Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Moro jäbät! Ny tarvis apua, eli mul olis 5 tots Marceloo. No kysymys onki pitäskö mun odottaa hinnan nousuu vai ei?
Piru kunnei meinaa mennä kortit kaupaks, noooh, jos kun tää totsihässäkkä loppuu. Ikävään saumaan vaan sattu. Onneks sain tehtyä itelleni melkein saman tiimin kun pleikkarilla, vaikka onki vaa niffejä.
Ea nosti sen rajaa aika reilusti reilu tunti sitten, ainakaan boxilla ei silti ollu yhtään. (210->350k)Moro jäbät! Ny tarvis apua, eli mul olis 5 tots Marceloo. No kysymys onki pitäskö mun odottaa hinnan nousuu vai ei?
Joo näköjää. Nousi mukavasti ps4:n puolella 310->450kTuli kyl hyvi voittoo noista
Tulihan sieltä se price update, ainut että esim Marchision hinta on aivan vitsi vieläkin. Aikaa noihin menee mut kyl ne vielä saadaan kohtuuhintaisiks, voi vaan MC hype olla vaan ohi siinä vaiheessa. IF Opara jäi haaviin concept kierroksella!!
Hämmentävä update kyllä, vissiin ainakaan De Vrij ei laskenut lainkaan? odottelin että laskee ja ostan sitten... sen sijaan muut keräilemäni TOTS:it toki muistivat tipahtaa
Tollasella: http://www.futhead.com/15/squads/32643295/ paineltiin menemään eilen ItäEuroopan kovimmassa Derbyssä, Tuulis vs. Enlargementti. Meinas tulla ns. kakahouzu käymään kun Vihollisen squadissa oli kärjessä RM Aubasweatyng... gugubaloa luvassako? Mutta ei, enlargementti pelas niin ku pelata kuuluu, voin suositella vastustajaks, rehtiä peliä.
Toi Clasie on ihan TODELLA hyvä puolustussuuntaan, ja Van Dijk... jestas että on isokokonen jönssöni
Hämmentävä update kyllä, vissiin ainakaan De Vrij ei laskenut lainkaan? odottelin että laskee ja ostan sitten... sen sijaan muut keräilemäni TOTS:it toki muistivat tipahtaa
Tollasella: http://www.futhead.com/15/squads/32643295/ paineltiin menemään eilen ItäEuroopan kovimmassa Derbyssä, Tuulis vs. Enlargementti. Meinas tulla ns. kakahouzu käymään kun Vihollisen squadissa oli kärjessä RM Aubasweatyng... gugubaloa luvassako? Mutta ei, enlargementti pelas niin ku pelata kuuluu, voin suositella vastustajaks, rehtiä peliä.
Toi Clasie on ihan TODELLA hyvä puolustussuuntaan, ja Van Dijk... jestas että on isokokonen jönssöni
Testasin itsekin Clasietä Hollanti squadissa ja oli selvästi koko tiimin valopilkku. Todella hyvä CM ja nimenomaan tuossa puolustuspelaamisessa!
Hero Depay ja Wijnaldum oli ihan pliisuja, ei mitään käyttöä tule olemaan noille. Pidän silti klubissa ainakin jonkun aikaa kun noilla hinta vaan nousee ja nousee. Hero Hazardille annoin vielä mahdollisuuden vakuuttaa meikäläisen mutta ei mulla vaan onnistu tuolla mikään. Reus on vaan parempi. Siispä sekin markettiin. Tappiota noista kyllä tulee vähän mut eipä jaksa kiinnostaa. Avasin myös kaikki all player päkit, kultaset, hopeiset sekä pronssiset. Voin kertoa että vähän sylettää kun koko session korkein overall on mothafakin David Silva, seuraava siitä Pepe. Ei wattu. Kallein nosto oli toi TOTS Natkho.
Ei mene tasan onnenlahjat.
Lisäksi peli on edelleen täynnä syöpää ja aidsia, aivan järkyttävän klohnoja mun miehet. Nelosessa kolme ekaa peliä maalin tappioita. Neljännen sentään voitin kun kärki kolmikko Reus, Rollo ja Robben tekivät maalin mieheen.
Itse kyllä suosittelen koittamaan Hakan Calhanoglua tuossa squadissa. Oon tykännyt tosi paljon sen pelaamisesta ittellä.Jää kyllä iteltä toi TOTS Marcelo poimimatta ainakin tässä kohtaa, siihen menis koko loppu kolikkokasa. Mieluummin peluutan noita etullisempia vaihtoehtoja, Willemsiä ja Erkkiä. Kunhan kerkeen alan tekeen kokeita et miten saisin TOTS Caner/SIF Danilo 5ATB forman toimimaan niin että noi ravaa laitureina ylös ja rytkyttää long shottia maaliin.
Jotain tollasta ehkä:
![]()
![]()
![]()
Täytyy säästellä hiukan kolikkoja ens keskiviikkoon ja poimia sit taas noita kivoja parin kympin Tötsyjä klubiin
Koville se ottaa Ronaldo miehiä ku ottaa pataan turnauksessa.. ensimmäiset fifa viestit napsahtanu nyt kahdesta peräkkäisestä pelistä![]()