Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jep, kyllä tässä aikuisella ihmisellä käy pahastikin psyykeen päälle! Itsellä mennyt puolenkymmentä kapulaa säpäleiksi fifa sarjan takia. Nykyisin osaa ottaa vähän iisimmin eikä välttämättä näy enää ulospäin vaikka sisällä kiehuukin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miulla nyt pelaaminen vähän jäänyt, meni nelosdivarin ekassa pelissä hermo kun vastustaja vaan kiiti laitaa pitkin ylös ja kulmasta keskitys josta puskuyritys. Sanokaa ettei tuo nyt ole uusi "pitkä/korkea kiiturille/maantiejyrälle"...

Eiköhän tuo ole normi peliä.. ei tuossa mitään kummosta bugia ole. Ittekki kokeilen yleensä pelin alussa miten kaverin laidat pitää etenkin jos nään että siellä on Zabaletta. Jos se vuotaa niin sitten sieltä on helpompi tulla ylös kun puskea päätä ai seinään keskeltä. Keskitys maalit kuitenkin sen verran hqnkalia että niiden varaan on aika typerää peliään täysin rakentaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis ei siinä mitään jos kerran pari kokeilee, mutta kun hyökkäys on pelkästään sitä. Ja aiemmin tosiaan nuo keskitysmaalit harvinaista herkkua, nyt tuntunu että ne menee verkkoon vaikka päällään seisois. Tai mie en sitten enää osaa niitä puolustaa ^^; vois tänään taas kokeilla kuinka hermo kestää
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tulipahan avattua 10 jumboa ja paras Marchissio ja 4 x V**UN Zengin. Kolme näistä vielä peräkkäisissä paketeissa..

Nyt ku on ollu puhetta hermojen menemisestä.. niin itte peli ei sinänsä enää ota päähän. Koska ei tosiaan voi mitään tehdä toisin jossain peleissä. Nämä pakat alkaa toisaalta ihan jonku verran syömään miestä.. miten voi olla mahdollista että saat kolme kertaa peräkkäin hikisen Zenginin. Mutta kahden viikon aikana ei yhtään ei siis yhtään käyttökelposta tai rahan arvoista korttia..:mad:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuntuuko kenenkään muun mielestä tää peli vähän erilaiselta ku vaikka noin joku viikko sitte? Itestä tuntuu jotenki että puolustamine on taas vaikeutunu, eikä peli avusta siinä enää iha nii paljoo. Maaleja tulee paljon enemmän, ennen pelit päätty keskimäärin jotain1-1 yms mut nyt monta peliä putkeen menny jotain tyyliin 5-5 lukemilla. Ootteko huomannu tälläistä, vai onkoha tää vaa minun mielikuvituksen tuotosta:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuntuuko kenenkään muun mielestä tää peli vähän erilaiselta ku vaikka noin joku viikko sitte? Itestä tuntuu jotenki että puolustamine on taas vaikeutunu, eikä peli avusta siinä enää iha nii paljoo. Maaleja tulee paljon enemmän, ennen pelit päätty keskimäärin jotain1-1 yms mut nyt monta peliä putkeen menny jotain tyyliin 5-5 lukemilla. Ootteko huomannu tälläistä, vai onkoha tää vaa minun mielikuvituksen tuotosta:D

Itellä just toisinpäin. Kaikki pelit nyt päättyny 0-0 - 2-1. Puolustuksien läpi ollu paljon vaikeempa päästä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuntuuko kenenkään muun mielestä tää peli vähän erilaiselta ku vaikka noin joku viikko sitte? Itestä tuntuu jotenki että puolustamine on taas vaikeutunu, eikä peli avusta siinä enää iha nii paljoo. Maaleja tulee paljon enemmän, ennen pelit päätty keskimäärin jotain1-1 yms mut nyt monta peliä putkeen menny jotain tyyliin 5-5 lukemilla. Ootteko huomannu tälläistä, vai onkoha tää vaa minun mielikuvituksen tuotosta:D

Kyllä mulla ainakin pelit edelleen yhden maalin pelejä. Tänään neljä matsia ja kaikissa vastassa park the buss ja pitkää roikkua.. yhtä mielenkiintosta pelata ku offline pelejä. Tuli noustua takasin kolmoseen ja nyt sit vedelty tehokkaasti tolppiin ja ohi. Kaikki neljä peliä vetänyt nollilla.. onneks muutama tämmönen ja sit saa taas voitto putken päälle:)

Edit. Viiden pelin tappioputken jälkeen voitto mutta yllättäen ei rekisteröintiä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/24314819/ Tuollane tuli rakenneltua ja ekan pelin perusteella tuntu ihan kivalta. 3 pakin linja vaan voi aiheuttaa ongelmia muiden Doumbioita vastaan. Parannettuja kortteja ei viihtiny ostaa kun hinnat tippuu kumminki...

Puolustuslinja Castan poislukien ehdottomasti uusiksi. Can on ihan surkea (joojoo 4 skillit, mutta tuskin niillä mitään CB:llä tekee) ja niin on kyllä toi Gabrielkin. Canin tilalle suosittelisin pistämään Mangalan ja Gabrielin tilalle Koscielnyn. Sillä tavalla saisit kaikille myös +9 chemin, eikä ne Doumbiat niin helposti siitä läpi enään menekkään (kyllä ne silti menee vaikka olis mikä puolustus).
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olipas äsken mukava yllätys kun transfer targets kansioon oli ilmestyny ne 2kpl if Griezmann korttia jotka katosivat mystisesti Tapaninpäivänä. Voitettuani kortit en voinutkaan siirtää niitä myyntipakkaan enkä kokoelmiin ja seuraavalla kerralla kun avasin futin, niin olivat hävinneet kokonaan. Ilmoitin asiasta EA:lle heti joulun jälkeen ja tuli viesti että he käsittelevät asian mahdollisimman pian. Meni kuukausi eikä asia ei edennyt ollenkaan, niin luovuin jo toivosta saada niitä ja suljin koko tapauksen. Nyt kortit on taas tallessa mutten tiedä syytä sille. Onko tullut jokin päivitys vai onko Ea kuitenkin käsitelly asian, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan
icon7.png
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Missä hinnoissa pyörii tuo MOTM Lukaku? Mieluiten boksin marketissa, mutta kyllähän jotain voi päätellä pleikkarinki hinnasta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Missä hinnoissa pyörii tuo MOTM Lukaku? Mieluiten boksin marketissa, mutta kyllähän jotain voi päätellä pleikkarinki hinnasta.
Pleikan puolella n. 330k, boxista en tiedä.

Tuli kasattua uus tiimi kolmosdivaria varten ja toiminut kuin unelma ja nyt ollaankin jo hätyyttelemässä kakkosdivarin titleä :D http://www.futhead.com/15/squads/24366833/ Cabellaan suhtauduin aluksi epäluuloisesti, mutta kaveri osoittautunut loistavaksi pelimieheksi. Sif Sanchez puolestaan paras pelaaja, jolla olen pelannut tässä fifassa. Llorisin taidan vaihtaa Courtoisiin tai Cechiin, sen verran helppoja maaleja välillä mennyt.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis ei siinä mitään jos kerran pari kokeilee, mutta kun hyökkäys on pelkästään sitä. Ja aiemmin tosiaan nuo keskitysmaalit harvinaista herkkua, nyt tuntunu että ne menee verkkoon vaikka päällään seisois. Tai mie en sitten enää osaa niitä puolustaa ^^; vois tänään taas kokeilla kuinka hermo kestää
Kyllä itekkin perustan pelin laidoista läpimenoon, oranssi toure jakas pallot guadradolle tai sif sanzolle jotka puskee läpi ja vetää pallot siffi costalle joka aika varmasti vetää boxista pallot sisään päällä, jalalla tai mitenvaa :D jos ei se onnistu niin boxin reunasta painelee väinö ja di maria häkkiä kanssa ihan hyvällä prosentilla.

Mä kokeilin bbva tiimit, bundesit robbenilla jne. En vaan osannu niillä pelata niin hyvin kun tolla poppoolla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun mielestä kaikki muut maalit on ihan nössösti tehtyjä, paitsi vähintään 20 yhden kosketuksen syöttöä edeltävät tikitaka-maalit! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai meneekö hermot?
Aloitin pelaamaan 3 divarin pelejä CSKA Moscovan poppoolla ja nyt takana 6 peliä. 1 voitto ja 5 tappiota. Yhdestäkään en olisi tappiota ansainnut, V***u!
Vastassa ollut pääsääntöisesti todella huonoja pelaajia, jotka yrittää lähinnä juosta mun puolustuksen läpi..
Maalinteko yhtä tervanjuontia, kun vastustaja saa parhaimmillaan kolmella ensimmäisellä tuhnulla kaikki sisään! Hyvänä esimerkkinä 2-1 tappiopeli, jossa vastustajalla ei periaatteessa ollut yhtään paikkaa. Ensimmäisen maalin teki, kun yritti keskittää ja mun veska nappasi keskityksen kiinni, mutta oma pakki juoksi veskaa päin ja pallo kimpoili takasin keskittäjälle joka veti nolla kulmasta maalin... Toinen syntyi kun mun veska dyykkasi irtopallon, oma pakki juoksi veskaria päin ja kaatui, jolloin vastustaja juoksi maassa makaavia veskaria sekä pakkia päin ja kaatui. Sai pilkun..
Ainoa voitto irtosi 2-1 lukemin. Hallinta mulle 65% - 35% samoin kuin vedot 15-2 mulle. Kahta peliä lukuunottamatta pallonhallinta mulle siellä 60-65% tietämillä ja vedot aika fifty-fifty, mutta kun vastustaja ei pääse oikeasti edes hyville paikoille niin silti uppoaa löysätkin kudit ja mulla ei onnistu edes yksin läpi tilanteissa!!
Yhdessä matsissa 4 tolppaa ja 2 tai 3 ohivetoa 3 metristä (siitä veskan maalipotku viivalta)!! EN VOI KÄSITTÄÄ TÄTÄ PELIÄ!!!!!! AAAAARGGGHH!!

P.S. Turnauksessa tuli vastaan joku suomalainen, joka otti 4-0 tilanteessa rage quitit... Joukkueen nimi taisi olla JugiTeam tjsp...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaaha, vähän parempi päivä FIFAssa vaihteeksi, tänään paketeista tullut mm. IF Smalling, IF De Jong, 2x F Khazri, Yaya Toure, Eden Hazard ja Neymar.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaaha, vähän parempi päivä FIFAssa vaihteeksi, tänään paketeista tullut mm. IF Smalling, IF De Jong, 2x F Khazri, Yaya Toure, Eden Hazard ja Neymar.
Jees, peli on perseestä. 20x 15k pakkaa ja 5x 25k pakkaa ja ainut hyvä pelaaja oli Kompany... Ei voi ***** ymmärtää, miten +3m kolikoilla en oo vieläkään saanu mitään hyvää pakasta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Puolustuslinja Castan poislukien ehdottomasti uusiksi. Can on ihan surkea (joojoo 4 skillit, mutta tuskin niillä mitään CB:llä tekee) ja niin on kyllä toi Gabrielkin. Canin tilalle suosittelisin pistämään Mangalan ja Gabrielin tilalle Koscielnyn. Sillä tavalla saisit kaikille myös +9 chemin, eikä ne Doumbiat niin helposti siitä läpi enään menekkään (kyllä ne silti menee vaikka olis mikä puolustus).
Nuo olikin lähinnä vaan kokeiluja kun en ollut ennen käyttänyt. Jos ei homma toimi niin Mangala ja Koscielny luultavasti tuleekin tilalle :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäköhän ihmettä, nähtävästi mie meneb kolmosdivarissa eikä yhtäkään ottelua tällä kaudella pelattu vaikka voin vannoa että nelosdivarissa yks peli pelattuna. Vähän wtf-olo kun huomasin
 
Ylös Bottom