Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tekikö joku uusimman SBC:n? 82 ovr Valioliigan jengi käytännössä tarvitaan ja 50k pakka palkintona. En ole ollenkaan varma haluanko tehdä tuota. Kaikki pakat jotka tuosta olen nähnyt auottavan, ovat olleet aivan karmeaa kuraa.
 
Tekikö joku uusimman SBC:n? 82 ovr Valioliigan jengi käytännössä tarvitaan ja 50k pakka palkintona. En ole ollenkaan varma haluanko tehdä tuota. Kaikki pakat jotka tuosta olen nähnyt auottavan, ovat olleet aivan karmeaa kuraa.
Se on siis varmaan extralaiha pakka
 
Tekikö joku uusimman SBC:n? 82 ovr Valioliigan jengi käytännössä tarvitaan ja 50k pakka palkintona. En ole ollenkaan varma haluanko tehdä tuota. Kaikki pakat jotka tuosta olen nähnyt auottavan, ovat olleet aivan karmeaa kuraa.

Kolme kertaa 83 ja muuta kuraa. Toisaalta kokoelmasta löytyi tuohon osasia joita ei pysty myymään. Tuli sieltä Mahrez joka tuon pakan ansiosta meni ihan hyvään hintaan kaupaksi. Lisäksi Forsberg ja Gimenez.
 
Tekikö joku uusimman SBC:n? 82 ovr Valioliigan jengi käytännössä tarvitaan ja 50k pakka palkintona. En ole ollenkaan varma haluanko tehdä tuota. Kaikki pakat jotka tuosta olen nähnyt auottavan, ovat olleet aivan karmeaa kuraa.
Mä tein, tiesin kyllä jo etukäteen että takkiin tulee.
Dzeko ja Son mainittavat pakasta.
 
Onni on täysi Huddersfield rosteri. Myyn kaiken ja jätän tekemättä.

Edit: Ei hitto mihin hintaan menee Iborrat, Clynet ja muut. Pankkipäivä nro 3.
 
Viimeksi muokattu:
Onni on täysi Huddersfield rosteri. Myyn kaiken ja jätän tekemättä.

Edit: Ei hitto mihin hintaan menee Iborrat, Clynet ja muut. Pankkipäivä nro 3.
1.8 miljoonaa jo tilillä. Oon tehnyt kohta miljoonan voittoa tän kampanjan aikana. 100k puuttuu vielä tuosta.
 
Viimeksi muokattu:
Tekikö joku uusimman SBC:n? 82 ovr Valioliigan jengi käytännössä tarvitaan ja 50k pakka palkintona. En ole ollenkaan varma haluanko tehdä tuota. Kaikki pakat jotka tuosta olen nähnyt auottavan, ovat olleet aivan karmeaa kuraa.

No tottakai nämä tehdään :)

Lihava pakka ja Pjanic ja Laporte.. ei huono kun en menettäny mitään.
 
En saanu tota 4-2-3-1 formaa toimiin yhtään, ja mun 3-4-1-2 alko tuottaa kovasti perskipuja.... vaihdoin hyökkäävään 5-2-1-2:seen, ja ilo on palannut tekemiseen :)
FUTMAS Alba ja IF Moses painaa juoksuja ylös jatkuvalla syötöllä tarjoten leveyttä just kun sitä tarvitaan. Ja nyt kun huomasin vaihtaa crossit assistedista semille, saan ne menemään sinne mihin pitää( yleensä Van Bastenin pää)

5. Dirressä 4-1-0 tää kausi kun otin ton käyttöö
 
Tämmöseks tää jengi on nyt muokkautunut. Mahtava jengi.

https://www.futbin.com/18/squad/3850859

Sen oon testien perusteella huomannu et melkein pakko olla CCAM paikalla semmonen pelaaja jolla on ''playmaker'' trait.

Sit tuota Firminoa on pakko hehkuttaa edelleen et siinä on paras ST jolla oon tässä pelissä pelannu. Tekee nimittäin semmosella prosentilla maaleja paikoista ja on kyl välil semmosii akrobatia suorituksia keskityspalloissa et voi morjens. Hunter chemillä räjähtävän nopea ja voimaa on äijässä myös riittävästi.

Toivottavasti saa viel useempi noista iffeistä winter upin ja salahille parempi weak foot ni kyl kelpaa.. :D
 
On kyllä karsea peli netissä jos vastaan tulee pelaaja joka osaa nuo low drivenit ampua. Ihan sama vaikka ampuu maalivahtia päin ni sinne uppoa. Menee animaatiot pikkasen sekasin molarilla..
 
On kyllä karsea peli netissä jos vastaan tulee pelaaja joka osaa nuo low drivenit ampua. Ihan sama vaikka ampuu maalivahtia päin ni sinne uppoa. Menee animaatiot pikkasen sekasin molarilla..
Ite just tämän takia lopetin WL pelaamisen kokonaan ku joka helvetin vastustaja vetää vaa low drive vetoja.
 
Tämmöseks tää jengi on nyt muokkautunut. Mahtava jengi.

https://www.futbin.com/18/squad/3850859

Sen oon testien perusteella huomannu et melkein pakko olla CCAM paikalla semmonen pelaaja jolla on ''playmaker'' trait.

Sit tuota Firminoa on pakko hehkuttaa edelleen et siinä on paras ST jolla oon tässä pelissä pelannu. Tekee nimittäin semmosella prosentilla maaleja paikoista ja on kyl välil semmosii akrobatia suorituksia keskityspalloissa et voi morjens. Hunter chemillä räjähtävän nopea ja voimaa on äijässä myös riittävästi.

Toivottavasti saa viel useempi noista iffeistä winter upin ja salahille parempi weak foot ni kyl kelpaa.. :D
Mitäs toi traitti tekee?
 
Paras viikonloppu Fifan historiassa tähän asti. Once in a lifetime. Näytä liitetiedosto 236

Nice!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

SB elite 3 ja muutama prime Puyol pakka... 75 iffi, Pjanic (eilen tuli kans), Walker, Fährmann ja 2 x sunderland kulta cdm joka aamulla oli extinct. Pyörittelin legenda pakkia ja päädyin tekemään Puyolin.. Tässä kohtaa hinta oli ihan ok kun kaikki muut löytyi klubista paitsi muutama kortti 84 tiimistä ja 87 tiimi. Ikävä puoli tosin oli että jouduin tekemään karsean teon RIP Pirlo ja Giovinco...
 
Ylös Bottom