Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meillo melkee sama tiimi :D formaatioki on sama. Mulla ei vaa oo reussia ja boatengiä :( leno on penkillä, burki oli kivempi. Matippia funtsin, mutta en vielä viittiny ostaa.

Punnitsin verhaegin iffin ja piszekin tms. Välillä, piiskatsekillä oli paremmat ingamet, koppasin sen sit matkaan. Melkonen lahja kyllä toi reus, nyt näky menevän yli 150k.
Taidan ostaa Fährmann IF toho sijoitus mielessä. Heti kun saa minimillä.. Verhaegh ostin jo minimillä. Niin hienon näköisiä noi uudet informit.

Joo arvaa vaan onko poika katkera mulle kun sain Reus 14k.. Se kun ei oo kova treidaa. Niin sillä ei coineja paljon oo. Ja sitä harmittaa kun ei saa hyvää tiimiä heti alkuun. Itse oon vieläkin ihmeissäni miten kerrankin kerkesin jotain halpaa saamaan :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täällähän on koko yö futtailtu... :)


Mukava oli huomata että Naismithin hinta pompannu :)

Ajattelin mustalle perjantaille asti keskittyä pikku liigoihin ku muut kuolaa noiden isojen starbojen perään. Ensimmäisenä teossa MLS ja sieltä saa tosi hyvää tiimiä qs hinnalla. Giovincosta joutuu maksamaan vähän enemmän mutta onpahan valmiina Azurriin.. Viikonlopun aikana on hommattava Zouma jemmaan kunhan hinta tulee vielä alas. Sit vois rakentaa if Andren ympärille jonkunlaisen portugalin liigan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo arvaa vaan onko poika katkera mulle kun sain Reus 14k.. Se kun ei oo kova treidaa. Niin sillä ei coineja paljon oo. Ja sitä harmittaa kun ei saa hyvää tiimiä heti alkuun. Itse oon vieläkin ihmeissäni miten kerrankin kerkesin jotain halpaa saamaan :)

Täällä on se homma, että poika on leirikoulussa perjantaihin asti ja ajattelin pojan sillä tavalla yllättää, että ostan sillä muutaman tuhat pojoa tilille odottomaan :) Saa sitten keskittyä vaan pelaamiseen eikä tarvitse miettiä treidaamista. Tuskinpa niistä pakoista mitään tulee, mutta ainakaan ei tarvi 5peliä pelata, että saa yhden pakan auki :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huoh. Nyt oli tullut säpo ilmoitus että paketti on lähetetty postin kuljetettavaksi. Eli komiasti CDON säpelsi asiat, pahimmassa tapauksessa tuo paketti on mulla vasta maanantaina. :(
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vähän miettiny että jättäisin kuitennin tämän hautumaan kaupan hyllylle pariksi kuukaudeksi, varsinkin kun mie kanssa jouduin tuon "käy konsolilla vahvistamassa joukkue" ongelman kohteeksi ja palaavan pelaajan pakat jäi saamatta. Mutta pentele jätkät ku ootte saannu taas kiinnostuksen nousemaan :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vähän miettiny että jättäisin kuitennin tämän hautumaan kaupan hyllylle pariksi kuukaudeksi, varsinkin kun mie kanssa jouduin tuon "käy konsolilla vahvistamassa joukkue" ongelman kohteeksi ja palaavan pelaajan pakat jäi saamatta. Mutta pentele jätkät ku ootte saannu taas kiinnostuksen nousemaan :D

Kaupan hyllylle jättäminen tossa tilanteessa on vaan ittensä kiusaamista ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joku listasi lacazzeten 4,6k markettiin ja minähän tartuin tilaisuuteen. Oikea hinta siis pyörii 60k paikkeilla, ihan mukava yllätys surkean pakkatuurin kanssa availtujen pakkojen jälkeen. Nyt kärjessä Benzema&Lacazette ja 90k vielä olisi rakentelurahaa, jospa jonkun if fransmannin ostaisi vielä joukkueeseen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaupan hyllylle jättäminen tossa tilanteessa on vaan ittensä kiusaamista ;)

Nyt oikeesti :D Kuitenki oisin vaan ikuinen 10-divarinen ja menis hermo koko peliin.
Toisin sanoen löytyisköhän lättyä jostain tästä läheltä....
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huoh. Nyt oli tullut säpo ilmoitus että paketti on lähetetty postin kuljetettavaksi. Eli komiasti CDON säpelsi asiat, pahimmassa tapauksessa tuo paketti on mulla vasta maanantaina. :(
Tosijätkät alottaa pelaamisen vasta ensi viikolla. Nössöt pelaa tällä viikolla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt oikeesti :D Kuitenki oisin vaan ikuinen 10-divarinen ja menis hermo koko peliin.
Toisin sanoen löytyisköhän lättyä jostain tästä läheltä....

Ei se mitään haittaa vaikka olis siellä 10 divarissa.. mutta jos kerta mieli tekee niin eiku lähimpään kauppaan :)


Hermot tähän tekeleeseen menee muutenki :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitähän sit tekis. Tiimi on pelikunnossa ja tilillä on 60k rahnua, millähän sitä alkais treidaamaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joku listasi lacazzeten 4,6k markettiin ja minähän tartuin tilaisuuteen. Oikea hinta siis pyörii 60k paikkeilla, ihan mukava yllätys surkean pakkatuurin kanssa availtujen pakkojen jälkeen. Nyt kärjessä Benzema&Lacazette ja 90k vielä olisi rakentelurahaa, jospa jonkun if fransmannin ostaisi vielä joukkueeseen.

Dmitri Payet? Valbuena? Missäs hinnoissa Paul Pogba pyörii näin julkaisupäivänä? :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laiton sitten vahingossa Naismithi markettii 9600 lähdöllä.


Tuli sitten ottettua omaa tyhmyyttä 8000 tonni takkiin 4 Naismithistä ja 1 Mamaev. Kaikki meni alta 10000. Voi han vitalis.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laiton sitten vahingossa Naismithi markettii 9600 lähdöllä.


Tuli sitten ottettua omaa tyhmyyttä 8000 tonni takkiin 4 Naismithistä ja 1 Mamaev. Kaikki meni alta 10000. Voi han vitalis.

Damn... noitten kanssa tarkkana. Noi ensimmäisen viikon iffit on nimittäin viikonlopulla arvossaan...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitähän sit tekis. Tiimi on pelikunnossa ja tilillä on 60k rahnua, millähän sitä alkais treidaamaan.

Mä ehkä ottasin joko Carrasson, Andre Andre Andren tai, Verhaeghin tai Mällin. Ostat 6kpl, ~10K, myy 15-18K
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä ehkä ottasin joko Carrasson, Andre Andre Andren tai, Verhaeghin tai Mällin. Ostat 6kpl, ~10K, myy 15-18K
Tämä, tai sit Verhaegh.

E: Pauli olikin mainittu tuuliksen postissa jo.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itte ostan niin paljon weekendinä Verhaeghia ku mahdollista.. loistava kortti if treidiin. Ellei sit Zouma tipahda noin alad
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Dmitri Payet? Valbuena? Missäs hinnoissa Paul Pogba pyörii näin julkaisupäivänä? :D



Pogba 180k paikkeilla.
Hyvin tulee profittia tässä alussa kun ei jengillä hajuakaan oikeista hinnoista, äsken Martialin iffistä nappasin 30k profitit. Tietysti auttaa että harvalla vielä isoa kolikkokasaa pelaajien pyörittelyyn.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huoh. Nyt oli tullut säpo ilmoitus että paketti on lähetetty postin kuljetettavaksi. Eli komiasti CDON säpelsi asiat, pahimmassa tapauksessa tuo paketti on mulla vasta maanantaina. :(
Jatkossa sit tilaukset VPD:stä. Sieltä tulee hyvällä prosentilla ennen julkaisupäivää [emoji6]
 
Ylös Bottom