseja löytyy varmaankin joku 850k. Kuulostaisi ainakin suht helpolta, mutta ei sitä ikinä tiedä:D.

Eljero Elian Inform kortti tulee nostamaan hintaansa tässä seuraavien viikkojen aikana. LM/LW/LF Inform, jolla pace 92. Tällä hetkellä menee 70k, eli noussut eilisestä melkein 10k. Itsellä on yksi jemmassa kasvamassa korkoa. Se vois olla tommoselle vajaan miljoonan kassalle ihan sijoitettava kohde. Voi heti alkaa yrittää myydä vaikka 5k profit mielessä, tai sit alkaa listata jollain 100k tjms. Riski tuossa melko vähäinen, omat niistä korteista saa aina pois.

Jos ostaa niitä 70k pala, niin ei tarvi myydä kuin 74k niin se on vajaa kilon profit. Ja tuon alin bin tulee olemaan jo huomenna tai ylihuomenna sen 75k.

- - - - - - - - - - - - -

Mitä tulee Schurleen, niin tuo treidi on parasta mitä hänelle voi toivoa. Pääsee tulevaisuuden joukkueeseen kirmaamaan De Bruynen, Perisicin yms kanssa. Siinä on managerilla ollut homma hanskassa! Peliaikaa ei Chelsissä vaan tullut ja kaverissa on potentiaalia ihan mihin tahansa joten on tärkeää että pääsee kentälle. Taattu aloituksen paikka on tiedossa, loppu on sitten itsestä kiinni.

Jaa Chelsin striker osasto Diegon varassa? Mut onhan meillä Tha Legend! Ja Remy! :)

- - - - - - - - - - - - -

RVP vai Falcao? RVP all the way. Jäätävä kuti ja varmasti yks parhaita CF esim F9 formationiin. Se minkä häviöö pacessa niin muut arvot kyllä korvaa!

- - - - - - - - - - - - -

Avannut tänään jotain 20 pakettia ja oon saanut kerran 4000, 2 x 2000 coinsia ja kerran tai kaks 1000 coinsia. Eli vois kuvitella että niitä jaellaan nyt enemmän. Paketeista nousi Oscar ja Dani Alves, ei oikein muuta mainittavaa. No Hetemaj tietty, penkille tuonne Serie A tiimiin. :D

- - - - - - - - - - - - -

Tuo MOTM Eriksen, hankala sanoa. Se ihan riippuu siitä miten haluttu se mahtaa olla. MOTM Son esim laski aina 125k asti tänään päivällä, nyt ottaa nousua taas ja on 160k. Pleikka puolella siis. Ehkä itse jemmaisin mut voi olla et joutuu jemmailemaan vähän pitemmän aikaa. Tuo on hyvä kortti ja erittäin varteenotettava vaihtoehto BPL jengeihin Hazardin korvaajaksi. Vaikkei nuo statsit tuossa kortin pinnassa häikäisekkään niin se on erittäin tasapainoinen kortti. Pelasin sillä jossain välin jonkun verran ja aika näppärä oli se IF kortti. Nyt sauhuaa näppis siihen tahtiin että taidan painua mamman viereen ja katella tuon Rouva Ministerin jakson. On muuten hyvä sarja. Suosittelen. Jos siis tuntuu että Iba-Dout tulee jo korvista ja persreiästä ulos. ;)

Öitä ja onnea pakkoihin, vaikka ette te sitä kyllä taida tarvita. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suurin ongelmahan tossa MOTM Eriksenissä on se että se on laidalla, eikä CAM:na. CAM:na ton hinta olis varmasti jotain parin miljoonan luokkaa, mutta laidalle yksinkertaisesti löytyy jo paljon parempia (nopeempia) vaihtoehtoja. Esimerkiksi juuri Hazard ja SIF Alexis. Kai sitä voi pari päivää pitää clubissa, hinnan nousemisen toivossa, mutta itse en kuukausia varmasti jaksaisi odottaa.
 
Ylös Bottom