enlargementti
Well-Known Member
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)
Ratkasin ongelmani
sneikku sai nyt jäädä.
Ratkasin ongelmani

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ratkasin ongelmanisneikku sai nyt jäädä.
![]()
Toi 10h ea access anto aika paljon. Tosi. On mulla match earnings jo 200k ku. Kaikki ne boostit yms on kulunu. Pakkanostoista tullu 200k ja about 300k varmaan treidaamalla. Osan kyllä tungin tilteissä pakkoihinKivan näkönen tiimi. Miten teillä on jo varaa kaiken maailman boatengeihin
Toi 10h ea access anto aika paljon. Tosi. On mulla match earnings jo 200k ku. Kaikki ne boostit yms on kulunu. Pakkanostoista tullu 200k ja about 300k varmaan treidaamalla. Osan kyllä tungin tilteissä pakkoihinja hävisin aika hyvän loven kikkailemalla marketissa kun luulin olevani nokkela mutta en sit ollukkaa
![]()
Itselläkin hidastnut, kun ei ole kauheasti istunut marketssa kyttäämässä pelaajia kuin ennen julkaisua ja Fifan odottelun aikana.
Nyt ois 100k kertynyt tilille ja listalla muhii edelleen IF Kagawa ja Raffaelit. Mikäs olisi hyvä sijoitus kohde?
No tuo dark side nyt on muutenkin mitä on.Mulla jynssäs 8 barkleytä 3päivää 3 kilon hintaan, ei paljon löytyny ottajia. Ainoo mitä nyt edes jotenki on menny on atsu. Eilen tais mennä 5kpl ?
Ostetaan discard IF ja listataan +10k kalliimmalla:
- Vaatitaanko siihen suuria määriä esim. ainakin 5-10 kpl?
Parhaiten myy jos kortista löytyy vähintään 11kpl eli yksi sivu. Minä pyrin aina ottamaan 13 niin jos se laiskiainen eksyy seuraavalle sivulle niin näkee edelleen minun kortit.
- Kaikki samoilla hinnalla vaiko laitetaan osa kalliimmalla ja osa halvemmalla?
Ittellä on pari halvempaa esim If Verhaegh 2kpl bin 19250 9kpl 19750 ja pari pelaamatonta 25500. En säädä liikaa hintojen kanssa sillä uskon että jos kaikki on erihintaisia niin se laiskiainen alkaa miettimään että löytyykö halvempia. Nyt se näkee tasasen hinnottelun ja olettaa että tekee säästön ku ottaa 19250 binillä.
- Toimiiko kaikki discard IF kyseinen menetelmä vai kannattaa kuitenkin katsoa liiga/kansallisuus/statsit?
Ei toimi. Minä pysyn erossa jos statsit tai liiga on huono. Esim. Tällä viikolla hyvä kortti On If Davis southamptonin tasapaksu CM.. tulee olemaan 10k viimeistään ensi tiistaina.
PS. Kyllä minä luen joka päivä tätä palstaa ja nappailla niitä treidaus vinkkejä. x)
Itellä sama mut Hamsikin korvaa Calhanoglu. Kauhee yhteishintalappu noilla vielä. Medunjanin varmaan ihan suosiolla jätän pois. Siitä inhottava kortti että sillä on just kaks suuntaa. Pakoista poistumisen jälkeen se joko lähtee jyrkkään nousuun, tai hitaaseen laskuun. Ei näistä silvereistä ota selvää, ei sit millään. Ja muutenkin, BBVA ei ole koskaan ollut mikään silver kiimailu liiga. Yleensä ne on just MLS, SA & BPL. Alle kolmellakympillä ostan tuon kortin, mut en kyllä yhtään enempää maksa.http://www.futbin.com/16/squad/15915
Tämän viikon ostoslista.. saa nähdä paljollako noi tulee irtoamaan.
Itellä sama mut Hamsikin korvaa Calhanoglu. Kauhee yhteishintalappu noilla vielä. Medunjanin varmaan ihan suosiolla jätän pois. Siitä inhottava kortti että sillä on just kaks suuntaa. Pakoista poistumisen jälkeen se joko lähtee jyrkkään nousuun, tai hitaaseen laskuun. Ei näistä silvereistä ota selvää, ei sit millään. Ja muutenkin, BBVA ei ole koskaan ollut mikään silver kiimailu liiga. Yleensä ne on just MLS, SA & BPL. Alle kolmellakympillä ostan tuon kortin, mut en kyllä yhtään enempää maksa.