Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaa vaan nuo non raret myydä pois 200 ja ihan max 250. Ihmettelen että saat kappalettakaan myytyä kalliimmalla. Mut toisaalta, tää on FIFA. Ite myyn 200 ja raret 350 ku ei jaksa odotella.
Kateellisena katselen teidän joukkueita (tai lähinnä niitä tuhlattuja coinsseja), kun itse joudun vielä menemään näillä:
CSKA Moscow
http://www.futhead.com/15/squads/19713176/
ja
ST Pauli
http://www.futhead.com/15/squads/19714178/
ST Paulilla pelasin 6. divariin asti ja jossakin puolessa välissä kautta oli kasassa tuo CSKA Moscow johon sitten vaihdoin.
Nyt nousin 4. divariin ja olen alkanut kasaamaan Juventuksen joukkuetta. Pogbaa ja IF Caceresia (rightback) vailla olisi jengi kasassa. Hintaa Pogballa vain tuntuu olevan hiukan liikaa mun budjetille. Taitaa liikkua siellä 60-70 kilon korvilla. Caceres taas irtoaa alle 30 kilon. Ei siis puutu kuin noin sata kiloa..
Saas nähdä, että riittääkö CSKA:n potku vielä nelosesta nousuun vai onko saatava jo parempaa pelaajaa tilalle.
Isoimmat ongelmat on keskuspuolustuksen nopeus tai lähinnä sen puute. Monella kun tuntuu olevan taktiikkana laittaa pystypalloa puolustuksen läpi/yli.
Kyllä se Moskovan porukka näköjään riitti nousuun ensimmäisellä yrityksellä ja divisioona voitolla
Aikaisemmin haaveilemani IF Caceresin hinta on näköjään karannut ulos mun budjetista ja Pogbakin on samoissa lukemissa. Reilu 10k tilillä ei kauheasti lämmitä, eikä luonto anna periksi coinssien ostoon..
Olen tullut FUTiin mukaan aivan liian myöhään, että pysyisin muiden perässä coinssien suhteen. Näyttää siltä, että jos haluaa laittaa rahoiksi, niin pitää olla suhteellisen iso alkukassa..
Eiku motm Bony lihoiks ja tilalle 100 päkkiä... katsotaan miten äijän käy
Löysin tämmöisen kirjoituksen, en tiedä onko tuossa perää juuri ollenkaan mutta ainahan juoruja on kiva lukea. Koskee siis winter upgreidejä...
http://www.fifagamenews.com/fifa-15-winter-upgrades-leaked/
E: Silmäilin tuota ja tuo on oltava trolli. Itsestäänselvyydet listattu tuohon vain.
Eka pakka ja 300k rikkaampia
Samaa mietin itekkin, tunkenu jotain 500k tässä viimeaikona ja ei kyllä mitään muistu mieleen, paitsi Dani Alves x 2 ja Iniesta. Toki on noi ihan jees.Mitä saatanaa kaikki muut munkittaa koko ajan ihan saatanasti.. Äsken meni itellä sukkana 175k pakkoihin ja paras Samir Nasri, kiitän Ea<3
Samaa mietin itekkin, tunkenu jotain 500k tässä viimeaikona ja ei kyllä mitään muistu mieleen, paitsi Dani Alves x 2 ja Iniesta. Toki on noi ihan jees.
Nyt ois oikea aika munkittaa Chelsin Cuadrado, kaverilla hintaa vaivaiset 650k...
Tuota minä vähän yritin... paras sininen oli kuiteski Mikel
Mites hitossa Sif Cazorla vielä noin halpa
Ei ole kyllä ollut tuuria täälläkään nostoissa. 2 kpl viikon tähtönen Alves ja pari 10k korttia. Coinsseista en edes tiiä paljon meni. Itelläki oli Sif Cazorlaa 13 kpl jemmassa ootellessa hintojen nousua, mut se näytti siltä et ei siinä tapahdu isoakaan liikkua ylöspäin niin panikoin ja möin pois.
Pakkojen availun seurauksena kultasia +13 soppareita on kertyny melkein 3500 kpl. Mulla 40 kortin myyntipakka ja ei taho hermot/aika riittää laitteleen niitä myyntiin tunnin välein montaa päivää. Noiden hintojen nopean nousun seurauksena `aika on rahaa` ja pitäis päästä niistä vikkelämmin eroon. Kysynkin olisiko jollain xbox onen omistajalla lahjoittaa levelin 53 +30/ 83 +20 korttia lisää tilaa transfer listaan. Hyvitän kyllä coisseilla jos olisi edes toinen eikä itellä oo sellaiselle käyttöä. Levelin 35 +10 on kohta saavutettu, niin sitä en tarvitse. On aika hankalasti selostettu, mutta varmaan tiedätte mitä tarkoitan
Aikaisemmin haaveilemani IF Caceresin hinta on näköjään karannut ulos mun budjetista ja Pogbakin on samoissa lukemissa. Reilu 10k tilillä ei kauheasti lämmitä, eikä luonto anna periksi coinssien ostoon..
Olen tullut FUTiin mukaan aivan liian myöhään, että pysyisin muiden perässä coinssien suhteen. Näyttää siltä, että jos haluaa laittaa rahoiksi, niin pitää olla suhteellisen iso alkukassa..
Täällä mennään myös halvalla porukalla...
Tuohan on 700 kiloa. Itte myyn kulutuskortit sitä mukaa pois nykin saa tunnin välein aukoa pakkoja
Sif Cazorla yllätti että miten se on jämähtäny noin alas ?
Juu, yllättävän paljon niistä coinsseja kertyy kun ynnää yhteen. Itkin tuossa äsken heikosta tuurista pakkojen osalta niin äsken tuli Reus ja pari jakoa myöhemmin oranssi Atsu. Reussin hinta jämähtänyt tuohon 100k ja laitoinkin sen heti myyntiin, mut mitähän ton Atsun kans tekis Näkyy nyt menevän boxilla reiluun 200k ja osa pyytää paljon enemmänkin. Pitääkö sitä jemmassa nousujen toivossa vai laitaako myyntiin? Aina sitä saa ongelman aikaseks oli asiat sitte hyvin tai huonosti
Jos nykyinen hinta mielyttää ja saat sillä sellasen palaajan minkä haluat niin eiku heti lihoiks