Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sanat eivät riitä kuvailemaan kiitoksen määrää. 4 tunnin hunttaus on viimein päättynyt ja tuloksena Neitsyt Oranssi Boateng joukkueessa!! Halleluja!Tässä metodi miten ainakin itse saanut jonku 4 MOTM Delphiä, yks käyttöön ja muutaman oon saanut jollain 20k:lla sillon ku oli pakoissa. Myös pari Welbeckiä oon saanu.
Eli aluks se normi concept squadi juttu eli haet concept playeria marketista ja meet sen jälkeen varsinaiseen markettiin missä pelaajalla ei ole naamaa, mutta on nimi.
Nyt se tärkein eli kun on se kohta missä on pelaajan taso eli "any,gold,silver,bronze". Pitää rämpätä edestakaisin mahdollisimman nopeasti "goldista" "any" kohtaan. Eli sun pitää pleikalla tehä suunnilleen näin:
"Any" --> kolmio (eli se ettii onko marketissa mitään) --> vaihtaa mahdollisimman nopeasti kohtaan--> "Gold" --> kolmio ja sit taas --> "Any" ja jatkaa samaa.
Tosi rasittavaa, mutta toimii huomattavasti paremmin kuin vain hakemalla koko ajan kolmiolla. Ton juju taitaa olla se, että se päivittää marketin aina kun vaihtaa "Goldista" "Anyyn", kun taas vain kolmiolla joku sanoi sen päivittyvän 10-30sek välein.
Myös tuttava sai tällä tavalla just MOTM Boatengin eli suosittelen kokeilemaan. Saatto olla vähän sekava selitys, mutta toivottavasti ymmärsitte jotain.
Sanat eivät riitä kuvailemaan kiitoksen määrää. 4 tunnin hunttaus on viimein päättynyt ja tuloksena Neitsyt Oranssi Boateng joukkueessa!! Halleluja!
Onnittelut! Onneks oli ainakin jollekkin edes hyötyä tuosta omasta keinosta.
Onnittelut! Itellä meni 4 kpl ohi illan aikana. Nyt on tosiaan luovutettava ja toivottava että noita vielä markettiin tupsahtelisi...Sanat eivät riitä kuvailemaan kiitoksen määrää. 4 tunnin hunttaus on viimein päättynyt ja tuloksena Neitsyt Oranssi Boateng joukkueessa!! Halleluja!
Pakko tähän OT:n sanoa, että kun olen tätä keskustelua katsonut niin Saxon & mhart ovat saaneet vakavasti harkitsemaan PS4:n ostoa ainoastaan tämän pelin takia. Siis luulen, että saatais aivan saatanan mukavia pelejä keskenämme
ja bonuksena vielä, että mhart whisky miehiä niinkuin itsekkin niin voisi tulla melko mukavaa juttua pelien keskellä.
Mitä Fifatubaajiin tulee, suosittelen tsekkaamaan Nephentezin videoita. Todella asiallista settiä joka videossa, toinen pitämäni on aina ollut MattHDGamer. Täytynee itsekin alkaa metsästämään tuota MOTM-Silvaa..
Juu. Mutta menny yli 10 tuntia Näytä liitetiedosto 14041Harmittaa kyllä tää €A:n touhu, en varmastikkaan tuu saamaan MOTM Boatengia / MOTM Silvaa Transfer Marketista.. Koittanu ettiä noita varmaan tunnin ja silloin tällöin noita ilmestyy ja menee sadasosa sekunnissa . Onks ketään onnistunut saamaan jompaa kumpaan haaviin?
Tervehdys kaikille! Olen uusi innokas FiFailija tähän keskusteluun!
Heti kärkeen pieni myyntitipsi! Sopimukset(ei kulta vaan siitä seuraava alaspäin)
menevät pleikan puolella 150/500 samantien buy now!
Onkohan kolikkokauppiaat asialla???
Olen kyllä samaa mieltä, että on vaivalloista! Mut ihan hyvin saa"pikku"rahaa paketteihin, kun tuntuu, että nuo pelaajakortit muuten ei liiku ihan yhtä kiivaasti!?!Eips, niiden myynti noin on niin vaivalloista ettei monikaan vaivaudu enää tekemään niin, sen takia sieltä saa hyvät profitit
Joo siis kyllähän tämä on sopparikauppiaan kulta-aikaa, 500 binillä viedään käsistä normi kulta sopparit!Olen kyllä samaa mieltä, että on vaivalloista! Mut ihan hyvin saa"pikku"rahaa paketteihin, kun tuntuu, että nuo pelaajakortit muuten ei liiku ihan yhtä kiivaasti!?!
Joo siis kyllähän tämä on sopparikauppiaan kulta-aikaa, 500 binillä viedään käsistä normi kulta sopparit!
Myyt treidilistallisen niitä nii se on pari pakettia auki, aika hyvä diili pienestä vaivasta.
Lost & Found listasta saa yhden nimen viivata yli. IF Carvajal kotiutettu La Liga tiimiin.
IF Mirandaa ei ole näkynyt kertaakaan tän uudistuksen jälkeen.
Lost & Found listasta saa yhden nimen viivata yli. IF Carvajal kotiutettu La Liga tiimiin.
IF Mirandaa ei ole näkynyt kertaakaan tän uudistuksen jälkeen.
Pleikkarilla oli suurinosa if mirandoista ihan vain parilla myyjällä, eli vähän sama kuin if bainesilla ja ivanovicilla. Eivät varmaan halua kärsiä "tappioita" vaan venailevat että ea nostaisi pricecappeja senkin osalta.