Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tässä on muuten ideaa! Ainut vaan että ei ne hinnat ihan heti ekoken tuntien aikaan päättymisestä laske normaaleiksi. :/

Tuskin normaaleiksi, mutta pudonnee varmaan silti tonneilla per pelaaja. Kova säästö sekin on. Jos ei laske tarpeeksi, niin sitten en SBC:tä tee, vaikka mieli tekisi.

Ongelmahan tässä on, että kaikki pelaajat on ostettava Buy Now:lla, ettei joudu lähtemään pois SBC:stä.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jokainen pelkkää pace-troughballia ja dab-tuuletusta samanaikaisesti käyttävä saisi tehdä maailmankaikkeudelle palveluksen ja tappaa itsensä.

Ei mulla muuta.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kokeilu loppui siihen, että EA heitti yhdeksältä pihalle. Jäi Villa saamatta.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Omat tiimit näyttää ihan herkulliselta, katsoen siihen etten montaa peliä viikossa kerkeä pelaamaan.

4-2-3-1
GK: Fährmann
LB: Baba
LCB: Totw Vogt
RCB: Naldo
RB: Bruno Peres
LCDM: Renato Sanches
RCDM: Viiksi Gustavo
LCAM: Danny
CCAM: Totw Fernandes
RCAM: Otw Giuliano
ST: Totw Dzyuba

4-3-2-1
GK: Burki
LCB: Semedo
RCB: Totw Sokratis
LB: Totw Layun
RB: Brosinski
LCM: Totw Carvalho
CCM: Herrera
RCM: Thiago
LF: Deulofeu
ST: SBC Villa
RF: Williams
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Omat tiimit näyttää ihan herkulliselta, katsoen siihen etten montaa peliä viikossa kerkeä pelaamaan.

4-2-3-1
GK: Fährmann
LB: Baba
LCB: Totw Vogt
RCB: Naldo
RB: Bruno Peres
LCDM: Renato Sanches
RCDM: Viiksi Gustavo
LCAM: Danny
CCAM: Totw Fernandes
RCAM: Otw Giuliano
ST: Totw Dzyuba

4-3-2-1
GK: Burki
LCB: Semedo
RCB: Totw Sokratis
LB: Totw Layun
RB: Brosinski
LCM: Totw Carvalho
CCM: Herrera
RCM: Thiago
LF: Deulofeu
ST: SBC Villa
RF: Williams
Kivan näköisiä tiimejä! :)
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toivottavasti EA ei nyt tee sitä mitä luulen ja pimitä Marqueita huomiseen 20.00 asti, kun TOTGS poistuu pakoista.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kerrankin weekend leaguen pakoista jotain mitä sai myytyä. 45 000 palkintorahan lisäksi sieltä tippui David Silva, Martial ja Kante.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toimiiko jollain toi EA Companion appi? Itellä ei tuu sitä varmitus sähköpostia millään konstilla.

Edit. Tuo Fifa 17 Companion siis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toimiiko jollain toi EA Companion appi? Itellä ei tuu sitä varmitus sähköpostia millään konstilla.

Edit. Tuo Fifa 17 Companion siis.

Hyvin toiminut alusta asti. Noiden s-postien kanssa on joillakin ollut ongelmia.. en vaan muista miten ovat ratkenneet.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hyvin toiminut alusta asti. Noiden s-postien kanssa on joillakin ollut ongelmia.. en vaan muista miten ovat ratkenneet.

Joo soitin EA:n tukeen ja sieltä aktivoivat tuon s-postini ja nyt toimii myös minulla. Sen takia latasin apin, että voisin avata Weekend Leaguen palkinnot, mutta mitenkäs ne nyt tolla saa sitten avattua? Kun eikös niiden tänään olisi pitänyt tulla...
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo soitin EA:n tukeen ja sieltä aktivoivat tuon s-postini ja nyt toimii myös minulla. Sen takia latasin apin, että voisin avata Weekend Leaguen palkinnot, mutta mitenkäs ne nyt tolla saa sitten avattua? Kun eikös niiden tänään olisi pitänyt tulla...

Ei taida saada avattua kun konsolilla... minun ainakin piti käydä ne lunastaa siitä itse pelin weekend league valikosta. Kuukausi palkinto (if pronssi) pyöri nimittäin useamman päivän ku en älynny että se pitää erikseen sieltä lunastaa kun en silloin koko weekend liigaa edes koittanu.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Marqueet tulleet sillä välin kun olin pubivisassa. EA yllätti posilla kerrankin.

Vaatimukset ovat juurikin ne, jotka nettiin viime viikolla vuosivat.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Muutamia City/Arsu/Everton-pelaajia, yksi 6k hopeakortti Ranskan liigasta, yksi käyttöön menevä hunter-kortti ja 2x puoliturhaa sinistä korttia (Dzeko ja Sidebe) oli kolmen tilin saalis noista pakoista.

Ei nyt sitä karmeinta kuraa mitä yleensä, mutta kyllähän tuo nyt pääosin taas vaan yksi suuri pettymys oli.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Marqueepakoista sininen lb hollantimies quicksellinä. Mutta jackpot tuli sitten huyndaipelaajilla mitö löyty hirvee läjä transferista. Sininen kimmich ja ben arfa tuli kun tein league sbc:eitä. Ihan semijees päivä. Nyt on serie a ja bundes ostettu niin että jokaisesta tiimistä on vähintään 11 sälliä. Helpottaa vähän tulevaa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hyvään kohtaan tuli kyllä tää ns. tietovuoto kun ei ollut coinseja tilillä jolla ostaa niitä ausseja, kyllä mulla niitä 20 oli, mutta vähän köyhää kun olisi voinut olla se 200.

Mä oon kyllä ikuisesti kirottu tän hiton FUT:n kanssa.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onneksi ei tullut jemmattua kortteja Marquee-myyntejä varten, taitaa kaikilla olla kortit valmiina kun esim. Melbournen pelaajia saa 500-800 goldilla PS4:lla.

Tällä kertaa tuli sentää jotain Marquee-pakoista. Ensin TOTGS Kongolo, joka ei kyllä ole hinnalla pilattu, ja seuraavasta pakasta TOTW Zaha. Zahaa voisi testata kentällä mikä on miehiään..

Aiemmin paras nosto MM-palkinnoista joku Wehlbeck niin varsinkin Zaha kyllä maistuu.
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Omat tiimit näyttää ihan herkulliselta, katsoen siihen etten montaa peliä viikossa kerkeä pelaamaan.

4-2-3-1
GK: Fährmann
LB: Baba
LCB: Totw Vogt
RCB: Naldo
RB: Bruno Peres
LCDM: Renato Sanches
RCDM: Viiksi Gustavo
LCAM: Danny
CCAM: Totw Fernandes
RCAM: Otw Giuliano
ST: Totw Dzyuba

4-3-2-1
GK: Burki
LCB: Semedo
RCB: Totw Sokratis
LB: Totw Layun
RB: Brosinski
LCM: Totw Carvalho
CCM: Herrera
RCM: Thiago
LF: Deulofeu
ST: SBC Villa
RF: Williams

Pelasin muuten sua vastaan olisko ollut eilen tai toissapäivänä. Dzyuba tais tehdä pelin lopulla 1-0 maalin ja sillä tulikin takkiin niukasti. [emoji1]
 
Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pelasin muuten sua vastaan olisko ollut eilen tai toissapäivänä. Dzyuba tais tehdä pelin lopulla 1-0 maalin ja sillä tulikin takkiin niukasti. [emoji1]
Niinpä olikin! En muista kyllä sun jengiä mutta pelin muistan... Pikku syöttökombinaatio ja Dzuyba vapaaksi boksiin. Tiukka peli oli kyllä!
 
Ylös Bottom