Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Puhuin tästä asiasta jo lokakuussa käytännössä heti pelin julkaisun jälkeen, kun niin moni täällä huuteli tuota "paska peli ja vastustajatkin pelaa ihan väärin"-mantraa. Jos niitä kortteja tykkää keräillä ja sitä omaa absoluuttista unelmatiimiä rakennella, niin sitä voi tehdä ihan hyvin myös tekoälyä vastaan, joka pelaa kuitenkin ihan oikealta jalkapallolta näyttävää peliä, eikä tämän vuoden versiossa enää huijaa magneettipuskumaaleillaan enää läheskään niin paljon kuin viime vuoden versiossa. Itse olen ihan ilolla pelannut offline-FUTia ja pelaan sitä silloin tällöin edelleenkin ja se on varsin hauskaa. Lisäksi sen pelimuodon alta löytyy niitä tekoälyyn vaikuttavia vaihtoehtoja, joilla saa itselleen sopivan vaikeustason ja pelin näyttämään molemmilla puolilla ihan oikealta futikselta.
Mutta mihin jäi kaikki toisen, hengittävän ihmisen virtuaalinen kyykytys? (lue: oma henkinen kidutus)
Okei, toi oli ehkä liikaa, kun varmaan 3/4 vihuista on kuitenkin 12v lapsia. Ton kun muistais joka kerta kun alkaa kiehumaan tän pelin parissa. Oma mielipide CPU:ta vastaan pelaamisesta:
Ei vaan jaksa.
Vieläks mhartille jäi joku kolikko taskunpohjalle? Vai tärähtikö 1,5M Rollon metsästykseen?
Kolikkoja on joo jonkun verran vielä, sekä Cresswellejä 5 kpl vaihtopakassa odottelemassa jos hinta nousis tuonne 180k kantturaan. Oon tässä tylsyyttäni rakennellu duunin ohessa silver jengejä jemmaan, kaks saanut tehtyä jo. BPL Silverissä ei ole IF pelaajia koska koeajoin sen tiimin ja se oli älyttömän hyvä. En halua pilata sitä jos vaikka IF kortit tekee tuosta joukkueesta "tyhmemmän". Kysehän on vain siitä että meikäläinen saa handicapin omaksi edukseni.
Uskomatonta miten tämä peli on
rikki! Tykki BuLi jengillä pelaajat on dorkia eikä liiku, sit kun tekee Silver BPL jengin niin avot pelaajat liikkuu kentällä, katkoo syöttöjä, tekee juoksuja, hakee paikkoihin ja kentällä on KOKOAJAN tilaa vaikka formation on sama 4-3-2-1... Melkein hävettää pelata tuolla BPL tiimillä.
Oon yrittänyt kelata et toi hitaus, syöttämisen lagi, huonot haltuunotot, armoton seisoskelu yms touhu tolla BuLi jengillä johtuis mahdollisesti servereistä tjms huonosta yhteydestä, mutta kyllähän se on on vaan taivahan tosi että ihan puhdasta EA handicappiä se on kerta koko pelielämys muuttuu kun tekee tuommosen "kura" jengin.
BPL &
BBVA
Zsoori noista EA linkeistä, ei oo Futheadissä tai muualla noita tiimejä kasattuna nätisti vielä...