Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jahas joo. EA:lla menosa taas vaihteeksi perinteinen puolen vuorokauden mittainen "lyhyt serverihuoltotauko"?

Haluan pelata ton perhanan turnauksen loppuun minkä aloitinkin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Huolto menossa jota näköjään tyypilliseen tapaan jatketaan vähän väliä nyt pitäisi loppua 15:30.

Mullakin odottaa drafti ja offline pakka turnaus loppuun pelaamista.

Ok...kiitos tiedosta!!

Piiiiiitkästä aikaa tännekkin ilmaantua kun peli on nyt edes vähän viihtynyt koneessa.

Tuskaista pelaamista joten annokset on niin pienet ku mahdollista :o Tiiminä ollut tämä jo pitkän enkä jaksa enää buustata sillä treidaaminen loppui Iniestan hankintaan. http://www.futbin.com/16/squad/484306

Mhartin kanssa kyllä ollu aina loistavat väännöt varsinkin kun ollaan höntsäilty vaikka millaisilla ö-luokan tiimeillä. Joku ilta voisikin ottaa muutamat bisset ja pelit;)

Sen verran pitänyt pronssi treidiä yllä puhelimella että saa päivittäisen pakan avata... 3 kuukauden saldo siltä osin kauhea. Marchisio ainoa kortti jolla on jotain arvoa.
Joo ehdottomasti vois taas vähän höntsäillä, mulla onkin vaikka minkälaisia viritelmiä suunitteila tässä. Muutamat suunnitelmat alla :

JrP9En8.jpg

L37N9US.jpg

2qbKIIZ.jpg

XBu6iMY.jpg

Joo. Hienoja on turnaukset. Finaalia ehdin yrittää kolme kertaa, joka kerta turpaan Bayernilta kun mulla ei onnistunut niin yhtään ***** mikään ja Bayernille riitti se yksi saatanan paikka tottakai.

Tournaments every day! Ja sitten näin kuraturnaukset. Perus €A:ta. Eipä tarvitse harkitakaan tätä 3 or fewer-turnausta enää. #tunkki

Joo. Hienoja on turnaukset. Finaalia ehdin yrittää kolme kertaa, joka kerta turpaan Bayernilta kun mulla ei onnistunut niin yhtään ***** mikään ja Bayernille riitti se yksi saatanan paikka tottakai.

Tournaments every day! Ja sitten näin kuraturnaukset. Perus €A:ta. Eipä tarvitse harkitakaan tätä 3 or fewer-turnausta enää. #tunkki
Tää FIFA taitaa olla sulle melkoinen "pahan olon peli". :)

Jestas vaan on hinnat matalalla ja tippuuvat vielä tuosta!

Tää FIFA taitaa olla sulle melkoinen "pahan olon peli". :)

Jestas vaan on hinnat matalalla ja tippuuvat vielä tuosta!
Joo. Mä oon masokisti vaikka edes tajua sitä. Aina vaan kidutan näillä kikkareilla itseäni.

Mitkä kortit on erityisesti osuneet silmiin:)??
Kaikki peruskortit. Alle kolmella sadalla saa parhaan mahdollisen NIF BuLi jengin, tälleen vaikka esimerkkinä. Jos Neuerin jättää pois siis.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aika kiva TOTW tälleen TOTS:ien kynnyksellä. Suurinosa noista tulee olemaan sikahalpoja. Belgialaista laatua kaksinkappalein, Totti supersubiksi, SIF Leno ja sen semmoista.

58d26629c4021ecf444ca3a8bdf51b88.png

Joo ehdottomasti vois taas vähän höntsäillä, mulla onkin vaikka minkälaisia viritelmiä suunitteila tässä. Muutamat suunnitelmat alla :

JrP9En8.jpg

L37N9US.jpg

2qbKIIZ.jpg

XBu6iMY.jpg

Kovia nippuja. Tuo Venäjän liiga ihan kiva tosin ei mulla löydy kun Promes ja pakit paremmista ukoista. Mulla kanssa muutama hyvä uusi tiimi kun saanut pieniä vahvistuksia. Seuraavat pakat avaan kyllä vasta perjantaina.. jos tulis vaikka jotain sinistä.

Pelannu kans noita ja offline draftia professionaalilla. Joka turnauksessa/draftissa yksi vaikea peli. Siis mikään ei onnistu eikä mene sisään, kone heittää aina jonkun roikun maaliin mitä ei pysty millään estämään.

Toisaalta offline ihan hauska tässä versiossa verrattuna onlineen jossa hermo ei kestä kun joka pelissä menee longshotit niin heppoisesti sisään. Nyt kun on itte moiset opetellu niin pelit ratkeaa sillä kumpi tekee enemmän niillä maaleja.

Morjesta Arvon Fifailijat!

Löytyisköhän täältä apua kinkkiseen kysymykseen?

Millasia instructioneita ja custom taktiikoita porukka käyttää vai käyttääkö mitään?

Tuntuu tällä ettei mikään onnistu itellä. Pudonnu parissa viikossa 1div-->4div.

Ja millasella formaatineilla vedätte? Itte pelailen 4-3-2-1/4-3-1-2/4-1-2-1-2 lähinnä.

Vinkkejä otetaan vastaa joko ketjussa tai yv:llä :)

Morjesta Arvon Fifailijat!

Löytyisköhän täältä apua kinkkiseen kysymykseen?

Millasia instructioneita ja custom taktiikoita porukka käyttää vai käyttääkö mitään?

Tuntuu tällä ettei mikään onnistu itellä. Pudonnu parissa viikossa 1div-->4div.

Ja millasella formaatineilla vedätte? Itte pelailen 4-3-2-1/4-3-1-2/4-1-2-1-2 lähinnä.

Vinkkejä otetaan vastaa joko ketjussa tai yv:llä :)

http://fifaforums.easports.com/en/discussion/81072/list-of-guides-lounges-and-key-information

tuolta selaat alaspäin "guides" kohtaan ja valkkaat itelles sopivan formaation. Sieltä löytyy kaikki tarvittava.

ite pelaan joko 433(2) tai 41212(2)

instructioneja en juuri käytä, ja customit seuraavasti:

75
50
O

45
45
45
FF

70
60
45
C

Moneltakos totsit lävähtää pakkoihihin? Siellä olis odottelemassa nippu drafti/turnaus pakkoja päivän tarjontaa.

Pystyyhän nuo, mutta paljoa ei pronssi- ja hopeakortteja (TOTS) todennäköisesti tule markkinoilla olemaan.
Voin kertoa että kaikkia MC kortteja tulee olemaan markkinoilla sivutolkulla.

Ylös Bottom