Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaikille foorumilaisille vinkki että ostavat nyt noita buli hiki pelaajia esim.ramos,aubameyang ja vaikka blazcykowzki.Tein ite mukavan tilin ku noita sturridgeja ja remyjä ostin jemmaan viime viikolla.
Jep, mulla on 50kpl aubaa ja ramosta tuolla. Ostettu 700-1,4k hintaan. Katellaan mitä sillä saa :)

Piti ostaa sif kagawa, mutta vedin kaikki noihin sileeks.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ois pitäny ostaa eilen 16k... Nyt joutuu jo snaippaa...
7e99226fa1f5e5c490610bd885b0d3c5.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tää on niin hauskaa katella mm. tuubista kun kaverit vetelee kahtakin kovaa korttia samasta pakasta.
Ja täälläkin kehutaan kun koko ajan nousee jotain hyvää.
Itse olen muutaman kymmenen erilaista pakkaa availlu, ja paras 86 Özil. Repikää siitä. :)
EA voi vetää ison v**un päähänsä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pleikalla Aubameyang menee vähintään 1600 per kappale tällä hetkellä. Onko hinta vaan korkeammalla vai kannattaako kerätä? Yhden nappasin 1300 buy nowilla
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heitäppä joistakin bundesliigan spessukorteista esittelyä kun huomenna tulee tots ja bundescupit [emoji6]

Aika monesta Bundesin miehestä on arvostelu tehty, jos jaksat katsoa kanavani soittolistaa ja pelaaja esittelyjä sieltä :) Näin nopealla aikataululla en ehdi kovinkaan monia sieltä arvostelemaan, enkä yleensä viitsi ostaa niitä heti. Boxilla, kun odottaa sen viikon tai pari niin monien pelaajien hinta tippuu yleensä monella sadalla tuhannella jopa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei pidä paikkaa... ihan samaa skeidaa tulee edelleen

juu ei oo paljo totseja näkyny(tai yhtää mitää), päätin etten osta yhtään pakkaa enää, sama nuo kolikot käyttää suoraa pelaajiin. Tietää ainaskin mitä saa(no tietää pakastakin, paskaahan sieltä).
Ehkä la ligan totsien aikaan vois törsätä muutaman kolikon...

Jaahas.. :D No kaippa nämä sitten ajan myötä tasoittuu, koska enpä ole itsekään ennen usein mitään saanut. Nyt on tullut jo viikon sisällä 9 TOTSia ja muutamat informit pakasta, enkä ole edes ihan hirveästi ostanut niitä. No kaippa nyt vaan on sit siellä EA:n laskureissa mun vuoro saada.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika monesta Bundesin miehestä on arvostelu tehty, jos jaksat katsoa kanavani soittolistaa ja pelaaja esittelyjä sieltä :) Näin nopealla aikataululla en ehdi kovinkaan monia sieltä arvostelemaan, enkä yleensä viitsi ostaa niitä heti. Boxilla, kun odottaa sen viikon tai pari niin monien pelaajien hinta tippuu yleensä monella sadalla tuhannella jopa.

Tässä on mulle se huono puoli että jos kehut jotain, niin sen löytäminen viikkojen päästä julkaisusta, freesinä, on mahdotonta, tai sit joutuu maksaa max cap ;)

Nyt ootellaan tässä että EA korjaa TOTS Terry hinnottelu mokansa, että voi ostaa sen tiimiin. Luulis niitä freshinä vielä si saavan kun on niin paljon myynnissä.. Mut en voi kauaa ootella kun on pakoista pois.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sinne meni kolikot kun sattui consepti kierroksella Sanchez minimillä vastaan On kyllä aika hurja kortti! Näyttävä sisääntulo tiimiin ku ensimmäisen nelivitosen aikaan paukutti 3 maalia. Costa vielä jeesas parilla kunnes vastus hävis bittiavaruuteen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei saatana mikä fifa päivä :D ensin 5 tasapeliä peräkkäin että en varmasti nousisi divarista, sen jälkeen full bpl tots tiimi vastaan, heittelee niitä aina ihania kukkupalloja parikymmentä, oma pakisto seisoo puolessa kentissä koscielnyn johdolla. Kaiken kukkuraksi tämän jälkeen piti vielä heittää ohjain paskaksi. Että näin :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä on mulle se huono puoli että jos kehut jotain, niin sen löytäminen viikkojen päästä julkaisusta, freesinä, on mahdotonta, tai sit joutuu maksaa max cap ;)

Nyt ootellaan tässä että EA korjaa TOTS Terry hinnottelu mokansa, että voi ostaa sen tiimiin. Luulis niitä freshinä vielä si saavan kun on niin paljon myynnissä.. Mut en voi kauaa ootella kun on pakoista pois.

Niin no se on tietenkin sitten pienimuotoinen ongelma :D Itsellä on näitä samoja "pakkomielteitä" ollut, mutta todennut sitten että sitähän pääsee vähän halvemmalla, kun ei aina satsaa first tai second owneriin :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Availin tuossa äsken noi 50k pakat ja paras Bastian Schweisteiger ja loput sai tuhota heti. Ei ainakaan mulle nouse TOTS/TOTW pelaajia liian usein. Silloin tällöin jonku halpa normi high rate ukko. Ostin lopuilla coisseilla Hero Eremenkon, if Hulkin ja Doumbian CSKA Moskvan paidassa et saa kemiat kohilleen. Loput ukot löytyikin clubista. Nyt onkin peppu auki coinssien osalta...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Premierin 2 peli 3 divarissa... vastaan Dream team.. eli Kompanya, Koscielnyä ja if Walcottia lukuunottamatta full bpl tots. Kaveri pääsi 3-0 helpolla johtoon ku roikut selustaan napsahteli helposti... sitten Alkoi Hazard - Costa - Sanhez show.. Pääsin 4-3 johtoon jollon kaverilla leikkas vissiin kiinni ku yhteys katkes... Nyt ei voi olla miettimättä että millainen se tots Hazardo olis tuossa tiimissä ku niffikin vetää noiden mukana melko hyvin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sulla on ea puolella :D mäkin oon bulilla myllyttäny nyt 5matsia putkeen. Schweinykin pääsi maalin makuun :D eikä aina se muller, götze, reus, lewa-akseli.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sulla on ea puolella :D mäkin oon bulilla myllyttäny nyt 5 matsia putkeen. Schweinykin pääsi maalin makuun :D eikä aina se muller, götze, reus, lewa-akseli.

Ihmekkös se Sanchez tuntu niin nopeelta ku oli €a buusti päällä.
Tosin tuo tiimi toimii joka alueella ku puolustukseenkin sorruin ja laitoin Kosielnyn Williamsin tilalle. Sai alakertaan vähä lisää speediä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olipahan todellinen trilleri divarissa äsken. Alla oli todella nihkeä sarja, suurinumeroisia häviöitä, pari tasuria ja voitot maalin erolla. Lopulta kaksi peliä jäljellä, joista oli pakko saada yhteensä kolme pistettä.

Ensin tuli vastaan parivaljakko Sturridge/Walcott, jotka sain puolustettua ihmeen hyvin, mutta lahjottu tuomari ei ilmeisesti ollut kuullut Blatterin erosta, ja vihelsi heppoiset penaltit joista vastustaja ei erehtynyt. Jo 60-70 minuutin kohdalla alkoi pallottelu, eikä siinä sitten ollut lopulta mitään jakoja edes tasuriin, kun nämä em. sankarit vain juoksi ja piti palloa. Eikä se yksi piste olisi mitään auttanutkaan.

Sitten pakkovoitto kuolemanpeli, jossa vastassa statsien perusteella pykälää parempi joukkue. Oli huono ja pelokas fiilis jo ennen avauspotkua. Ja kaveri paljastuikin heti avausminuuteilla pelimieheksi. 16 minuutin kohdalla taululla 3-0, ja selostajakin alkoi jo ystävällisesti toivotella tervemenoa kakkosdivariin. Tuntui aika epätoivoiselta, kun itse en ollut saanut edes yhtään kunnon tilannetta luotua. Sitten kun sain kuin sainkin ensimmäisen kavennuksen, vastustaja kuittasi heti aloituksesta takaisin, 4-1. Silti maali antoi jotain pientä toivoa, "vielä neljä maalia, ei mitään hätää"... ja ajan kanssa sieltä sitten muutama maali tulikin.

80 minuutin kohdalla tilanne oli 4-3 vastustajalle, alkoi tulla kiire. Tasuri kun ei riittäisi, vaan oli pakko hakea voittoa. "All out attack" päälle, hyökkäys on paras (ja ainoa!) puolustus, ja viimeinen vimmainen puristus rystyset valkoisina. 84 minuutin kohdalla sain Fabrecasilla huippuvedon takakulmaa kohti, mutta vastustajan Casillas venyi ihmepelastukseen. Seuranneesta kulmasta Cahill puski tasoituksen! Vastustaja ei voinut tietää sarjatilannetta, ja varmaan oletti mun tyytyvän tasapeliin, mutta jatkoin tietenkin hyökkäystä täysillä. Tässä kohtaa selostaja kehui mun venymistä, mutta totesi sen taas riittämättömäksi divarissa pysymiseen. Mentiin jo lisäaikaa, kun viimeisen vimmaisen hyökkäyksen päätteeksi Falcao todisti selostajan vääräksi! Pallo keskelle, ja hetikohta loppuvihellys. 5-4 voitto. Villit tuuletukset! :D

Uskomaton fiilis. Jos tämä oli EA:n skriptaamaa, niin olkoon sitten, hyvä oli tarina. Vaan tekemällä jouduin joka maalin tekemään, eikä ollut imurointeja, päinvastoin vihollisen maalit tuli helpon oloisesti.

Sori tätä hehkutusta, kai noita läheltä piti -tilanteita muillakin on, sanokaa jos ette halua kuulla... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

"All out attack" päälle, hyökkäys on paras (ja ainoa!) puolustus

Tätä olen paljon pohtinut kun yritän puolustaa näitä ravihevosia vastaan... olisiko rohkea hyökkääminen kovalla riskillä kuitenkin parempi kuin 90 minuuuttia ottaa vastaan. Hieno tarina, huom! ei täällä keneltäkään tarvitse kysyä lupaa, tämä on FUT-ketju... hauska muutenkin lukea että muillakin pitkiä jaksoja kun peli ei suju kunnolla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tätä olen paljon pohtinut kun yritän puolustaa näitä ravihevosia vastaan... olisiko rohkea hyökkääminen kovalla riskillä kuitenkin parempi kuin 90 minuuuttia ottaa vastaan. Hieno tarina, huom! ei täällä keneltäkään tarvitse kysyä lupaa, tämä on FUT-ketju... hauska muutenkin lukea että muillakin pitkiä jaksoja kun peli ei suju kunnolla.

Paras on kun pidät pallon itellä. (sit kun menetät sitä kuuluu "GUGUBALOOO!", ja Sturridge laittaa weak footilla pallon TOTY Neuerin längistä). Mut sitä kannattaa oikeesti koittaa että varioit peliäsi. Ensin vaikka hidasta tikitakaa, sit muutamat hirveet munaravit, tikitakaa, kukkupalloa jne.

-------------------------------------------------------------------------------

IHAN JÄÄTÄVIÄ MUUTOKSIA TÖTSYJEN RANGEIHIN!

Pleikalla Schneiderleider ja Gonabomb 300K->100K(boksilla 100-->50). Jackson Masanez tippu puoleen edellisestään
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo, olivat jotain vähän leikanneet, siltikään ei mikään noista myy. Tuo on ihan sama vaikka se Gonalons leikattaisiin 30k hintaiseksi, ei sitä kukaan ostaisi silti. Noissa on iänikuisesti se ylikallis leima ja kaikki vaan yrjöö kun näkeekin noita marketissa. Miettikää, EA pilasi monille koko vuoden kohokohdan, eli isot ratingit omaavat, halvat pelaajat! Viime vuonna noita TOTSeja sai todella edullisesti! Ja mä uskon että tää kaikki on ihan kieroa suunnittelua. Ihmisten kortit ei myy, niin ne repsahtaa himoissaan ostamaan pakkoja. Näin se valitettavasti vaan suurimmalla osalla menee, se on ihan sama vaikka meikäläiset taistelis täällä Fifa pointsien ostoa vastaan. Ja casual jannu nimittäin on jo ostanut niitä monilla kympeillä, ellei satasilla. Kerro se miljoonalla. :D

Äsken ostin noi 100k pakat, tapani mukaan COINSEILLA. Nousi Azpilicueta ja toinen Henderson, sekä pikkukolikoilla myyvää Teveziä, Sturridgea, Van Persieta, Marchisiota yms. Blaah.

Vaihtopakasta löytyy tällä hetkellä:

TOTS Azpilicueta
TOTS Tiago
TOTS Henderson x 2
TOTS Nolito
TOTS Fabianski
TOTS Adrian
TOTS Clasie
TOTS Sergi Enrich
IF El Shaarawy
Hero Eremenko

Jos nyt herran jestas mietit noiden ostoa niin ota ny koodi muhun niin myyn kyllä halvemmalla. Vaikka toisaalta, suurimmalla osalla noista on kyllä jo hinta kohdillaan, se on vaan tämä tilanne on persiilleen. Kun minimi ei pysty tuosta enää liikkumaan, homma jumahtaa siihen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Yleensä kuulemma noudattavat Kicker:in valintoja Bundesissa:
(mhart rasvaa sormien nivelet kunnolla)
CGeru1CW8AAF9Gg.jpg


BTW, Santtu! Oot arvostellu IF Kaggiwan ja IF Tosic:in, mut oleks kokeillu noiden SIF:fejä? ihan jäätävän hyvä kortit
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Yleensä kuulemma noudattavat Kicker:in valintoja Bundesissa:
(mhart rasvaa sormien nivelet kunnolla)
CGeru1CW8AAF9Gg.jpg


BTW, Santtu! Oot arvostellu IF Kaggiwan ja IF Tosic:in, mut oleks kokeillu noiden SIF:fejä? ihan jäätävän hyvä kortit

OMG. Toi on oikeesti hyvä uutinen toi Alaba tuossa Kickerissä, sitä ne juu on yleensä kunnioittaneet! Sama homma esim BBVA TOTSeja ajatellen, Krychoviak oli saanut Marcan arvostelussa paikan, ja toi on itelle semmoinen toinen CDM mikä tarviis saada.

Näytä liitetiedosto 14340

795k tilillä, ei riitä Alin korttiin jos se sen saa, nyt tarvii alkaa saada kortteja myydyksi. Ei vaan aika riitä noita soppareita rämpyttää tuonne.

Kusi se Robben hommakin, kaveri oli diiliä vailla ja mä en kyllä todellakaan nykytilanteessa suostu meneen ensin tuleen. Ihan sikana scämmäyksiä ollut foorumilla.

IF Kagawan kortti oli yks parhaita CM kortteja millä tänä vuonna pelannut! Se on ostolistalla kunhan hinta vaan tippuu vielä. EA kyllä kunnolla pimittää noita hintamuutoksia mut kyllä mulla on aikaa.
 
Ylös Bottom