Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hohhoijaa... Tein silver squadin vaihtelun vuoks ja rupesin pelaamaan tota mitä lie silver cupia joka viä 1pv auki. Aivan karseelta paskaa ku pelasin 2 peliä :D maaliero 0-5. En sano että olisin ollut selvästi parempi, mutta kyllä välillä tuntu et ealla on jotain mua vastaan. Molemmat pelit vastustajalta pelkkää juoksua, puolustaminenkin vain päinjuoksua ja liukkareita. Mutta ne toimi. :D en millään päässyt ohitse ku kaveri juoksee R2 pohjassa päin, ku ei oikein oo syöttötilaa jos omat seisoskelee vaa vastustajien selkien takana piilossa. Sit ne harvat kerrat kun pääsi vihdoin vetopaikoille->yli. Ei Viettollakaan osu maalia päin. 2. Pelissä: Vs 2 vetoo, 1 maalii päin 2 maalia. Minä, 7 vetoo, 1 maalii päin 0 maalia. Fuh
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

plane-crashing.jpg


C R A S H
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällä joku kirjoitteli että mitä ylemmäksi pääsee divareissa niin peli vaan paranee... Nelosessa joka toisessa pelissä Ibarbo. Kolmosessa sama jatkuu, mutta uutena on tullut kauko vedot Balotellilla.. pallo Balotellin jalkaan ja siitä katsomoon repeat x 1000 and you have easy goal. On kuiteski saanu taisteltua jo yhdeksän pistettä ja vielä olisi neljä peliä jäljellä. Ehkä ainut muutos on ollut että Ibarboa on ohjannut vähän parempi kaveri kun edellisellä kierroksella. Jos joskus ykköseen pääsen niin odoton kyllä mielenkiinolla mitä sieltä löytyy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanchez 2+1, Koscielny maali ja oma pää puhtaana. IF Koscielny kelpais kyllä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanchez 2+1, Koscielny maali ja oma pää puhtaana. IF Koscielny kelpais kyllä.

Villi veikkaus että tuleepi SIF Sancho ja IF Kossi

lähtee varmaan suht halvalla viikonloppuna sit kun TOTY Messi ja Rolle pakoissa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs luulette, millonkoha TOTYn aikana on hinnat alimmillaan?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällä joku kirjoitteli että mitä ylemmäksi pääsee divareissa niin peli vaan paranee... Nelosessa joka toisessa pelissä Ibarbo. Kolmosessa sama jatkuu, mutta uutena on tullut kauko vedot Balotellilla.. pallo Balotellin jalkaan ja siitä katsomoon repeat x 1000 and you have easy goal. On kuiteski saanu taisteltua jo yhdeksän pistettä ja vielä olisi neljä peliä jäljellä. Ehkä ainut muutos on ollut että Ibarboa on ohjannut vähän parempi kaveri kun edellisellä kierroksella. Jos joskus ykköseen pääsen niin odoton kyllä mielenkiinolla mitä sieltä löytyy.

Jeps, näin kirjoittelin ja allekirjoitan edelleen. 1. ja 2. divareista puhuin, ja ilmanmuuta niitä kusipäähomopaskapaska-vastustajiakin tulee vastaan, mutta HARVEMMIN kuin alemmissa divareissa.

Hassua kyllä lueskella tätä foorumia, kun tuntuu, että kaikki vain valittavat jostakin :D Tällaisia me suomalaiset kai olemme, valittaminen helpompaa kuin kehuminen (toisaalta kuka hullu nyt tänne tulisi ensimmäisenä kirjoittamaan että: "Onpas hyviä pelejä tullut pelattua" yms..)

Mutta hei, seriously, tätä peliä ei ole pakko pelata jos pelaaminen tuntuu noin ikävältä! :D Haluaisin kyllä tietää, kuinka paljon L1 + kolmio -pelaajat nauttivat pelaamisesta... Mitä hienoa siinä oikeasti on, en kyllä voi ymmärtää...

Tasoituksista olen sitä mieltä, että niitä varmasti pelissä on, jopa liikaa, mutta ei mielestäni niin paljon kuin jotkut täällä sanovat. Tunnustan, että oma squadini on niin heikko, että se olen ilman muuta minä, joka niitä tasoituksia (yleensä) mahdollisesti saa. Erittäin usein käy kuitenkin niin, että nimenomaan Aguerot, Lewandowskit, Neymarit ja kumppanit pelejä ratkovat vastustajille, joten en näe, että miljoonamiehet niin surkeita olisivat tasoituksien takia...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jeps, näin kirjoittelin ja allekirjoitan edelleen. 1. ja 2. divareista puhuin, ja ilmanmuuta niitä kusipäähomopaskapaska-vastustajiakin tulee vastaan, mutta HARVEMMIN kuin alemmissa divareissa.

Hassua kyllä lueskella tätä foorumia, kun tuntuu, että kaikki vain valittavat jostakin :D Tällaisia me suomalaiset kai olemme, valittaminen helpompaa kuin kehuminen (toisaalta kuka hullu nyt tänne tulisi ensimmäisenä kirjoittamaan että: "Onpas hyviä pelejä tullut pelattua" yms..)

Mutta hei, seriously, tätä peliä ei ole pakko pelata jos pelaaminen tuntuu noin ikävältä! :D Haluaisin kyllä tietää, kuinka paljon L1 + kolmio -pelaajat nauttivat pelaamisesta... Mitä hienoa siinä oikeasti on, en kyllä voi ymmärtää...

Tasoituksista olen sitä mieltä, että niitä varmasti pelissä on, jopa liikaa, mutta ei mielestäni niin paljon kuin jotkut täällä sanovat. Tunnustan, että oma squadini on niin heikko, että se olen ilman muuta minä, joka niitä tasoituksia (yleensä) mahdollisesti saa. Erittäin usein käy kuitenkin niin, että nimenomaan Aguerot, Lewandowskit, Neymarit ja kumppanit pelejä ratkovat vastustajille, joten en näe, että miljoonamiehet niin surkeita olisivat tasoituksien takia...
Harva täällä on ketään miljoonamiestä pystyyn haukkunutkaan. Ihan pirun hyviä ne on viimeistelemään sekä pistäävät pallon kaukaakin sisään jos tilaa annetaan. Mutta se että noi tasoitukset ilmaantuessaan tekee koko joukkueesta nihkeämmän on harmillista. Tasoitukset ei vaikuta yhteen pelaajaan vaan koko tiimiin, tai vastaavasti boostaa vastustajan pelaajien nopeutta ja fysiikkaa.

Edelleen, kyllä mulla Aguero, Robben, Hazard jne pistää kovalla prosentilla pallon sisään jos pääsee paikoille, mut niihin maalinteko paikoille pääsy on kyllä työn ja tuskan takana. Eikait tässä voi muuta tehdä kun opetella pelaamaan vaan paremmin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

2 in-form Sanchezia itse veikkaan. Kumpaakaan Koscielnyä ja Sanchezia ei kyllä tule, koska EA harvoin julkasee samasta jengistä useampia in-formeja. Harmi kun Sanchez olis RW:nä eikä keskellä. Ton vois saada oikein herkulliseen hintaan TOTY:n takia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jeps, näin kirjoittelin ja allekirjoitan edelleen. 1. ja 2. divareista puhuin, ja ilmanmuuta niitä kusipäähomopaskapaska-vastustajiakin tulee vastaan, mutta HARVEMMIN kuin alemmissa divareissa.

Hassua kyllä lueskella tätä foorumia, kun tuntuu, että kaikki vain valittavat jostakin :D Tällaisia me suomalaiset kai olemme, valittaminen helpompaa kuin kehuminen (toisaalta kuka hullu nyt tänne tulisi ensimmäisenä kirjoittamaan että: "Onpas hyviä pelejä tullut pelattua" yms..)

Mutta hei, seriously, tätä peliä ei ole pakko pelata jos pelaaminen tuntuu noin ikävältä! :D Haluaisin kyllä tietää, kuinka paljon L1 + kolmio -pelaajat nauttivat pelaamisesta... Mitä hienoa siinä oikeasti on, en kyllä voi ymmärtää...

Tasoituksista olen sitä mieltä, että niitä varmasti pelissä on, jopa liikaa, mutta ei mielestäni niin paljon kuin jotkut täällä sanovat. Tunnustan, että oma squadini on niin heikko, että se olen ilman muuta minä, joka niitä tasoituksia (yleensä) mahdollisesti saa. Erittäin usein käy kuitenkin niin, että nimenomaan Aguerot, Lewandowskit, Neymarit ja kumppanit pelejä ratkovat vastustajille, joten en näe, että miljoonamiehet niin surkeita olisivat tasoituksien takia...

Toivotaan että asia on noin jos joskus vaikka tuonne kakkoseen pääsis.. kolmosessa vaan tuli kuudessa pelissä kolmesta ibarbo.. eikä siinä mitään sehän on huona ja puolustamalla saat sen pois.. nihkeyteen vaan kaatuu tuo yleinen peli ja varsinkin kun kaveri heittää park the bussin päälle.. aivan sika vaikea sitä on rikkoa. Mutta onhan tässä viime päivinä saatu säädettyä ja mentyä eteenpäin kun tuolla kolmosessa jo ollaan.. Tasotuksesta sen verran että onhan se kummalista kun vedät bussia vastaan ja saat sen murrettua pelikellon näyttäessä 85 minuttia. Peli yhteen nollaan kaveri kimpoilee aloituksesta suoraan boksiin ja juoksee päin Pepeä.. tästä rankki jonka Casilas ottaa kiinni.. mutta mitä vielä Pepe kerkee sohia ennen loppu vihellystä pallon omaan maaliin.. onko tämä tadotusta sitä en tiedä mutta yhteensattumiin uskominen alkaa olemaan jo siinä ja siinä..
Pelistä voi nauttia monellakin tavalla.. tällä hetkellä se mieluisin vaihtoehto eli pelaaminen on vaan se heikoin osa. Tosin uskon että tulee vielä päivitystä kuhan nää hässäkät on ohi.. näin oli änärissäkin jossain vaiheessa tuli aina jonkunlainen päivitys missä asiat oli edes jotenkin balansissa.. tähän staminan vaikutus takasin jotta et voi vetää 90 minuttia hard pressurella väsähtämättä. Pelajien erot taksin että 75 arvonen Romulo ei voi antaa samoja nappi syöttöjä kun 87 arvoinen Modric. L1+kolmio tehoja pois ja maa syötöt vähän livakammaks.. päälle juoksusta aina korttia niinku alussa ja avot meillähän on jo ihan ok peli.. Minusta nämä L1+kolmio tyypit kuvastaa vaan sitä että ihmismassa on vaan täysin onnetonta porukkaa.. otat minkä tahansa massa pelin ja siellä on ihan älytön määrä niitä jotka hakkaa vuoden kerrallaan sitä samaa kaavaa. Kastematokin kyllästyy nopeammin kun tuo ihmisryhmä..

Crässi nättää hyvältä kunhan vielä muutama juttu laskis niin sais ostettua pari sijoitusta. Sitten eiku odottelemaan hintojen nousua.. sitten olisikin Suarez tiimissä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

2 in-form Sanchezia itse veikkaan. Kumpaakaan Koscielnyä ja Sanchezia ei kyllä tule, koska EA harvoin julkasee samasta jengistä useampia in-formeja. Harmi kun Sanchez olis RW:nä eikä keskellä. Ton vois saada oikein herkulliseen hintaan TOTY:n takia.

Sanchezhan pelas tossa matsissa vasemmalla laidalla eikä keskellä, eli jos ja kun IF tulee niin se on LW:o
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sanchezhan pelas tossa matsissa vasemmalla laidalla eikä keskellä, eli jos ja kun IF tulee niin se on LW:o

Jees. Sääli sinäänsä, ku olis parempi keskellä :o
Mutta saapahan BPL:ään saman tasosen (tai jopa paremman) LW:n Hazardin lisäks.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuinkas paljon tuommoisen pelaajan hinta nousee, kun siirtyy toisesta paremmasta liigasta toiseen eikä korttia tule pakasta sitten? Kyseessä suht haluttu pelaaja ja arvoa noin 50k
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tällä hetkellä mennään tämmöisellä. Mukavasti tuli Lewandowskin hinta alemmas niin pitihän se Ramos korvata sillä.
BuLi http://www.futhead.com/15/squads/15948766/
Olisiko ehdotuksia tuohon keskikentälle, kun se tuntuu melko hitaalta ja on myös aika puolustus voittoinen? Mitä muita parannus ehdotuksia? itse olen miettinyt Mullerin korvaamista Shaqirilla, kannattaako?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kuinkas paljon tuommoisen pelaajan hinta nousee, kun siirtyy toisesta paremmasta liigasta toiseen eikä korttia tule pakasta sitten? Kyseessä suht haluttu pelaaja ja arvoa noin 50k


Riippuu melko pitkälle pelaajasta jos se on haluttu vanhassa liigassa niin hinta nousee kun korttia ei enää saa.. uusi tottakai alkuun hinnoissaan kun niitä on vähän. Mutta ei tällä hetkellä kovin kaksia siirtoja ole tapahtunut. en usko että inter shaqiri on yhtään sen arvokkaampi kun Bayern versio. Bonyn hinta nousee kun alkaa tulemaan city kortteja mutta ei sekään sen hinnakkaampi ole kuin Jovetik ja Dzeko. Swansean kortti on taas ihan yhtä halpa kuin ennenkin. Eikä tule ketään 50k ukkoa edes mieleen että olisi ollut huhuissa. Siiroista itelleni kiinostavin on Wesley poistuminen turkista.. Sais Serie A tiimiin uuden cammin tosin paljon kalliimpi olisi kuin nykyinen jossain 10k paikkeilla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tällä hetkellä mennään tämmöisellä. Mukavasti tuli Lewandowskin hinta alemmas niin pitihän se Ramos korvata sillä.
BuLi http://www.futhead.com/15/squads/15948766/
Olisiko ehdotuksia tuohon keskikentälle, kun se tuntuu melko hitaalta ja on myös aika puolustus voittoinen? Mitä muita parannus ehdotuksia? itse olen miettinyt Mullerin korvaamista Shaqirilla, kannattaako?
Ehdottomasti kannattaa, Shaqiri paljon parempi kuin Muller. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tällä hetkellä mennään tämmöisellä. Mukavasti tuli Lewandowskin hinta alemmas niin pitihän se Ramos korvata sillä.
BuLi http://www.futhead.com/15/squads/15948766/
Olisiko ehdotuksia tuohon keskikentälle, kun se tuntuu melko hitaalta ja on myös aika puolustus voittoinen? Mitä muita parannus ehdotuksia? itse olen miettinyt Mullerin korvaamista Shaqirilla, kannattaako?

Keskikentälle ei ehdotuksia mutta Shaqiri kannattaa vaihtaa.. Muller on ihan hyvä mutta se ohjattavuus jotain aivan hirveetä.. Smooth ei tule ihan ensimmäisenä mieleen.
 
Ylös Bottom