Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiinnostaisko porukkaa jos otettais boxin puolella tässä tänään joku miniturnee? :)

Mikä jottei, myöhään illalla, pääsyraja 3 promillee


Kehtaako muuten joku tunnustaa pelanneensa äsken mua vastaan? porukassa oli tevez ja dybalalalaa kärkenä?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voivvvv....

"Osoitekortti irronnut tai vaurioitunut, toimitus voi viivästyä. Ei vaadi toimenpiteitä vastaanottajalta."

Semmosta näkyy postin lähetysten seurannassa. No, ehkä mä sit TOTY:n aikaan pääsen pelaamaan tätä peliä. :D :D :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voivvvv....

"Osoitekortti irronnut tai vaurioitunut, toimitus voi viivästyä. Ei vaadi toimenpiteitä vastaanottajalta."

Semmosta näkyy postin lähetysten seurannassa. No, ehkä mä sit TOTY:n aikaan pääsen pelaamaan tätä peliä. :D :D :D

Haha, ensin saatanan cdon ja sit vielä Suomen Posti. Kadotukseen tuomittu yhristelmä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täälläkin odotellaan vielä peliä. Netanttilasta tosin. Jos ei tänään tuu, niin taidan hakea tän jostain ja palauttaa ton tuonne sitten kun tulee.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo menee kyllä tunteisiin Gigantin kanssa... Viimenen kerta ko sieltä ennakkotilaan mitään. Pitkä vkl odotettava :mad:

Web appillakin ainut mitä voin tehdä on hakea aamulla daily gift, kun FIFA 15 pelasin vielä PS3:lla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voivvvv....

"Osoitekortti irronnut tai vaurioitunut, toimitus voi viivästyä. Ei vaadi toimenpiteitä vastaanottajalta."

Semmosta näkyy postin lähetysten seurannassa. No, ehkä mä sit TOTY:n aikaan pääsen pelaamaan tätä peliä. :D :D :D

Minähä sanoin et sinun fut vuosi on kirottu ku ensimmäisestä pussista nostit Kieslingin...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo menee kyllä tunteisiin Gigantin kanssa... Viimenen kerta ko sieltä ennakkotilaan mitään. Pitkä vkl odotettava :mad:

Web appillakin ainut mitä voin tehdä on hakea aamulla daily gift, kun FIFA 15 pelasin vielä PS3:lla.
Täällä täysin sama tilanne. Semi rasittavaa, mut eipä tähän elämä vielä kaadu. Mut jos toi toimitus viivästyy vielä hirveesti niin sit saattaa kyllä nakertaa pahemman kerran. Kuitenkin vapaat alkamassa alkaen sunnuntaista niin pitäs vähän niinku saada setä pelin ääreen...

Minähä sanoin et sinun fut vuosi on kirottu ku ensimmäisestä pussista nostit Kieslingin...

Haha, joo! :D Jospa se tästä. Viime vuosi olikin kyllä semmoista hurlumheitä et hyvä se on vetää semmoinen tuhnuvuosi sinne väliin. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos joku tarttee turusta xbox one versioo mulla on :whidtle:

Kolme verhaeggia meni kaupaks, 2k profit per pala.. Jee.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Gameplay futissa loistavaa. Toivottavasti ei patchata ollenkaan. Gradel-Remy-Biabiny jengiä tulee vastaan ja yrittävät vaa spurteilla juosta pallo jalassa :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Gameplay futissa loistavaa. Toivottavasti ei patchata ollenkaan. Gradel-Remy-Biabiny jengiä tulee vastaan ja yrittävät vaa spurteilla juosta pallo jalassa :D
Juu, niim tulee. Hieno nähä ettei se toimi :D pakit katkoo tehokkaasti lby syöttöjä. Kovalla prässillä benatiakin on kokoajan kärjen iholla
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos joku tarttee turusta xbox one versioo mulla on :whidtle:

Kolme verhaeggia meni kaupaks, 2k profit per pala.. Jee.

Ei näin! Vai ostitko kalliimmalla ku discard hinta? Siis reilusti niihin sitä hintaa, ainakin 18k. Ite jos oisin puikoissa ni laittaisin kaikkiin muihin joku 24-26k ja sit vaikka yhteen tai pariin semmoiset 18-19k.

Pro tip:

Jos teette IF/NIF-treidausta, niin laittakaa vähän hajalleen niitä hintoja. Eli 18250, 18750, 17500, 19750, 21000 jne. Ne on pieniä ärsykkeitä sille laiskimukselle joka on päättänyt juuri sinun treidaamasi kortin ostaa, ja kun sillä nasahtaa tuo 17k kortti silmään ni sen siitä ostaa. Jos kaikki olis pistetty tasan 18k hinnalla niin se saattaisi painaa vielä kerran sitä R2 nappulaa seuraavalle sivulle. ;)

- - - - -

Arvioitu postin toimitusaika on 16:00 mennessä ens tiistaina. Sanotaan nyt näin, että jos tiistaina tuon paketin saan niin olen vielä ihan tyytyväinen, kaiken tämän saamarin säädön jälkeen. Jäis kuitenkin pari päivää aikaa hakata sitä peliä sen verran että parempi puolisko alkaa uhkailla mun hakkaamista. :) Se ei muuten kovin iloinen ollut kun tiedotin että uus masiina on tulossa kera FIFAn. :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu, niim tulee. Hieno nähä ettei se toimi :D pakit katkoo tehokkaasti lby syöttöjä. Kovalla prässillä benatiakin on kokoajan kärjen iholla

Mut toisaalta on pirun kiva, et toi LB+y kuitenkin toimii joskus, ite heittelen sitä toisinaan laitureille. Äsken voitin pelin rankkarilla 1-0, pallonhallinta mulle vissiin yli 65% kun tuli joku achievement siitäkin.

8. divari, hiör ai cam
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei näin! Vai ostitko kalliimmalla ku discard hinta? Siis reilusti niihin sitä hintaa, ainakin 18k. Ite jos oisin puikoissa ni laittaisin kaikkiin muihin joku 24-26k ja sit vaikka yhteen tai pariin semmoiset 18-19k.

Pro tip:

Jos teette IF/NIF-treidausta, niin laittakaa vähän hajalleen niitä hintoja. Eli 18250, 18750, 17500, 19750, 21000 jne. Ne on pieniä ärsykkeitä sille laiskimukselle joka on päättänyt juuri sinun treidaamasi kortin ostaa, ja kun sillä nasahtaa tuo 17k kortti silmään ni sen siitä ostaa. Jos kaikki olis pistetty tasan 18k hinnalla niin se saattaisi painaa vielä kerran sitä R2 nappulaa seuraavalle sivulle. ;)

Ja tosiaan, Large perkele! joku roti tohon profittiin. Se on ihan sama saatko 1k vai 6k profittia, kauppoja tulee saman verran. Ostaja ei tajua katsoa et mikä on se halvin hinta, eihän se silloin maksais siitä 13K, kun huomaa että 11K saa myös. Jos sul on sivu If Verihakkua hintaan 22k, ni se on sun asiakkaalle se hinta joka täytyy maksaa. Mahdollisesti toi toimii ihan yksinäiselläkin kortilla, kun vatussi vaan hakee esim. Bundesbahnilta jotain minkä saa alle 25K, ja ekan törmää mustaan Verhaeghiin. "WAU, tästä Fuhrerkin tykkäisi, otanpa sen"
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaikista paras muutos on imo se et cb:llä kova maasyöttö suoraan hyökkääjille ei onnistu kovin hyvin
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mut toisaalta on pirun kiva, et toi LB+y kuitenkin toimii joskus, ite heittelen sitä toisinaan laitureille. Äsken voitin pelin rankkarilla 1-0, pallonhallinta mulle vissiin yli 65% kun tuli joku achievement siitäkin.

8. divari, hiör ai cam

Oon aika paljon kattonut ihan gameplay videoita, esim japesin pätkiä tuubista, niin kyllähän tuo "LB+Y" toimii vallan mainiosti jos vihu tekee virheen pakilla. Se on yks tehokkaimista open space jutuista jos sitä vaan tajuaa käyttää oikein. Sehän tässä viime versiossa olikin vikana että sitä pystyi ihan liikaa hyödyntämään, koska strikerin pace+pakkien nousut keskialueelle.

Jos kuitenkin sitä spämmää niin kyllähän siinä noutaja tulee auttamatta. Itse osasin tuon puolustaa pois jo viime versiossa kun otti vaan pakin haltuun ja lähti vetämään takapakkia. Pirun innolla kyllä odottelen että mitenkä paljon sitä pelityyliä pitää muuttaa että tässä pärjää. Itsellä kuitenkin on tapana hallita melko montaa pelaajaa kentällä samaisessa puolustustilanteessa, niin voi olla että tässä uudessa versiossa ajaa itsensä enemmän pihalle sillä tyylillä, sen mitä nyt noita juttuja lukenut.

Ja sit vielä tosta IF-treidauksesta, niin itse en siihen ryhdy ennenkuin on mahdollista saada vähintään se vajaa parikyt ukkoo yhtäaikaa listalle. Siihen asti grindaan NIF-treidillä ja satunnaisilla löydöillä. Suunnitelmissa on ostaa 40€ edestä pointseja (4600FP) ja sillä sipuli. Oli tarkoitus nasauttaa se 12k FP:tä mut ei saakeli mitä kuraa jengi on nostanut omilla bingeillään niin en kyllä perhana viitti. Käyn sijoittamassa sen 60€ sit vaikka laatukiljuun ennemmin. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En ole kokeillut mut voi olla tykkikamaa tänä vuonna!

Viikonloppu pilalla. Ei mitenkään kerkiä mun paketti perille tänään. Onneks on yövuorot ni ei tarvi hajoilla niin paljon. Jospa se elämä maanantaina helpottaisi... Huoh
Itellä sama viikonloppu pilalla :( sain sentää 10 eruon lahjakortin giganttiin ku soittelin sinne et mikä on ku ei tuu, se sentää vähän mieltä lämmitti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oon aika paljon kattonut ihan gameplay videoita, esim japesin pätkiä tuubista, niin kyllähän tuo "LB+Y" toimii vallan mainiosti jos vihu tekee virheen pakilla.

Jos kuitenkin sitä spämmää niin kyllähän siinä noutaja tulee auttamatta. Itse osasin tuon puolustaa pois jo viime versiossa kun otti vaan pakin haltuun ja lähti vetämään takapakkia. Pirun innolla kyllä odottelen että mitenkä paljon sitä pelityyliä pitää muuttaa että tässä pärjää. Itsellä kuitenkin on tapana hallita melko montaa pelaajaa kentällä samaisessa puolustustilanteessa, niin voi olla että tässä uudessa versiossa ajaa itsensä enemmän pihalle sillä tyylillä, sen mitä nyt noita juttuja lukenut.

Toi on oikeesti niin makee fiilis kun näät että vihu ottaa vaikka laitapakin haltuun ja lähtee rynnimään sillä, jättäen puol kenttää avoimeks sun laiturille, NAM!

Huomasin ihan vahingossa et mun vanha suosikki Andres D' alessandro on taas pelissä(hävisin perkele sille), joten oli pakko käydä ostamassa se, suolaset 850 coinsia meni taas, auts.

http://www.futhead.com/16/players/14905/andres-dalessandro/

...Ja nyt huomasin et sillä on *****-skillsit, ***** JESSSS. Magnifique tai jotai


brassiliigassa näkyy olevan myös joku Giuliano ja toi edellisen pelin Portton Kelvin joilla on noi *****
 
Ylös Bottom