Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Boxilla ne ei liiku yhtään. Latasin sit vaan kaikki 90 palaa pakkaylijäämiä transferiin.

Alkaa liikkuu viimestään sillo ku häviää pakoista. Mulla kans kaikki paska pyörii tuolla transferilla. Qs arvoiset pelaajat on clubissa sillä nillä vetelen noita offline turnauksia. Noita qs ukkojakin on jo 20k edestä :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kellään kokemuksia Douglas Costasta? Näyttää aika makosalta kortilta toisin kun hinta näyttää olevan 57K...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kellään kokemuksia Douglas Costasta? Näyttää aika makosalta kortilta toisin kun hinta näyttää olevan 57K...

Tuo kieltämättä näyttää makoiselle mut hinta on aivan ylikorkea tällä hetkellä tuon arvoiseksi pelaajaksi. Nuo hinnat kyllä voi pysyä korkeana jonkun aikaa, CW on niin pirun matala tällä hetkellä niin alemman overallin kortitkin pysyy arvossaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kellään kokemuksia Douglas Costasta? Näyttää aika makosalta kortilta toisin kun hinta näyttää olevan 57K...
Eka pakasta saatu kortti, mun mielestä yks parhaita laitureita mitä oon pelannut. 40 peliä ja 45maalia, kertoo mun käytös ihan tarpeeks.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kellään kokemuksia Douglas Costasta? Näyttää aika makosalta kortilta toisin kun hinta näyttää olevan 57K...
Tykkäsin kovasti. Mutta möin yöllä tiimin pois. Ja siitä sai niin hyvät rahat. Melki puolet voittoa.. Ostan varmasti takasin jossain vaiheessa. Liian kallis vielä, Carrillo maksaa 700 Coins. ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No eipä Neymar oikein LM:nä vakuuttanut mikä toisaalta ihan odotettavissa olikin. Täytyy varmaan laittaa kaveri myyntiin ja testata Zlatania ligue 1 squadissa Ben Yedderin tilalla, joka muuten on oiva vaihtoehto halpaa piikkiä kaipaavalle. Ainakin 4411 formilla herra loistanut yksinäisenä kärkenä.

Hyvin kyllä laski tradeilustressiä toi Neymarin löytäminen. Voi vaihteeksi pelailuun keskittyä, kun kolikkoja jo ihan kiitettävästi kasassa. Ei toki cr7 tai messiin vielä riitä, mutta hyvä alku kuitenkin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tehkääs joku mulle max 50k joukkue niin jäis vielä rahaa treidailuunki. Verhaeghit liikkunu mulla ihan mukavasti tosin hinta tais olla vähän liian alhanen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kokeilkaas jätkät tuota 4141 formaa ja kirjotelkaa mielipiteitä vs muut format. Santtu varsinkin varmaan jo koeajanutkin tuon?

Mä oon itseasiassa pelannut vasta pronsseilla ja 433 (2) taktiikalla näin alkuun. Vedin yhden offline draftin läpi 4141 taktiikalla, mutta siinä se ei ainakaan vielä suurta mielenkiintoa herättänyt.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite vetelen tolla 433(5) taktiikalla, se toimii kivasti noitten taitavien laiturien ja vetävän cf:n kanssa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Latasin äsken PS3:lle FIFA 16 demon, kuinkas kauan tätä saa pelailla? Onko rajaa ollenkaan?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon itseasiassa pelannut vasta pronsseilla ja 433 (2) taktiikalla näin alkuun. Vedin yhden offline draftin läpi 4141 taktiikalla, mutta siinä se ei ainakaan vielä suurta mielenkiintoa herättänyt.
Mitä instructioneita käytät tolla 433 (2) taktiikalla?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä instructioneita käytät tolla 433 (2) taktiikalla?

Testailen vielä niin paljon et puolet instructioneista muuttuu pelin tai parin jälkeen. Molempien CM:n kohdalla olen käyttänyt free roamia ja aggressive interceptionia. Siinä on tällä hetkellä ainoat pysyvät ohjeet.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla 433 (2) ollu 2 kautta online seasonissa. Instructionsit:
St: staycentral, target, aggr.inter., cutpasslanes
Lw ja rw: cutinside, freeroam, getinbox, aggr.inter.
Cm: free roam, aggr.inter
Cdm: cutpasslanes, stayback
Lb ja rb: always overlap

Kärsivälliseen pallonhallintaan ja hinkkaamiseen sopii oikein hyvin.
Draxler DiSanto Vieirinha
Xhaka Aranguiz
L.Bender
Ja puolustuslinja insua-nastasic-matip-rafinha. Gk burki


4141 on periaatteessa sama taktiikka ja varmaan toimii samoilla ohjeilla
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tullut fut draftin kautta testailtua jo käytännössä kaikki hieman kalliimmat hyökkääjät ja heistä Aguero ehdottomasti paras, aivan uskomaton! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla 433 (2) ollu 2 kautta online seasonissa. Instructionsit:
St: staycentral, target, aggr.inter., cutpasslanes
Lw ja rw: cutinside, freeroam, getinbox, aggr.inter.
Cm: free roam, aggr.inter
Cdm: cutpasslanes, stayback
Lb ja rb: always overlap

Kärsivälliseen pallonhallintaan ja hinkkaamiseen sopii oikein hyvin.
Draxler DiSanto Vieirinha
Xhaka Aranguiz
L.Bender
Ja puolustuslinja insua-nastasic-matip-rafinha. Gk burki


4141 on periaatteessa sama taktiikka ja varmaan toimii samoilla ohjeilla
Pitääpä kokeilla näitä :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja Lewa jatkaa siitä mihin jäi :D Jo 2 maalia tehtynä...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Drafti pelattu läpi ja voittopakoista parhaat 2 rare kulta pelaajaa Siqueira ja Subotic... Kiitos :(

Sanchez iskenyt hatullisen häkkejä, ensiviikolle korttia?
 
Ylös Bottom