Vastaus: FIFA 17 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)
DankePerjantaina tai lauantaina.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
DankePerjantaina tai lauantaina.
Vinkkinä kaikille kaltaisilleni nolifeille: Jos teette noita settejä, tehkää niitä aamulla Suomen aikaa. Nimimerkillä: Ostin tänään Marseillen pelaajia 150 coinsin hintaan. Kun sitten iltapäivällä samat kortit menikin jo tonnin hintaan.
Ihan noita pronssipelaajia ostelin nyt. Mutta kyllä mä ennenkin oon löytänyt esim tuleviin oletettuihin settijoukkueisiin kultapelaajia halvalla nimenomaan aamulla Suomen aikaa. Ehkä nyt tosin enemmän aamupäivällä.Kultapelaajiako? Itse en ole huomannut kovin suurta muutosta hintoihin aamuisin. Kuinka aamusta?![]()
Yksi lisäys vielä paikallisvääntöihin:
30.10. Suwon FC - Suwon Bluedragons (Pelissä: Suwon Kawasaki)
Kultakorttiakin löytyy, mutta eikös nuo mene kohtuu kovaan hintaan Sonin takia?
Edit: Meneehän ne, kuten myös hopeiset kortit. Mutta pelkästään jo sen Son-setin takia noita kannattaa minimi buyinillä ostaa ja tuskin hirveästi menettää jos noita kohtuu hyviä hopeakortteja joukkueista ostaa, jotka eivät ole korealaisia.
Tosi kovia pelaajia tulee vastaan jo vitosdivarissa ja hulluja tiimejä varsinkin. Äskenkin vastustajalla viiden linja Alaba-Hummels-Boateng-Sokratis-Lahm ja Neuer maalissa. Koko pelin park the bus päällä. Eipä kovin helposti meinaa läpi päästä.http://www.futbin.com/17/squad/193906 Tossa tän hetken ykkönen. Toi Renato Sanches on ihan hullu pelaaja 78 overallin ukoksi. Pitäis alkaa FUT Championsiakin hinkkaamaan jossain kohtaa. Ehkä huomenna sitten, kun ei ole mitään erityisiä vaatimuksia jengille. Kerran karsintaturnetta tähän mennessä koittanut ja finaalissa nousi tie pystyyn. Ärsyttävin pelaaja vastustajalla tänä vuonna on ehdottomasti Romelu Lukaku. Niin pirun nopea ja vahva jannu ettei mitään rajaa.