Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onkos jollain kompanionin kanssa ongelmia? Mulla kaikki muu toimii mutta transferlistaa en nää ku ekan sivun. Jos menee eteenpäin niin koko softa vetää tilttiin.
Pakkojen aukaseminen ei toiminut. Piti avaa pakka ja sammuttaa softa sit käynnistää uudestaa ja tavarat oli siellä jemmassa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mistä on ne täydellisen onnistuneet viikonloput tehty? Ne on tehty vapaa-ajasta, hyvistä peleistä, kavereista ja yhdessä olosta! Lisäksi täydelliset viikonloput on tehty Barcelonan voitoista, Neymarin häikäisevistä maaleista(UUH! <3)...Ja tietenkin Real Madridin ja Chelsean tappioista! Niistä ne on ne täydelliset viikonloput tehty! :D ;)

Tokkopa EA viitsii Neymarille SIFfiä antaa vaan kahdesta maalista...Kaverihan tekee kahta maalia melkein joka pelissä ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jos sanotaan että bayern pelaa yhen tiimin liigassa, ei tuolta bbva:sta paljoa enempää vastusta löydy. Pari joukkuetta enemmän. Neymar on kyllä pelannut hyvin kun mässy pipittää kotona.

Saas kattoo kun siirtoikkuna aukee, lähteekö auba dortmundista jo nyt vai myöhemmin. Varmaan kiinnostuneita löytyy kun huomattiin ettei ne viimekauden häkit ollukkaan ihan vaa vahinkoja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)


En vaan tykkää. Ärsyttävä apinoiden käyttämä kortti oli viime vuonna. :D

Hei kato, liityin klubiin!

c5LNcSp.jpg


Vitosessa kolme ekaa peliä taas vaihteeks kikkamakeja vastaan. Ja ei paljoa kerenny taas miettii kun sai pallon haltuun. Että mä sit vihaan tota High pressurea. Käytännön aseeton tuota vastaan omilla taidoilla... :( Sain sentään tapeltua kahdesta tasurit, yhden hävisin. Jos säilyisin edes niin se olisi ihan hyvä lähtökohta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Minun peli taitaa mennä vaihtoon ja loppua kokonaan. Nyt kompanion lopetti transfer listan näyttämisen.. tosin jännää että kaikki muu kyllä toimii ilman ongelmia. Re-listiä ei vaan pääse painaa..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Minun peli taitaa mennä vaihtoon ja loppua kokonaan. Nyt kompanion lopetti transfer listan näyttämisen.. tosin jännää että kaikki muu kyllä toimii ilman ongelmia. Re-listiä ei vaan pääse painaa..
Mulla toimii companion app. Pääsee toisille sivuille ja re-listaus onnistuu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Moro! Voiko joku laittaa linkin ean chattiin ku pitäs mennä itkee sinne draft toukenia ku draftis crashas koko peli ja tuli did not finish... :D ite ku en löydä sitä chattia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Moro! Voiko joku laittaa linkin ean chattiin ku pitäs mennä itkee sinne draft toukenia ku draftis crashas koko peli ja tuli did not finish... :D ite ku en löydä sitä chattia.
Ei ole suoranaista linkkiä antaa. Sun tarvii mennä EA:n sivuille ja sieltä se joku support. Sit valitset vaikka tekninen ongelma tjsm ja aina klikkaat että ei ollut apua, sit se chatti mahdollisuus aukee, jos aukee. Älyttömän monimutkaista...

D6 kutsuu. Kaks peliä ja kaks voittoa tarviis. Not gonna happen. :(

Jaha, ja nyt piti asentaa title update myös...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jaha, ja nyt piti asentaa title update myös...


Kerro onko jotain muutosta... Tiedote ei lupaa mitään muutosta peliin mutta ei se luvannu edellinenkään ja silti kaikki juoksee ku henkensä edestä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kerro onko jotain muutosta... Tiedote ei lupaa mitään muutosta peliin mutta ei se luvannu edellinenkään ja silti kaikki juoksee ku henkensä edestä.

Markettiin kuulemma muutos, niin että nyt oletuksena listaa MIN/MAX, kun tähän asti oli toi MIN/MIN. Jos toi pitää paikkansa, niin alkaa olemaan taas helpompaa tienata, kun ero MIN BIN:in ja biddaushinnan välillä kasvaa
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Markettiin kuulemma muutos, niin että nyt oletuksena listaa MIN/MAX, kun tähän asti oli toi MIN/MIN. Jos toi pitää paikkansa, niin alkaa olemaan taas helpompaa tienata, kun ero MIN BIN:in ja biddaushinnan välillä kasvaa

Voi kyllä vaikuttaa informi kauppaan piristävästi ku porukka lätkii min - max listoille.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Voi kyllä vaikuttaa informi kauppaan piristävästi ku porukka lätkii min - max listoille.
Tämä!

Ja tosta snaippaamisesta mulle jäi ikuinen kammo, helvetin hyvä että nuo vikkeläsormiset kakarat joutuu alentumaan old school tekniikoiden pariin mieli ansaita kolikkoja! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kiitos. T: vikkeläsorminen kakara.
Haha älä ny moodaa siellä snaipperi!

Rehellisyyden nimissä mä oisin tykännyt tosta miten se oli, mut nyt tää tuntuu vähän reilummalta tohoja kohtaan. Kyllä ne samat tohot edelleen listaa korttejaan reilusti alle binin, nyt vaan karsiutui nuo "compare price" vahinkolaukaukset pois.

Ja koska web app toimii, nii consujen listauskaan ei ole ihan niin pain in the ass mitä se oli viidessätoista.
 
Ylös Bottom