Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä metodi miten ainakin itse saanut jonku 4 MOTM Delphiä, yks käyttöön ja muutaman oon saanut jollain 20k:lla sillon ku oli pakoissa. Myös pari Welbeckiä oon saanu.

Eli aluks se normi concept squadi juttu eli haet concept playeria marketista ja meet sen jälkeen varsinaiseen markettiin missä pelaajalla ei ole naamaa, mutta on nimi.

Nyt se tärkein eli kun on se kohta missä on pelaajan taso eli "any,gold,silver,bronze". Pitää rämpätä edestakaisin mahdollisimman nopeasti "goldista" "any" kohtaan. Eli sun pitää pleikalla tehä suunnilleen näin:
"Any" --> kolmio (eli se ettii onko marketissa mitään) --> vaihtaa mahdollisimman nopeasti kohtaan--> "Gold" --> kolmio ja sit taas --> "Any" ja jatkaa samaa.

Tosi rasittavaa, mutta toimii huomattavasti paremmin kuin vain hakemalla koko ajan kolmiolla. Ton juju taitaa olla se, että se päivittää marketin aina kun vaihtaa "Goldista" "Anyyn", kun taas vain kolmiolla joku sanoi sen päivittyvän 10-30sek välein.

Myös tuttava sai tällä tavalla just MOTM Boatengin eli suosittelen kokeilemaan. Saatto olla vähän sekava selitys, mutta toivottavasti ymmärsitte jotain:D.
Sanat eivät riitä kuvailemaan kiitoksen määrää. 4 tunnin hunttaus on viimein päättynyt ja tuloksena Neitsyt Oranssi Boateng joukkueessa!! Halleluja!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanat eivät riitä kuvailemaan kiitoksen määrää. 4 tunnin hunttaus on viimein päättynyt ja tuloksena Neitsyt Oranssi Boateng joukkueessa!! Halleluja!

Onnittelut! Onneks oli ainakin jollekkin edes hyötyä tuosta omasta keinosta:D.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onnittelut! Onneks oli ainakin jollekkin edes hyötyä tuosta omasta keinosta:D.

Itte muutanu hintaa jotta etsintä päivittys.. mut tuo oli nopeampi ja helpompi. Ei tosin tarttunu silvaa.. mutta kyllä minä sen tai sinisen vielä saan. Nyt luovutettava.. ja kerättävä voimia. Mitä peliin tulee niin oishan tuo ollu ihan jees muutama matsikin vetää eikä pyöriä pelkästään marketissa:p
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanat eivät riitä kuvailemaan kiitoksen määrää. 4 tunnin hunttaus on viimein päättynyt ja tuloksena Neitsyt Oranssi Boateng joukkueessa!! Halleluja!
Onnittelut! Itellä meni 4 kpl ohi illan aikana. Nyt on tosiaan luovutettava ja toivottava että noita vielä markettiin tupsahtelisi...

Mä pelasin jopa pelinkin. 1-1 päätty se. Ihan sulavaa touhua oli!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko tähän OT:n sanoa, että kun olen tätä keskustelua katsonut niin Saxon & mhart ovat saaneet vakavasti harkitsemaan PS4:n ostoa ainoastaan tämän pelin takia. Siis luulen, että saatais aivan saatanan mukavia pelejä keskenämme :)

ja bonuksena vielä, että mhart whisky miehiä niinkuin itsekkin niin voisi tulla melko mukavaa juttua pelien keskellä.


Ja sitten tähän EA:n päivitykseen. Siis omasta mielestäni nehän kusi ton homman aivan täydellisesti. Heillähän oli "syynä", että "normi" pelaajakin voi saada marketista huippupelaajia. Toivottavasti ne huomaavat sen, että nyt se on TÄYSIN mahdotonta saada normipelaajan rollea tms.. Aina ei vaan voi käsittää näiden pelinkehittäjien ajatusten juoksua, mutta ei kai mun tarvikkaa :D

Sori nuo pirun monet hymiöt, mutta tuborg pistää aina hymyilyttymään :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No toihan nyt on suoraa valehtelua, että tuo olisi pääsyynä. Oikeahan syy on kolikkokaupan lopettaminen ja FIFA Pointsien myyntien buustaaminen. Noi keskellä viikkoa julkastut 50k pakat nyt viimeistään näytti sen, mikä tässä on EA:lla tarkotuksena.

Muistaakos kukaan tuleeko Euroopan liigasta MOTM:ja? Vai tuleeko vaan finaalista. EA:sta ei kyllä koskaan tiedä....

EDIT. No tulihan sieltä. Higuain ja De Bruyne.

http://www.futhead.com/15/players/43238/kevin-de-bruyne/
http://www.futhead.com/15/players/43235/gonzalo-higuain/

EDIT 2. Hintoja päivitetty:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LQFVvWkiChq2KB4__u0w0dUGkEo3GSMmAolnVwsYvJA/pubhtml
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä Fifatubaajiin tulee, suosittelen tsekkaamaan Nephentezin videoita. Todella asiallista settiä joka videossa, toinen pitämäni on aina ollut MattHDGamer. Täytynee itsekin alkaa metsästämään tuota MOTM-Silvaa.. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko tähän OT:n sanoa, että kun olen tätä keskustelua katsonut niin Saxon & mhart ovat saaneet vakavasti harkitsemaan PS4:n ostoa ainoastaan tämän pelin takia. Siis luulen, että saatais aivan saatanan mukavia pelejä keskenämme :)

ja bonuksena vielä, että mhart whisky miehiä niinkuin itsekkin niin voisi tulla melko mukavaa juttua pelien keskellä.

Suosittelen! Hyvien netti vääntöjen lisäksi täältäkin löytyy juttua niin viskistä ku paljon muustakin :)


Uudet hinnat.. niinku vähä epäilin ne menee entistä enemmän perseelleen. Eilen oli toty Thiago 100k päässä, tänään se on vähän kauempana. Onneks voin ostaa pointseja ja kuroa tuon eron melko nopeasti..

Töihin herätys pikkasen aikasemmin jos vaikka olis helpompi napata Silva.. ei ole.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä Fifatubaajiin tulee, suosittelen tsekkaamaan Nephentezin videoita. Todella asiallista settiä joka videossa, toinen pitämäni on aina ollut MattHDGamer. Täytynee itsekin alkaa metsästämään tuota MOTM-Silvaa.. :D

Ainoa, nepenthezn katsottava pätkä oli kun se sattuu striimaamaan twitchissä kun sen kaikki tilit saa banaania, kolikkomainostuksen takia
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tervehdys kaikille! Olen uusi innokas FiFailija tähän keskusteluun!
Heti kärkeen pieni myyntitipsi! Sopimukset(ei kulta vaan siitä seuraava alaspäin)
menevät pleikan puolella 150/500 samantien buy now!
Onkohan kolikkokauppiaat asialla???
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tervehdys kaikille! Olen uusi innokas FiFailija tähän keskusteluun!
Heti kärkeen pieni myyntitipsi! Sopimukset(ei kulta vaan siitä seuraava alaspäin)
menevät pleikan puolella 150/500 samantien buy now!
Onkohan kolikkokauppiaat asialla???

Eips, niiden myynti noin on niin vaivalloista ettei monikaan vaivaudu enää tekemään niin, sen takia sieltä saa hyvät profitit
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

"Voiko päivän enää ihanammin alkaa, onko ihanampaa aamua kuin tää?"

:D

Että hintojen päivitystä. No tuo oli tietenkin tiedossa. Olen aika mielissäni että tylsistyin Hummelseihin ja möin läjän pois niitä 701k binillä. Nyt niitä on enää kolme. Nopeesti vilkaisini Sanchez on nyt siinä rajoilla tuo minimi, mitä se meni pleikan puolella ennen päivitystä. Eli xboxilla tuo Sanchez ei myy vieläkään tuolla hinnalla! :D

Kaikkiin niihin kortteihin kosketaan mihin ei pitäisi, mutta ne kortit joissa 75% ilmaa tehdää joku minor alennus. Sturridge minimi 16k. Oikeesti? Miltä minimi 2k kuulostas nyt vaikka heti, chop chop EA, hoida homma.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eips, niiden myynti noin on niin vaivalloista ettei monikaan vaivaudu enää tekemään niin, sen takia sieltä saa hyvät profitit
Olen kyllä samaa mieltä, että on vaivalloista! Mut ihan hyvin saa"pikku"rahaa paketteihin, kun tuntuu, että nuo pelaajakortit muuten ei liiku ihan yhtä kiivaasti!?!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olen kyllä samaa mieltä, että on vaivalloista! Mut ihan hyvin saa"pikku"rahaa paketteihin, kun tuntuu, että nuo pelaajakortit muuten ei liiku ihan yhtä kiivaasti!?!
Joo siis kyllähän tämä on sopparikauppiaan kulta-aikaa, 500 binillä viedään käsistä normi kulta sopparit!

Myyt treidilistallisen niitä nii se on pari pakettia auki, aika hyvä diili pienestä vaivasta.

Lost & Found listasta saa yhden nimen viivata yli. IF Carvajal kotiutettu La Liga tiimiin.

IF Mirandaa ei ole näkynyt kertaakaan tän uudistuksen jälkeen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo siis kyllähän tämä on sopparikauppiaan kulta-aikaa, 500 binillä viedään käsistä normi kulta sopparit!

Myyt treidilistallisen niitä nii se on pari pakettia auki, aika hyvä diili pienestä vaivasta.

Lost & Found listasta saa yhden nimen viivata yli. IF Carvajal kotiutettu La Liga tiimiin.

IF Mirandaa ei ole näkynyt kertaakaan tän uudistuksen jälkeen.

Pleikkarilla oli suurinosa if mirandoista ihan vain parilla myyjällä, eli vähän sama kuin if bainesilla ja ivanovicilla. Eivät varmaan halua kärsiä "tappioita" vaan venailevat että ea nostaisi pricecappeja senkin osalta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lost & Found listasta saa yhden nimen viivata yli. IF Carvajal kotiutettu La Liga tiimiin.

IF Mirandaa ei ole näkynyt kertaakaan tän uudistuksen jälkeen.

Noita vanhempia pyörii ja niitä saa melko rauhassa nappailla jos vaan sattuu kohdalle. Eilen oli Vela tarjolla jopa 5 minuttia. Nuo uudet spesiaalit taas on niin syvältä... taidan jättää metsästyksen ku promot kaupassa. Niiden aikaan Welbeckiä ja Delphiä oli välillä muutamankin minuutin tarjolla. Muuten pitäköön korttinsa..

Lista tosiaan näyttää siltä että kustaan porukkaa taas kunnolla silmään.. Missä Gibbs? Ai niin Gibbsiä voi pakko myydä 200k ja ensi viikolla puottaa se 40k.. Häviää tehokkaasti kolikot markkinoilta ja ainoastaa pelaajien parasta ajatellen:rolleyes:
Onneks vältin Rooney ja Hummels miinan ku vielä pari päivää sitten olin molempia ostamassa testiin/sijotukseen. Aamulla kun vilkasin niin kumpikaan ei liikkunut edes päivitetyllä miniimillä..


Pleikkarilla oli suurinosa if mirandoista ihan vain parilla myyjällä, eli vähän sama kuin if bainesilla ja ivanovicilla. Eivät varmaan halua kärsiä "tappioita" vaan venailevat että ea nostaisi pricecappeja senkin osalta.

Saatta pojat joutua hiukan odottelemaan... Kyllä ne niitä heittää markettiin kun jotain erikoista on liikkeellä.
 
Ylös Bottom