Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mites porukka muuten hoitaa noi fitnessit? Itse tykkään laittaa noita squad fitnessejä aina kun fitness on noin 85 porukalla tai vähän alle. Ovat kortit vaan aikas perkeleen kalliita tuolla taktiikalla..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mä pelaan päätiimillä kolme peliä ja sitten fitness tiimillä yhden jne.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ostin Hulkin muistaakseni toissailtana, kun halusin sen testata ja sopi hyvin turnausporukkaan. Alin bin laskenut mielestäni n. 40k -> 23k. Muutenkin hinnat pudonneet aika tavalla.

Mulla on yleensä kaksi, toisinaan jopa neljä joukkuetta käytössä, harvoin pelaan kahta peräkkäin samalla joukkueella.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jeah. Pitää sit ostaa Valioliigatiimi toiseksi ja käyttää tätä taktiikkaa.
Juu, tai mulla on litmanen molempien tiimien keskellä, mut on noita +60fitnessejä nii pirusti että lätkin niitä sille aina.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Juu, tai mulla on litmanen molempien tiimien keskellä, mut on noita +60fitnessejä nii pirusti että lätkin niitä sille aina.
Mitäs Litti maksoi?

Tein sittenkin Doits2-tiimin, kun noita Bundesliigan pelaajia löytyy niin pirusti rosterista. Ei tartte ostaa ketään että saan kaksi tiimiä kasaan ja molemmat on vähintäänkin ok.

Kakkostiimi:

Hernandez

Kostic-Boateng-L.Bender-Junuzovic-Mkhitaryan

Kolasinac-Dante-Süle-Olkowski

Weidenfeller
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitäs Litti maksoi?

Tein sittenkin Doits2-tiimin, kun noita Bundesliigan pelaajia löytyy niin pirusti rosterista. Ei tartte ostaa ketään että saan kaksi tiimiä kasaan ja molemmat on vähintäänkin ok.
500k kantturassa se pyörii. Nyt taitaa saada 50k halvemmalla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

500k kantturassa se pyörii. Nyt taitaa saada 50k halvemmalla.
Ooookei. Siellä on vissiin sitten tehty ns. tradettamista. Itselläni tällä hetkellä n. 120k jos möisin joukkueen ja kaikki myytävät pelaajat.

Edit: ja siis yhtikäs mitään voitollista kauppaa en ole vielä tehnyt Fifa16-pelin aikana.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ooookei. Siellä on vissiin sitten tehty ns. tradettamista. Itselläni tällä hetkellä n. 120k jos möisin joukkueen ja kaikki myytävät pelaajat.

Edit: ja siis yhtikäs mitään voitollista kauppaa en ole vielä tehnyt Fifa16-pelin aikana.
Njoo mutta on noita pointsejaki ostettu jonkiverra. Varmaan joku 1,3milj kaikkieen taitaapi olla. Siitä tosin on milli päätiimissä kiinni, 100k muissa ja loput sijoituksissa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Noista hinnoista. Siellä on ollut jossain vaiheessa aamuyötä/aamusti 100k lightning roundit. Eli hinnat vähän montuttaa vielä, mut kyllä ne tässä ensi viikosta lähtee hieman nousuun. Nouseevat sen viikon verran kunhan jengi taas alkaa sit paniikkimyymään Black Fridaytä varten ja hinnat taas tippuu. Eli nyt on hyvä hetki ostella kortteja ja myydä niitä ensi viikolla voitolla. Itse pohdin sijoitanko johonkin NIF korttiin läjäpäin, mutta päädyinkin sit ostamaan IF Mullerin tiimiini. Ei vaan enää kiinnosta kyttäillä niin tarkasti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitenkäs tuo Online-turnauksien pelihaku toimii? Hakeeko tuo peli samantasoisia vastuksia mulle vastaan, mitä mun "HUT-online-taso" on, vai randomilla?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitenkäs tuo Online-turnauksien pelihaku toimii? Hakeeko tuo peli samantasoisia vastuksia mulle vastaan, mitä mun "HUT-online-taso" on, vai randomilla?

Randomilla. Tietenkin se hakee sellaista vastustajaa, joka on turnauksessa samassa vaiheessa menossa. Turnauksissa kyllä taso heittelee laidasta laitaan ja jo vuosien saatossa on tuntunut, että semi finaali on aina se vaikein peli kaikista.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ihan hauskaa toi tiimin kasaaminen, mut sit tuli kyllästyminen ja koko tiimi lihoiksi. Pelasin pari online peliä ja viimisessä vetoja mulla 30 ja vastustajalla 4, joista 2 kaukovetoa ylämummoon. Voitin kyl jatkoajalla, mutta näköjään vastustajan, kun päästää pari kertaa laukoon nii häkki heilahtaa. Olis kai pitäny opetella itekki vetään, mut parempi pelaa änäriä, ku sitä edes jotenki osaa. Oli Barcan kokoonpano pois lukien Messi ja Suarez. :-D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt oli sedällä pakkatuurit kohdallaan.

Ekasta 50k pakasta Tevez ja Begovic, joten tuosta omat takas ja muutama kilo taskuun voittoja.

En sit malttanut olla avaamatta toista, ja siellä jollotti eka Belgian lippu, LM ja kerkesin jo kirota trolli Hazardia mut sieltä paljastuikin Chelskin logo ni riemu oli rajaton! Kyytipoikana oli vielä Maikol Jackson Martinez ja Schneiderlin. Kyllä kelpaa! :cool:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt oli sedällä pakkatuurit kohdallaan.

Ekasta 50k pakasta Tevez ja Begovic, joten tuosta omat takas ja muutama kilo taskuun voittoja.

En sit malttanut olla avaamatta toista, ja siellä jollotti eka Belgian lippu, LM ja kerkesin jo kirota trolli Hazardia mut sieltä paljastuikin Chelskin logo ni riemu oli rajaton! Kyytipoikana oli vielä Maikol Jackson Martinez ja Schneiderlin. Kyllä kelpaa! :cool:
Tänne tuli hieman erilaisia packeja, viimisillä kolikoilla ostin yhen ja kukas muukan kun Vela ja Vidic parhaina!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tulkaas kimppaan mukaan, tälleen aamutuimaan on Bernd Lenon kortti melkoisen halpa. Hilataan ton hinta tonne kymppitonnin korville! :)

Nyt sitä saa alle 8000 hintaan! :o

E: Nousussa, 8400 and counting....

E2: Ja taas laskussa, kaks sivullista jo 8000 hintaan, mut tainnut asettua tuohon. Ainakin itsellä möi tosi nopeasti muutama kortti kun möin 7900 hintaan jotta sain viimeiset hankinnat tehtyä.

Tällä mennään nyt sitten. Robbenin ostin sijoitusmielessä ja pitäähän sitä testata että onko yhtä kova kun viime versiossa. Toi kuitenkin saa ST inform kortin niin uskon että ottaa hieman nousua tuosta tämän hetken hinnasta, saa vähän karsittua tappioita pois mitä on tullut tässä FUT Unitedin lomassa. Uskomatonta montutusta kyllä hintojen osalta... Mut se tiimi on tämmöinen:

O8AIoWE.jpg


Vidal on LCM ja Junu CDM, meni tuossa väärinpäin vaan. Voi olla että testaan kyllä noinkin päin ku mitä tuossa kuvassa, Junuzovicilla on nimittäin aika hyvä laukaus ja jos toi Vidal osoittautuu tuhnuxi niin saa hoitaa sit puolustushommia. :)

E: Tää on aivan loistava tää tiimi! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tulipahan testattua tuota 4-4-1-1 kuvioo kun PeeHoolla se vaikutti niin tehokkaalta.

Eipähän vihollinen päässy pallon kanssa boksin sisälle kun kaks kertaa koko matsin aikana, tuolla kuviolla puolustus toimii tehokkaasti :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Offline-turnaus voitettu. Yllättäen 7.5k pakasta tuli pääasiassa paskaa, mutta tuo joukkuefitness kelpaa varastoon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tulipahan testattua tuota 4-4-1-1 kuvioo kun PeeHoolla se vaikutti niin tehokkaalta.

Eipähän vihollinen päässy pallon kanssa boksin sisälle kun kaks kertaa koko matsin aikana, tuolla kuviolla puolustus toimii tehokkaasti :)
Juu kyllä on tosi kova puolustussuuntaan :) Ite tässä vielä puntaroin, että kun laitan koht kaikki rahat kiinni tiimeihin (black fridayn aikaan ehkä) niin teenkö ne 433(2) systeemiin vai 4411. 433(2) on ollu jo pitkään mun vakio kokoonpano ja hyökkäys päähän parempi, kun laiturit ylempänä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tämmöinen mielipidekysymys maanantai-iltaan...?
Onko kellää samanmoisia kokemuksia miten IF tai NIF-kortit vaikuttaa joukkueen balanssiin? Koska minun mielestä, kun yrittää päivitellä noita peruskortteja parempiin, ni ainakin itsellä on sellainen tunne, ettei se pelaaminen nyt ihan ykkösellä muutu siitä ruusuisemmaksi???
 
Ylös Bottom