Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Piti ihan laskea. Reilusti yli 11M mennyt promoihin, ja tuo ei sisällä lightning roundeja joihin mennyt toista miljoonaa näin muistikuvien kautta... Oon mä kyllä aikamoisia nostojakin tehnyt ja itseasiassa, olen pakoista varmaankin jopa plussan puolella! Ei siihen tarvita kuin se Messi ja pari IF Suarezia!
Jep. Mä avasin kans KAIKKI Promot aina TOTS viikolle saakka jolloin alkoi pelaajien hinnat rymistä ja ei oltukaan enää "rikkaita". Nyt on jäänyt jopa muutama 50k pakkakin välistä, puhumattakaan noista kusetuspakoista joita en ole avannut juuri yhtään. Kyllä tässä aika monta miljoonaa coinsia on tungettu.Alustana ps4, pelejä pelattuna onlinessa 578 (nyt div2) eikä riitä tuhat pakkaa vielä mihinkään, jos arvioida pitäisi niin noin 7-10milj pistänyt kolikoita pakkoihin.
Piti ihan laskea. Reilusti yli 11M mennyt promoihin, ja tuo ei sisällä lightning roundeja joihin mennyt toista miljoonaa näin muistikuvien kautta... Oon mä kyllä aikamoisia nostojakin tehnyt ja itseasiassa, olen pakoista varmaankin jopa plussan puolella! Ei siihen tarvita kuin se Messi ja pari IF Suarezia!