Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitäis saamari keksiä millä sais tähänkin peliin taas innon takaisin. Ei oo noiden muutosten jälkeen napostellut kyllä yhtään. En tiedä sit mikä on... Vinkkejä
Joo itellä ihan sama, peliäkään en oo pelannu uudistuksen jälkeen kun ei vaan oo fiilistä Tradingit meni niin pahasti omalta osalta tähän uudistukseen.
Pitäis saamari keksiä millä sais tähänkin peliin taas innon takaisin. Ei oo noiden muutosten jälkeen napostellut kyllä yhtään. En tiedä sit mikä on... Vinkkejä
Minä oon saanu sillä intoa että tehny tiimejä missä on ittelle tärkeitä ukkoja kuten tuo Italia. Pirun siistiä voittaa pikajuoksijoita kunnon tiimillä
Hmmm...täytyykin alkaa kattomaan mitä ukkoja tiimistä löytää Jos jonkun hemmetin tanskan liigan joukkueen vaikka tekis
Just jotain tollasta.. on nimittäin herkkua ku Totti kävelee paikoille, 15 peliä 9+1
Pystyy jatkaa, jos sinulla on jo tiedot PS4:ssa. Itse siirryin PS4:ssa levystä digitaaliseen tossa Jouluna.Hei !
Olen uusi käyttäjä täällä ja en tiedä onko tämä oikea paikka kysyä muilta käyttäjiltä seuraavaa, että olen pelannut FIFA 15-pelin Ultimate Teamia muutaman kuukauden (aloitin ps3:lla ja siirsin tiedot ps4:lle) jatkaakseeni Ultimate Teamia. Kysymys on se, että nyt PS Storesta löytyy ps4:lle tarjouksena FIFA 15 Deluxe Edition, jos ostan sen niin pystynkö jatkamaan Ultimate Teamin pelaamista? Ostaessani PS Storesta ei tarvitsisi käyttää cd-levyä pelatakseeni peliä.
Rakentelin tollasen:PizzaFUT
Montas Legendaa squadista bongaatte?
Mun mielestä niitä on ihan pirusti, kaikki vaan ei ole vielä valkosia
Jostain syystä lämmittää Wanhan mieltä paljon enemmän kun Messit ja Cronaldot.
Valkosia kuponkeja ei varmaan tule tohon enää lisää, pakeista ei kannata maksaa niin pirusti, ja Zola taas veis Totin paikan(sitäpaitsi Chelsea)
No ajattele nyt miltä Maldini näyttäis tuolla. Siinä ois legendaa vaikka muille jakaa. Taitaapi maksaa aika helvetisti tosin? En kyllä tiedä onko niitä edes marketissa.