Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En ole laittanut mihinkää tommosee tietoja, huomasin kyllä kun laitoin twitterissä EA:lle viestiä niin tuli yli 10 tommosta "ilmaisia pakkoja" viestejä mulle. Pitää varmaa mennä tonne live chattii kun kestää näin kauan. Huomasin muuten, että kun avasin casen- suomenkielellä niin luki että voi mennä 14päivää ja kun tein casen- englanniksi niin luki 48tuntia kestää vastata:confused::rolleyes:

Häkki tapukset varmaan kestää aika pitkään jos et ole tehnyt mitään väärä itse.. sillonhan kyseessä on ean puolelta tieturva vuoto eikä sitä ihan hetkessä selvitetä. Minusta nuo ean suojaukset kaikkineen turvaposteineen ja kysymyksineen kuiteski aika hyviä joten niiden hakkerointiin pitää nähdä vaivaa aika paljon.. onko futti sellasen hakkeroinin arvosta. :confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Häkki tapukset varmaan kestää aika pitkään jos et ole tehnyt mitään väärä itse.. sillonhan kyseessä on ean puolelta tieturva vuoto eikä sitä ihan hetkessä selvitetä. Minusta nuo ean suojaukset kaikkineen turvaposteineen ja kysymyksineen kuiteski aika hyviä joten niiden hakkerointiin pitää nähdä vaivaa aika paljon.. onko futti sellasen hakkeroinin arvosta. :confused:

Sanotaan nyt näin että jos sulla on myyntikanava kolikoille niin kyllähän se silloin on. Ei tietysti yksi account mutta isompi kasa häkättyjä accoja on jo arvossaan.

Vitsi tänään on kyllä hieno fudispäivä. Eilenhän Wolfsburg teurasti Baijerit ja SIF De Bruyne 100% varma.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanotaan nyt näin että jos sulla on myyntikanava kolikoille niin kyllähän se silloin on. Ei tietysti yksi account mutta isompi kasa häkättyjä accoja on jo arvossaan.

Vitsi tänään on kyllä hieno fudispäivä. Eilenhän Wolfsburg teurasti Baijerit ja SIF De Bruyne 100% varma.


Illalla nähdään onko tämä hyvä päivä;) Kauden tärkein peli...


Joo siis onhan noilla arvoa, mutta tuntuu jotenkin aika vaikealta häkättävältä jos ei ole tiedossa mitään muuta kun käyttäjä nimi. Yleensä on enemmänki tehty jotain mitä ei olis kannattanu kuten ostettu päkki mikä sisältää vähintään yhden legendan. Tai sitten hankittu ab..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Illalla nähdään onko tämä hyvä päivä;) Kauden tärkein peli...


Joo siis onhan noilla arvoa, mutta tuntuu jotenkin aika vaikealta häkättävältä jos ei ole tiedossa mitään muuta kun käyttäjä nimi. Yleensä on enemmänki tehty jotain mitä ei olis kannattanu kuten ostettu päkki mikä sisältää vähintään yhden legendan. Tai sitten hankittu ab..

Mulla on vähän semmonen tutina että City vie tuon, toivottavasti olen väärässä. Lapulle ei ainakaan eksy, ihan flippihän tuo matsi on loppupeleissä... Spursia ainakin vetäsen, aika hyviä kertoimia saa!

Vitsi mua kuumottaa tuo SIF Neymar, jatkuvasti käyn kattelemassa sen hintaa ja mietin et mitä vois tehdä että sen sais mut kaikki myyntivaihtoehdot on yhtä huonoja. Pitäs jostakin isosta kortista luopua ja en halua. :(

Sijoitusmielessä Messin myyminen pois ja Neymarin hankkiminen vois olla pitemmän päälle kannattavaa mut tuo Messi on tärkee kärjessä jotta Di Maria saa täydet kemiat. Periaatteessa ainut vaihtoehto ois myydä tuo Di Maria mut siinä ei ole vähäisintäkään järkeä. Aivan loistava CAM ja muutenkin sexympi. :P
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla on vähän semmonen tutina että City vie tuon, toivottavasti olen väärässä. Lapulle ei ainakaan eksy, ihan flippihän tuo matsi on loppupeleissä... Spursia ainakin vetäsen, aika hyviä kertoimia saa!

Vitsi mua kuumottaa tuo SIF Neymar, jatkuvasti käyn kattelemassa sen hintaa ja mietin et mitä vois tehdä että sen sais mut kaikki myyntivaihtoehdot on yhtä huonoja. Pitäs jostakin isosta kortista luopua ja en halua. :(

Sijoitusmielessä Messin myyminen pois ja Neymarin hankkiminen vois olla pitemmän päälle kannattavaa mut tuo Messi on tärkee kärjessä jotta Di Maria saa täydet kemiat. Periaatteessa ainut vaihtoehto ois myydä tuo Di Maria mut siinä ei ole vähäisintäkään järkeä. Aivan loistava CAM ja muutenkin sexympi. :P


Aivan helvetin paha pelihän tuo on ja Costan poisjäänti ja Cescin kolhut ei yhtään sitä helpota.

Sinuna jättäisin Neymarin hankkimatta.. pitemmän päälle Messi ja Di Maria häviää marketista ennen Neymaria..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aivan helvetin paha pelihän tuo on ja Costan poisjäänti ja Cescin kolhut ei yhtään sitä helpota.

Sinuna jättäisin Neymarin hankkimatta.. pitemmän päälle Messi ja Di Maria häviää marketista ennen Neymaria..

Juu niinkuin kirjoitinkin niin ei oikein mikään vaihtokauppa houkuttele tällä hetkellä. Pitää pärjätä tuolla peruskortilla.

Uskon silti et Neymarin arvo lähtee rytisten ylöspäin kuhan seuraava TOTW tulee markkinoille, Messejä kuitenkin nostetaan aina silloin tällöin, niin ei se niin kovaa nousua enää jatka. Väitän että SIF Neymar on 2,5 viikon päästä jo samanarvoinen kuin NIF Messi. Toivon tietenkin olevani väärässä. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oon kans miettiny et vaihtaisinko rollen tuohon sif neymariin.

Onpas se laskenu eilisestä... Jäiski vielä reilu 3 milliä. Rolle ainakin itsellä jääny pahoin messin varjoon. Niin rupeaa houkuttelemaan tuo neymar.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Häkki tapukset varmaan kestää aika pitkään jos et ole tehnyt mitään väärä itse.. sillonhan kyseessä on ean puolelta tieturva vuoto eikä sitä ihan hetkessä selvitetä. Minusta nuo ean suojaukset kaikkineen turvaposteineen ja kysymyksineen kuiteski aika hyviä joten niiden hakkerointiin pitää nähdä vaivaa aika paljon.. onko futti sellasen hakkeroinin arvosta. :confused:

Tammikuun alussa kun yritin kännykällä mennä futtiin ni tuli ilmoitus että security code on laitettu väärin toisella laitteella liian monta kertaa, sen jälkeen menin originiin ja laitoin asetuksista sen ylimääräisen turvauksen päälle, minkä pitäisi lähettää aina uusi koodi kun account laitetaan uudelle laitteelle ja vaihdoin myös salasanat. Ekalla kerralla kun yritettiin hakkeroida, eivät onnistuneet, mutta kun laitoin vielä paremman salauksen niin sitten onnistuttiin... EA:rolleyes::mad:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minusta Ronaldo jarruttaa tuota Neymarin hintaa. Liian moni valitsee Rollen. Joskus tosin joku haluaa ennemmin Neymarin:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Katotaan teinkö tyhmästi, pisin agueron ja kaikkee pikamyyntiroskaa lihoiks ynnä muuta ja ostin robbenin. Kemiat ei sillä mun joukkueessa pelaa, mutta tokkopa sillä mitään väliä on kun 70 kokonaisuuden joukkue 40 kemiolla juoksee suoralla juoksulla koko mun tiimin läpi. Jos ei muuta niin teen sitten hollannin maajoukkueen ja paukutan sillä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itelle ainakin paha pettymys tuo rolle. Tuntui että perus neymarkin sopi omaan "käteen" paremmin.

On noissa eroja. Tosin Ronaldosta kokemusta kahden pelin verran, sekin meni ihmetellessä miten hyvä se on:o

Joistain ei vaan saa mitään kummempaa irti.. mulla tuollanen tapaus on Aguero. En vaan oo oppinu käyttämään sitä.


Tänään kunnon vastustajia.. willian, Navas st paikalla Remy Cammina.. maalin jälkeen pomputtelua omaan päähään. Onneks sai puristettua tasapelin. Seuraava peli kaikki halvat pika kiitäjät premieristä.. Salah cb paikalla. Vastus täysin kädetön.. mutta aina kun sain maalin niin ping pong kimpoilua ja pallo minun maalissa.. tänään siis tälläinen peli päivä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On noissa eroja. Tosin Ronaldosta kokemusta kahden pelin verran, sekin meni ihmetellessä miten hyvä se on:o

Joistain ei vaan saa mitään kummempaa irti.. mulla tuollanen tapaus on Aguero. En vaan oo oppinu käyttämään sitä.


Tänään kunnon vastustajia.. willian, Navas st paikalla Remy Cammina.. maalin jälkeen pomputtelua omaan päähään. Onneks sai puristettua tasapelin. Seuraava peli kaikki halvat pika kiitäjät premieristä.. Salah cb paikalla. Vastus täysin kädetön.. mutta aina kun sain maalin niin ping pong kimpoilua ja pallo minun maalissa.. tänään siis tälläinen peli päivä :)
Joo mulla kans toi Aguero ollu melkoinen floppi. Tiedä sitten mistä johtuu.

Sif Lacan hinta ps-puolella miljoonan :OO Nyt kun olis jemmassa vielä noita (tyhmänä myin omani, kun Laca maksoi 500k :D ) niin tekis makian tilin, jos on ostanut silloin, kun jannua sai 150k/kpl.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nousu taas kolmoseen. Viimeinen peli ja piste piti saada. Lacazette 90min :D

Mutta vielä parempaa buustattu Kroos löysi uuden kodin 150 kilon hinnalla:D:D:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin nyt on sif neymar ja toty iniesta tiimissä ja rolle vaihtoi maisemaa. Aika näyttää tuliko tehtyä tyhmästi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huutaakohan jotkut noitten coinfarmareiden botit noita statsien perusteella


En usko.. noita buustattujahan on marketti pullollaan. En vaan ymmärtäny miks? Nyt ymmärrään;) minusta nuo botit pystyy lukitsemaan noihin spesiaali kortteihin suoraan. Eiköhän tuon ostanu joku kuka oli käyny kolikko kioskin kautta.. avaa marketin ja näkee vaan kovat statsit. Eihän tuohon vipuun mene kukaan peliä pelaava.


Edit. Ei jaksa tuon enempää hommaa harrastaa. Olkoon yksi kortti transferilla pyörimässä kerrallaan. Menee kaupaks tai sit ei..
 
Ylös Bottom