Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin, eli Ribery ostettiin hinnalla 80,500 ja nyt kolikkoja 78,571 eli jonkin verran mennyt veroa, arvioisin että ainakin 1,000 :)

...olisiko nyt kaikista järkevintä vaan ostaa kalleimpia pakkoja ja availla niitä?
Sinuna laittaisin rahat joukkueen kehittämiseen. Pakoista harvemmin nousee mitään arvokasta.

Sinuna laittaisin rahat joukkueen kehittämiseen. Pakoista harvemmin nousee mitään arvokasta.

Tuo on totta mutta voisin ostaa 14 -> 5,000 pakkaa ja ihan vain tutkia tuleeko millaisia kortteja? Minä olen hankkinut jo lähes kaikki Brassien peruskortit, kaatuilevaa Naymaria en halua.

Tuo on totta mutta voisin ostaa 14 -> 5,000 pakkaa ja ihan vain tutkia tuleeko millaisia kortteja? Minä olen hankkinut jo lähes kaikki Brassien peruskortit, kaatuilevaa Naymaria en halua.
Älä herranjestas osta ainakaan niitä 5k pakkoja!! Vain yksi rare kortti ja sekin on useasti kultasoppari! Sulla kävi eilen todellinen munkki, toiset ihmiset ei nosta koko kauden aikana yli 90 overallin pelaajaa!

Minä tekisin siten että ostaisin edes muutaman täsmähankinnan ja jos pakkahimot vielä jyllää nii sit loput pakkoihin. Ompahan edes jotain sit varmasti clubissa jos ja KUN niistä pakoista ei nouse mitään.

Ei, mutta kun muutat RW -> RF, saat seiskan kemiat eli pelaaja ei ole täysillä kemioilla, mutta onpahan jotenkuten silti. Itsellä en ole kuitenkaan huomannut eroa seiskan tai kympin välillä.

virallinen kantahan vissiin on, et seiskan kempoilla pelaaja pelaa niin kuin kortissa lukee, mut ei saa bonuksia. Kympillä pelaa paremmin, ja alle seiskan huonommin

Älä hyvä mies laita niitä pakkoihin, sinne voit puhaltaa miljoonan saamatta mitään.

Totta. Harmittaa vain se että tuo Hulkin kortti jotain 350,000 kolikkoa ja sitten ei voi vaihtaa ST.
Elämä on.

3,500 kolikkoa, tarkoittanet? ;) Lakimies korjaa pilkkuvirheetkin tällä palstalla.

Kyllä jengi peluuttaa Walcottia ja Rollea kärjessä LF/RF kortilla ilman mitään ongelmia. Kirjaimia ne kuitenkin vain on, nuo LF, RF sekä ST.

Mutta tuossa lukee 345,000 (http://www.futbin.com/player/94732/hulk)

No jos näin on että ei ole merkitystä niin peli on epäonnistunut. Hulkista on ST kortti, mutta minua kiinnostaa niin paljon tuo kaunis liila väri.
My bad, luulin että puhuit normaali versiosta.

Mitä tulee pelin epäonnistumiseen, niin tyypit peluuttaa TOTS J.Boatengiä kärjessä, ihan hyvin sillä onnistuen. Eiköhän tästä aiheesta siis voida lopettaa ja todeta että "EA". :D

Tuo TOTS De Bruyne aivan käsittämätön, nakannut 28 pelissä 37+18 (suuria lukuja meikäläiselle). Suosittelen todellakin ostamaan! "Tampereen Itanilta" oottelen videoo KDB:stä, sellanen kutina että sellanen ois varmaan tulossa :D.

Mitä tulee pelin epäonnistumiseen, niin tyypit peluuttaa TOTS J.Boatengiä kärjessä, ihan hyvin sillä onnistuen. Eiköhän tästä aiheesta siis voida lopettaa ja todeta että "EA". :D

Ei suinkaan... Huuhkajat peluuttivat välillä Hyypiää piikissä kun ns. "pakko-voitto" ... säähavaintopalloja ilmaan ja 2 metrinen "Big Sam". Minulla oli yhdessä matsissa Dante kärjessä ja teki maalin. Ei tehnyt mitään hienouksia, mutta pituuden / painon vuoksi oli uhkana vastustajalle.

Tuosta turnauksesta, niin voitteko ehdottaa miten saan puolustukseni kuntoon, Thiago Silvan lähdön jälkeen hävisin 8 peliä putkeen ja päästiin ainakin 20 maalia. Dante, Naldo, Castan ovat ihan hyviä, mutta jotenkin kemia David Luizin kanssa ei toimi. Ehdotan että ne jotka pelaavat manuaali-asetuksilla saisivat 25k budjetin. Ja jos kaikki menee hyvin niin jokainen voisi lahjoittaa Tuulikselle 2 € ... näin ollen hän voisi kerätyillä rahoilla hankkia Super pakan.

Juu.. tulee kiire saada tuo puolustus kuntoon, toinen juttu on se että en pysty pelaamaan kunnolla tällä Hernanes pelaajalla, koska kasvot eivät ole aidot. Eli kyllä kaukaa huomaa kun Willian, Oscar, Coutinho, Hulk pallossa, mutta sitten tällainen Hernanes näyttää joltain toiselta. Yritän ehkä korvata hänet ja saada puolustukseni toimimaan. Se ketä sanoi käytä rahat joukkueen kehittämiseen, niin alan varmaan turnauksen jälkeen rakentamaan Argentinan joukkuetta, kiitän! (saa nähdä saako sitä tänä yönä edes unta).

- - - - -

Joku hommasi minulta tuollaisen pelaajan tyyppi kortin (SHADOW) ja maksoi 2,500 ... toivottavasti ei ollut joku super-harvinaisuus.

Se on yksi noista kolmesta arvokkaimmasta. ( Shadow, Catalyst, Hunter ) Ei se harvinaisuus ole mutta varsin käyttökelpoinen kyllä. Se siis tuo +3 pacea ja +3 defenceä. Näihinkään kaikki eivät usko mutta minä tykkään ostella pelaajia noilla "chemistry styleillä". Mutta jos samasta pakasta sait Shadowin ja Riberyn, ei se varmasti huono 5k pakka ollut.

E: Quote ei jostain syystä toiminut. Älkää siis ihmetelkö.

Se on yksi noista kolmesta arvokkaimmasta. ( Shadow, Catalyst, Hunter ) Ei se harvinaisuus ole mutta varsin käyttökelpoinen kyllä. Se siis tuo +3 pacea ja +3 defenceä. Näihinkään kaikki eivät usko mutta minä tykkään ostella pelaajia noilla "chemistry styleillä". Mutta jos samasta pakasta sait Shadowin ja Riberyn, ei se varmasti huono 5k pakka ollut.

Yleensähän noi 5k pakat on sitä itteään. Mutta muistan vielä kun eilisen kun availin noin 1 miljoonan edestä promoja + 7.5k pakkoja ja en saanut mitään niistä. Kolikkoja oli jäljellä enään 5 tonnia joten avasin vielä yhden 5k pakan ja sain TIF Griezmannin siitä. Oi niitä aikoja.....

Noniin... nyt kasassa hieman yli 90,000 kolikkoa. Rakennan Argentiinan FUT-turnauksen jälkeen. Nyt alkaa Brasilia vihdoin valmistua. Ja hieman kummallinen pointti ehkä, mutta mitä mieltä olette Brasilian Diegosta? http://www.futhead.com/15/players/4311/diego/

Vaikka SHOOTING 75 niin aika hyvin voi ampua kulmia ja vapareita.

Noniin... nyt kasassa hieman yli 90,000 kolikkoa. Rakennan Argentiinan FUT-turnauksen jälkeen. Nyt alkaa Brasilia vihdoin valmistua. Ja hieman kummallinen pointti ehkä, mutta mitä mieltä olette Brasilian Diegosta? http://www.futhead.com/15/players/4311/diego/

Vaikka SHOOTING 75 niin aika hyvin voi ampua kulmia ja vapareita.
Korttina ihan hyvä, mutta stamina loppuu heti. Kun stamina on 58, se rajoittaa aika paljon pelaamista. Peluutin keskikentällä ja ei, en käytä munaravia. Kun pitäisi ottaa vastustaja kiinni, hän ei siihen pysty. Toki puolustusarvotkaan eivät ole mitkään huimat. Valitsisin jonkun muun kuin hänet omaan squadiini.

Korttina ihan hyvä, mutta stamina loppuu heti. Kun stamina on 58, se rajoittaa aika paljon pelaamista. Peluutin keskikentällä ja ei, en käytä munaravia. Kun pitäisi ottaa vastustaja kiinni, hän ei siihen pysty. Toki puolustusarvotkaan eivät ole mitkään huimat. Valitsisin jonkun muun kuin hänet omaan squadiini.

Mielenkiintoista.

Joo voi olla pelitavoistakin kiinni. Sen olen huomannut että Ronaldinho ei oikein jaksa. Osa pelaajista on todella hienosti mallinnettuja ja niihin on selkeästi käytetty aikaa. Myin KAKA:n pois koska normimallinnus, ja nyt lähtee RONALDINHO joka pelissä käsittämättömän ruma:

Näytä liitetiedosto 14380

Esimerkiksi kun tekee maalin OSCAR:lla niin fiilis mitä mukavin:

Näytä liitetiedosto 14381

Tätäkin kuvaa miettiessä tulee mieleen, miksi osa pelaajista on onnistuneita ja osa jotenkin eri ihmisen näköisiä. Tekeekö sama tiimi kaikki pelaajat, tuskin:

Näytä liitetiedosto 14382

Tässä siis syy miksi HERNANES saa lähteä ja aidompi pelaaja tilalle.

Mielenkiintoista.

Joo voi olla pelitavoistakin kiinni. Sen olen huomannut että Ronaldinho ei oikein jaksa. Osa pelaajista on todella hienosti mallinnettuja ja niihin on selkeästi käytetty aikaa. Myin KAKA:n pois koska normimallinnus, ja nyt lähtee RONALDINHO joka pelissä käsittämättömän ruma:

Näytä liitetiedosto 14380

Esimerkiksi kun tekee maalin OSCAR:lla niin fiilis mitä mukavin:

Näytä liitetiedosto 14381

Tätäkin kuvaa miettiessä tulee mieleen, miksi osa pelaajista on onnistuneita ja osa jotenkin eri ihmisen näköisiä. Tekeekö sama tiimi kaikki pelaajat, tuskin:

Näytä liitetiedosto 14382

Tässä siis syy miksi HERNANES saa lähteä ja aidompi pelaaja tilalle.

Niitä on vissiin 3 eri tasoa mallinnuksia, täys-skannaus, joku väliversio, ja sit geneerinen sinnepäin paske. Englannin liigasta vissiin kaikki tehty tolla parhaalla hommalla
-------------------------------------------

Siihen brassiporukkaan kannattaa miettiä tätä kovaa poikaa: http://www.futhead.com/15/players/4257/felipe-melo/

Voihan vitalis, ea:n idiootit on mennyt nostamaan legendojen hintoja? Eihän tuossa ole mitään järkeä! Tällä menolla hinnat joidenkin korttien osalta taas alkaa nousemaan niin korkealle ettei niistä ei voi kuin haaveilla :confused: Kluivertinkin hinta tuplaantu edellisestä. Kyllä niitä kortteja ilmestyis markettiin jos eivät alvariinsa muuttais rangeja. Tämä ea:n jojo meininki hinnoissa osuu vielä sen omaan nilkkaan ja keinottelijat kiittää/kauppaavat coinsseja. Ei enään euroakaan fifaan, mun osalta tämä peli on paketissa.

Siihen brassiporukkaan kannattaa miettiä tätä kovaa poikaa

Juu kiitos, joukkue on nyt valmis, ehkä voisin sen postata jo tänne. Vähän yrittänyt pelata, mutta onhan se selvää että Silva eri tason kaveri jo hintansa puolesta.

Ylös Bottom