Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitäis saamari keksiä millä sais tähänkin peliin taas innon takaisin. Ei oo noiden muutosten jälkeen napostellut kyllä yhtään. En tiedä sit mikä on... Vinkkejä :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitäis saamari keksiä millä sais tähänkin peliin taas innon takaisin. Ei oo noiden muutosten jälkeen napostellut kyllä yhtään. En tiedä sit mikä on... Vinkkejä :D

Joo itellä ihan sama, peliäkään en oo pelannu uudistuksen jälkeen kun ei vaan oo fiilistä :D Tradingit meni niin pahasti omalta osalta tähän uudistukseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo itellä ihan sama, peliäkään en oo pelannu uudistuksen jälkeen kun ei vaan oo fiilistä :D Tradingit meni niin pahasti omalta osalta tähän uudistukseen.

Sama homma. Meni pirusti kolikoita ja eikä jaksa tuota uutta minipeliä enää. Silloin tällöin olen koittanut pelata, mutta muutaman pelin jälkeen menee jo into vaikka sujuisikin. Ennen saattai pelata monta tuntia putkeen...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitäis saamari keksiä millä sais tähänkin peliin taas innon takaisin. Ei oo noiden muutosten jälkeen napostellut kyllä yhtään. En tiedä sit mikä on... Vinkkejä :D


Minä oon saanu sillä intoa että tehny tiimejä missä on ittelle tärkeitä ukkoja kuten tuo Italia. Pirun siistiä voittaa pikajuoksijoita kunnon tiimillä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minä oon saanu sillä intoa että tehny tiimejä missä on ittelle tärkeitä ukkoja kuten tuo Italia. Pirun siistiä voittaa pikajuoksijoita kunnon tiimillä :)

Hmmm...täytyykin alkaa kattomaan mitä ukkoja tiimistä löytää :) Jos jonkun hemmetin tanskan liigan joukkueen vaikka tekis :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Just jotain tollasta.. on nimittäin herkkua ku Totti kävelee paikoille, 15 peliä 9+1 :)

Siitä sainkin idean :) Millä paikalla peluutat herraa? Ja jos formaatiota saa tiedustella? Meinaan italialaisten joukkueiden kanssa en ole oppinut koskaan pelaamaan...Jos nyt sitten opettelis :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/28330979/

Tuollanen tiimi ja ensimmäistä kertaa pelasin tolla formaatiolla. Normaalisti pelaan 41212:lla. Toimii aivan loistavasti silloin ku sille päälle sattuu. Saanu tolla tiimillä Candrevalla 2x match rating 10 ja Immobile 1x 10 Totti 1 x 9.9 :)
DDR on ohjeistettu jäämään alas ja Pirlo jakelee kärkeen ja laidalle namu passeja. Insigne oli laidassa positiivinen yllätys.. kaveri on heikko ku mikä mutta tosi näppärä ohjattava.
Totti on vähän hankala saada boksiin mutta ku sinne pääsee niin pallo on 99% maalissa.. kaukaa sillä on kans melko tehokasta vedellä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näköjään peli edelleen samaa paskaa kuin ennen. Pikkupojat kikkailee kokoajan. Sturridge on jumala. Handicap olemassa. No ainakin parin pelin perusteella taas hyvä syy jatkaa muiden pelien parissa :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mjaha, Shaqiri 0+3 eilen Viroa vastaan. Irtookohan sillä SIF-kortti? Meinaan jos ennakois ton Inform kortin myynnin suhteen?

Muutenhan tuolla ei juuri erikoisempia tapahtunut, runsasmaalisia otteluita lukuunottamatta.

Puolan sunnuntain peliä odotan melkein yhtä paljon kuin Suomen peliä. :)

E: Huppista keikkaa, tässähän ihan unohtuu että eihän Shaqiri enää saa mitään BuLi Informia vaan se on Interin paidassa. Onneks en kerennyt myydä. :) Tuohan on todella makea lisä Serie A tiimeihin, ST konvertoitava Shaqiri. Ai että. Meinaan pelasi CAM positiossa tuossa pelissä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huomio! Jos joku on kiinostunut SIF Wayne Rooneysta pleikkarin puolella niin ilmotelkaa, meikältä lähtis aika halvalla! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllähän on tuskaa edelleen tuo bday tournamentti, koitin piruuttani laittaa hyökkäyspäähän kaikille +10 kortit ja jätkillä pace 99 jne niin silti AI vie pallon tuosta noin vain. pari kertaa edennyt finaaliin saakka mutta siellä ilmeisesti taito loppuu kesken, heh.
Koitin myös 1. divaria world classia vs, niin ainakin omasta mielestä oli PALJON helpompi voittaa siellä kuin tuossa tournamentissa.
Noh nyt on ainakin tuossa kun tahkottu tuota tournamenttia hikipäissään niin tuo 1. divarin helpoin "lohko" on muuttunutkin sitten ihan ylijuoksuksi. Eli kait mä oon sitten ainakin oppinut jotain :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En ookkaan ennen huomannu että pleikallakin on GULLIT!

Ihan peto, sit samassa joukkueessa hyperlinkin tekee Vazquez, kans ihan jäätävä sälli

Kannattaa kokeilla.

Mehikon liigassa on pirusti hauskoja halpoja pelaajia
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei !

Olen uusi käyttäjä täällä ja en tiedä onko tämä oikea paikka kysyä muilta käyttäjiltä seuraavaa, että olen pelannut FIFA 15-pelin Ultimate Teamia muutaman kuukauden (aloitin ps3:lla ja siirsin tiedot ps4:lle) jatkaakseeni Ultimate Teamia. Kysymys on se, että nyt PS Storesta löytyy ps4:lle tarjouksena FIFA 15 Deluxe Edition, jos ostan sen niin pystynkö jatkamaan Ultimate Teamin pelaamista? Ostaessani PS Storesta ei tarvitsisi käyttää cd-levyä pelatakseeni peliä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei !

Olen uusi käyttäjä täällä ja en tiedä onko tämä oikea paikka kysyä muilta käyttäjiltä seuraavaa, että olen pelannut FIFA 15-pelin Ultimate Teamia muutaman kuukauden (aloitin ps3:lla ja siirsin tiedot ps4:lle) jatkaakseeni Ultimate Teamia. Kysymys on se, että nyt PS Storesta löytyy ps4:lle tarjouksena FIFA 15 Deluxe Edition, jos ostan sen niin pystynkö jatkamaan Ultimate Teamin pelaamista? Ostaessani PS Storesta ei tarvitsisi käyttää cd-levyä pelatakseeni peliä.
Pystyy jatkaa, jos sinulla on jo tiedot PS4:ssa. Itse siirryin PS4:ssa levystä digitaaliseen tossa Jouluna.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Futbin toimii taas pleikkarin osalta. Xboxin osalta ei.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Rakentelin tollasen:PizzaFUT

Montas Legendaa squadista bongaatte?

Mun mielestä niitä on ihan pirusti, kaikki vaan ei ole vielä valkosia

Jostain syystä lämmittää Wanhan mieltä paljon enemmän kun Messit ja Cronaldot.

Valkosia kuponkeja ei varmaan tule tohon enää lisää, pakeista ei kannata maksaa niin pirusti, ja Zola taas veis Totin paikan(sitäpaitsi Chelsea)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Rakentelin tollasen:PizzaFUT

Montas Legendaa squadista bongaatte?

Mun mielestä niitä on ihan pirusti, kaikki vaan ei ole vielä valkosia

Jostain syystä lämmittää Wanhan mieltä paljon enemmän kun Messit ja Cronaldot.

Valkosia kuponkeja ei varmaan tule tohon enää lisää, pakeista ei kannata maksaa niin pirusti, ja Zola taas veis Totin paikan(sitäpaitsi Chelsea)

No ajattele nyt miltä Maldini näyttäis tuolla. Siinä ois legendaa vaikka muille jakaa. Taitaapi maksaa aika helvetisti tosin? En kyllä tiedä onko niitä edes marketissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ajattele nyt miltä Maldini näyttäis tuolla. Siinä ois legendaa vaikka muille jakaa. Taitaapi maksaa aika helvetisti tosin? En kyllä tiedä onko niitä edes marketissa.

Kyl Maldiniakin alennuksella saa, mut on silti perhanan kallis

Kattoo jos joskus keskittyy vallan legendoihin ni sitten se tulee cannavaron kans luutimaan, van der sar maaliin

______


VOI JUMAVITUNLAUTA!

Koitin taas kakkosjoukkueella pelata(Rolle ja kumppanit), Ronaldo ei saa YHTÄÄN helppoakaan syöttöä perille, ei yhtään vetoa KOHTI maalia, mut jumalauta Ibarbo saa lauottua silmät kiinni selkä päin maalia jalka poikki ja vielä aineissa yläpesään! RAAAAAH!!

..TTU tähän palaa käpy

Siinä kohtaa aloin uskomaan tähän perkeleen tasoitushommaan, kun hoksasin et EA:n foorumeilla rapsahtaa banaania jos yrittää keskustella siitä....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänä aamuna nous bale turnauksen ilmaispakasta, niin osaisiko joku teistä neuvoa miten saisi hazard-ibra-bale samaan kokoonpanoon suht järkevillä kemioilla. :o
Kiitos jo etukäteen.
 
Ylös Bottom