Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hehe, eilen mulle sattu vastaan kans suomi jonne. Kaverin squadissa ei ollut epäselvää mitä arvoa siellä oli kateltu :D Clyne, Onuoha, Walker yms. Hitain tais olla Koscielny, joka ei sekään hitaimmasta päästä ole :D Pinkit Doumbia ja Sturrikka keskikentän pohjalla.

Itse peli olikin sitten melkoista hurlumheitä. Päättyi 7-7 ( :D :D ). 6-2 olin vielä tappiolla 10 min ennen loppua, mutta nousin 7-6 johtoon. Gervinho kuitenkin juoksee aloituksesta ja iskee mahdottomasta asennosta pelin tasoihin.

Kannattaisi ehkä vähän reenata puolustusta. Se on ollut mun heikkoutena koko fifa urani ajan. Päästettyjä maaleja 2,4 per. peli, mikä on aivan liikaa. Maalinteossa ei oikeastaan ole ollut koskaan ongelmia, mitä nyt ei hetkellisiä putkia lasketa. Tehdyt maalit per. ottelu tilasto lähentelee kolmea maalia. :D

Siis random online matsissa on tainnu tulla tasan kerran sellanen suomi joukkue jossa olis jotain muuta ku noita laatu kortteja. Seki oli DPK ja kärjessä Rickie Lambert siitä kyllä rispekt. Muuten on aina jotain pace sontaa. Onuoha on yleensä aina Suomi pojan puolustuksessa... ja toki Ibarbo viimestään vaihdosta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla oli pikkusen päälle 400k, muistelisin että ois ollut 417k tasan tarkkaan. Nyt oli 523k ja ostin IF Rodrigon ja IF Feghoulin äsken. Bale alkaa tökkimään. Ei ole kyllä mun kortti tuo ollenkaan. Mut en kyllä myy pois, pidän jemmassa jos tulee suru puseroon noiden hankintojen kanssa. Velaa vois testailla kans.

Ei siinä mitään maata mullistavaa siinä tekstissä ole, se on ihan aloittelijoille tarkoitettu teksti ja ei muutenkaan ole ajantasalla. Mut toki jos sen lukea haluaa niin täältä se löytyy.

Vela on ihan ykkönen tuosta la ligasta... ihan sairaan hyvä. Mulla vetää ihan samalla tasolla Messin ja Neymarin kanssa körjessä. Tosi hyviä juoksuja ja helppo pelata. Nyt mls viikolla pitää päivittää iffiin. Kuhan Gio on hankittu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis random online matsissa on tainnu tulla tasan kerran sellanen suomi joukkue jossa olis jotain muuta ku noita laatu kortteja. Seki oli DPK ja kärjessä Rickie Lambert siitä kyllä rispekt. Muuten on aina jotain pace sontaa. Onuoha on yleensä aina Suomi pojan puolustuksessa... ja toki Ibarbo viimestään vaihdosta.
Mulla pari kertaa tullut muutakin, kuin nuo kaikkien kaverit Sturrikka ja Doumbia sun muut. Toinen niistä sattui olemaan aivan toiselta planeetalta kuin minä. Paras pelaaja, joka mulle on ikinä sattunut vastaan. Hävisin muistaakseni 8-0. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pikkasen hankala toi tots Giovincon saaminen ku liikkuu todella vähän. Puoli tuntia ja ei montaa ole vilahtanu joko pakkoja aukee todella vähän tai sit cw on vedetty niin pienelle ku vaan voi olla. Eikä hinnatkaan kovin kummoisesti ole laskeneet ku tiettyjä kortteja on seurannu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Avasin 140k edestä silverpakkoja. Atleticon O.Torres paras silver mut sattui sinne joukkoon yks pronssinen MLS TOTS kortti. Ei mitään hajua mikä oli kaverin nimi, arvot oli keskinkertaiset ni heitin markettiin maxeilla 40k, möi minuutissa. Oli tosian tarkoitus ostaa 100k edestä mut työnsin sit noi 40k lisäksi. Katotaan paljo jää miinusta kuhan myyny kaikki pois.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika säälittävä totsi avaus.... marketista ei ainakaan äskrn löytyny yhtäkään kulta mls totsia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kellää tietoo millon paras aika hankkii noita totsei?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Cw:stä päätellen ehkä sit ku fifa 25 on pihalla.
Aika huonolta näyttää, eka päivä ja mitään noista ei marketissa... Voi olla että viikonlopulla jotain alkaa tulla mut se jää nähtäväksi. Se on tuo ensimmäinen arvo noissa mikä ei myöskään kiehdo teinejä pakkoja avaamaan. Gerrard, Villa, Lampard yms ei nyt vaan ole tarpeeksi nopeita... :(

Toi Gerrard on varmasti yks pelin parhaita CDM ukkoja btw...

Tuo google doc on iskeny eston päälle, fixaan ton huomen. Muutamat oli sitä yrittäny kattella ja säpöön oli tullut ilmoja. Ihme juttu...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika huonolta näyttää, eka päivä ja mitään noista ei marketissa... Voi olla että viikonlopulla jotain alkaa tulla mut se jää nähtäväksi. Se on tuo ensimmäinen arvo noissa mikä ei myöskään kiehdo teinejä pakkoja avaamaan. Gerrard, Villa, Lampard yms ei nyt vaan ole tarpeeksi nopeita... :(

Toi Gerrard on varmasti yks pelin parhaita CDM ukkoja btw...

Muutenki noi MLS totsit näyttää siistiltä ja kokeilemisen arvoiselta....
Vielä vähän luotan siihen et jenkit peliä pelaavat jenkit nostaa älämölön ja tuo cw nostetaan nyt se on ihan minimissä. Avannu tänään 8x7,5k ainoa rare joku silver irkku mokke 450 kolikkoa. Nyt pitää ottaa kuvat taltren pakoista ja pistää viikko yhteenvetoa... ihan uskomatonta miten voi noin paskoja kortteja nousta. Katoin clubin seinältä niin kuukausi sitten saanu sellasen noston jonka voinu siine laittaa seki oli Ramires.. eilen taisin saada kans sellasen ku nous Chelski Begovic.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

https://docs.google.com/document/d/1ivzsb5vJH75Z9PC31gm3ODT8QOykiVV0yVrWKaGtvrM/pub

Tuossa tuo linkki tuohon markettidocciin. Outoa että se oli jotenkin estänyt sen tsekkailun, toivottavasti nyt toimii.

Pelit on aivan järkyttäviä tänään. Nyt on taas vissiin pelikiintiö täynnä. Omat kokoajan kiinni, vihun ukot blokkaa syöttölinjat, omat pakit keskialueella, ja veskarikin seuloo päin menevät laukaukset. Sekä Neuer että Bravo. Tuo on uutta että veskarit seuloo, siltä mä olen tähän asti vielä säästynyt.

Eilen pelasin Borista vastaan pari friendlyä ja voi että kun noi tiimit toimis aina silleen niinku friendly matseissa... :(

Laitoin masiinan kiinni, ja onneks reissuun. Viiden päivän tauko on ihan paikallaan kyllä nyt. Investoinnit tein ja laitoin maximeilla kolmeks päiväks myyntiin, katotaan jos hinnat vaikka vähän nousis tauon aikana.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuten aikaisemmin tässä ketjussa on käyty läpi, oman joukkueen tahmeuteen voi olla montakin syytä, mutta yks asia mikä mua jaksaa ihmetyttää on se miten oma tiimi toimii niin eri tavalla eri peleissä. Käytössä on ihan sama miehitys, taktiikka, fitnessit jne.. ei mitään vaihdettu. Silti yhdessä pelissä liikettä riittää oikein mukavasti ja toisessa pelissä ei ole yhtään miestä yli puolen kentän vaikka kuinka jää odottelemaan ennen keskiviivaa. Tai sitten toinen vaihtoehto on, että säädät jotain ja sillä on lähes olematon määrä vaikutusta, esim. eilen laitoin yhdessä pelissä hyvissä ajoin ultra attackin päälle ja sama juttu - ei siellä hyökkäyksessä ollu sen enempää ketään.

Olis ihan kiva saada jotain logiikkaa näihin vaihteluihin. En siis yhtään ihmettele, että handicapeista, ELOista ja muista pysyy keskustelut pinnalla. Vaikea kuvitella, että vastujan taktiikoillakaan olisi niin suurta vaikutusta näihin vaihteluihin.

Itse yrittää pelata kunnolla ja siitä lopputuloksena on yleensä vaan lisää päänvaivaa edellä mainituista johtuen. Varsinkin viime aikoina oon miettiny näiden taistelupelien aikana mitä toi mun vastustaja on tehnyt, että kasassa olis tasapainoinen ja toimiva nippu harkitulla taktiikalla.. EI YHTÄÄN MITÄÄN.

Siinä ihmetellessä vastustaja painaa ihan reippaasti pelaajat väärillä pelipaikoilla, ilman manageria.. no sitä tavallista juosten päin sun kahta puolustajaa ja siitä pallo kimpoaa takaisin, kun ainoa johon törmäys vaikuttaa on tietenkin ne sun pakit menettäen sen toimintakykynsä hetkellisesti.

Vähän enemmän kontrastia random perseilyn ja oikean yrittämisen välille, kiitos! Ehkä siinä vaiheessa on kohtuullista toivoa vastustajiaankin vaihtamaan sen suoran pikajuoksun muuhun, kun ensin voi itse ensin omien kokeilujen kautta todeta kaiken muun panostamisen olevan edes jossakin suhteessa vaivan arvoista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tossa tein äske puolentunnin aikana hiemam tutkimusta Mls TOTSeista.
Eli 30 minuutin ajan etsin marketista MLS ukkoja Min. Buy now oli 40.250 ja siitä sitte rämpyttämää.

Pelaajien määrät olivat

Ciman 39
Keane 30
Bradley 13
Lampard 10
Kaka 8
Villa 7
Martins 4
Dempsey 4
Gerrard 2
Giovinco 2


​paksunnetut olivat niitä ketä itse etsin

Ja kaikki olivat siiisTOTSeja
Yksikään ei jäänyt haaviin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tossa tein äske puolentunnin aikana hiemam tutkimusta Mls TOTSeista.
Eli 30 minuutin ajan etsin marketista MLS ukkoja Min. Buy now oli 40.250 ja siitä sitte rämpyttämää.

Pelaajien määrät olivat

Ciman 39
Keane 30
Bradley 13
Lampard 10
Kaka 8
Villa 7
Martins 4
Dempsey 4
Gerrard 2
Giovinco 2


​paksunnetut olivat niitä ketä itse etsin

Ja kaikki olivat siiisTOTSeja
Yksikään ei jäänyt haaviin

Tämä osottaa kyllä miten hyvin peukaloituja nämä €a:n random pakat ovat. Noi alimmat on varmaan ne halutuimmat kultaiset ja niiden cw ihan pienimmillään... Tuon rigatun cw:een kyllä jo huomas ku etti pelkkää Giovincoa. Koskaan ei ole 85 arvoinen kortti ilmestyny ruutuun noin vähän. Yöllä koitin ku koipi piti hereillä niin ihan yhtä mission imbosible.

Jotain hyvää sentään tännekki välillä ja pari fressi Willems lähti edellisellä kierroksella 80k hintaan. Joten ostin IF Velan, If Alvesin ja vielä jäi 300k Tots Giovincoon.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mls totsien harvinaisuuteen vaikuttaa se ettei suurinta osaa kiinnosta noi kortit ollenkaan vrt futties ja muut totsit. Ei ketään kiinnosta avata ylihintaisia pakkoja. En usko että cw olis yhtään sen alhaisempi kuin ennenkään.


Ostelin omaan bbva squadiin motm rakitic, tots james, tots otamendi ja tots bravo. Vielä olis 400k jolla treidailen tai sit ostan vaa tots piquen testiin cdm:ks 3-3-1-3 total football formaattiin. Varmaan pelailen tuolla squadilla tän fifan loppuun ja syyskuun lopuilla fifa16 kimppuun
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli sitten todistettua, että cw tosiaan erittäin matala. Miljoonan heitin tylsyydessäni pakkoihin. Ainoina mainittavina nostoina Robben ja Alaba. Ei siis yhden yhtä totsia! Ei ihme, että noita ei löydy marketista...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mls totsien harvinaisuuteen vaikuttaa se ettei suurinta osaa kiinnosta noi kortit ollenkaan vrt futties ja muut totsit. Ei ketään kiinnosta avata ylihintaisia pakkoja. En usko että cw olis yhtään sen alhaisempi kuin ennenkään.


Ostelin omaan bbva squadiin motm rakitic, tots james, tots otamendi ja tots bravo. Vielä olis 400k jolla treidailen tai sit ostan vaa tots piquen testiin cdm:ks 3-3-1-3 total football formaattiin. Varmaan pelailen tuolla squadilla tän fifan loppuun ja syyskuun lopuilla fifa16 kimppuun

Jos noi ei kiinostaa ketään niin niitähän pitäis löytyä marketista vaikka kuinka paljon...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Saankohan ees omani takas ku ostin ehkä 1.5 tuntiinsitte 31 IF Adleria. Kaikki maximeilla markettii Yks vast menny :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Saankohan ees omani takas ku ostin ehkä 1.5 tuntiinsitte 31 IF Adleria. Kaikki maximeilla markettii Yks vast menny :(

Pyörität niitä nyt mahdollisimman usein tunnin sykleissä varsinki viikonloppuna. Kyllä ne ajan kanssa häviää mut noin yleisesti if maalivahdit on huonoja sijotuksia. Jos siis haluaa nopeasti kolikoita etenki ku Adlerille löytyy monen monta vaihtoehtoa.
 
Ylös Bottom