Jees, pitää olla jatkossa maltillisempi. Totuin tuohon rynnimiseen, kun pelasin vuosia PSP:llä pelkästään tekoälyä vastaan ja siltä sai aina pallon pois liukutaklauksella, joten sen takia on ollut vaikea opetella vielä tuosta tavasta eroon ja tavallaan olen vielä liian kärsimätön pallottomana, mutta eiköhän se tässä ajan mittaan parane. Taikatemppuja ei auta tehdä, vaan kyseessä on prosessi, joka etenee päivä kerrallaan eteenpäin.
Sellaista palautetta halusin myös sanoa noista videoistasi, että ne ovat loistavia sisällöltään, kiitos niistä. Noiden pelaaja-arvosteluiden pohjalta olen itsekin tehnyt pari ostopäätöstä ja jos olen pohtinut jonkun pelaajan kokeilua, olen tsekannut, että onko teikäläinen tehnyt jostain jantterista kenties arvostelun. Esimerkiksi tuon bundesliigasquadin lisäksi olen pelaillut Venäjän liigalla tuota 4-1-4-1 taktiikkaa ja vaikkapa Tosicia tuskin olisin ostanut tai ylipäätään kokeillut, jos en olisi nähnyt siitä arvostelua teikäläiseltä. Hyvää settiä siis ja toivottavasti sitä tulee jatkossakin. Olisi myös mielenkiintoista saada pientä pätkää siitä, miten hyödynnät tuota 4-1-4-1 taktiikkaa. Eli vähän samanlaista videota kuin teit aikoinaan 4-3-3 (2) taktiikasta!
Venäjän liigan kokoonpanosta on sanottava sen verran, että sillä olen kohdannut samoja ongelmia kuin Bundesliiga-joukkueen kanssa eli puolustus vuotaa. Dzdudsak, Eremenko, Witsel, Valbuena ja Tosic pyörittävät ihan kivasti ja kärjessä sitten Rondon/Doumbia pystyy myös osallistumaan pelinrakenteluun. Ehkäpä pitää tälläkin squadilla kokeilla heittää tuo Chelsea-linja alakertaan ja katsoa, että pitääkö puolustus sillä paremmin, vaikka välillä olisinkin kärsimätön.