Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei, mutta Icardilla varmaan mahku saada uppi, niin SIF voisi olla fiksu pitää.

Lisäksi. Eikö olisi fiksu ostaa Ulreichin IF:ää? Luulisi että mies upin saa, kun ollut kohtuu ok Bayernin maalilla.

87 Icardi tai if Immobile ainakin hyviä pelissä ja molemmat saa uppia.
 
Miten toi upgrade...esim. vaikka tuo Mertens...jos saa, ni tuleeko siitä uusi päivitetty peruskortti vai uppi tulee suoraan jo olemassa olevaan korttiin?
Änärissä tuli uudet kortit...
 
Oon nyt taas tässä pyöritellyt mielessä eri jengejä mitä voisi kokeilla. Mitä mieltä ihmiset olisivat tälläisestä https://www.futbin.com/18/squad/3375686 ? Jesus, bailly, valencia, bergkamp ja ferdinand löytyy untradablena. Olisiko tuolle prime Del Pierolle samassa hintaluokassa huomattavasti parempaa vaihtoehtoa? Nyt olen aikalaila koko budjettini laittanut tuohon rolleen, onhan se ihan huikea ukko ja tällä hetkellä painanut 10 pelissä 22 maalia, mutta nuo rahat voisi sijoittaa järkevämminkin pitkin kenttää.

Toki jos on ehdottaa parempaa jengiä niin otan vastaan kaikki, 1,8-9milj budjettina.
 
Viimeksi muokattu:
Miten toi upgrade...esim. vaikka tuo Mertens...jos saa, ni tuleeko siitä uusi päivitetty peruskortti vai uppi tulee suoraan jo olemassa olevaan korttiin?
Änärissä tuli uudet kortit...
Tulee uudet kortit, informit päivittyy tarpeen mukaan
 
Päivän WL matsit W4-L2,

Hämmentävän paskoja vastuksia.... johtuu varmaan mun ELOsta tai jostain :D
 
Olen ajatellut rakentaa sellasta hybridiä, missä olis keskikenttä Italian liigasta...Milinkovic ja Kessie nyt ainakin sinne tulis...Hamsik...
Milinkovic on vaan semihankala linkittää,mulla se on nyt noin:
3130gas.png


Immobilen TOTW:it ja Felipe Anderson on kans ihan kelvollista vihreen linkin kamaa sille
 
Tommone squadi + penkki kokeilussa. Vaikuttaa aika hyvälle.

Screenshot_20180127-203119-01.jpeg Screenshot_20180127-203125-01.jpeg

In game vaihto 4-2-3-1

------------ Immobile -----------
Perisic ---- Milinkovic ---- Mkhitaryan
------- Allan -------- Herrera -------
AlexSandro - Benatia - Bonucci - Valencia
---------------- Buffon -----------------
 
Viimeksi muokattu:
Eka wl itsellä tässä fifassa tänä viikonloppuna. 14voittoa 11 häviötä tässä vaiheessa joten suht tyytyväinen voi olla. En kyllä ymmärrä miten noi 40 voi jaksaa pelata, nytkin noi 25 ja aivan silmät seisoo ku plussapallot :D + henkinen koettelemus!
 
Ylös Bottom