Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kysytääs vielä uudestaan.. millon tulee ne viikottaiset ilmaiset pakat?

Mulle tuli 2 pakkaa ainakin heti kun syötin sen koodin mikä kotelon sisällä oli. Tuli se laina-Messi ja sit isompi ja pienempi kultapakka odottamassa kun menin futtiin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulle tuli 2 pakkaa ainakin heti kun syötin sen koodin mikä kotelon sisällä oli. Tuli se laina-Messi ja sit isompi ja pienempi kultapakka odottamassa kun menin futtiin.
Pystyitkö myymään niitä rojuja mitä nousi pakoista vai oliko ne untradeable niinkuin aikaisemmin on olleet?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pystyitkö myymään niitä rojuja mitä nousi pakoista vai oliko ne untradeable niinkuin aikaisemmin on olleet?
Juu pystyi myymään, pakoista paras Bayernin Javi Martinez minkä myin jollain 9000 pois. Muut raret oli jotain kulutuskortteja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eijuma että kuumottelee tää peli, kuulostaa niin hyvältä! Jos se nyt huomenna tulis.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulle tuli 2 pakkaa ainakin heti kun syötin sen koodin mikä kotelon sisällä oli. Tuli se laina-Messi ja sit isompi ja pienempi kultapakka odottamassa kun menin futtiin.

Noi pakat sain itteki ku syötin koodin. Pakat oli kyllä ihan susia.. mutta saipahan soppareita.

Nyt testaillu uutta formia... ei tuo 4-1-2-1-2 oikein vakuuttanu. Keskikenttä liian avoin. 4-3-1-2 ollu varsin toimiva William Carvalho on kyllä BEAST.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on sellanen 80 matsia alla, kyllä täytyy sanoa että paria uutta juttua on korostettu ihan hulluna, esimerkiksi maalivahdin nyrkkeilypallo, tuntuu että se räimii sen joka kerta eteenpäin vaikka vois kiinnikkin ottaa. Ja toinen on tuo perkeleen sumu. Pelaan allianz areenalla ja tuntuu joka toinen peli olevan sumussa :D muutakin kun mun pelin osalta. Mutta kyllähän tää parempaa peliä on kun 15.

Ps. Äsken tuli vastaan fc iittala, tunnustaako joku :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Iltaa arvon yhteisö! Huomenna se sitten tapahtuu, joutuu tekemään investoinnin ja ostamaan uuden sukupolven tehokonsolin...PS 4 tulee olemaan valintani:)!
Nyt sitten kun ostan tuon Fifa 16 toki myös, niin onko se deluxe-versio hintansa väärti vai pärjääkö sillä peruspelillä? Mielellään kuuntelen mielipiteitä, mutta Xbox ei ole minulle vaihtoehto!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika makosia, mut Lamela?
Lamela 77 shooting 78 passing 84 Dribbling. Ihan pätevä tohon paikkaan kun Willian on fixattu niin tanan korkealle. Ja jos se saa IF keskiviikkona niin myyn sit pois ;) kun ei siellä oikein muita ole. Valencia ois ehkä vähä parempi kun Lamela, mutta on ny ens keskiviikkoon. Sit joutuu ostaa 12k FP IF Lewan toivossa.. Just avasin yhden 5k pakan kun oli jäänyt 100FP ja tuli IF Zouma :) sit on varaa ostaa vaikka Willian.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hitaasti nousua ylös, nyt kasi divarissa menossa ja 2 pistettä pitäis saada nousuun. Alkaa hiljalleen tää peli luonnistumaan

Joo keskiviikkona jos investois noihin pointseihin kans, Lewan ja Benzeman (?) takia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OMG Posti-Pate saattaa tuoda mulle masiinat jo tänään!! HYPE!

Halpoja pelaajia? Mielellään rare kortteja? BSG, kaikki käy!

Mahtaakohan toi futbin toimia kunnolla tänä vuonna ollenkaan? Jaa mutta nythän tuolla alkaa olla myös new gen hintoja! Tosin ovat semmoiset 12-24h myöhässä mutta on tuo nyt tyhjää parempi, saa edes vähän osviittaa että missä mennään!

Daily giftinä erittäin tärkeä 2500 coinsia!

Azpilicueta näyttäisi menevän ~10k hinnalla! Muutama clubin rare pronssi näyttää menevän melkein kilon hinnalla, joten niistäkin saa sit jotain jo heti alkuun.

Juu pystyi myymään, pakoista paras Bayernin Javi Martinez minkä myin jollain 9000 pois. Muut raret oli jotain kulutuskortteja.

Tää on hyvä uutinen, saa edes jotenkin hyötykäyttöön myös semmoiset kortit mitä ei itse käytä jos esim. joku Hunter kortti tulee tjms. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OMG Posti-Pate saattaa tuoda mulle masiinat jo tänään!! HYPE!

Halpoja pelaajia? Mielellään rare kortteja? BSG, kaikki käy!

Mahtaakohan toi futbin toimia kunnolla tänä vuonna ollenkaan? Jaa mutta nythän tuolla alkaa olla myös new gen hintoja! Tosin ovat semmoiset 12-24h myöhässä mutta on tuo nyt tyhjää parempi, saa edes vähän osviittaa että missä mennään!

Daily giftinä erittäin tärkeä 2500 coinsia!

Azpilicueta näyttäisi menevän ~10k hinnalla! Muutama clubin rare pronssi näyttää menevän melkein kilon hinnalla, joten niistäkin saa sit jotain jo heti alkuun.
Eiks sul oo tiimi jo tehtynä veppiapissa
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OMG Posti-Pate saattaa tuoda mulle masiinat jo tänään!! HYPE!
Sama SAATTAA käydä täällä, mutta enpä aio pidättää ns. hengitystäni odotellessa. Kauppaan pitäisi lähteä, mutta ei voi jos sattuu käymään niin että pate soittaa ovikelloa kun peli ei ihan mahdu luukkuun tjsp.

Mutta 90% varma että peli tulee aikaisintaan huomenna.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

2mpkept.jpg
Siinä oma tiimi millä vetelet.


Viikopakoista parhaana K.Navas 450 koinssia jeeeeeeee!

Ps4 puolella ainakin chemistryt ja position kortit kannattaa toistaseks säästää.. shadow kortista saa 1-1,3k. Anchoria 200 kolikkoa...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

2mpkept.jpg
Siinä oma tiimi millä vetelet.


Viikopakoista parhaana K.Navas 450 koinssia jeeeeeeee!

Ps4 puolella ainakin chemistryt ja position kortit kannattaa toistaseks säästää.. shadow kortista saa 1-1,3k. Anchoria 200 kolikkoa...

Tosta Navasista saa köykäsesti tonnin kun vaan pyytää
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tosta Navasista saa köykäsesti tonnin kun vaan pyytää

Olkoon tallessa... lista on jo täydellä teholla pyörimässä :)

Muutenki tällä kertaa on vähän fiksumpi ja säilön kaikkenlaista qs turnaus ukkoa clubissa. Jos tulee hätä niin nopeestihan noi kolikoiks muuttaa..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hehe, kaatu drafipeli finaalissa ja sain vaan 3x pakat. Valitin ea:lle ja sain pari drafikolikkoo.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OMG Posti-Pate saattaa tuoda mulle masiinat jo tänään!! HYPE!
Nope ei ystävämme Pate tuonnut vieläkään mun deluxea. :(

Noh jatkaa sitten marketin pyörittämistä ja demoilua tämänkin päivän... Ihme hyvin on alkanut sujua minullakin kaupanteko (noin. 50-60k kortteissa) esim. 59min snaippausta ja Mattia Perin nettoaa melkein 1k joka myynnistä ellei enemmänkin.
 
Ylös Bottom