Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sulla puuttuu noita ukkoja joka paikalta... ei laitoja, ei kärkiä, ei puolustajia... mut helvetin laaja valikoima cdämmiä :D
Totta, tarvii vähän ehkä grindata pakkarahaa... Mut hauskaa on pelata noilla kyl! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelasin äsken online seasonsia. Vastaan tuli joukkue jossa kärjessä olivat Bale, tif Griezmann ja Ronaldo. Pelasin siinä ja menin Eremenkon maalilla johtoon. Sitten muutaman minuutin päästä ammuin tolppaan kahdesta kympistä. Vastahyökkäyksestä mun maalille tilanne ja Griezmann tekee maalin. Tämän jälkeen otan pelin haltuun ja pyöritän palloa ja hyökkäyksiä vastustajan päätyyn. Siinä sivussa onnistuin ampumaan, ihme kyllä tolppaan vitosen rajalta Eremenkolla. 89. minuutilla leikkaan Nanilla keskustaan ja boksiin, vastustaja liukuu myöhässä tilanteeseen ja kaataa Nanin kun pallo on jo väljemillä vesillä. Tyytyväisenä valmistaudun jo pilkun antamiseen ,mutta havahdunkin siihen että vastustaja onkin jo keskialueella hyökkäämässä. CM-paikalla pelaava Suarez vapauttaa Ronaldon läpiajoon ja pallo on verkossa. Sitten vituttaa. Kaikista selkeimmistäkään virheestä ei voi antaa vapaapotkua. Se ihmetyttää ja ottaa päähän. Tuntuu jopa että korkeammin rankatut puolustajat saavat rikkoa enemmän kuin minun Mario Fernandesit ja Gabriel Palistani. Kärkipelaajat eivät liikkuneet tässä pelissä oikein mihinkään ja Lloris otti maalinsuulla yhden kopin. Vastustajan Bravo taas kahdeksan. Ei tätä jaksaisi näin pelata mutta kun ei ole parempaakaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Totta, tarvii vähän ehkä grindata pakkarahaa... Mut hauskaa on pelata noilla kyl! :)

Onhan noilla mukava vetää... ja nuo oileasti toimii vaikka onki kemiat perseellään. Mulla ku oli noi pack onlyt niin Doumbia oli yks parhaita hyökkejä vaikka veti 3:sen kemioilla :)




On kyllä niin vaihtelevaa peliä... edellinen kausi kakkosessa gp 10 12p nyt menossa gp 5 13p
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten voi aina sattua et ku vastaan tulee suomalainen... niin se on joku Gervinho-Doumbia-Ibarbo vajakki.. Oon tainnu tasan pari kertaa tulla jotain muuta vastaan ja neki ollu foorumin jengiä. Eikö oikeesti peliä voi pelata jollain muulla tavalla ku sillä halvimmalla...


Ihqn sama oli änärissä aina ku suomalainen niin se oli 99% Varmaa että bugi ranne laulaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten voi aina sattua et ku vastaan tulee suomalainen... niin se on joku Gervinho-Doumbia-Ibarbo vajakki.. Oon tainnu tasan pari kertaa tulla jotain muuta vastaan ja neki ollu foorumin jengiä. Eikö oikeesti peliä voi pelata jollain muulla tavalla ku sillä halvimmalla...


Ihqn sama oli änärissä aina ku suomalainen niin se oli 99% Varmaa että bugi ranne laulaa...


Moi.

Minä olin tämä "vajakki". Kuten sulle jo privaankin laitoin, niin kun sitä tarpeeks useesti juoksee kilpaa TOTS Lacazettea vastaan ja lyö päätä seinään vastustajan TOTS-linjaan, niin jossain välissä tulee se fiilis, että "kun kaikki muut, niin miksi en minäkin?" Tuossa jo aiemmin valittelin maalinteko-ongelmia ja nyt 4 peliä tätä jengiä testanneena täytyy sanoa, että maalinteko-ongelmaa ei ole ollut. Tuskin tulee kauheasti jatkossa tätä tiimiä käytettyä; Sen verran on tylsä tuolla pelata, mutta olenpa kokeillut.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Moi.

Minä olin tämä "vajakki". Kuten sulle jo privaankin laitoin, niin kun sitä tarpeeks useesti juoksee kilpaa TOTS Lacazettea vastaan ja lyö päätä seinään vastustajan TOTS-linjaan, niin jossain välissä tulee se fiilis, että "kun kaikki muut, niin miksi en minäkin?" Tuossa jo aiemmin valittelin maalinteko-ongelmia ja nyt 4 peliä tätä jengiä testanneena täytyy sanoa, että maalinteko-ongelmaa ei ole ollut. Tuskin tulee kauheasti jatkossa tätä tiimiä käytettyä; Sen verran on tylsä tuolla pelata, mutta olenpa kokeillut.

Jokainen nyt repii huumorinsa mistä repii... mut ennemmin juoksen niitten tots Lacazettejen kanssa kilpaa ku noitten paskojen. Enkä edelleenkään älyä jos Aguero, Costa ja mikä tahansa pelaaja on niin halpa ku ne nyt on... niin silti porukka päätyy noihin. Onhan ne pelissä kovia mutta kuka ***** on Ibarbo?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Enpä sitten malttanut pelailla enää tuolla 4-3-3 (4) formaatiolla, vaan pakko se oli siirtyä vielä uudestaan kokeilemaan foorumin suosiossa olevaa 4-1-4-1 taktiikkaa. Ensimmäisellä kerralla en ollut vakuuttunut tuosta taktiikasta, mutta nyt kolme kautta pelanneena sytyn tästä taktiikasta paljon. Ja nimenomaan siitä, että tuo jauhaminen ja paikan etsintä on todella hauskaa, oikeasti. Lisäksi sain IF Klosen toimimaan tässä formaatiossa ja mies on nyt paukuttanut 31 matsiin 25 maalia ja neljä syöttöä kaupan päälle. Käytännössä olen ensimmäistä kertaa saanut LM/RM pelaajat nousemaan ja tukemaan hyökkäyksiä myös noissa positioissa, kun aiemmin laiturit ovat toimineet itsellä vain, kun ne ovat olleet joko LW/RW, mutta tässä taktiikassa nuo LM/RM -ukotkaan eivät jää näkymättömiin ja se on upea asia. Nelosdirressä tuli helposti nousu, mutta kolmosesta tipuin taas äskettäin takaisin, kun viisi ensimmäistä peliä tarjoilivat neljä tasapeliä mitä ihmeellisimpien pomppujen jälkeen ja lopulta jäin voiton päähän säilymisestä. Hallitsen matseja ja heikoimmillaankin hallintaprosentti on meikäläiselle 55% luokkaa, mutta vastaiskut ovat sitten se murheenkryyni ja ainoa ongelmakohta oikeastaan tällä hetkellä. Jotain tuohon pitäisi nyt keksiä, mutta mitä? Tällä hetkellä kärjessä on Klose, LM Reus, CM Götze, CDM Gustavo, toinen CM Lahm ja RM Müller. Puolustuslinja on muotoa Rodriguez-Benatia-Naldo-Grosgreutz ja maalissa Neuer. Ajattelin seuraavaksi kokeilla suosikkilinjaani eli Azpi-Terry-Cahill-Ivanovic, vaikka sitten kemiat hieman kärsivät, mutta koko joukkueen chemistry pysyy silti täydessä satkussa, joten ehkä tuo voisi toimia. TOTS Junuzovia olisi mukava kokeilla Lahmin paikalla toisena keskikenttäpelaajana, mutta eipähän sitä oikein löydy PS4:n marketista. Götze-Gustavo-Lahm akseli on toisaalta toiminut ihan kivasti ja se suurin ongelma on ollut puolustuslinjan ja toppareiden toiminta, mutta eipähän noihin roikkupalloihin välttämättä auta mikään, kun hyökkääjä rynnistää läpi ja ottaa sen pallon haltuun pakkien ollessa iholla kiinni. Toki välillä tulee noilla laitapakeilla rynnittyä turhaan. Miten noita vihun laitureita kannattaisi puolustaa? Varsinkin nuo nopeat käännökset ovat ongelma ja niissä jään auttamatta jälkeen ja sitten kaveri onkin jo boksissa luomassa vaarallista paikkaa. Pitääkö siinä vaan puolustaa ilman spurttinappia ja koittaa peittää syöttösuuntia? Seuraavaksi on joka tapauksessa edessä taas nelosdirren hoitaminen kunnialla, jotta nousu varmistuu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jokainen nyt repii huumorinsa mistä repii... mut ennemmin juoksen niitten tots Lacazettejen kanssa kilpaa ku noitten paskojen. Enkä edelleenkään älyä jos Aguero, Costa ja mikä tahansa pelaaja on niin halpa ku ne nyt on... niin silti porukka päätyy noihin. Onhan ne pelissä kovia mutta kuka ***** on Ibarbo?

Tällä pelillähän ei jalkapallon kanssa ole muuta yhteistä, kuin 22 kenttäpelaajaa ja maalit molemmissa päissä. Jos simulaatiota haluat, niin siirry manual-peleihin; UT:sta sitä et tule saamaan. Niin surullista kuin se onkin, mutta Ibarbo tuntuu omaan ohjaukseen Ronaldon jälkeen parhaalta laiturilta tässä pelissä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toki välillä tulee noilla laitapakeilla rynnittyä turhaan. Miten noita vihun laitureita kannattaisi puolustaa? Varsinkin nuo nopeat käännökset ovat ongelma ja niissä jään auttamatta jälkeen ja sitten kaveri onkin jo boksissa luomassa vaarallista paikkaa. Pitääkö siinä vaan puolustaa ilman spurttinappia ja koittaa peittää syöttösuuntia?

Älä syöksy, pidä aina 1-1,5 metriä väliä laituriin vaikka mitä harhautuksia sieltä tulisi. Odotat sen verran, että pystyt second man pressurella pyytämään laituria auttamaan. Mikäli on puhdas 1 laituri vs 4 linja + CDM vastassa niin ihan huoletta voi pyytää myös toista pakkia tai CDM:aa apuun. Tärkeintä, ettet rymistele laitapakilla suoraan kimppuun. Hyvin usein vastustaja turhautuu tuohon puolustamiseen ja sen jälkeen homma alkaa olemaan helppoa. Kannattaa myös välttää spurttinappia. Harvoin painan spurttia itse noissa tilanteissa, kun aletaan olemaan boksin rajoilla. Niin kauan, kun oot hyökkäävän pelaajan ja maalin välissä niin spurtista on enemmän haittaa, kun hyötyä. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tällä pelillähän ei jalkapallon kanssa ole muuta yhteistä, kuin 22 kenttäpelaajaa ja maalit molemmissa päissä. Jos simulaatiota haluat, niin siirry manual-peleihin; UT:sta sitä et tule saamaan. Niin surullista kuin se onkin, mutta Ibarbo tuntuu omaan ohjaukseen Ronaldon jälkeen parhaalta laiturilta tässä pelissä.

Nyt on pojalla oikea asenne muutkin juoksee niin minäki. Pidä toi!


Mut kiitos! Tämä kuitenki selventi mieltäni vaivanneeseen kysymykseen et miks joku päätyy noihin pelaajiin...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on pojalla oikea asenne muutkin juoksee niin minäki. Pidä toi!

Jotenkin hauskaa kun kyseinen käyttäjä valittaa lähes joka päivä onlinen otteluista mutta paljastuukin pacesankariksi :p

Santuzzio muuten. Miksi porukka streamaa maksullisessa twichissä, kun YouTubessa sitä voisi tehdä ilmaiseksi? Aina ihmetellyt. Ja kyllä, olen saituri.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Santuzzio muuten. Miksi porukka streamaa maksullisessa twichissä, kun YouTubessa sitä voisi tehdä ilmaiseksi? Aina ihmetellyt. Ja kyllä, olen saituri.

En ole YouTuben striimaus vaihtoehtoon edes tutustunut, en rehellisesti sanottuna tiedä yhtään millaiset vaihtoehdot se tarjoaisi tai onko siinä mitään lain kannalta harmaata aluetta. Twitchilla striimatessa en kuitenkaan ole joutunut laittamaan yhtään lanttia Twitchille. Turbo premium vaihtoehto siellä on mikä maksaa, mut en tiedä kuinka moni sitä käyttää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Älä syöksy, pidä aina 1-1,5 metriä väliä laituriin vaikka mitä harhautuksia sieltä tulisi. Odotat sen verran, että pystyt second man pressurella pyytämään laituria auttamaan. Mikäli on puhdas 1 laituri vs 4 linja + CDM vastassa niin ihan huoletta voi pyytää myös toista pakkia tai CDM:aa apuun. Tärkeintä, ettet rymistele laitapakilla suoraan kimppuun. Hyvin usein vastustaja turhautuu tuohon puolustamiseen ja sen jälkeen homma alkaa olemaan helppoa. Kannattaa myös välttää spurttinappia. Harvoin painan spurttia itse noissa tilanteissa, kun aletaan olemaan boksin rajoilla. Niin kauan, kun oot hyökkäävän pelaajan ja maalin välissä niin spurtista on enemmän haittaa, kun hyötyä. :)
Jees, pitää olla jatkossa maltillisempi. Totuin tuohon rynnimiseen, kun pelasin vuosia PSP:llä pelkästään tekoälyä vastaan ja siltä sai aina pallon pois liukutaklauksella, joten sen takia on ollut vaikea opetella vielä tuosta tavasta eroon ja tavallaan olen vielä liian kärsimätön pallottomana, mutta eiköhän se tässä ajan mittaan parane. Taikatemppuja ei auta tehdä, vaan kyseessä on prosessi, joka etenee päivä kerrallaan eteenpäin.

Sellaista palautetta halusin myös sanoa noista videoistasi, että ne ovat loistavia sisällöltään, kiitos niistä. Noiden pelaaja-arvosteluiden pohjalta olen itsekin tehnyt pari ostopäätöstä ja jos olen pohtinut jonkun pelaajan kokeilua, olen tsekannut, että onko teikäläinen tehnyt jostain jantterista kenties arvostelun. Esimerkiksi tuon bundesliigasquadin lisäksi olen pelaillut Venäjän liigalla tuota 4-1-4-1 taktiikkaa ja vaikkapa Tosicia tuskin olisin ostanut tai ylipäätään kokeillut, jos en olisi nähnyt siitä arvostelua teikäläiseltä. Hyvää settiä siis ja toivottavasti sitä tulee jatkossakin. Olisi myös mielenkiintoista saada pientä pätkää siitä, miten hyödynnät tuota 4-1-4-1 taktiikkaa. Eli vähän samanlaista videota kuin teit aikoinaan 4-3-3 (2) taktiikasta!

Venäjän liigan kokoonpanosta on sanottava sen verran, että sillä olen kohdannut samoja ongelmia kuin Bundesliiga-joukkueen kanssa eli puolustus vuotaa. Dzdudsak, Eremenko, Witsel, Valbuena ja Tosic pyörittävät ihan kivasti ja kärjessä sitten Rondon/Doumbia pystyy myös osallistumaan pelinrakenteluun. Ehkäpä pitää tälläkin squadilla kokeilla heittää tuo Chelsea-linja alakertaan ja katsoa, että pitääkö puolustus sillä paremmin, vaikka välillä olisinkin kärsimätön.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jees, pitää olla jatkossa maltillisempi. Totuin tuohon rynnimiseen, kun pelasin vuosia PSP:llä pelkästään tekoälyä vastaan ja siltä sai aina pallon pois liukutaklauksella, joten sen takia on ollut vaikea opetella vielä tuosta tavasta eroon ja tavallaan olen vielä liian kärsimätön pallottomana, mutta eiköhän se tässä ajan mittaan parane. Taikatemppuja ei auta tehdä, vaan kyseessä on prosessi, joka etenee päivä kerrallaan eteenpäin.

Sellaista palautetta halusin myös sanoa noista videoistasi, että ne ovat loistavia sisällöltään, kiitos niistä. Noiden pelaaja-arvosteluiden pohjalta olen itsekin tehnyt pari ostopäätöstä ja jos olen pohtinut jonkun pelaajan kokeilua, olen tsekannut, että onko teikäläinen tehnyt jostain jantterista kenties arvostelun. Esimerkiksi tuon bundesliigasquadin lisäksi olen pelaillut Venäjän liigalla tuota 4-1-4-1 taktiikkaa ja vaikkapa Tosicia tuskin olisin ostanut tai ylipäätään kokeillut, jos en olisi nähnyt siitä arvostelua teikäläiseltä. Hyvää settiä siis ja toivottavasti sitä tulee jatkossakin. Olisi myös mielenkiintoista saada pientä pätkää siitä, miten hyödynnät tuota 4-1-4-1 taktiikkaa. Eli vähän samanlaista videota kuin teit aikoinaan 4-3-3 (2) taktiikasta!

Venäjän liigan kokoonpanosta on sanottava sen verran, että sillä olen kohdannut samoja ongelmia kuin Bundesliiga-joukkueen kanssa eli puolustus vuotaa. Dzdudsak, Eremenko, Witsel, Valbuena ja Tosic pyörittävät ihan kivasti ja kärjessä sitten Rondon/Doumbia pystyy myös osallistumaan pelinrakenteluun. Ehkäpä pitää tälläkin squadilla kokeilla heittää tuo Chelsea-linja alakertaan ja katsoa, että pitääkö puolustus sillä paremmin, vaikka välillä olisinkin kärsimätön.

Kiitos palautteesta ja mahtava kuulla, että videoista on ollut apua. :) Tuo on se synti mitä itse myös harrastin aika paljon, koska 13 puolella pelasin konetta vastaan todella paljon ja sen jälkeen on tullut pelattua todella vähän. Koneelta sai pallon aina parhaiten pois, kun juoksi hullunlailla päälle ja sama pätee tässäkin versiossa. En siis ihmettele, jos ihmistä vastaan välillä tekee tuota selkärangasta. :)

Pitääpä yrittää tässä tulevien viikkojen aikana kerätä materiaalia ja jakaa ne jotenkin osioon, puolustaminen, syöttösuunnat/kolmiot, hyökkäyksiin lähdöt, vastahyökkäykset jne. Oikeastaan parasta olisi, jos saisi täältä vaikka eri kategorioita mitä haluatte nähdä. Jos tulee ehdotuksia mieleen niin heittäkää vaikka YV:llä viestiä niin ne ei tätä ketjua sitten sotke. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olitkos Salmingi kokeillu Boatengia. Mulla ainakin Benatian kanssa varmin toppari kaksikko.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitos palautteesta ja mahtava kuulla, että videoista on ollut apua. :) Tuo on se synti mitä itse myös harrastin aika paljon, koska 13 puolella pelasin konetta vastaan todella paljon ja sen jälkeen on tullut pelattua todella vähän. Koneelta sai pallon aina parhaiten pois, kun juoksi hullunlailla päälle ja sama pätee tässäkin versiossa. En siis ihmettele, jos ihmistä vastaan välillä tekee tuota selkärangasta. :)

Pitääpä yrittää tässä tulevien viikkojen aikana kerätä materiaalia ja jakaa ne jotenkin osioon, puolustaminen, syöttösuunnat/kolmiot, hyökkäyksiin lähdöt, vastahyökkäykset jne. Oikeastaan parasta olisi, jos saisi täältä vaikka eri kategorioita mitä haluatte nähdä. Jos tulee ehdotuksia mieleen niin heittäkää vaikka YV:llä viestiä niin ne ei tätä ketjua sitten sotke. :)

Tuosta puolustamisesta ehdottomasti videoo kansalle. Toinen mikä kiinostais niin skill for dummies :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olitkos Salmingi kokeillu Boatengia. Mulla ainakin Benatian kanssa varmin toppari kaksikko.
Kokeiltu on pariin otteeseen, mutta ei se vaan toiminut meikäläisellä sijoittumisen suhteen siten kuin olisin toivonut. Mukana saattaa olla toki oikean elämän antipatioita ja tällä viittaan siis siihen, että eipä se Jerome oikeassa elämässä ole vielä mikään huippuäijä sinne puolustussuuntaan kuten on esimerkiksi Terry. Pidän siis enemmän pakeista, jotka hoitavat vain sen oman ruutunsa moitteettomasti ja eleettömästi ja siksi ajattelin nyt vielä testata tuota Chelsea-linjaa Bundesliiga-jengin ja sitten Venäjän liigan kokoonpanon kanssa.
 
Ylös Bottom