Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

EAn juoni, joudut ostaa pakkoja että saat soppareita :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

EAn juoni, joudut ostaa pakkoja että saat soppareita :)

No joo se voi toki olla! Taisin joskus tehä päätöksen, että en osta enää ainuttakaan pakkaa ku eipä niistä oo kovin hyviä kokemuksia :D
Mutta nyt se taitaa olla pakko jos meinaa vielä pelata..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mites meni? [emoji16]
Ronaldo sai jatkuvasti boksin sisällä pallon ja pommitti kevyesi ylämummoon fitness shoteilla. 6-1 päättyi peli, sain edes onalla toty messillä yhden maalin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onhan tuolla noita kalliimpiakin joukkueita tullu vastaan. Pelkkä Pele ja gullit yhessä tiimissä mitä oli makso varmaan saman 13milliä. Kattelin joskus noita top tyyppien profiilin autotallennevideoita kun niillä oli 200k fifapojoja millä ne pakkoja repi. Kai niillä coinsseja saa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko muilla ollu kirjautumisongelmia Fifa 16 companionin kanssa? Mulla antaa kirjautua, mutta sitten jumittaa. Uusiks oon koittanu asentaa mutta eipä oo mitään hyötyä ollut.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Koko FUTti on ihan paskana tällä hetkellä. Yritin ostaa Lewaa, joku kymmenes bidi meni vasta läpi ja 33k tarjous läpi. Sit kaatui koko peli, uudella käynnistyksellä huomasin, että coinsit hävisi ja targeteissa näkyy winning 1. Hienoa vaan, että targettisivu ei aukea. Eli joko voitin Lewan selvästi alle markkinahinnan tai sit coinsit on vaan hävinnyt matkan varrelle. Olisihan sillä ollut kiva ottaa tänään pari peliä mutta tää solmu tuntuu nyt niin suurelta, että parempi heittää päätä tyynyyn ja tarkistaa aamulla tilanne.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hiljasta pitää.

Kolomen tunnin päästä tulee sit viimenen rykäsy uppikorteista. Neymarit myyntiin nyt ja ostatte sit takasin kuopan pohjalta. Uskon että nykynen kortti ottaa monttua mutta palautuu siitä sit takaisin suurinpiirtein samalle tasolle suht nopeasti. Tulee olemaan mahdollinen jopa 90 overall NIF Neymar nimittäin hinnoissaan.

Itse elättelen toiveita Lahmin RB UP kortista mut mahdollisuudet siihen on varmaan aika vähäiset.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei nouse. TOTY on 97 ja tuleva TOTS kortti 96.
vähän arvelinkin, mutta tavoitteena on edelleen hankkia neymarin toty. :p

Ps. NIF tippui hetkellisesti 207k tiennoille ja teki jo nousu takaisin normi hintaansa. :/
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jahas. Miksi mulla oli 7.5k pakka storessa odottamassa? Vielä ihan myytäväkin sellainen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Griezmanille mustaa ja Real voi keskittyä tsämppiönsliigaan loppu kauden.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

IF Perisiciä ei varmaan kannata myydä vielä...?
Ei kannata, mut tarvii olla tarkkana koska sen rangea nostetaan, koska heti kuhan se nostetaan niin porukka alkaa työntämään markettiin korttejaan.

IMO 60k on liian halpa hinta tuosta kortista ni kyllä siitä ne varmaankin saa jokatapauksessa vaikka olisikin vähän myöhässä.

Rashford kakara pistää Arsea arseen. En olis uskonut.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

viikon tauon jälkeen vähän peliä taas. Ei menny ku hermot. Zlaattani ja pojat ei saa metrin syöttöä omille ja jos saa niin sitten pomppii jalasta :D ja koko joukkue seisoo vastustajan pelaajien takana ilman mitään ajatusta. Sitten jos on nousuja niin jostain syystä syötöt ei lähde ja jos lähtee niin menee ihan mihin sattuu. Ja jos satun saada vetopaikan boksissa niin omat tulee blokkaamaan sen.
Sitten seuraava peli saattaa olla taas semmonen että vaikka pelais silmät kiinni saa väkisellä maaleja. Vihut taklaa, ne kaatuu ite ja pallo pomppii aina takas mun jalkaan. Kaverin kurtuaa ei ota kiinni edes rantapalloa ja jos sattuu torjumaan se pomppaa aina mulle takas. Ja jos ammuin tolppaan niin se pomppas sieltäki mulle jalkaan :D oli elämäni helpon 6-0, ois voinu tehä vaikka 10 mutta aloin hassutella kun ei se eaids tuntunu enää yhtää mukavalta.
edit: rankipotkutkin näköjään kusetusta, vaikka kuinka arvaa oikean nurkan niin ei se veska niitä saa, kellahtaa vaan kylelleen eikä yllä palloon. Ja vastustaja ei käyttänyt edes voimaa.. Sitten kun ite vedät hirveän pommin yläkulmaan niin vastustajan molke teleporttautuu eteen. On tämä kyllä huono peli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom