Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Moro jäbät! Ny tarvis apua, eli mul olis 5 tots Marceloo. No kysymys onki pitäskö mun odottaa hinnan nousuu vai ei?

Moro jäbät! Ny tarvis apua, eli mul olis 5 tots Marceloo. No kysymys onki pitäskö mun odottaa hinnan nousuu vai ei?

Eiköhän Marceloa kaikille riitä ku viikon on nää kortit pakoissa ja vielä tulee monen monta promo pakkaakin.

Piru kunnei meinaa mennä kortit kaupaks, noooh, jos kun tää totsihässäkkä loppuu. Ikävään saumaan vaan sattu. Onneks sain tehtyä itelleni melkein saman tiimin kun pleikkarilla, vaikka onki vaa niffejä.

Tätähä kestää sen 6 viikoa vai enemmänki :) Mut eiköhä viikonlopuks vähän piristy.. kunnes rysähtää kunnolla ku alkaa premier tots.

Whoaa, viikkojen tahkoamisen jälkeen irtosi ensimmäinen online tournamentin voitto. :D

Vaan kyllä taas ihmetyttää miten EA näitä vastustajia arpoo... äärimmäisen tiukkoja pelejä finaaliin asti, jossa vastaan tulee 70 ratingin joukkua 47 chemistryllä. WTF? Tai ehkä joku huvikseen pelailee tollasella porukalla? Kyllä se nimittäin pelata osasi, ja kone antoi sen joukkueelle tasoitusta aivan huimasti. 2-0 tilanteessa kaveri tekee vaihtoja, ja odotin jo Doumbia/Ibarbo/Sturridge-kolmikkoa, vaan ei, jotain ihan no-name kavereita. Lopulta 7-0 voitto.

Voittopakasta innostuneena ostin sitten jokusen tots pinkan, ja ihan scheissea kaikki. Voitto varmaan sekoitti mun pään kun pakkoihin erehdyin. :(

Ea nosti sen rajaa aika reilusti reilu tunti sitten, ainakaan boxilla ei silti ollu yhtään. (210->350k)

Joo näköjää. Nousi mukavasti ps4:n puolella 310->450k :D Tuli kyl hyvi voittoo noista

Tulihan sieltä se price update, ainut että esim Marchision hinta on aivan vitsi vieläkin. Aikaa noihin menee mut kyl ne vielä saadaan kohtuuhintaisiks, voi vaan MC hype olla vaan ohi siinä vaiheessa. IF Opara jäi haaviin concept kierroksella!!

Joo näköjää. Nousi mukavasti ps4:n puolella 310->450k :D Tuli kyl hyvi voittoo noista

Ton kun vielä korjaisivat et näitä uusia kuponkeja ei tosiaan saa kun sen 1 klubiin ja 1 siirtolistalle ni meillä muillakin olis Marcelo. Toi nyt varmaan alkaa kyllä aika nopsaan löytymään marketista, mutta toi Lila Depay kyllä VITUTTAA, jollain jannuilla sitäkin siirtolistat täynnä kun ovat sen n. 40 kertaa vieneet sen mun nenän edestä

Tulihan sieltä se price update, ainut että esim Marchision hinta on aivan vitsi vieläkin. Aikaa noihin menee mut kyl ne vielä saadaan kohtuuhintaisiks, voi vaan MC hype olla vaan ohi siinä vaiheessa. IF Opara jäi haaviin concept kierroksella!!

Hämmentävä update kyllä, vissiin ainakaan De Vrij ei laskenut lainkaan? odottelin että laskee ja ostan sitten... sen sijaan muut keräilemäni TOTS:it toki muistivat tipahtaa

Tollasella: http://www.futhead.com/15/squads/32643295/ paineltiin menemään eilen ItäEuroopan kovimmassa Derbyssä, Tuulis vs. Enlargementti. Meinas tulla ns. kakahouzu käymään kun Vihollisen squadissa oli kärjessä RM Aubasweatyng... gugubaloa luvassako? Mutta ei, enlargementti pelas niin ku pelata kuuluu, voin suositella vastustajaks, rehtiä peliä.

Toi Clasie on ihan TODELLA hyvä puolustussuuntaan, ja Van Dijk... jestas että on isokokonen jönssöni

Heh, nousi ensimmäinen TOTS GK Roberto!!!
Onks kellään käryä mikä sen myyntihinta olisi PS3lla??

Tuntuu että noita TOTS kortteja nousee yllättävän helposti. Itse oon saanut tähän mennessä Verratti, Roberto, Nolito, Henderson, Meier ja Fabianski. Muuta mainittavia nostoja on mm. IF Thiago Silva (joka ei sitten myy millään..) IF Schmeizel ja TOTS Henderson(silver). Ostin testimielessä TOTS Jacksonin, pakko sanoa että on iha älyttömän kova!

Hämmentävä update kyllä, vissiin ainakaan De Vrij ei laskenut lainkaan? odottelin että laskee ja ostan sitten... sen sijaan muut keräilemäni TOTS:it toki muistivat tipahtaa

Tollasella: http://www.futhead.com/15/squads/32643295/ paineltiin menemään eilen ItäEuroopan kovimmassa Derbyssä, Tuulis vs. Enlargementti. Meinas tulla ns. kakahouzu käymään kun Vihollisen squadissa oli kärjessä RM Aubasweatyng... gugubaloa luvassako? Mutta ei, enlargementti pelas niin ku pelata kuuluu, voin suositella vastustajaks, rehtiä peliä.

Toi Clasie on ihan TODELLA hyvä puolustussuuntaan, ja Van Dijk... jestas että on isokokonen jönssöni

Testasin itsekin Clasietä Hollanti squadissa ja oli selvästi koko tiimin valopilkku. Todella hyvä CM ja nimenomaan tuossa puolustuspelaamisessa!

Hero Depay ja Wijnaldum oli ihan pliisuja, ei mitään käyttöä tule olemaan noille. Pidän silti klubissa ainakin jonkun aikaa kun noilla hinta vaan nousee ja nousee. Hero Hazardille annoin vielä mahdollisuuden vakuuttaa meikäläisen mutta ei mulla vaan onnistu tuolla mikään. Reus on vaan parempi. Siispä sekin markettiin. Tappiota noista kyllä tulee vähän mut eipä jaksa kiinnostaa. Avasin myös kaikki all player päkit, kultaset, hopeiset sekä pronssiset. Voin kertoa että vähän sylettää kun koko session korkein overall on mothafakin David Silva, seuraava siitä Pepe. Ei wattu. Kallein nosto oli toi TOTS Natkho.

Ei mene tasan onnenlahjat.

Lisäksi peli on edelleen täynnä syöpää ja aidsia, aivan järkyttävän klohnoja mun miehet. Nelosessa kolme ekaa peliä maalin tappioita. Neljännen sentään voitin kun kärki kolmikko Reus, Rollo ja Robben tekivät maalin mieheen.

FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo ei toi lby spämmi oo mun juttu vaikka aubasta tykkäänkin :D tosin vaihoin lewan siihen tilalle kun sain sen meierin paskan myytyä. Vaistolla heitin vaan ton auban kärkeen kun sen siffiki on st, en ees eka tajunnu että se on rm :D silmä käteen, kivaa peliä oli vaikka turpaan sainkin.

Kannattaa laittaa van der wiineri rb:ks tykkäilin kovin kun se oli omassa hollantijengissä pleikalla.

No niin ja €a päätti taas alittaa itsensä.. ei yllätä ei sitten millään. Marchissio on oikeassa hinnassa hyvällä tuurilla elokuussa.

Testasin itsekin Clasietä Hollanti squadissa ja oli selvästi koko tiimin valopilkku. Todella hyvä CM ja nimenomaan tuossa puolustuspelaamisessa!

Hero Depay ja Wijnaldum oli ihan pliisuja, ei mitään käyttöä tule olemaan noille. Pidän silti klubissa ainakin jonkun aikaa kun noilla hinta vaan nousee ja nousee. Hero Hazardille annoin vielä mahdollisuuden vakuuttaa meikäläisen mutta ei mulla vaan onnistu tuolla mikään. Reus on vaan parempi. Siispä sekin markettiin. Tappiota noista kyllä tulee vähän mut eipä jaksa kiinnostaa. Avasin myös kaikki all player päkit, kultaset, hopeiset sekä pronssiset. Voin kertoa että vähän sylettää kun koko session korkein overall on mothafakin David Silva, seuraava siitä Pepe. Ei wattu. Kallein nosto oli toi TOTS Natkho.

Ei mene tasan onnenlahjat.

Lisäksi peli on edelleen täynnä syöpää ja aidsia, aivan järkyttävän klohnoja mun miehet. Nelosessa kolme ekaa peliä maalin tappioita. Neljännen sentään voitin kun kärki kolmikko Reus, Rollo ja Robben tekivät maalin mieheen.

Heitin omat tiimit 4-3-3 (4) eli hasardo on nyt pelannu lw:nä. Ei se jostain syystä ole minullakaan onnistunu toistaseks..
Muuten tuo muodostelma kyllä tuntuu sopivan minun peliin ku nenä päähän.. Nelonen avattu 3 voitolla ja Community goldissa semi finaalissa.

Jää kyllä iteltä toi TOTS Marcelo poimimatta ainakin tässä kohtaa, siihen menis koko loppu kolikkokasa. Mieluummin peluutan noita etullisempia vaihtoehtoja, Willemsiä ja Erkkiä. Kunhan kerkeen alan tekeen kokeita et miten saisin TOTS Caner/SIF Danilo 5ATB forman toimimaan niin että noi ravaa laitureina ylös ja rytkyttää long shottia maaliin.

Jotain tollasta ehkä:

pitch-2111382.jpg

pitch-2111440.jpg

pitch-2111579.jpg

Täytyy säästellä hiukan kolikkoja ens keskiviikkoon ja poimia sit taas noita kivoja parin kympin Tötsyjä klubiin

Jää kyllä iteltä toi TOTS Marcelo poimimatta ainakin tässä kohtaa, siihen menis koko loppu kolikkokasa. Mieluummin peluutan noita etullisempia vaihtoehtoja, Willemsiä ja Erkkiä. Kunhan kerkeen alan tekeen kokeita et miten saisin TOTS Caner/SIF Danilo 5ATB forman toimimaan niin että noi ravaa laitureina ylös ja rytkyttää long shottia maaliin.

Jotain tollasta ehkä:

pitch-2111382.jpg

pitch-2111440.jpg

pitch-2111579.jpg

Täytyy säästellä hiukan kolikkoja ens keskiviikkoon ja poimia sit taas noita kivoja parin kympin Tötsyjä klubiin
Itse kyllä suosittelen koittamaan Hakan Calhanoglua tuossa squadissa. Oon tykännyt tosi paljon sen pelaamisesta ittellä.

Koville se ottaa Ronaldo miehiä ku ottaa pataan turnauksessa.. ensimmäiset fifa viestit napsahtanu nyt kahdesta peräkkäisestä pelistä:D

Koville se ottaa Ronaldo miehiä ku ottaa pataan turnauksessa.. ensimmäiset fifa viestit napsahtanu nyt kahdesta peräkkäisestä pelistä:D

Nomutku tasotukset ja persaukisten kukkupallo. Ja sitäpaitsi ranskikset ei osaa pelata futista.

:p

Ylös Bottom