Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Häkki tapukset varmaan kestää aika pitkään jos et ole tehnyt mitään väärä itse.. sillonhan kyseessä on ean puolelta tieturva vuoto eikä sitä ihan hetkessä selvitetä. Minusta nuo ean suojaukset kaikkineen turvaposteineen ja kysymyksineen kuiteski aika hyviä joten niiden hakkerointiin pitää nähdä vaivaa aika paljon.. onko futti sellasen hakkeroinin arvosta.
En ole laittanut mihinkää tommosee tietoja, huomasin kyllä kun laitoin twitterissä EA:lle viestiä niin tuli yli 10 tommosta "ilmaisia pakkoja" viestejä mulle. Pitää varmaa mennä tonne live chattii kun kestää näin kauan. Huomasin muuten, että kun avasin casen- suomenkielellä niin luki että voi mennä 14päivää ja kun tein casen- englanniksi niin luki 48tuntia kestää vastata
Häkki tapukset varmaan kestää aika pitkään jos et ole tehnyt mitään väärä itse.. sillonhan kyseessä on ean puolelta tieturva vuoto eikä sitä ihan hetkessä selvitetä. Minusta nuo ean suojaukset kaikkineen turvaposteineen ja kysymyksineen kuiteski aika hyviä joten niiden hakkerointiin pitää nähdä vaivaa aika paljon.. onko futti sellasen hakkeroinin arvosta.