Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei jumaliste tää on kyllä hirveintä FIFAa mitä ikinä nähty. 95% vastustajista ei muuta tee kuin juokse nappi pohjassa alotuksia myöten. Aivan oksettavaa hommaa suoraan sanottuna.

2 peliä kerrallaan on se maksimi jos haluaa samalla ohjaimella vielä huomenna pelata.

Se on kyllä huomattu joo, varsinkin season peleissä tulee noita juoksunapin raiskaajia lähes poikkeuksetta vastaan. Single matcheissa saa sentään vähän useemmin pelailla kunnon matseja. Itellä kuitenkin ohjaimet säästyny, mutta eilen meni kaukosäädin paskaks tän pelin ansiosta.. :D

Jotain positiivista sentään, tuli RVP pakasta tänään. Tosin eilisen ja tän päivän aikana meni n. 150k rahaa pakkoihin, joten pakkasella ollaan silti rutkasti.

Monta kertaa ollu aika lähellä että lähtee kapula lentoon, mut oon nyt sen verran viisastunut että en viitsi olla pelaamatta muutamaa päivää kun lähin "kapulakauppa" on 70km päässä eikä viitti nyt lähtee sinne asti sen takia että vähän pinna kärähti "sweat" touhun takia.

Onhan tää peli aika vitsi mut vielä tätä silti ennemmin mättää kun änäriä. Ei nappaa se peli juuri yhtään. Tai no, aina uusimman TOTW jälkeen tekee mieli testata muutamaa ukkoa mutta parin pelin jälkeen kyllästyy ja FIFA aukeaa.

Ja on noita sweat jengejä vastaan nyt oppinu pelaamaankin pikkuhiljaa, aika aivottomia ne loppupeleissä on kuitenkin, ja hyvin todennäköisesti siinä iässä että kulkuset hädin tuskin laskeutuneet. Mutta jos olet täysi-ikäinen, tai edes siellä kynnyksellä, ja huomaat samaistuvasi kyseiseen pelityyliin niin suosittelen hankkimaan emt, vaikka elämän.

Tai kasvamaan aikuiseksi. Naurettavaa pelleilyä, ja enemmän naurettavaa on se ettei tähän peliin ole tullut patchiä mikä edes vähän saisi tämän pelin vaikuttamaan oikealta jalkapallolta...

Monta kertaa ollu aika lähellä että lähtee kapula lentoon, mut oon nyt sen verran viisastunut että en viitsi olla pelaamatta muutamaa päivää kun lähin "kapulakauppa" on 70km päässä eikä viitti nyt lähtee sinne asti sen takia että vähän pinna kärähti "sweat" touhun takia.

Onhan tää peli aika vitsi mut vielä tätä silti ennemmin mättää kun änäriä. Ei nappaa se peli juuri yhtään. Tai no, aina uusimman TOTW jälkeen tekee mieli testata muutamaa ukkoa mutta parin pelin jälkeen kyllästyy ja FIFA aukeaa.

Ja on noita sweat jengejä vastaan nyt oppinu pelaamaankin pikkuhiljaa, aika aivottomia ne loppupeleissä on kuitenkin, ja hyvin todennäköisesti siinä iässä että kulkuset hädin tuskin laskeutuneet. Mutta jos olet täysi-ikäinen, tai edes siellä kynnyksellä, ja huomaat samaistuvasi kyseiseen pelityyliin niin suosittelen hankkimaan emt, vaikka elämän.

Tai kasvamaan aikuiseksi. Naurettavaa pelleilyä, ja enemmän naurettavaa on se ettei tähän peliin ole tullut patchiä mikä edes vähän saisi tämän pelin vaikuttamaan oikealta jalkapallolta...

Meikäläisen taitavat jo tunnistaa Pirkkalan Verkkokaupassa.comissa, sen verran usein tulee uusi kapula haettua sieltä juurikin Fiffe ragejen takia :D

Tuli tänään tällainen http://www.futhead.com/15/squads/6689383/ tiimi vastaan, ja arvaattekin jo varmaan mikä oli kaverin pelityyli. Jätkä ei paljoa kemiosta näyttänyt piittaavan, mahdollisimman pace painotteisen squadin vain hommannut.
Itse peli olikin sitten kaverilla pelkkää päätöntä juoksentelua juoksunappi pohjassa. Melko helposti sain puolustettua kaverin yritykset, mutta siltikin Doumbia kävi kuitenkin tuikkaamassa pari tuuri häkkiä heti pelin alkuun. Voitto irtosi kuitenkin meikäläiselle nihkeästi 3-2 Lukakun hattutempun siivittämänä. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ite oon vasta yhen ohjaimen iskeny rikki tähän mennessä (senkin sain korjattua kohtalaiseen kuntoon). Viime FIFA:n aikana varmaan iskin 6-7 ohjainta täysin paskaksi, eli ollaan sitä jonkun verran viisastuttu :D

Ite oon päättäny että en pelaa yksinkertaisesti tota helvetin hikistä seasonsia, jokanen jengi on just tota juoksu paskaa (valehtelisin jos väittäisin että en ite käyttäisi myös joitain nopeita pelaajia), EA vittuilee ja päättää ennen peliä voittajan tai jos jollain tavalla voitat scriptatun pelin, niin EA haistattaa sulle vitut ja heittää sut ulos FUT:ista lopputuloksena DNF. Tournamenttejä tykkään pelailla, siinä tulee vähemmän näitä ärsyttäviä pelejä (kyllähän niitä sielläkin tulee) ja jokanen kerta kun voitat turnauksen saat ilmaisen kultapakan (voi tosin olla että EA on korjannu tämän, kun kyseessä on kuuleman mukaan bugi).

Heh, pistää vaan aina aamuisin lukiessa "lievästi naurattamaan" nämä "kaikkia väärin pelaavia pitäis vetää turpaan, niiden pitäis hankkia elämä" yms. itkuvirret :D Sehän nyt on sanomattakin selvää, että tällaisissa peleissä, missä ottelun jälkeen merkitsee vain lopputulos ja harvinaisen pieni osa pelaa vain viihtyäkseen, on nettipelit täynnä henkilöitä, jotka käyttävät pelin "vikoja" hyväkseen. Jos niin paljon ottaa aivoon, että paikkoja pitää alkaa hajottamaan, niin ehkä kannattaisi sitten pelata jotain muuta? :D

Heh, pistää vaan aina aamuisin lukiessa "lievästi naurattamaan" nämä "kaikkia väärin pelaavia pitäis vetää turpaan, niiden pitäis hankkia elämä" yms. itkuvirret :D Sehän nyt on sanomattakin selvää, että tällaisissa peleissä, missä ottelun jälkeen merkitsee vain lopputulos ja harvinaisen pieni osa pelaa vain viihtyäkseen, on nettipelit täynnä henkilöitä, jotka käyttävät pelin "vikoja" hyväkseen. Jos niin paljon ottaa aivoon, että paikkoja pitää alkaa hajottamaan, niin ehkä kannattaisi sitten pelata jotain muuta? :D

Vaikka näiden pacehuorien olemassaolo sanomatta selvää oiski, ei se tarkota, että se yhtään vähempää v***ttais pelata näitä vastaan. En ymmärrä, miten nämä juoksijat edes ite jaksaa pelata tätä peliä kovin kauaa, tylsää peliä ja tylsiä maaleja. Jos joku tosiaan haluaa maksaa sen 60-70€ pelistä, jotta pääsee yrittämään läpijuoksua pelistä toiseen ja olemaan muutenki ihan täys mulkku, ehkä ois ihan paikallaan harkita sitä elämän hankkimista.
Ei ole itellä tullu enää vuosiin paikkoja hajotettua, mutta kyllä tuon hiki-seasonsin pelaaminen jää ainaki tauolle. Pelataan sitten vaikka singlematcheja ja cuppeja, nii säilyy ainaki järjenrippeet.

VaikEn ymmärrä, miten nämä juoksijat edes ite jaksaa pelata tätä peliä kovin kauaa, tylsää peliä ja tylsiä maaleja.

Olen miettinyt ihan samaa ja tullut siihen tulokseen, että nämä kuvailemasi pelaajat pelaavat vain voittaakseen, eivätkä "nauttiakseen pelaamisesta" tai "pitääkseen hauskaa". Tämän takia heidän pelityylinsä sitten on sellainen, mikä hyödyntää kaikkia pelin "helpotuksia" ja "huijauksia". Tämän takia en itse olekaan enää vuosiin viitsinyt urheilupelejä netin yli randomeja vastaan pelatakaan, vaan pelaan vain oikean elämän tuttuja vastaan silloin, kun netissä haluan pelata. Enimmäkseen tulee FIFAn ja NBAn puolella pelattua vain tekoälyä vastaan.

Olen miettinyt ihan samaa ja tullut siihen tulokseen, että nämä kuvailemasi pelaajat pelaavat vain voittaakseen, eivätkä "nauttiakseen pelaamisesta" tai "pitääkseen hauskaa". Tämän takia heidän pelityylinsä sitten on sellainen, mikä hyödyntää kaikkia pelin "helpotuksia" ja "huijauksia". Tämän takia en itse olekaan enää vuosiin viitsinyt urheilupelejä netin yli randomeja vastaan pelatakaan, vaan pelaan vain oikean elämän tuttuja vastaan silloin, kun netissä haluan pelata. Enimmäkseen tulee FIFAn ja NBAn puolella pelattua vain tekoälyä vastaan.

Kyllä mä itsekin pelaan joka pelissä voitosta, koska häviäminen on vaan nii perseestä, varsinkin kun se tulee huonommalle pelaajalle.. :D Mutta silti pelaan rehdisti ja koitan tehdä ns. ansaittuja ja itse "tehtyjä" maaleja, toisinkuin nämä pacerunkkarit. Tosin nyt on tullut vastaan uus ilmiö nimeltä skillerit. Taino uus ja uus, mutta nyt on alkanut tulemaan useemmin noita joukkueita vastaan jossa on mahollisimman monta 5tähden skillaajia ja kaverit vaan veivailevat sitä palloa koko ajan, joka on myöskin helvetin rasittavaa.

Kyllä mä itsekin pelaan joka pelissä voitosta, koska häviäminen on vaan nii perseestä, varsinkin kun se tulee huonommalle pelaajalle.. :D Mutta silti pelaan rehdisti ja koitan tehdä ns. ansaittuja ja itse "tehtyjä" maaleja, toisinkuin nämä pacerunkkarit. Tosin nyt on tullut vastaan uus ilmiö nimeltä skillerit. Taino uus ja uus, mutta nyt on alkanut tulemaan useemmin noita joukkueita vastaan jossa on mahollisimman monta 5tähden skillaajia ja kaverit vaan veivailevat sitä palloa koko ajan, joka on myöskin helvetin rasittavaa.

Eikös ne "skillerit" yleensä skillailea ittensä kahville? Ainakin mulla useimmiten käy niitä vastaan niin et vastustaja kikkailee pari minuuttia paikallaan, jonka jälkeen otan siltä pallon ja Sneijder/Hulk ampuu pallon suoraviivaisesti ja tehokkaasti maaliin.

Ei silti, nyt mäkin osaan jo käyttää hiukan noita skillejä, se ball roll-sivuille on ihan näppärä oikeessa kohtaa

Joo, mulla tuli yks päivä vastaan joku kundi jolla tais olla rare pronssisia korealaisia koko tiimi täynnä! :D en tiä oliko 5 tähden skillereitä, mutta ainakin kaveri jakso veivata palloa. Vei kahville ihan huolella mua kyllä, ja arvostan itse noita korkeammalle kuin noita läpijuoksijoita. Vaatii sentään jotain taitoa tuo harhautteluhomma.

Vinkki kaikille kellä on coinsseja jonkun verran, ostakaa Aguero ja hyvä moke muilla pelaajilla ei ole näköjään väliä !

Joo, mulla tuli yks päivä vastaan joku kundi jolla tais olla rare pronssisia korealaisia koko tiimi täynnä! :D en tiä oliko 5 tähden skillereitä, mutta ainakin kaveri jakso veivata palloa. Vei kahville ihan huolella mua kyllä, ja arvostan itse noita korkeammalle kuin noita läpijuoksijoita. Vaatii sentään jotain taitoa tuo harhautteluhomma.

Haha, no tollasella tiimillä ainakin luulis saavan kovat tasotukset :D Siis joo kyllä toi nyt enemmän arvostettavaa on kun pelkästään toi juokseminen, mutta välillä noi veivailee vaan noita kyniä ihan ilman tarkotusta, tyyliin just oppinut uuden kynän ja sitä pitää näyttää joka helvetin kohassa ja sitten kun ite yrittää mennä pelaajalla päälle, tulee yhteentörmäys ja kaveri saa aina vaparin, vaikka juoksiskin ite mun pakkia päin..

E. Rupeen itkee verta tän pelin paskuuteen ihan oikeesti. Kaks kertaa tänään kussu matsin tossa kultaturnauksen tokassa pelissä ja molemmat menny tän pelin piikkiin niin huolella....... Ekassa pelissä tuli vastaan kaveri joka ei tehnyt mitään muuta kun roiski pallon aina helvettiin omalta alueelta kun sai katkon puolustusalueella. Kaveri sai kaks kertaa lotolla kärjen läpi ja munaravilla mentiin taas puolesta kentästä mun päätyyn ja tottakai teki molemmilla kerroilla maalin. Tästä matsista ihana 2-1 häviö ja EA vei multa 2 ihan selvää rankkaria ja muutaman vaparin hyvältä tontilta.

Nyt sitten äsken pääsin uudelleen tohon puolivälieriin, jossa vastaan tuli ehkä yks paskimmista pelaajista jonka oon vähään aikaan nähny. Ei mulla ollu kun suurinpirteen 7 tonttia iskeä pallo tyhjään maaliin, mutta mun pelaajat sai aina vedettyä varmankin maalin ohi joka kerta. Ja millasia maaleja kaveri sitten iskee? Noh, mun mokke torjuu eteen, jonka jälkeen mun oma bottipuolustaja juoksee pallon omaan maaliin. Toinen maali tulee siitä kun tuulennopea Nasri painaa koko kentän läpi vasempaa laitaa pitkin (juoksin 90pace kaverilla vieressä joka ei saa Nasria kiinni), jonka jälkeen Nasri keskittää nurkasta maalin eteen maailman tunnetuimmalle pääpelaajalla Navasille joka voittaa Sokratisin pääpallossa 100-0 ja siitä kaveri johtoon. Kaverilla oli siis 3 vetoa pelin aikana joista 2 sisään, itellä oli 15 vetoa joista 1 meni sisään, että juu en tiiä pitääks täs itkeä vai nauraa.

Nyt olis tarjolla Götze ja James Rodriguez. Molemmat ovat freshejä. Pistäkää yv:llä tarjouksia joko coinsseja tai Arsenal pelaajia :D

Nyt olis tarjolla Götze ja James Rodriguez. Molemmat ovat freshejä. Pistäkää yv:llä tarjouksia joko coinsseja tai Arsenal pelaajia :D

A. Tässä pelissä ei ole enää vaihtomahdollisuutta ja
B. Muutenkin ihan turhaa ilmotella noita myynnissä olevia pelaajia kun marketista löytyy kuitenkin halvemmalla kuin mitä pyydät. :)

Joo, kyllä, oon huonolla tuulella kun ollu viikonlopun reissussa ja on vierotusoireet FIFA:sta! :D

A. Tässä pelissä ei ole enää vaihtomahdollisuutta ja
B. Muutenkin ihan turhaa ilmotella noita myynnissä olevia pelaajia kun marketista löytyy kuitenkin halvemmalla kuin mitä pyydät. :)

Joo, kyllä, oon huonolla tuulella kun ollu viikonlopun reissussa ja on vierotusoireet FIFA:sta! :D

Unohdin täysin että ei oo tota vaihtomahdollisuutta enää tämän vuoden FIFA:ssa. Tekee varmasti ihan hyvää pitää vklp taukoo. Palaat sitten luovempana ja uusin taktiikoin pelikentille ;)

Onko kenelläkään tietoa, miksi tuo vaihtosysteemi otettiin pois? Kun vissiin NHL:ssä se vielä on.

Onko kenelläkään tietoa, miksi tuo vaihtosysteemi otettiin pois? Kun vissiin NHL:ssä se vielä on.

Eihän tässä paskeessa mitään muutakaan enää ole...

Voi #¤&/%¤(I että ottaa päähän, äsken ilmeisesti hajos transfer list... kaupat ei loppuneet lainkaan, sit yhtäkkiä sieltä katos melkein kaikki pelaajat, nyt on sit 300k pelaajat jossain bittiavaruudessa! VOI HELVETIN PERSE!

EDIT: nyt pelaajat palas takasin, HUH

Vaihtokaupat mahdollisti coin myyjien "piiloutumista". Eli saivat ripoteltua coinseja monille tileille helposti. Nyt se on niille vaikeampaa mutta kyllähän se kolikkokauppa vissiin edelleen kukoistaa kun nuo YT starat niitä mainostaa jne...

Tällä poistolla saatiin myös Price bumpperit kuriin. Eli viimehetkellä löivät kovan summan omaan korttiin ja jos kukaan ei korottanut, hyväksyivät itse tekemänsä vaihtokaupan... Mielestäni hyvä päätös poistaa vaihdot nimim. menetin miljoonan price bumpperille fifa13:sta, kun ilmiö oli vielä "uusi" :D

Hyvin napsuu pakasta tällä hetkellä! :)

Ekaks tuli Götze, siitä saaduilla coinseilla viimeisestä pakasta Sturridge. Se myyntiin 60k, ja nyt on noilla coinseilla tipahtanut Mkhitaryan, Sterling, Willian, Cerci, Lacazette, De Bruyne, silver kortti Taiwo (~6k arvoinen) etc. :D

Tulis nyt joku vielä jykevämpi pommi niin vois vaikka laittaa säästöön tulevaa TOTW varten lol!

Vihdoin nousin nyt sieltä kutos divarista ylöspäin. Viimesestä pelistä piti saada vähintään tasuri ja tiukan kahnauksen jälkeen peli päättyikin 0-0. Ihan hyvä vastustaja oli, pelas ihan ok peliä, koitti rakennella ja osas muutakin kun sitä perus munaravia. Mun pelaajien ois kyllä pitänyt parista paikasta laittaa sisään mut vissiin oli Reusilla ja Robbenillakin paineita! :)

Ylös Bottom