Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänä vuonna ajattelin alkuun ottaa tuntumaa offlinen puolella harjaamalla nuo helpot cupit, pelaamalla ehkä muutaman offlinen seasonin läpi ja tietenkin online puolen bronze cup. Sitä lähdetään toteuttaan villillä pronssisella Tippeligaen jengillä johon mahtuu Tero Mäntylä ja Jarkko Hurme. :D Yllättävän mukavasti löytyy 4 tähden miehiä tuolta. :)

Mikäli joku Onen miehistä onnistuu saamaan käsiin Zamer Bytyqin http://www.futhead.com/16/players/8796/zymer-bytyqi/ tai Rafik Zekhninin http://www.futhead.com/16/players/9810/rafik-zekhnini/ niin ilmoitelkaa minulle. Niitä ei nyt hetkeen ole markkinoilla näkynyt.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Alkaa hapottaan. 35k kasassa pelaamalla noita bottipelejä. Alkaa 10h oleen aikalailla täys
a6fd3c1b87156a39a2fd3a683e224edc.jpg


Sellanen se nyt ois. Eiköhän sillä alkuun pääse. 10e ja 10h siihen meni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tulkaas nyt kertomaan mulle tämä FUT:n alkuosuuden ABC/step by step-vinkit menestykseen rahavoitoissa? Haluan tehdä loppuaikana tuosta Accessista vielä niin paljon voittoa kuin voin, joten mitä lyhyesti ottaen nyt alussa kannattaa tehdä kun budjetti on _pieni_ (max 20k tänään)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tulkaas nyt kertomaan mulle tämä FUT:n alkuosuuden ABC/step by step-vinkit menestykseen rahavoitoissa? Haluan tehdä loppuaikana tuosta Accessista vielä niin paljon voittoa kuin voin, joten mitä lyhyesti ottaen nyt alussa kannattaa tehdä kun budjetti on _pieni_ (max 20k tänään)


Ostaa halvalla ja myydä kalliilla :) Mun mielestä mhartilla on allekirjoituksessa tuo treidausopas. Ite napsin noita kultasia squad-fitness kortteja johonkin 500-550 ja myyn ne sitten pois 800-900. Joku 10-20kpl menee tunnissa. Sit kannattaa ettiä nopeita BPL pelaajia. Niistä saa yleensä ainakin sen muutama sataa kolikkoa voittoa.

Ja otetaas kantaa tähän mun eiliseen purkaukseen vielä. Totesin sitten sellaisenkin jutun, että nämä pelaajat tosiaan eroaa toisistaan melkoisesti. Ja se minkä takia pelaajat eivät ota syöttöjä vastaan niin johtuu ainoastaan siitä, että ovat huonoja vielä :D Eli kun pelasin tuota fut-draftia niin syötöt menivät paljon paremmin. Ja niinkuin tuulis sanoikin niin tässä tosiaan joutuu miettimään mihin syöttää, koska pallo ei mene kiskoja pitkin enää. Eli tainnut jäädä itelle tuo Fifa 15 moodi päälle, koska tässä joutuu tosiaan "opettelemaan" uudestaan pelaamisen :)

10divarissa eilen taistelin, mutta ei vielä voittoakaan. Lähinnä yhden maalintappioita on kaikki ollut kun oon yrittänyt lopussa hakea, ehkä jopa liikaa voittomaalia ja vastustaja rankaissut vastaiskuissa. Mutta kärsivällisyys auttaa todella paljon tässä Fifassa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänä vuonna ajattelin alkuun ottaa tuntumaa offlinen puolella harjaamalla nuo helpot cupit, pelaamalla ehkä muutaman offlinen seasonin läpi ja tietenkin online puolen bronze cup. Sitä lähdetään toteuttaan villillä pronssisella Tippeligaen jengillä johon mahtuu Tero Mäntylä ja Jarkko Hurme. :D Yllättävän mukavasti löytyy 4 tähden miehiä tuolta. :)

Mikäli joku Onen miehistä onnistuu saamaan käsiin Zamer Bytyqin http://www.futhead.com/16/players/8796/zymer-bytyqi/ tai Rafik Zekhninin http://www.futhead.com/16/players/9810/rafik-zekhnini/ niin ilmoitelkaa minulle. Niitä ei nyt hetkeen ole markkinoilla näkynyt.

Ostin ne pois kuleksimasta, Pytty oli 200 ja Zekki 600, voinpi laittaa eteenpäin kun sulle sopii
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostaa halvalla ja myydä kalliilla :) Mun mielestä mhartilla on allekirjoituksessa tuo treidausopas. Ite napsin noita kultasia squad-fitness kortteja johonkin 500-550 ja myyn ne sitten pois 800-900. Joku 10-20kplmenee tunnissa. Sit kannattaa ettiä nopeita BPL pelaajia. Niistä saa yleensä ainakin sen muutama sataa kolikkoa voittoa.

Ja otetaas kantaa tähän mun eiliseen purkaukseen vielä. Totesin sitten sellaisenkin jutun, että nämä pelaajat tosiaan eroaa toisistaan melkoisesti. Ja se minkä takia pelaajat eivät ota syöttöjä vastaan niin johtuu ainoastaan siitä, että ovat huonoja vielä :D Eli kun pelasin tuota fut-draftia niin syötöt menivät paljon paremmin. Ja niinkuin tuulis sanoikin niin tässä tosiaan joutuu miettimään mihin syöttää, koska pallo ei mene kiskoja pitkin enää. Eli tainnut jäädä itelle tuo Fifa 15 moodi päälle, koska tässä joutuu tosiaan "opettelemaan" uudestaan pelaamisen :)

10divarissa eilen taistelin, mutta ei vielä voittoakaan. Lähinnä yhden maalintappioita on kaikki ollut kun oon yrittänyt lopussa hakea, ehkä jopa liikaa voittomaalia ja vastustaja rankaissut vastaiskuissa. Mutta kärsivällisyys auttaa todella paljon tässä Fifassa.

Äijät on miljoräänejä pian, mulla ihan alkuvaiheessa treidaus vielä, muutama hikinen kilo tilillä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Äijät on miljoräänejä pian, mulla ihan alkuvaiheessa treidaus vielä, muutama hikinen kilo tilillä

Juu tätä vauhtia kun treidaa niin jo päivää ennen Fifa 17 on miljoonakolikkoa tilillä :D

Itellä taitaa olla nyt 28K tilillä ja joukkueessa kiinni about 10-15K. Pitäis noi pelaajatkin myydä niin niistä tulee voittoa ja rakentaa sitten joku parempi tiimi tohon.. Ei tuo ligue 1 oikein sopinut sittenkään omaan tyyliin.

Mitä noita leaderboardseja kattos niin JDInvasion on joko treidannut hulluna tai saanut jonkun kivan kortin pakasta kun transfer-profit on yli 100K :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostaa halvalla ja myydä kalliilla :) Mun mielestä mhartilla on allekirjoituksessa tuo treidausopas. Ite napsin noita kultasia squad-fitness kortteja johonkin 500-550 ja myyn ne sitten pois 800-900. Joku 10-20kpl menee tunnissa. Sit kannattaa ettiä nopeita BPL pelaajia. Niistä saa yleensä ainakin sen muutama sataa kolikkoa voittoa.
Aikamoisen työn tuntuu että saa tehdä ainakin tähän aikaan. Kannattaako mun siis odottaa iltaan kun Eurooppa (Suomea lukuunottamatta) on töistä kotona ja Amerikka herää jne? Nyt on TODELLA niukasti esim. BPL-pelaajia ja Fitness-kortteja myynnissä...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

HUOMATKAAS että siel ilmaiset draft tokenit sekä singleen että onlineen ( vai onks se yks yhteinen).
Hävisin ekan matsin onlinessa ja sain kaks kultanyyttiä ja hopeisen premium players-säkin... ihan hyvä boonus alkuun
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

HUOMATKAAS että siel ilmaiset draft tokenit sekä singleen että onlineen ( vai onks se yks yhteinen).
Hävisin ekan matsin onlinessa ja sain kaks kultanyyttiä ja hopeisen premium players-säkin... ihan hyvä boonus alkuun
Joko tai. Nuo Tokenit nyt ihan ehdottomasti kannattaa käyttää helppoa bottia vastaan, kun palkinto on aina sama ja vain kolikot peleistä vähenevät. Saa sen megapussin ja premium pussin 4 voitosta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai mega players pack draftin voitosta? Onko untradeable?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun saldo nyt 13k. Jotain sälää vielä myymättä. Ostelin jo nonrarebundesjengin paripäivää sitte mut möin pois profitilla. Veikkaan että ps4 marketissa hype/pace pelaajien hinnat nousee vaan kun ostajat saa kerättyä coinsseja
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi on kyllä AIVAN perseestä, ei ***** oikeesti.

Harjaat beginnerillä single player draftia koko vuoden, PROFIT
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ostaa halvalla ja myydä kalliilla :) Mun mielestä mhartilla on allekirjoituksessa tuo treidausopas. Ite napsin noita kultasia squad-fitness kortteja johonkin 500-550 ja myyn ne sitten pois 800-900. Joku 10-20kpl menee tunnissa.
Ei ollut, tai sitten katsoin väärää mharttia. Miten noita fitness-kortteja kannattaa etsiä? Löytyy hitollinen määrä +60 pelaajafitnessejä häiritsemästä hakua.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun saldo nyt 13k. Jotain sälää vielä myymättä. Ostelin jo nonrarebundesjengin paripäivää sitte mut möin pois profitilla. Veikkaan että ps4 marketissa hype/pace pelaajien hinnat nousee vaan kun ostajat saa kerättyä coinsseja

Toi varmaan hiukan hillitsee, et pacella ei tee enää vhittuakaan

Taitaa muuten olla toinen Doumbia V2. tän pelin kovin uutuus, marketissa ei YHTÄÄN kappaletta TONGO Doumbiaa, hurjan näkönen kortti
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ollut, tai sitten katsoin väärää mharttia. Miten noita fitness-kortteja kannattaa etsiä? Löytyy hitollinen määrä +60 pelaajafitnessejä häiritsemästä hakua.

Rajaa sitä vähän, laita minimihintaa ylöspäin. Silti niitä kyl tulee paljon vastaan, mut kuitenkin vähemmän
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On muuten perseestä kun laittaa position korttia myyntiin, ottaa compare pricen niin sieltä tulee kaikki kulutuskortit. Pläh.
 
Ylös Bottom