Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt muuten pakko kysyä. Onko muilla PS4 pelaajilla serverit aivan järjettömän hitaita ja lagisia FUT menussa ja marketissa. Koko ajan heittää mut ulos ku ostan pelaajia tai pistän squadiin pelaajia. Ja suunnilleen joka toisen pelin jälkeen heittää ulos ja tulee disconnect. Muilla tällästä ongelmaa ollu?


Oot ollu liikaa marketissa.. mulla oli just tuollanen ku spämmin markettia. Olis pitäny tulla captcha mutta se jäi matkan varrelle. Sai monta kertaa kirjautua ja yleensä vastassa oli "we are sorry but there has been error..." puol tuntia konsoli kiini ja sit yleensä toimi. Nyt tuo spämmi taas toimii joten vika korjautui itsestään mut sillon ku se oli niin kesti pari viikkoa eikä yhtään kestäny marketin spämmäystä..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onlinesta sen verran, et kyllä tätä lapset ja munattomat pelaa Offlinessä, mut kyllä toi Online vaan se juttu on. Ihan eri pelata oikeeta ihmistä vastaan ku tekoälyä. Toki se ei sit varmaan ole niin AITOA jalkapalloa, mut silti

Pelasin vuosia PESiä (kun se oli paras ja ainoa) ja sittemmin FIFAa offlinessa, seasoneita, turnauksia, manager career modeja. Nyt oon joitakin kuukausia tahkonnut online seasoneita ja turnauksia. Muutama ajatus:

Offline:
- seasoneissa tiedät vastustajat etukäteen, voit valita pelaajia sen perusteella
- vastustajien taso (sekä joukkue että tekoäly) ei heittele holtittomasti, tiedät mitä odottaa
- pause
- yllätyksetöntä tahkoamista
- lattea fiilis, jee, voitin konsolin

Online:
- hyvässä ja pahassa, vastustajat tosi vaihtelevia, sekä joukkue että tatin heiluttaja
- mielenkiintoista peliä, yleensä et tiedä mitä tulee vastaan (paitsi jos vastustajalla Ibarbo/Doumbia/jne...)
- lag
- urpot (kts alla)

Suurin ärsytys onlinessa on kuitenkin urpot jotka:
- keskeyttävät tappiolla (yhteys poikki, en ainakaan ole koskaan nähnyt tekstiä, että vastustaja olisi rehellisesti luovuttanut)
- käyttävät pausea pelitaktiikkana
- käyttävät pausea jatkuvasti kun niillä on talo tulessa tms.
- katsovat alkuseremoniat ja joka ikisen hidastuksen
- unohdinko jotain?

Kyllä yhteyden droppaamiseen pitäis sisältyä joku rangaistus, samaten pausea ei pitäis voida käyttää muuten kuin silloin kun pallo on hallussa jossain keskialueella tai kun peli on poikki. Ja WTF EA, miksi toinen voi pakottaa katsomaan seremoniat ja hidastukset?!

Lisäksi ärsyttää kun vastustaja käyttää pikajuoksijoita tai paria huippupelaajaa joilla laukoo puolesta kentästä eikä osaa pelata... mutta jos offlinessa voi keksiä kikkoja jotka toimii aina, ja nämä jampat ovat löytäneet mielestään samanlaisen kikan onlinessa, en tiedä voiko niitä urpoiksi sanoa. Se on niiden taktiikka. Mulla ei vaan luonto anna periksi toimia niin, vaikka sillä saisikin etua. Konetta vastaan voi olla moraaliton. Ja tuntuu niiiin paljon paremmalta, kun voittaa vastustajan ihan oikealla jalkapallolla. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sieltä tuli sit joku Mexico turnee, voi helvetti. 35k pakkoja myös näköjään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli tässä kipeänä innostuttua kokeilemaan tuota Share Factoryä ja tuli väsättyä tämmöinen: Linkki YouTubeen
Videolla siis vain muutamat Ronaldo klipit mitä nyt olen ottanut joskus talteen. Tämä on myös oma kannanottoni täälläkin vallinneeseen keskusteluun siitä, että Ronaldo pitäisi laittaa kärkeen. Itsellä Ronaldo nyt tämmöisessä squadissa ja hyvin on toiminut. Saa tuolla laidalla hyvin tuotua palloa ylös ja on muutenkin aika usein paikoilla laittamassa sisään. Yli maali per peli ja tuntuu tuo squad muutenkin olevan erittäin hyvin tasapainossa. Tuossa on muuten kaikki mitä on 18 miljoonasta jäljellä sen jälkeen kun EA rupesi kairaamaan kakkoseen ja viemään rahat pois :D. Noh ei haittaa, Ronaldon saaminen joukkueeseen on aina ollut mun suurin FIFA-tavoite ja nyt tässä versiossa se toteutui, joten voi hyvillä mielin viedä poikaa kahville ja paukuttaa maaleja. Pitää varmaan kohta kyllä laittaa kaikki lihoiksi, luulisi että romahtaa hinnat taas jossain vaiheessa piakkoin.

E: Olisiko kukaan muuten innokas perustamaan clubia PS4 puolella ja pelailemaan siellä? Itseäni kiinnostaisi kun alkaa vähän tämä FUT kyllästyttämään.

Kyl mä voin ainakin tulla jos muitakin tulloo. Ei tartte aina tota futtia hakata :) jonkin verran tota pelaillu mut se meni sellaseen yksilöneppailuun niin siitä loppu sitten innostus, tiimipelinähän se on ihan hauskaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Futheadissa sut oltaisi luultavasti teurastettu, jos olisit tuota NLW-nimikkeellä mainostanut. Onhan tuossa kuitenkin kolmella pelurilla turhia linkkejä. ;)

Joo et ois tullu Tuulis elävänä futheadista pois:D. 5 pelaajalla tosiaan hukattuja linkkejä.


Ohhoh, enpäs ees huomannu, katoin vaan että tossa oli kaikilla 9 kemiat, joten NLW

Täytyykin varoa NLW-illuminatin assassiineja jatkossa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelasin vuosia PESiä (kun se oli paras ja ainoa) ja sittemmin FIFAa offlinessa, seasoneita, turnauksia, manager career modeja. Nyt oon joitakin kuukausia tahkonnut online seasoneita ja turnauksia. Muutama ajatus:

Offline:
- seasoneissa tiedät vastustajat etukäteen, voit valita pelaajia sen perusteella
- vastustajien taso (sekä joukkue että tekoäly) ei heittele holtittomasti, tiedät mitä odottaa
- pause
- yllätyksetöntä tahkoamista
- lattea fiilis, jee, voitin konsolin

Online:
- hyvässä ja pahassa, vastustajat tosi vaihtelevia, sekä joukkue että tatin heiluttaja
- mielenkiintoista peliä, yleensä et tiedä mitä tulee vastaan (paitsi jos vastustajalla Ibarbo/Doumbia/jne...)
- lag
- urpot (kts alla)

Suurin ärsytys onlinessa on kuitenkin urpot jotka:
- keskeyttävät tappiolla (yhteys poikki, en ainakaan ole koskaan nähnyt tekstiä, että vastustaja olisi rehellisesti luovuttanut)
- käyttävät pausea pelitaktiikkana
- käyttävät pausea jatkuvasti kun niillä on talo tulessa tms.
- katsovat alkuseremoniat ja joka ikisen hidastuksen
- unohdinko jotain?

Kyllä yhteyden droppaamiseen pitäis sisältyä joku rangaistus, samaten pausea ei pitäis voida käyttää muuten kuin silloin kun pallo on hallussa jossain keskialueella tai kun peli on poikki. Ja WTF EA, miksi toinen voi pakottaa katsomaan seremoniat ja hidastukset?!

Lisäksi ärsyttää kun vastustaja käyttää pikajuoksijoita tai paria huippupelaajaa joilla laukoo puolesta kentästä eikä osaa pelata... mutta jos offlinessa voi keksiä kikkoja jotka toimii aina, ja nämä jampat ovat löytäneet mielestään samanlaisen kikan onlinessa, en tiedä voiko niitä urpoiksi sanoa. Se on niiden taktiikka. Mulla ei vaan luonto anna periksi toimia niin, vaikka sillä saisikin etua. Konetta vastaan voi olla moraaliton. Ja tuntuu niiiin paljon paremmalta, kun voittaa vastustajan ihan oikealla jalkapallolla. :)

Toi on juu onlinessä perseestä et esim edellisiltana 4/5 vastustajasta käytti Sturridgea, Di Mariaa ja Walkeria....

Itellä nyt menossa toi FF Intercontinental League - Season 3 (XB1: 3rd-17th May), ni on ihan hauskaa kun jokanen on postannut joukkueet joita käyttää jo valmiiks tonne. Tosin nyt tuntuu et melkein mikä vaan toimiva tekniikka katsotaan reilun pelin hengen vastaiseksi.
Sääntöjä mm: EI SAA mennä peittämään lyhyttä optiota maalipotkuissa, vapareissa eikä heitoissa. Ei cutbackejä(edelleenkään tiedä mitä se tarkottaa). Ei LB+Y Spämmiä. Ultra Def, PTB ja High Pressure pidettävä mahdollisimman vähissä. Ei glitch-maaleja.

Mut sit jotkuu itkee jo siitäkin jos syöttää läpiajossa pallon takatolpalle, tai jos vetää reboundin sisään. Ja halvoista pilkuista ei tietenkään sovi tehdä maalia
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi on juu onlinessä perseestä et esim edellisiltana 4/5 vastustajasta käytti Sturridgea, Di Mariaa ja Walkeria....

Itellä nyt menossa toi FF Intercontinental League - Season 3 (XB1: 3rd-17th May), ni on ihan hauskaa kun jokanen on postannut joukkueet joita käyttää jo valmiiks tonne. Tosin nyt tuntuu et melkein mikä vaan toimiva tekniikka katsotaan reilun pelin hengen vastaiseksi.
Sääntöjä mm: EI SAA mennä peittämään lyhyttä optiota maalipotkuissa, vapareissa eikä heitoissa. Ei cutbackejä(edelleenkään tiedä mitä se tarkottaa). Ei LB+Y Spämmiä. Ultra Def, PTB ja High Pressure pidettävä mahdollisimman vähissä. Ei glitch-maaleja.

Mut sit jotkuu itkee jo siitäkin jos syöttää läpiajossa pallon takatolpalle, tai jos vetää reboundin sisään. Ja halvoista pilkuista ei tietenkään sovi tehdä maalia
Haha... jollain menny jo liian pitkälle tää fifan pelaamine Tossa vaihees kannattaa miettiä oisko joku muu peli parempi ku tollasesta heitetää raget. En meinaa sua vaan nuita vastustajia

EDIT: http://www.futhead.com/15/squads/31341977/
Itellä on tällänen squadi käytössä. Mitäs sanotte tästä? Itse olen tykännyt tässä kaikista pelaajista, Calhanoglun vaparit aivan omaa luokkaansa. Onhan tuolla muillakin hyvät mutta ei tarvitse muita. Onko tämä muuten sitten se NLW? Itse olen järkeillyt että se meinaisi No Links Wasted. Olenko oikeassa? Ei mulla muuta ja illan jatkoa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi on juu onlinessä perseestä et esim edellisiltana 4/5 vastustajasta käytti Sturridgea, Di Mariaa ja Walkeria....

Itellä nyt menossa toi FF Intercontinental League - Season 3 (XB1: 3rd-17th May), ni on ihan hauskaa kun jokanen on postannut joukkueet joita käyttää jo valmiiks tonne. Tosin nyt tuntuu et melkein mikä vaan toimiva tekniikka katsotaan reilun pelin hengen vastaiseksi.
Sääntöjä mm: EI SAA mennä peittämään lyhyttä optiota maalipotkuissa, vapareissa eikä heitoissa. Ei cutbackejä(edelleenkään tiedä mitä se tarkottaa). Ei LB+Y Spämmiä. Ultra Def, PTB ja High Pressure pidettävä mahdollisimman vähissä. Ei glitch-maaleja.

Mut sit jotkuu itkee jo siitäkin jos syöttää läpiajossa pallon takatolpalle, tai jos vetää reboundin sisään. Ja halvoista pilkuista ei tietenkään sovi tehdä maalia

Tuota minäki ihmetelly että mihin ne pleikkarin kortit häviää koska vastassa on aina samat tylsät premier/bundes tiimit.. tai sitten näiden anemiset hybridit.

Milläs tavalla niitä maaleja saa tehdä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Uijjui... Nyt pitää kyllä kehuskella Tein concept squadin ja hain IF-Naldoa niin heti ekalla kerralla tärppäs. Nyt on kyllä hyvä mieli kun ei tarvinnut rämpätä.

Haha... jollain menny jo liian pitkälle tää fifan pelaamine Tossa vaihees kannattaa miettiä oisko joku muu peli parempi ku tollasesta heitetää raget. En meinaa sua vaan nuita vastustajia

EDIT: http://www.futhead.com/15/squads/31341977/
Itellä on tällänen squadi käytössä. Mitäs sanotte tästä? Itse olen tykännyt tässä kaikista pelaajista, Calhanoglun vaparit aivan omaa luokkaansa. Onhan tuolla muillakin hyvät mutta ei tarvitse muita. Onko tämä muuten sitten se NLW? Itse olen järkeillyt että se meinaisi No Links Wasted. Olenko oikeassa? Ei mulla muuta ja illan jatkoa!
Jep! :) Mä tykkäisin jos mulla joskus olis siellä takatolpalla kaveri jolle vois vetää sen matalan keson. Periaatteessa kaikki maalit on kielletty paitsi kaukolaukaukset. :D

Ei ole lähelläkään NLW tuo. Toi vois olla vissiin NDL (no dead links) eli ei yhtään punaisia linkkejä. Tjms... En oo ihan varma miten ne määrittää tuon NDL:n.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jep! :) Mä tykkäisin jos mulla joskus olis siellä takatolpalla kaveri jolle vois vetää sen matalan keson. Periaatteessa kaikki maalit on kielletty paitsi kaukolaukaukset. :D
Onhan se matala keskitys "hienompi" kuin tuo syöttö. Mä tykkään joskus kulmastakin antaa sellasen siihen maalin eteen. Saa sellasen pienen kalabaliikin aikaan kun ekan kerran laittaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä se pistää hymyilyttään kun onnistuu tekemään onlinessa maalivahdilla maalin. Ehkä jotain kolme kertaa yritetty ja nyt onnisti. Tulee hyvä mieli näistä :)

De Gean maali

Edit: Ei mitään hajua miksi laatu tippui noin järkyttävästi, toivottavasti saatte selvää :/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä se pistää hymyilyttään kun onnistuu tekemään onlinessa maalivahdilla maalin. Ehkä jotain kolme kertaa yritetty ja nyt onnisti. Tulee hyvä mieli näistä :)


Ei huano.

Hutteri: toi No Links Wasted järkeilty juurikin oikein, mutta se meinaa sitä ettei pelaaja saa yhtään LIIKAA(tai liian vähän) kemiaa. Esim. kolmen viivan pelaajalla on vihreä linkki, keltainen linkki, ja punanen linkki. Tai vaikka neljän viivan miehellä Hypervihreä(sama joukkue, sama maa), keltanen ja kaks punasta.

Heitin squad builderin töihin ja sovelsin sit vähän, klubista löytyneillä pelureilla tuli tollanen squadi mehikon-kuppiin:
embed.gyazo.com/c98a628dde0f9f2fbae8952634680b6f.png


Ihan kiva ku on 50k pack taas palkintona
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Räkämaalit on fifan ja änärin suola. Aina niistä joku itkee, mutta kukaan ei niitä tajua estää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lisäys urpo-listaan: samana iltana pari eri tyyppiä lähettää haistatteluviestejä häviön jälkeen. Toinen oli mun kieltämättä onnekas voittomaali kulmasta 85 minuutin maalittoman nysväyksen jälkeen. Ja toinen oli selkeä 5-1 voitto missä kaverilla ei ollut mitään jakoja.

Ja puhuh, tiukka season finale. Nuo edelliset oli melkeinpä pakkovoittoja, ja viimeiseen peliin lähtiessä oli pakko puristaa vähintään tasuri divarissa pysyäkseen. Ohjain hikosi käsissä ja sydän hakkasi. Ekasta hyökkäyksestä keskityksen jälkitilanteesta Gerrard 1-0!!! Hetkellinen hyvänolontunne, kunnes selviää että vastustaja on pelimies. Tilanne aika nopeasti vastustajalle 2-1 hienoilla maaleilla. Roikuin silti mukana pelissä Hartin uskomattomilla pelastuksilla ja tolppakin oli apuna. Tuskaista menoa, Cahill otti kortin, ja välillä piti rauhoittaa tilannetta defensivellä vaikka tasuria piti hakea. 70. minuutilla pari taktista vaihtoa, ja vastahyökkäyksestä mukavan syöttökuvion päätteeksi Falcao mättää takatolpan juureen tasoituksen, niin läheltä tolppaa että ehdin jo pelätä ohivetoa. Vähän sai taas hengittää, vaikka vastustaja puski päälle. Lopussa Van Persie kaadetaan rankkarialueella ja Falcao sijoittaa varmasti loppulukemat 3-2. Ykkösdivarissa säilyttiin turvallisella 2 pisteen marginaalilla, tämähän oli jo ennen peliä selvää. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin siis tuleekos tänä iltana jotain erikoiskortteja? PS marketissa ollut paniikkimyyntiä yöllä, mikä lie tilanne nyt? En pääse konsolille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä noihi erilaisii maaleihin tulee nii noi 'sweaty goalit' on oksettavinta paskaa. Semi helppo puolustaa pois ellei oo 2-0 hyökkäys mut jos sul on paikka laukoo nii lauo saatana.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin siis tuleekos tänä iltana jotain erikoiskortteja? PS marketissa ollut paniikkimyyntiä yöllä, mikä lie tilanne nyt? En pääse konsolille.

No siis niinku näin:

2ahfyhj.jpg


ChuBoi:han on EA:n työntekijä, eikä ole vielä kertaakaan vedättänyt, joten...

PANIIKKI!! MYY!MYY!MYY! NIISKU! MUUMIPEIKKO! MYY!

hqdefault.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä noihi erilaisii maaleihin tulee nii noi 'sweaty goalit' on oksettavinta paskaa. Semi helppo puolustaa pois ellei oo 2-0 hyökkäys mut jos sul on paikka laukoo nii lauo saatana.

Niin eli jos on paikka laukoa päin vastustajan maalista ulos noussutta veskaria päin, niin pakko laukoa? Höpöhöpö. Jos päästät 2-0 hyökkäyksen niin olet itse ansainnut saada tollasen maalin pataan! ;)

Mun mielestä oksettavinta paskaa heti Sturridgen jälkeen on kun Schurrle laukoo maalin hyökkäysalueen puolesta välistä "kun on paikka laukoa"... eikä taidot riitä edetä lähemmäs. ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä noihi erilaisii maaleihin tulee nii noi 'sweaty goalit' on oksettavinta paskaa. Semi helppo puolustaa pois ellei oo 2-0 hyökkäys mut jos sul on paikka laukoo nii lauo saatana.


Mun mielestä oksettavinta paskaa on se kun pyöritän palloa vastustajan puoliskolla, ja kun sitä tarpeeks kauan teen, myös pakit on yli keskiviivan, sit harhasyötön jälkeen seuraa aina välitön LB+Y Remylle... Kaveri teki ton 2 kertaa ja johti 2-0, Täppäsin asetuksiks Ultra Defensive + Counter Attack, Pidin silti palloa, mut jokaisessa mahdollisessa pystyjuoksussa täräytin LB+Y, lopputulos 2-2.

Tosiaan tosta jannut itkee et kun pääsee 2 vs 0 ja syöttää. Kyllähän siinä on mokattu todella lahjakkaasti et 2 vs 0 tilanne on syntynyt, ja totta helvetissä tehdään se syöttö parempaan paikkaan jotta saadaan varmasti tehtyä maali
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin siis tuleekos tänä iltana jotain erikoiskortteja? PS marketissa ollut paniikkimyyntiä yöllä, mikä lie tilanne nyt? En pääse konsolille.

Eipä nyt pleikkarilla ainakaan vielä mitään panikkia ole. Ei yhtään Lavezzia eikä kyllä muitakaan kadonneita mitkä conseptissa on seurannassa. Tosin yks If Ribery löytyi mutta sekin meni parissa minutissa maksimilla. Edelleenkään ei kehtaa myydä mitään koska on tarkotus pelata niillä tiimeillä millä haluaa sillon ku haluaa... Mutta ku €a:n foorumia vilkaisee niin ei voi ku kummastella tuota loputonta uskoa että €a saa marketin korjattua ja kaikki tulee istumaan iloisina kolikko kasan päällä pinkit kortit kokoelmassa...
 
Ylös Bottom