Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

voi perkele... Tuli ostettuu sitte 3 kappaletta noita 100k pakkoja.. Paras mikä tuli oli oikeesti if pogba.. Noh vituiks meni tääkin.. Mitä mieltä ootte ku sain aikasemmin neuerin ku se löytyy jo joukkueesta, että kannattaako myydä nyt vai odottaa?

Jep samat kolme 100k pakkaa tuli osteltua mutta paras oli oscar x2... Noh ei tässä kovin pettynyt voi päivän päätteeksi olla kun jengi näyttää samalta kun villeimmissä päiväunissa kiitos RB messin :rolleyes:. http://www.futhead.com/15/squads/10428772/

Viimeksi muokannut moderaattori:

voi perkele... Tuli ostettuu sitte 3 kappaletta noita 100k pakkoja.. Paras mikä tuli oli oikeesti if pogba.. Noh vituiks meni tääkin.. Mitä mieltä ootte ku sain aikasemmin neuerin ku se löytyy jo joukkueesta, että kannattaako myydä nyt vai odottaa?
Neuerin kanssa odottaisin itse, nousee tuosta kyllä vielä.

Ei oikein ymmärrys riitä, tyyppi vetää IF Pogban ja sanoo että vituiksi meni? :D

A. Kortti on varmasti totaalinen peto ja B. Saisit heti 2/3 pakkarahoista takaisin, niin tuohan on briljanti nosto. Ihmisten täytyy ymmärtää että 100k pakkojen kanssa karu totuus on se että suurinosa vetää sieltä näitä perus Oscareita joilla ei ole mitään arvoa verrattuna itse pakan hintaan.

Hinnat jatkaa laskuaan jenkkien toimesta. Lewandowski sekä IF kortit kuitenkin nousseet hieman.

Tuli ostettuu sitte 3 kappaletta noita 100k pakkoja.. Paras mikä tuli oli oikeesti if pogba.. Noh vituiks meni tääkin..
Ite avasin sen 2 pakkaa juurikin IF Pogban toivossa ja saat vielä Neuerin päälle ja valitat? Mun paras löytö oli kolmen tonnin Gundogan... joku roti nyt.

Jep aika älytöntä että ei IF Pogba riitä:D Tuli avattua 7 noita 100k pakkoja ja Kroos, Xavi ja Diego Costa arvokkaimmat pelaat eli kyllä mä voisin sanoa että mulla meni v*tuiks tää, jos oisin noiden lisäks saanu IF Pogban niin olisin aika tyytyväinen vaikka tappiolle oisin jäänyt..

Sadan koon pakkojen jälkeen olin menossa nukkumaan ja sammuttamassa Boxia niin huomasin että mullahan on 7,800 coinssia jäljellä mähän saan vielä yhen pakan, noh sieltähän tuli Arjen sankari Robben:D

Vähän lohdutusta noitten järkyttävien pakkojen jälkeen.

Itse avasinnyhden 100k paketin ja sainkin niin hyvän pelaajan kun Faildenweller.. No sentään sain ostettua SIF De Gean kelpohintaan 104k :).

http://www.futhead.com/15/squads/10503010/

Tälläsellä squadilla lähetään talloon. :p Kovasti kaipailis vielä Yayaa&Angelia mutta katotaan jos pakoista tärskyis..

Huntelaar tehnyt 3+1 tänään (ottelu kesken edelleen), vielä ehtii tankata

Minkäslaista silver korttia porukka täällä on parhaimmillaan nostellut? Itsellä parhaana silver nostona Gabriel Agbonlahor. :D

Paljonkos tuollaisten arvo sitten yleensä nousee?

Tässä tapauksessa, pelaajan suosio ja ajankohta huomioiden ei juuri mitään. Aikaisemmin oli paljonkin hyviä treidauskohteita mut toi "Hunter" ei mun mielestä ole hyvä sijoituskohde.

Minkäslaista silver korttia porukka täällä on parhaimmillaan nostellut? Itsellä parhaana silver nostona Gabriel Agbonlahor.

Itellä Udinesen Muriel, möi melkein 100k kans sekin.

Tässä tapauksessa, pelaajan suosio ja ajankohta huomioiden ei juuri mitään. Aikaisemmin oli paljonkin hyviä treidauskohteita mut toi "Hunter" ei mun mielestä ole hyvä sijoituskohde.

Itellä Udinesen Muriel, möi melkein 100k kans sekin.

Näissä hemmoissa tuntuu olevan kolmea luokkaa

1. Hinta pomppaa heti ihan kunnolla, ja romahtaa, kun TOTW tulee pihalle(Emenike, Son)

2. Hinta ei näytä muuttuvan lainkaan, mut nousee sit TOTW:in aikana( Welbeck ja Shaqiri nousi viikon aikana ihan huolella)

3. Hinta ei heilahda juurikaan mihinkään koskaan, koska ketään ei kiinnosta

Huntelaariin oon törmännyt tasan kerran FIFA15 aikana, niin en kyllä lähtis ostamaan, varsinkaan kun hinnat on vielä alhaalla kautta linjan, ni kolikoille löytyy parempiakin sijoituskohteita helpolla.

Mutta kyllä tollakin ois muutaman kolikon saanu kun ois ostanut heti kun maaleja alko tulemaan, ja myynyt sit kun muut alko ostamaan, huipulla(voittoa 212c/ kortti pleikkahinnoilla)

Mainostellaanpa pitkästä aikaa tänne! Ei muuta kun silmät auki heti sunnuntai aamusta, omat fifat koneeseen ja takavasemmalle seuraamaan Fifailuja! :)

http://www.twitch.tv/santuzzio

Huomenna tulossa taas Lighting Round ja samat kellonajat

Mjaha, nyt alkoi hinnat elämään alaspäin marketissa...

Perjantaina napsahti 35k pakasta Lewandowski. Ostin vain yhden pakan. Kannattaako pitää joukkueessa? Vai myydä pois ja ostaa lisää pakkoja suuremman saaliin perässä.

Perjantaina napsahti 35k pakasta Lewandowski. Ostin vain yhden pakan. Kannattaako pitää joukkueessa? Vai myydä pois ja ostaa lisää pakkoja suuremman saaliin perässä.
Riippuu vähän kummosta joukkuetta sulla on, voisit joko myydä Lewan ja parannela joukkuettasi pelaajilla useimmille pelipaikoille tai sitten vaan kylmästi siihen ympärille kasaamaan joukkuetta. :) Pakkoja en suosittele ostamaan :D

Riippuu vähän kummosta joukkuetta sulla on, voisit joko myydä Lewan ja parannela joukkuettasi pelaajilla useimmille pelipaikoille tai sitten vaan kylmästi siihen ympärille kasaamaan joukkuetta. :) Pakkoja en suosittele ostamaan :D

Täytyy sitten pitää Lewa joukkueessa, tuntuu olevan hyvä keskityspalloissa ja omaavan ihan kohtuu laukauksen. Marketista en kuitenkaan ostaisi pelaajia, pakat houkuttelee liikaa. :D

Ylös Bottom