Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Millos nää upgradet tulee? Oliks se tän kuun lopulla?

Kivasti nousee kyllä varsinkin noitten if korttien hinnat. Godinkin näköjään jo yli 100k alin bin:)

Mitä oon lukenu niin tammikuun lopussa siirrot ja pakasta poistot. Helmikuun alkupuolella sitten upgrade.
Sif Clichy nostettava 350k hintaan..

Myös Sanchez on noussu 100k (pleikalla)! Mihinköhän toi hinta menee? On muuten äärettömän hyvä kortti (parempi ku Hazard).

Alko jänskättää paljon nousee hinta tässä nyt. Laitoin tottuneesti re-list ja sif sanchez alle 600k lähtöhinnalla. Tarkotus oli aiemmin tehdä hiukan voittoa, ostaa uusi ja samalla 100k pakka tai kaksi. Unohdin nostaa hinnan sinne +800k. Kevyt harmitus josvoittoa tulee vain joku 120-150k

Ei vaan ymmärrä mikä tätä pelii vaivaa vaihteeks, viimesen viikon aikana voittanu 2 peliä ja hävinny about 10. Suurimmassa osassa oon dominoinu peliä, vieny laukaukset reilusta mutta ei vaan mene ***** pallo sisään. Äskesessäkin pelissä vedin 3x rimaan ja mun Courtois 'hyppää' pallon yli ku vastustaja vetäs pallon maatapitki... Hazard,Aguero,Sanchez,Reus... kaikki tuntuu nii helvetin huonoilta ohjaimessa.

:p jees ekaa kertaa kunnolla vituttaa peli ja tiimi myynnis..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt oon tässä seuraillu pelaajien hintoja, niin suurin osa normi korteistakin on lähteny kovaa vauhtia nousuun. Jotkut on noussut tässä yön aikana 10-20k.

Ja SIF Isco sen kun vaan jatkaa nousua:D Noussu yön aikana toiset 20k ja siitä maksetaan jo 95k.

Ei vaan ymmärrä mikä tätä pelii vaivaa vaihteeks, viimesen viikon aikana voittanu 2 peliä ja hävinny about 10. Suurimmassa osassa oon dominoinu peliä, vieny laukaukset reilusta mutta ei vaan mene ***** pallo sisään. Äskesessäkin pelissä vedin 3x rimaan ja mun Courtois 'hyppää' pallon yli ku vastustaja vetäs pallon maatapitki... Hazard,Aguero,Sanchez,Reus... kaikki tuntuu nii helvetin huonoilta ohjaimessa.

:p jees ekaa kertaa kunnolla vituttaa peli ja tiimi myynnis..

Elä nyt tuon takia ala tiimiä myymään.. Ei mitään hajua mistä moinen johtuu mutta ittelläni oli ihan samaa viikonloppuna. Mikään ei joukkueissa toiminut.. Viikonlopun jälkeen maaliero tais olla -35. Eilen taas alkoi toimimaan. pelaajat liikkuu, ensikosketus on hyvä.. ja puolustus pitää. Vedotkin menee sinne minne pitää eli maaliin.. Viikonlopulla kolis vaan tolpat.

Sif Laca bin 410.. Vielä katsellaan mihin se nousee. Mutta Sif Costaan pelimerkit tuosta varmasti riittää:)

Noniin pojat nyt näyttää hinnat hyvältä. :)

Tiimin hinta noussut yön aikana vaivaiset 2,5M !!!

IF Isco 90k, IF Oscar 120k, Schurrle nousee yli 4k tänään. Life is good. :cool:

E: yli 12M squad uujee.

Mites, nythän tässä ei ole kuin nämä normaalit viikottaiset pelot eli TOTW:n pakkoihin tulo ja promopäkit, jolloin hinnat hieman lörpsähtää. Eli tasaista nousua tiedossa ties kuinka kauan? :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Elä nyt tuon takia ala tiimiä myymään.. Ei mitään hajua mistä moinen johtuu mutta ittelläni oli ihan samaa viikonloppuna. Mikään ei joukkueissa toiminut.. Viikonlopun jälkeen maaliero tais olla -35. Eilen taas alkoi toimimaan. pelaajat liikkuu, ensikosketus on hyvä.. ja puolustus pitää. Vedotkin menee sinne minne pitää eli maaliin.. Viikonlopulla kolis vaan tolpat.

Mun teoria on se että serverit on niin tukossa, joten komennot kapulasta aina EA:n päätyyn ja telkkarin näytölle ottaa sen ylimääräisen ajan ja sen takia tulee noita ylärimoja ja ohivetoja.

Oon huomannut että mulla menee parhaiten pelit aina yövuoron jälkeen, eli klo 6-8 suomen aikaa.

Huonoiten menee ajankohdalla 10-14, ja iltapäivä-ilta akselilla pelin taso heittelee aika pirusti ja peli tuntuu muutenkin vittumaiselta. Conclusion = peli tuntuu rasittavamimmalta juuri silloin kun suurin yleisö on pelin ääressä, eli BLAME CANAd... eikun BLAME EA SERVERS!

Mun teoria on se että serverit on niin tukossa, joten komennot kapulasta aina EA:n päätyyn ja telkkarin näytölle ottaa sen ylimääräisen ajan ja sen takia tulee noita ylärimoja ja ohivetoja.

Oon huomannut että mulla menee parhaiten pelit aina yövuoron jälkeen, eli klo 6-8 suomen aikaa.

Huonoiten menee ajankohdalla 10-14, ja iltapäivä-ilta akselilla pelin taso heittelee aika pirusti ja peli tuntuu muutenkin vittumaiselta. Conclusion = peli tuntuu rasittavamimmalta juuri silloin kun suurin yleisö on pelin ääressä, eli BLAME CANAd... eikun BLAME EA SERVERS!

Tätä ittekki vähän epäillyt kun kaveri tuntuu joka asiassa olevan aina edellä.. Varsinkin nuo L1+kolmio.. Koko viikonlopun ne meni oman puolustuksen läpi.. Vaikka normaalisti otan ihan kohtuu hyvin ne.
Olkoonpa mitä tahansa niin ei tuo enää edes ota päähän kun tietää että tulee se hyväkin päivä ja kaikki toimii :).

Ea:n foorumilta luin että seuraavat hulabaloot olisi vasta toukuussa kun alkaa tots.

Pikaisen laskelman tuloksena clubissa viiden joukkueen lisäksi tämän hetken bineillä ylimääräisiä pelaajia noin 3,5M edestä.. Kaikkea sitä tuleekin haalittua :D Nyt vaan kunhan Costan hinta ei räjähdä ihan älyttömäksi niin maanantai aamuna minulla on Sif Costa, Suarez,YaYa, Hazard ja jotain muuta kivaa ;)

Näköjään boxin puolellakin on SIF Iscon hinta noussot "jo" 75K. Luulen, että boxin puolella hinta jämähtää johonkin 80-90K:n. Vois alkaa laittelemaan vaikka 100K binillä noita myyntiin nyt niin katsoo meneekö. Lisäksi on RVP noussut eilisestä 7K ja Costa saman verran. Että kyllähän tuo suunta on ylöspäin.

Tätä ittekki vähän epäillyt kun kaveri tuntuu joka asiassa olevan aina edellä.. Varsinkin nuo L1+kolmio.. Koko viikonlopun ne meni oman puolustuksen läpi.. Vaikka normaalisti otan ihan kohtuu hyvin ne.
Olkoonpa mitä tahansa niin ei tuo enää edes ota päähän kun tietää että tulee se hyväkin päivä ja kaikki toimii :).

Ea:n foorumilta luin että seuraavat hulabaloot olisi vasta toukuussa kun alkaa tots.

Pikaisen laskelman tuloksena clubissa viiden joukkueen lisäksi tämän hetken bineillä ylimääräisiä pelaajia noin 3,5M edestä.. Kaikkea sitä tuleekin haalittua :D Nyt vaan kunhan Costan hinta ei räjähdä ihan älyttömäksi niin maanantai aamuna minulla on Sif Costa, Suarez,YaYa, Hazard ja jotain muuta kivaa ;)

Veikkaan että SIF Costa on HALVIMMILLAAN KE-TO välisenä yönä, n. 04.00-07.00. Sen jälkeen lähtee ylöspäin. Ainakin muutamalla muulla kalliimmalla IF:llä on ollut havaittavissa tollanen trendi.

Jos toi Aarong:n TOTW-veikkaus osuu oikeaan, ni itelle menee toi Vertonghen hankintaan, ja RW Messi unelmalistalle. täytyypi vissiin alkaa pyörittää taas jotain nappikauppaa hintojen nousua katellessa että saa muutaman kympin kerättyä Verttiä varten

Mahtaneekohan toi Elia olla hinnoissaan kun siitä ei vielä oo BPL korttia olemassa ollenkaan? Tosin huomasin äsken ettei se olekaan enää *****-skilleri, Elian shootingissa on ainakin tilaa ottaa oikein KUNNON upit tossa IF-kortissa, esim. +10 ni alkais olemaan jo jotenkin kelvollinen

Näköjään boxin puolellakin on SIF Iscon hinta noussot "jo" 75K. Luulen, että boxin puolella hinta jämähtää johonkin 80-90K:n. Vois alkaa laittelemaan vaikka 100K binillä noita myyntiin nyt niin katsoo meneekö. Lisäksi on RVP noussut eilisestä 7K ja Costa saman verran. Että kyllähän tuo suunta on ylöspäin.

Jos sulla on Iscoa enemmän jemmassa ni laita ny ainakin 150k pala myyntiin, tunnin välein relistaat ni kyllä niitä kaupaks menee, itellä myynnissä 200-250k, muutama mennyt

Jos sulla on Iscoa enemmän jemmassa ni laita ny ainakin 150k pala myyntiin, tunnin välein relistaat ni kyllä niitä kaupaks menee, itellä myynnissä 200-250k, muutama mennyt

Mul on ollut myynnissä näillä bineillä: 149K,169K,200K, mutta eipä ole yhtään mennyt viikkoon :D

Noniin pojat nyt näyttää hinnat hyvältä. :)

Tiimin hinta noussut yön aikana vaivaiset 2,5M !!!

IF Isco 90k, IF Oscar 120k, Schurrle nousee yli 4k tänään. Life is good. :cool:

E: yli 12M squad uujee

94 ST Ronaldo hankintaan? ;):p

Itsekin eilen myin if lacan 140k ja ostin pari sif iscoa 60k kipale. Saa nähdä
tuliko tehtyä järkevästi :D

Oliko näin että EA antaa cup pelien välieristäkin MOTM kortit? Meinaan toi Chelsea-Pool peli on siinä mielessä aika mielenkiitoinen, miksei myös toinenkin huomisen semi finaali ottelu!

Oliko näin että EA antaa cup pelien välieristäkin MOTM kortit? Meinaan toi Chelsea-Pool peli on siinä mielessä aika mielenkiitoinen, miksei myös toinenkin huomisen semi finaali ottelu!

Tais olla vaan Mestareiden Liigan välierissä. Muissa cupeissa tulee vaan finaalissa. Voin toki olla väärässäkin.

Ylös Bottom