Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite vedin rollella 90 matsia ja 170 kertaa sai pallon verkkoon, onhan se ihan jäätävän hyvä kyllä.

Aika paljon saa kyllä nousta hinta sillä jos meinaat paljon voittoa saada. Jos about 175k ottaa EA välistä.. Mikä on ihan perseestä.

Ihmeen suuret erot boxilla ja pleikalla kyllä, pari viikkoa sitten ostin rollen 2,1 milj. Ja myin 2,4milj. Sain sen kyllä todella halvalla ku 20minaa rämppäsin transfer markettia kun aina sinne joku massipäälikkö heittää 200k halvemmalla että saa nopeesti myytyä:D Mutta siis jos pleikalla se maksaa 3,5milj ni onhan se nyt ihan helvtisti yhestä pelaajasta:D Boxilla inform rolle halvempi ku normi pleikalla.

Just möin Ronaldon 3,999M, eli mukavat 350k voittoa verojen jälkeen. Ja parasta oli, että ostin fressin Ronaldon tilalle puolen tunnin sisällä 3,65M :D Älyttömästi hinnat poppii ku ton Fut United huuman aikana sunnuntain tai maanantain näin Ronaldon menevän alle 3,1M biddauksil... pitääki yrittää tehä coinsseja täl hepul enemmänki:D

Wuhuu voitin division 7 titlen ni sain coinseja ostaa premium gold packin ja yllätyin parhaasta pelaajasta... NIMITTÄIN ITSE KANA-BIYIK. Kts ea :) arvokkain oli st>cf kortti

E. Miteess, huomasin just et DNF multiplier tippunut itestää, aiemmi ollu 0.6 pintaan, mut nyt se on 0.4 vaikka ei oo pelit katkeillu nyt enkä oo rq ekan päivän jälkeen vetäny. Vai johtuuko divisioonanoususta?

Onneks olkoon, sen verran tässä nyt tajunnu että promootio ei sinänsä vielä mikään erityinen juttu ole mutta jos Titlen nappaa niin siinä jo jonkun verran pitää osata pelata.

Ite oon ihan paska tässä pelissä, tällä hetkellä rimpuilen kolmosdivarissa ajatuksena säilyttää divaripaikka. 7 pistettä ja 4 ottelua jäljellä, meikän tsägällä en voita noista kuin yhden ja tipun. Sen verran huomasin myös että ei paljon pronssipelaajat auta nyt handicapeissä. Ihan naurettavaa miten mun hyökkääjien viimeistelytaito on kuin junnuliigasta nyt kun nousin kolmoseen, tekis mieli melkein nauhotella noita missattuja maalipaikkoja kun niin älyttömiä ovat. Tähän asti kuitenkin viimeistely on ollut ihan A-luokkaa. :)

Kiitoskiitos :) Olihan toi joo aikamoinen kausi, sai vääntää ihan kunnolla joka voitosta, mutta jokainen voitto tuli ihan ansaitusti kotiin :D Ja mikä parasta, taisin viimeks voittaa titlen jossai 5 tai 6 divarissa, jonka jälkeen aina noussut ilman titleä. Nyt vihdoinkin tuli se title ja vielä mihin paikkaan, ai että tuntu hyvältä pelin jälkeen kun ruudulle lävähti sellanen 13k rahakasa. :D

Ja mitä noihin tasotuksiin tulee, niin nyt on viimesen viikon aikana tuntunu, että tasotukset ois mystisesti kokonaan hävinny. Itelläkin siis noita pronssikavereita penkillä ja team overall 79-81 riippueen kokoonpanosta niin välillä tuntuu, että nämä 83-85 overall jengit sais enemmän hyötyä kuin minä jossain tilanteissa ja matseissa. Useimmiten pelaajat toimii niin miten pitää, mut sitten tulee näitä pelejä missä mun jokainen 88-96 pacen omaava kaveri tuntuu juoksevan jossain mudassa kun ei pääse saatana kenestäkään huomattavasti hitaammasta kaverista ohi. Tänäänkin monta kertaa lähdin Walcotilla painamaan täyttä häkää maalia kohti, alku näytti lupaavalta, mutta sitten monesti siinä vaiheessa kun on pääsemässä kaverista ohi, niin vauhti yhtäkkiä vaan hyytyy, vaikka kaverin pakki ei edes ota minkäänlaista kontaktia.

Tota siis tapahtuu melko usein ja se on helvetin rasittavaa, kun menee monet läpiajo mahollisuudet tollasen takia ihan metsiin. Ja ei siis ole energiatkaan lopussa noissa tilanteissa, joten ei mitään käsitystä mistä johtuu, että yhtäkkiä 96 pacen kaveri juoksee hitaampaa kun joku 73 pacen pakki :D

E. Just kun pääs sanomaan, ettei mitään tasotuksia oo vähään aikaan näkyny.. Pelasin taas tota normi kultaturnausta ja puolivälierissä tuli taas perus pacewhore vastaan. Kaverilla oli 3 puolustuslinja, joka on yleensä todella helppo rikkoa, mutta mitä nyt kävikään. Kaverin läpisyötöt meni lähes poikkeuksetta sen hyökkääjille läpi ja kaverin nopeet pelaajat juoksi niin vaivattomasti mun pakeista ohi, niinkun niiden pitääkin. Mutta sitten toisessa päässä, mun taas +87 pacen äijät ei ***** pääse sitten millään jotain Cahillia karkuun, vaikka olis jo pari metriä edellä, silti se Cahill vaan painaa jollain ihmeen boostilla mun Lacazettet ja Lucasit kiinni niin vaivattomasti. Muutenkin oli taas semmonen peli, jossa kaverin botit hoitivat ton puolustamisen lähes kokonaan. Kaveri oli siis aivan läpimätä pelaamaan, mutta EA hoiti taas hommansa lähes täydellisesti. Eka maali meni myös meikän moken piikkiin, otan molarin vastaan kun se laitto pystypalloa eteen, mokke ois ehtiny helposti siihen pallolle ennen hyökkääjää, mutta päättikin sitten kriittisellä hetkellä laittaa pakin päälle, jolloin vihun hyökillä oli helppo homma kiertää mun molari ja iskeä pallo tyhjään verkkoon. Ai että kun oli hyvä päätös tälle päivällä. -.-'

Viimeksi muokannut moderaattori:

Just möin Ronaldon 3,999M, eli mukavat 350k voittoa verojen jälkeen. Ja parasta oli, että ostin fressin Ronaldon tilalle puolen tunnin sisällä 3,65M :D Älyttömästi hinnat poppii ku ton Fut United huuman aikana sunnuntain tai maanantain näin Ronaldon menevän alle 3,1M biddauksil... pitääki yrittää tehä coinsseja täl hepul enemmänki:D

Hyi helv mikä hinta yhellä pelaajalla :D Paljonkohan TOTY versio tulee maksamaan pleikkarilla :D

Mut joo aika mukavasti nous hinta näköjää, itekki miettiny pari kertaa että pitäskö rupee tekee rahaa ronaldolla mutta sit pitäs vetää jollai jarru jengillä ku ei kuiteskaa mitää 7miljoonaa omista.

Voeh, niinhän siinä kävi että nelosdivari taas kutsuu.

Rakentelin tämmösen hollanti tiimin tylsyyttäni ja koitin pelata viimeset pelit sillä, ei kyllä luonnistunut yhtään. Aivan sekaisin koko paketti, ihan törkeesti oli tilaa vastustajilla ja omat pelaajat ihan kuutamolla. Ei meitsin taidoilla pitäs edes yrittää tämmösillä tiimeillä. Mut toisaalta haluan kehittyä niin kyllä tuossa reeniä ainakin saa.

Sneijder on ihan hyvä kylläkin.

Nonniih! nyt se alkaa meitinkin osalta, eilen tosiaa kävin napsasemassa xbox onen ja siinä tuli mukana fifa ja änäri, ainoot pelit jota oikeestaan pelaan.

alotellaanpa 10divarista, fifa 14 oli tosiaa ensimmäinen fifani ja ykkösdirressä oltiin :)

Voeh, niinhän siinä kävi että nelosdivari taas kutsuu.

Rakentelin tämmösen hollanti tiimin tylsyyttäni ja koitin pelata viimeset pelit sillä, ei kyllä luonnistunut yhtään. Aivan sekaisin koko paketti, ihan törkeesti oli tilaa vastustajilla ja omat pelaajat ihan kuutamolla. Ei meitsin taidoilla pitäs edes yrittää tämmösillä tiimeillä. Mut toisaalta haluan kehittyä niin kyllä tuossa reeniä ainakin saa.

Sneijder on ihan hyvä kylläkin.

Juu hoosiannaa vaan tolla sakilla...

Huntelaar? HUNTELAAR??? WHAAAT?

Mies on päässyt vastustajan boksiin sillon kun pallo on jo menossa puolivälissä kenttää sun maalia kohti.

ja Sneijder on kyllä paras pelaaja ikinä, mut paikka on väärä. En tosin tiedä et miten toi IF 7 kemioilla vertautuu tohon normikorttiin täysillä kemioilla

Kokkeiles jotai tommosta: http://www.futhead.com/15/squads/9398746/

RVP voi kans pelailla tos CF:nä, ei hitaus haittaa niin paljon. Se on vaan jotenkin PALJON kankeempi ku Sneijder

Onhan tämä pikkuvioista huolimatta aivan loistava peli. Poika sai tästä innostumaan kun hommasi Fifa 14 viime keväänä. Niin vaan NHL 15 jäi hyllyyn ja tuli hommattua Fifa:) Aivan loistavaa ja koukuttavaa viihdettä joukkueiden rakentaminen. Varsinkin kun tarkoitus on vaan kasailla paketeista tulleilla pelureilla, tämä on kyllä melko tuskaista puuhaa. Samalla keskityn kerämään pelureita joista pidän muutenkin eli kaikki Ibarbot, emeniket ja kumppanit päätyy suorinta tietä transferiin ;) Itse vedän kolmella(premier,serie A, Liga bbv) tiimillä joita kierrätän fitnesiä keräillen.
Nyt tuli nousu vihdoin kutos divariin joten jotain on pikkuhljaa alkanut oppimaan... Ainut huono puoli että onlinessä kaikesta pelaja määrästä huolimatta suurin osa vetää Ibarbo, emenike, Doumbia, Lukaku, Benteke, Onouha tyyppisillä pelureilla... Tosin samaa oli aina änärin puolella jossa joka toisessa tiimissä oli Grabner.. Tässä vielä oma premier squad http://www.futhead.com/15/squads/9399286/

E. Just kun pääs sanomaan, ettei mitään tasotuksia oo vähään aikaan näkyny.. Pelasin taas tota normi kultaturnausta ja puolivälierissä tuli taas perus pacewhore vastaan. Kaverilla oli 3 puolustuslinja, joka on yleensä todella helppo rikkoa, mutta mitä nyt kävikään. Kaverin läpisyötöt meni lähes poikkeuksetta sen hyökkääjille läpi ja kaverin nopeet pelaajat juoksi niin vaivattomasti mun pakeista ohi, niinkun niiden pitääkin. Mutta sitten toisessa päässä, mun taas +87 pacen äijät ei ***** pääse sitten millään jotain Cahillia karkuun,

Ei millään pahalla, mutta aika paksua puhetta sanoa ketään pacewhoreksi, jos itellä kärjessä Walcott ja CM:nä Sturridge ja ketä kaikkia muita. :D Vai väitätkö, että Walcott on kärjessä jonku muun ku pacen takia? Sitte ku valitat jatkuvasti siitä ku ei pääse karkuun, ei pääse läpi...
Tästäki tulis niin paljon parempi ku sieltä ei niin vain juostaiskaan läpi, vaikka nopea pelaaja oiski. Ei siellä oikeissa peleissäkään juosta tuon tuosta täyttä vauhtia ilman mitään ongelmia läpi.

Ei millään pahalla, mutta aika paksua puhetta sanoa ketään pacewhoreksi, jos itellä kärjessä Walcott ja CM:nä Sturridge ja ketä kaikkia muita. :D Vai väitätkö, että Walcott on kärjessä jonku muun ku pacen takia? Sitte ku valitat jatkuvasti siitä ku ei pääse karkuun, ei pääse läpi...
Tästäki tulis niin paljon parempi ku sieltä ei niin vain juostaiskaan läpi, vaikka nopea pelaaja oiski. Ei siellä oikeissa peleissäkään juosta tuon tuosta täyttä vauhtia ilman mitään ongelmia läpi.

Paitsi että pelailen pääosin seasoneita noilla pace kavereilla sattuneesta syystä ja muut matsit vedän suht normi porukoilla. Mun pointti olikin just siinä, että sillonkun on ihan vapaa väylä mennä niin sillon laitan spurttivaihteen päälle ja jos mun pelaaja on 20pacea nopeempi kuin kaverin pakki ja kaveri ei saa minkään näköstä kontaktia mun pelaajaan ja silti se mun jätkä suunnilleen junnaa paikoillaan, vaikka sen pitäs olla ihan selvästi nopeempi? Tottakai eri asia on jos kaveri pääsee vierelle repimään ja hidastamaan, mutta tarkotinkin just sitä, että kun ei oo minkäänlaista kontakia niin ei sen saatana pitäs vaikuttaa mun pelaajaan nopeuteen millään lailla..

E. Ja vielä lisättäköön mitä tohon pacewhoraukseen tulee, niin yleensä nämä Doumbia-Emenike-Musa kaverit ei yritä mitään muuta kun sitä pystypalloa noille nopeille pelaajilla tai juoksua yhellä kaverilla koko kentän läpi, eikä koita rakentaa peliä mitenkään järkevästi. Tuota ainakin ite enemmän meinaan tolla pacewhorella. Itellä tosiaan löytyy myös noita nopeita kavereita, mutta silti oma pelini perustuu enemmän rakenteluun ja hyvien paikkojen luontiin, enkä joka kerta hae sitä pystypalloa sille Walcotille. Totta kai jos se paikka avautuu, niin laitan, mutta useimmiten kyllä koitan fiksusti hyvillä seinillä ja kuvioilla pelata kaverin läpi tai vapaaseen vetopaikkaan, eikä mun ainoa tavote pelissä oo saada sitä palloa 100 kertaa läpi mun kärjelle..

Paitsi että pelailen pääosin seasoneita noilla pace kavereilla sattuneesta syystä ja muut matsit vedän suht normi porukoilla. Mun pointti olikin just siinä, että sillonkun on ihan vapaa väylä mennä niin sillon laitan spurttivaihteen päälle ja jos mun pelaaja on 20pacea nopeempi kuin kaverin pakki ja kaveri ei saa minkään näköstä kontaktia mun pelaajaan ja silti se mun jätkä suunnilleen junnaa paikoillaan, vaikka sen pitäs olla ihan selvästi nopeempi? Tottakai eri asia on jos kaveri pääsee vierelle repimään ja hidastamaan, mutta tarkotinkin just sitä, että kun ei oo minkäänlaista kontakia niin ei sen saatana pitäs vaikuttaa mun pelaajaan nopeuteen millään lailla..

E. Ja vielä lisättäköön mitä tohon pacewhoraukseen tulee, niin yleensä nämä Doumbia-Emenike-Musa kaverit ei yritä mitään muuta kun sitä pystypalloa noille nopeille pelaajilla tai juoksua yhellä kaverilla koko kentän läpi, eikä koita rakentaa peliä mitenkään järkevästi. Tuota ainakin ite enemmän meinaan tolla pacewhorella. Itellä tosiaan löytyy myös noita nopeita kavereita, mutta silti oma pelini perustuu enemmän rakenteluun ja hyvien paikkojen luontiin, enkä joka kerta hae sitä pystypalloa sille Walcotille. Totta kai jos se paikka avautuu, niin laitan, mutta useimmiten kyllä koitan fiksusti hyvillä seinillä ja kuvioilla pelata kaverin läpi tai vapaaseen vetopaikkaan, eikä mun ainoa tavote pelissä oo saada sitä palloa 100 kertaa läpi mun kärjelle..

No joo, sain varmaan vähän väärän kuvan sinun aiemmista viesteistä. Tottakai silloin mennään jos väylä on auki ja tosiaan vauhdin ei pitäis hidastua, mutta tämä on fifa ja tästä löytyy niin monta ihmeellisyyttä, että minua ei mikkään ennää yllätä :D Esim. pro clubsikin on melkein täysin pelikelvoton, koska matsit päättyy suurimmaksi osaksi aivan kenttätapahtumien vastasesti.
Omasta mielestä tästä pelistä vois tehdä helposti paremman tuolla pace-erojen pienentämisellä. Esimerkiksi 60 pacen pelaajan ja 90 pacen pelaajan eron pitäis olla pienempi. Tämä alkais heti muistuttaan enemmän jalkapalloa ja näkis enemmän variaatiota squadeissa, kun kaikki ei panostais nopeisiin hyökkääjiin ja nopeisiin keskuspuolustajiin.

Voi morjens! Hävisin yhen pelin kakkos divaris ja tipuin silti kolmosee :D 1-8-1 statseilla. Viimistä peliä johin vielä 10 min ennen loppua, mut sit puolustus nukahti hetkeks ja 1-1 lopputulos.... 11 pistettä ja 12 olisi riittäny et olis säilyny kakkoses :D

Tämmöstä brassi squadia mietiskellyt. Tiimin rakennus erittäin hyvällä mallilla, löytyy molemmat pelipaidat sekä Dante ja kolikoita komiat 750 kappaletta. :D :cool:

Joku heeros teki päivällä elämänsä 59th minute löydön, Sturridge hintaan alin BIN+12K..

olin ihan hiukan ihmeissäni...

Tänään mennyt loput Welbekit(voittoa 500/kortti), Shaqiria(voittoa 1000/kortti) pari jäljellä,

Viikon olikin sit siirtolista hiukan täynnä. Nyt ei sit oo kun pari Shaqia, yks Sturridge ja kymmenen Donovanin SIFfiä.

Kivasti korjaantunut noi pelaajien hinnat siitä #¤¤&%/ FUT UNITED:ista, Costakin noussut jo 10K siitä kun sen ostin

Joku heeros teki päivällä elämänsä 59th minute löydön, Sturridge hintaan alin BIN+12K..

olin ihan hiukan ihmeissäni...

Tänään mennyt loput Welbekit(voittoa 500/kortti), Shaqiria(voittoa 1000/kortti) pari jäljellä,

Viikon olikin sit siirtolista hiukan täynnä. Nyt ei sit oo kun pari Shaqia, yks Sturridge ja kymmenen Donovanin SIFfiä.

Kivasti korjaantunut noi pelaajien hinnat siitä #¤¤&%/ FUT UNITED:ista, Costakin noussut jo 10K siitä kun sen ostin
Jep, on ihanaa nähdä miten hinnat taas nousussa. Ei sillä että siitä mitään hyötyisin, mutta mukava huomata että oman tiimin arvo on ~700k profitin puolella mitä siitä olen maksanut!

Treidaajille tiedoksi, Pogba tulee olemaan aika 100% varmuudella seuraavassa TOTW:ssä. Harva pelaaja tehnyt kahta maalia tänä viikonloppuna.

Jep, on ihanaa nähdä miten hinnat taas nousussa. Ei sillä että siitä mitään hyötyisin, mutta mukava huomata että oman tiimin arvo on ~700k profitin puolella mitä siitä olen maksanut!

Treidaajille tiedoksi, Pogba tulee olemaan aika 100% varmuudella seuraavassa TOTW:ssä. Harva pelaaja tehnyt kahta maalia tänä viikonloppuna.

Record Breaker Messi:p

Sanokaas joku hyvä vapareitte vetäjä bpl, joku muu ku baines, santi cazorla tai lampard. Ei sais kovi kallis olla ja mielellää akselilta cm-Cam

Dodii.

Nyt tuli sitten hankittua toi H**vetin kallis Rolle! :D Kyllä siihen meni vähää aikaa että sais massit kasaan, mutta nyt tarvis sen ympärille rakentaa joukkue ja miettiä vähän millä formationilla ja taktiilla lähtee rakentaa.

Otan mielelläni Vinkkejä/Mielipiteita vastaan millasta kantsis rupee tekee :D

Ylös Bottom