Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Arvon ketjulaiset!
Nythän on niin, että kun tuo tuleva Fifa 16 ei ilmesty nostalgiakoneille, niin joutunee päivittää rautaa nykyajalle?
Kysymys kuuluu, PS 4 vai se toinen?
Nyt saa heittää perusteita puolesta ja vastaan? Ne tulee vaikuttamaan minun ostopäätökseen varmuudella!! Kiitos jo etukäteen...!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Arvon ketjulaiset!
Nythän on niin, että kun tuo tuleva Fifa 16 ei ilmesty nostalgiakoneille, niin joutunee päivittää rautaa nykyajalle?
Kysymys kuuluu, PS 4 vai se toinen?
Nyt saa heittää perusteita puolesta ja vastaan? Ne tulee vaikuttamaan minun ostopäätökseen varmuudella!! Kiitos jo etukäteen...!

Oliko oikeasti näin että '16 ei tule enää pleikka kolmoselle? OMG. Tässähän pitää alkaa sitten tarjouksia kattelemaan! Perkule. Mun mielestä se kyllä tulee vielä kertaalleen vanhoille masiinoille!

The FIFA 16 release date arrives on September 22nd with new versions for the Xbox One, PS4 and PC. There is a classic edition coming to PS3 and Xbox 360, but these versions do not get all the new features and gameplay enhancements.

Joo eli periaatteessa sama peli ku tänä vuonna tulee mut päivitetyt kokoonpanot. Onkohan marketti edelleen yhtenäinen vai erikseen? Jos on erikseen, niin sit menee uus konsoli ostoon. Muuten saattaa olla että pysyn vielä vanhassa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

PS 4 vai se toinen?

Jos löydät PS4-konsolin joka ei ulvo (Jet Engine PS4) niin sinulla on tasan 1 vaihtoehto. Täällä nämä peliaddiktit tulevat ehdottamaan sinulle boxsia ja Litmasta, mutta ei yksi kortti ole mikään syy luopua täysin ylivoimaisesta konsolista.

PS4 hintakin alkaa lähenemään sitä 350 € eli käytännössä ilmainen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos spämmääminen sujuu, niin voidaan yrittää että myyn sulle esim. pelaajia sit minimillä tjms. Kunhan toi 16:sta on ulkona sit.

Toki voidaan ihan paitojen ostamissessiokin suorittaa mut siinä on se riski että EA pistää tilit lukkoon, joten en kovin mielelläni isoja rahoja siirtäisi....

Lähinnä vitsillä heitin, mutta totta kai jokainen lisäkolikko kiinnostaa ei sillä :p Ja en kyllä osta ja ylemmässä viestissä tuo näköjään sitten varmistuikin. Jos ei kerta vanhoille tule niin en pysty edes hairahtamaan.

EDIT: Jaa tulee se vanhoille. En hairahda silti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

FIFA 16 on FIFA-pelisarjan tuleva pelijulkaisu. Se julkaistaan Euroopassa Yhdistynyttä kuningaskuntaa lukuunottamatta 24. syyskuuta 2015 Microsoft Windowsille, PlayStation 3:lle, PlayStation 4:lle, Xbox 360:lle, Xbox Onelle, Androidille ja iOSille. FIFA-pelisarjan julkaisija on EA Sports. FIFA 16 on sarjansa ensimmäinen julkaisu, jossa ovat mukana naisten maajoukkueet. Lisäksi pelin kansikuvapelaajat valittiin ensimmäistä kertaa julkisella äänestyksellä. Pelistä julkaistaan myös erikoisversio FIFA 16 Deluxe Edition.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kun kaikki aina sanoo että jos ostaa PS4:n niin sit pitäs päivittää myös telkkari. Mistä tämä johtuu? Onko se joku skaalaushomma vai mikä ihme siinä on niin tärkeetä siinä telkkarin päivittämisessäkin? Oon ihan noob teknisissä jutuissa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

FIFA:n pelaamiseen ostaisin mieluummin Xbonen. Mutta jos pelaat muitakin pelejä niin kannattaa katsoa kummalla laitteella on mieluisammat yksinoikeus pelit. Tykkäätkö siis enemmän Halosta vai Unchartedista jne.

Miksi Dan-Peter PS4 on mielestäsi ylivoimainen konsoli? Tehojen puolesta kyllä. Mutta esimerkiksi PSN on palveluna paljon Liveä huonompi, samoin tällä hetkellä Xbox tarjoaa parempaa yksinoikeus sisältöä (toisaalta mielipidekysymys). Olihan PS2 aikoinaan paljon huonompi tehoiltaan kun alkuperäinen Xbox, mutta silti PS2 myi paljon paremmin.

Ei tietenkään tartte ostaa uutta telkkaria jos päivittää konsolia. Oletan toki että mhartti ei pelaa millään 2000 luvun alun kuvaputkella. Kunhan HDMI löytyy, niin toimii helposti. Muuten pitää alkaa värkkäilemään kaikenlaisten kaapeli lisäosien kanssa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

FIFA:n pelaamiseen ostaisin mieluummin Xbonen. Mutta jos pelaat muitakin pelejä niin kannattaa katsoa kummalla laitteella on mieluisammat yksinoikeus pelit. Tykkäätkö siis enemmän Halosta vai Unchartedista jne.

Miksi Dan-Peter PS4 on mielestäsi ylivoimainen konsoli? Tehojen puolesta kyllä. Mutta esimerkiksi PSN on palveluna paljon Liveä huonompi, samoin tällä hetkellä Xbox tarjoaa parempaa yksinoikeus sisältöä (toisaalta mielipidekysymys). Olihan PS2 aikoinaan paljon huonompi tehoiltaan kun alkuperäinen Xbox, mutta silti PS2 myi paljon paremmin.

Ei tietenkään tartte ostaa uutta telkkaria jos päivittää konsolia. Oletan toki että mhartti ei pelaa millään 2000 luvun alun kuvaputkella. Kunhan HDMI löytyy, niin toimii helposti. Muuten pitää alkaa värkkäilemään kaikenlaisten kaapeli lisäosien kanssa.

No mulla on joku ''42 Samsungin toosa, HD-Ready ja on HDMI paikat ofc. Minkähän takia kaikki aina sanoo et pitää päivittää telkkarikin? Kai se jotain hifistelyjuttuja sit.

Kait se pittää alkaa miettimään itellesä joululahjaa vähän ennakkoon...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tulipas otettua taas käyttöön toi mun clubista löytyvä untradable Lacazette. Toi kaveri nyt on ihan täyttä huijaista (ja RANSKALAINEN). Joten näin tarpeelliseksi tehdä sille tiimin jossa toisena kärkenä toimii yhtä uskomaton Garetti Paalu:
http://www.futhead.com/15/squads/38282866/
Tollasella yritän nyt päästä sinne 1. divisionaan. Viime kausi jäi sydäntämurskaavalla tavalla yhden (1) pisteen päähän... :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oliko oikeasti näin että '16 ei tule enää pleikka kolmoselle? OMG. Tässähän pitää alkaa sitten tarjouksia kattelemaan! Perkule. Mun mielestä se kyllä tulee vielä kertaalleen vanhoille masiinoille!



Joo eli periaatteessa sama peli ku tänä vuonna tulee mut päivitetyt kokoonpanot. Onkohan marketti edelleen yhtenäinen vai erikseen? Jos on erikseen, niin sit menee uus konsoli ostoon. Muuten saattaa olla että pysyn vielä vanhassa.

Eli kolmoselle ilmestyy jonkinlainen versio? Mut jos se on vaan kokoonpanopäivityksellä varustettu versio, ni se ei tule olemaan se minun valinta!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eli kolmoselle ilmestyy jonkinlainen versio? Mut jos se on vaan kokoonpanopäivityksellä varustettu versio, ni se ei tule olemaan se minun valinta!
Joo näin oli jo 15:n kohdalla eli oldgenille karsitumpi versio
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyll kai se on sitte vaan hankittava tuo PS 4!
Onko PS 4 livepelaaminen maksullista?-Epätietoinen-
Itekki Ps4 puolelle siirtymässä, niin sellasta oon kuullu, että Ps Plus maksais 50€ vuodessa ja sillä sais myös jotain muita juttui(kuten ilmasii pelei?)Jos nyt ees samasta asiasta puhutaan:D

Ja Ps4 kaverit pystyykös FUT pelaajia ostelemaan ja pelaamaan offline otteluita, vaikka ei ois ostanu Ps Plussaa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo plus on maksullinen ja luulen et tarvii plussan et edes pääsee ultimaten valikoihin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hinta sen noin 50e ja sillä saa ladata ilmaisia pelejä jotka vaihtuu joka kuukausi(?). Imo rocket league on ollut tähän asti ainoa hyvä ilmaispeli...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tehkääs noista pelaajista joku jengi http://www.futhead.com/15/squads/38292418/ ne mulla onjo saa olla missä tahansa pelipaikalla, forma mieluiten 4-3-3(4) rahaa muihin pelaajiin on 1.3 miljoonaa.

Ja futtii pääsee sisälle ilman plussaa, voi ostaa/myydä pelaajia ja pelata oflinea. Näin ainakin omalla kohalla tapahtu. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Shaqiri Stokeen 17M siirtosummalla!

Itse tungin 700k äsken pakkoihin lisää! Ostin nuo 20 x 25k pakat ja tiltissä vielä normipakkojakin. Ihan puhtaasti tylsyyttäni. Eikä mitään noussut. Eikä haittaakkaan. :P
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksi Dan-Peter PS4 on mielestäsi ylivoimainen konsoli?

Oletko aivan varma että haluat minun avaavan sanaiseni arkkuni? Sen jälkeen nimittäin Shaqiri ja Shaqira ovat pienimmät murheenne tällä uudella ja uljaalla foorumilla.

0.) Konsolifin
1.) suuntaa verkkokauppa.com -myymälään
2.) suosituimmat TV:t top-10
3.) PS4
4.) näet ne livenä, kosket niihin, tunnustelet, ostat ja nautit!
5.) virvokkeita ja suolaista mukaan
6.) FIFA 16 UT Deluxe Super Edition .. tietenkin DIGI-versiona
7.) ja BÄNG!!! Olet taas tällä samalla foorumilla lukemassa minun upeita juttujani

+.) saat bonuksena mr. Jacksonin ja Tuulispään kaltaisten FUT-nerojen kommentit maksutta suoraan kännykkääsi / tablettiisi ....

...

(Säe 1)
Hiekkarantaa, aurinkorasvaa on 35 varjossa
rusketusraidat on pakko saada, se menee kesäduunista
paljasta pintaa ja mansikoita, me lojutaan nurtsilla
sit tanssitaan vaan arjesta rumbaa ja huomenna uudestaan


(Kertosäe)
uu uu uu päältä katonkin
uu uu huudetaan

vedetään päähän bandana, koko kesän ihan rambona
waka waka niiku Shakira, näytä sun bandana

bandana ban bandana
muistellaan viel vanhana
bandana ban bandana
joka päivä bandanana


(Säe 2)
ruisrockissa kaikki huutaa, sit viikon puhekiellossa
ja rantapallol jengii kalloon, on ilmas kesä rakkautta
stereot soimaan, Sanna Léra on aina ihan muodissa
eteläranta ku California, tän kesän Kluuvissa

(Kertosäe)

Joo mä tiedän et tiedät et vielä ei oo liian
myöhäistä alkaa tanssimaan
joo mä tiedän et tiedät et vielä on aikaa
heeuuuu

Vedetään päähän bandana, koko kesän ihan rambona
waka waka niiku Shakira, näytä sun bandana
bandana ban bandana
muistellaan viel vanhana
bandana ban bandana
joka päivä bandanana
bandana ban bandana
muistellaan viel vanhana
bandana ban bandana
joka päivä on pantava
bandana ban bandana
bandana ban bandana


Ystävällisin terveisin - Kilpikonna
Näytä liitetiedosto 14738
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näytä liitetiedosto 14739



Shaqiri Stokeen 17M siirtosummalla!

Itse tungin 700k äsken pakkoihin lisää! Ostin nuo 20 x 25k pakat ja tiltissä vielä normipakkojakin. Ihan puhtaasti tylsyyttäni. Eikä mitään noussut. Eikä haittaakkaan. :P

Hieno ura Shaqirilla jos katottais sitä väärinpäin. Ensin pelaa keskitason BPL Teamista, josta siirtyy Interiin mutta ei siellä pärjää erityisen hyvin ja lopulta päättyy voittamaan triplan Bayernissa.... :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hinta sen noin 50e ja sillä saa ladata ilmaisia pelejä jotka vaihtuu joka kuukausi(?). Imo rocket league on ollut tähän asti ainoa hyvä ilmaispeli...
Lähteekö toi Rocket League sulta, kun pelit vaihtuu marketissa vai jääkö ikuisiks ajoiks?

huhhuh mikä matsi... 18 min, 3 vaparii, 3 maal.....
 
Ylös Bottom