Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo piti itekki napata tuo SIF Godin talteen, käsittämätöntä miten halvalla nuo arvot omaava toppari lähtee, 80k maksoin tuosta! Nytkun perkuta ois hyvä TOTW vielä niin sais halvalla viikonloppuna taas jämä IF pelureita. :)

Tuleeko nuo TOTY keskikentät pakkoihin klo 20 vai myöhemmin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

500k napsuttelin pakkoja, hieman sai takaisinpäin kun reus tuli 35k pakasta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos tässä joku V*tun ea-assist on mukana niin kyllä se on saatana paremmilla joukkueilla. Äsken tuli vastaan 84rating joukkue. Itellä 79. Surkea pelaaja vastassa, mutta hänen maalivahti kyllä torjuu aivan kaiken ja omat pelaajat juoksee hitaammin kuin mun edesmennyt isoäiti. Jää kyllä viimeiseksi fifassa tämä sonta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos tässä joku V*tun ea-assist on mukana niin kyllä se on saatana paremmilla joukkueilla. Äsken tuli vastaan 84rating joukkue. Itellä 79. Surkea pelaaja vastassa, mutta hänen maalivahti kyllä torjuu aivan kaiken ja omat pelaajat juoksee hitaammin kuin mun edesmennyt isoäiti. Jää kyllä viimeiseksi fifassa tämä sonta.
Kerrassaan hieno viesti:D Tasotuksien ja pelin pikkiin (y)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kerrassaan hieno viesti:D Tasotuksien ja pelin pikkiin (y)

Joo tuli vähän turhaan avauduttua.. Hermo vaan meni :) Siis niinkuin sanoin, että JOS tässä jotain ea-apuja on niin en ole todellakaan itse huomannut kun pelaan parempia joukkueita vastaan :) Kyllä mä heikompia joukkueita pyöritän ihan ok, mutta kun tulee vastaa ibrat ja kumppanit niin alta pois. Eikä edes vaikka estät läpisyötöt kun noilla huippupelaajilla saa vedettyä maalit vaikka puolesta kentästä (hieman liioittelua), mutta kuitenkin..

Muutenkaan en pidä tuosta, että jossain 8-divarissa tulee vastaan joukkueita missä on kaikki huiput :) Eikös niitä divari rajoituksia voisi vetää esim joukkueen arvon mukaan? En tie...Kuhan valitan :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Äsken tuli maanantaina ostettu neymar myyty pienellä voitolla. Ajattelin siottaa ne rahat muutamaan SIF godiniin. Luulis että sen hinta tuosta TOTYn jälkeen pitäs ainaki vähäsen nousta. Tosin ite en vielä oo oikee perillä siitä miten tuo marketti käyttäytyy:D Mut esim IF mirandan bin on ps:llä n.350k. Ei godin varmaan samoihin lukuihin nousis, jos kortteja on enemmän liikkeellä yms, mut luulis että kolikot ihan mukavaa korkoa kasvais:) Pitää nyt seurailla sen hintaa jos se vielä tässä TOTYn aikana vähä tippuis. Asiasta toiseen suarez on kyllä aivan loistava ollut tuolla käressä. Odotinkin hyvää pelaajaa ku sen ostin, mut ylitti kyllä silti odotukset!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sif godin on varmasti hyvä sijotus ja puolustus päässä yksi kovimpia pelaajia. Ainut mikä hintaa sotkee on tuo 69 arvo.. Hintaa kortilla on ihan naurettavan vähän mutta kai ne siniset kortit on niin kova juttu.

Tasotuksiin taas kerran että jotain kummallista pelissä välillä tapahtuu.. Eilen oma La liga tiimi veti todella hyvin. Peli oli vauhdikasta, laidat ja kärjet liikkui ja Neymarkin meni heittämällä laidasta läpi.. meni hetki ihmetellessä että perkele toihan on nopee. joskus on vaan ollu pelejä että ne ei juokse sinnepäinkään minne pitäisi.. ja joskus ollu että Matic on vieny pitemmän korren juoksussa vaikka Neymar on saanu vähän etumatkaa.. Mulla hyvät ja huonot pelit tuntuu menevän sykleissä monta huonoa, monta hyvää. Asialle ei vaan mitään voi ku pelata ja ottaa ilot sit mistä ottaakin. Jotain omituista Ea:n tekeleissä kuitenkin on..

Mutta seuraavaan jossain tänään törmäsin Di Marian Toty statseihin pace 96.. kolikkokauppiaat tekee tänään tiliä.

Tänään tulikin kova kolikko tarve kun kovasti on Oscaria veikkailtu viikon tiimiin. Ohitin kyllä tuon peli esityksen ku ei ea ole tällä kaudella chelsean suuntaan antanu paremmistakaan peleistä informeja. Jos tulee niin taidan joutua pistää yhden Lacan markettin ja kunhna hinta palutuu niin ulostan IF Rooneyn bpl joukkueesta. Mitäs arviota laitatte if Oscarin hinalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei tarkkaa käryä mihin hinnat asettuu, mutta ai että pojat! IF Oscar, IF Caceres (RB), SIF Isco (CM) ja SIF Sanchez (LW) sekä siihen kaupan päälle TOTY kortit. Voi herranen aika että nyt alkoi harmittamaan ku möin tyyliin kaikki pelaajat pois jotta sain tuon IF Messin ostettua. Ei mulla ikinä oo kaikkiin noihin varaa. Vaikka pakkoja avataanki niin uskon että noilla korteilla on hinta kohdillaan myös loppuviikosta...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos Totw jo varmistunut. IF Oscar on saatava. Vai että Caseres on kans tyrkyllä, tosin jos on rb niin ei ole tarvetta. IF Oscar 100k sunnuntaina :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En jotenkin jaksa uskoa että ois 100k... 250k vois olla lähempänä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En jotenkin jaksa uskoa että ois 100k... 250k vois olla lähempänä.

Di Maria hype ja bpl Informi tungos keskikentälle niin vois hyvällä tuurilla olla. Cazorlaakin saa pikku kolikoilla :) Hinnalla ei tosin ole väliä minä oon oottanu sen verran Chelsea If korttia jota vois käyttää :) Willian laitaan niin mullahan on näyttö täynnä vihreitä linkkejä.. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millä keinolla saan kärjen hakemaan paikkaa? Hyökkäyksiin lähtiessä Suarez jää vaan kävelemään eikä esim tee juoksuja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Di Maria hype ja bpl Informi tungos keskikentälle niin vois hyvällä tuurilla olla. Cazorlaakin saa pikku kolikoilla :) Hinnalla ei tosin ole väliä minä oon oottanu sen verran Chelsea If korttia jota vois käyttää :) Willian laitaan niin mullahan on näyttö täynnä vihreitä linkkejä.. :)

Jaa kyllä tuo Oscar jää reilustikin alle 100k. Nyt alin bin 199k. :)

Millä keinolla saan kärjen hakemaan paikkaa? Hyökkäyksiin lähtiessä Suarez jää vaan kävelemään eikä esim tee juoksuja.

Kas siinäpä vasta hyvä kysymys. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millä keinolla saan kärjen hakemaan paikkaa? Hyökkäyksiin lähtiessä Suarez jää vaan kävelemään eikä esim tee juoksuja.

Jos se on päätäny kävellä niin et millään.. Ei mitään hajua kaikkea on yrittäny mutta välillä ne ei vaan juokse mihinkään suuntaan, välillä jäävät jopa cammin taakse. Välistä taas tosi hyviä juoksuja.


Halpaa on If Oscaf eka päivä ja bin 220k eli sunnuntaina 100k:D if Cecares 33k tosin aika huonot statsit rb:lle joten en tarvii. Nyt pitää kerätä 100 kiloa:p

If oscar rytisee se on kohta jo 100k Sif Isco on saatava 80k niin talteen!!!!

Onkos ean serverit kaatunu??
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänään tuli ekat kaksi online peliä pelattua, ekassa 0-0 tasuri ja tokan hävisin reilusti 0-3. Kyllä mie vielä opin, toivottavasti. puolustaminen ei meinaa oikein sujua kun tuntuu että pitäis olla kahessa paikassa yhtä aikaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei hitto näitä hintoja. Ilman totya kumpaakaan ei olis saanu alle 300k nyt 270k molemmista:D:D:D:D

Pientä vekslausta ja If Oscar ja if Isco joukkueessa tuli maksettua ylihintaa mutta Oscar oli vaan saatava. Isco taas piti hankkia ku näki statsit ja hintaa naurettavat 110k tuo kortti tulee nousemaan ja paljon:D Mutta siis passing 88 ja dribling 90.. 3 skillit ei minua haittaa ku ei nää kankeat sormet taivu ku perusjuttuihin. Normi kortti oli jo hyvä cam niin luulis tämän olevan vielä parempi. Samalla säätöä ja James kokeiluun st paikalle ja Benzema ligue ykköseen. Taas kerran jos nuo ei kovin vakuuttavia ole niin molemmista tulee saamaan omansa ja vähän pääle. On tämä Toty kyllä hyvää aikaa varsinki ku unohtaa sinisten kortien metsästyksen ja keskittyy kaikkiin muihin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Saitko halvalla kun näytti et ostit JO molemmat?


Oscar 160k ja Isco 110k eli vähän liikaa.. ei jaksa odottaa ja kun Hazardin ulostin 359k hintaan niin ei tässä häviölle jää. If Iscoa on saatava vielä jemaan kun on viikonlopulla ihan alhaalla. Realin If alle 100k:D
 
Ylös Bottom