Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)
Sniper down!!
Kiitos. T: vikkeläsorminen kakara.
Sniper down!!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiitos. T: vikkeläsorminen kakara.
Emt, ei oikein haluta korkata tuota ku se menettää neitsyytensä sitten. Ja mulla nyt on ihan sama mikä pässinpää siellä kärjessä viilettää.Mittää ku pelaat itse sillä.
Nojoo.Te ja teidän neitsyyden menettämiset.
Noted, mut Lars on mulla tehny jo 3 maalia, kun Sven oli lähinnä vaan... No, jäi Geisin ja Kramerin varjoon. Kai nää on vähän henkimaailman juttuja. Ja toi Naldo oli kauhia klohno viime versiossa. Voishan sen silti testata.Imo toinen bender cdm ja ehdottomasti beast naldo cb:ks
Noted, mut Lars on mulla tehny jo 3 maalia, kun Sven oli lähinnä vaan... No, jäi Geisin ja Kramerin varjoon. Kai nää on vähän henkimaailman juttuja. Ja toi Naldo oli kauhia klohno viime versiossa. Voishan sen silti testata.
Mut jestas sentään! Mun 861k ostamani Reus möi äsken 989k hintaan! Komiat profitit. Nyt vois vaikka tulla niitä promopakkoja!
Ja tulihan niitä promoja!
Kuis nyt noin, eikö toi pitänyt mennä omaan käyttöön?Mut jestas sentään! Mun 861k ostamani Reus möi äsken 989k hintaan! Komiat profitit. Nyt vois vaikka tulla niitä promopakkoja!
Ei herran jestas! Kyllähän näitä pyöritellään ihan siirtolistalla vaan. SIF pelkoa ei tosin ihan heti ole ku loukkas ittesä taas. Kyl mä tota koitan vielä metsästää ja jos halvalla saan ni pistän ehkä ihan käyttöönkin. Pitää kattella vielä.Kuis nyt noin, eikö toi pitänyt mennä omaan käyttöön?
Tosta taitaa tulla aikas makosa IF: http://www.futhead.com/16/players/13960/miguel-layun/
Tohon kakkoseen sen verran että kannattaa muistaa että botit käy välppäämässä noita välillä aika tehokkaasti.No ainahan sitä randomia on tilanteissa puolin toisin niinku irl mutta
1.maalissa mokke hörppää juu, mutta todella surkeaa puolustamista
2.maalissa miksi yrität topparilla ottaa haltuun ja kääntää keskelle pomppupalloa oman boxin sisällä??
Sitten syytetään EA:ta
No ainahan sitä randomia on tilanteissa puolin toisin niinku irl mutta
1.maalissa mokke hörppää juu, mutta todella surkeaa puolustamista
2.maalissa miksi yrität topparilla ottaa haltuun ja kääntää keskelle pomppupalloa oman boxin sisällä??
Sitten syytetään EA:ta