Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joillekkin ehkä, mutta meikä poika taas ottaa 10-0 turpaan siellä kuitenkin. :confused:
Sama. Miten hitossa siellä on muka järkyttävän huono taso? Toki jos sen oksennuspallon osaa puolustaa pois, niin sitten voi ollakin. Mua ei edes kiiinnosta yrittää puolustaa sitä oksennusta.
 
Sama. Miten hitossa siellä on muka järkyttävän huono taso? Toki jos sen oksennuspallon osaa puolustaa pois, niin sitten voi ollakin. Mua ei edes kiiinnosta yrittää puolustaa sitä oksennusta.
Envoi ymmärtää, miks pelaat peliä joka on pelkkää oksennusta. Omasta mielestä tän fifan gameplay on kautta aikojen parasta.
 
twitterissä kovasti spekuloitu, että valioliiga leaguee sbc olis tulossa huomenna ja palkintona oliski SON, koska jätettiin jälleen kerran viikon joukkueesta ulkopuolelle. Tiedä näistä sit taas..
 
twitterissä kovasti spekuloitu, että valioliiga leaguee sbc olis tulossa huomenna ja palkintona oliski SON, koska jätettiin jälleen kerran viikon joukkueesta ulkopuolelle. Tiedä näistä sit taas..
Spekulaatiot ja huhut numero miljoonaviissataatuhatta. Itse toivon vain että EA ei skippaa Liiga SBC:itä enää päivääkään.
 
Ihan ymmärrettävää et son jäi pois. Onhan se jo kolme kertaa ollu totw. Vaatinee vähintään hattutempun varmaan joku fif kortti. Eipä taida kenelläkään olla vielä pelissä FIF korttia.
 
Nyt ei oikein taas tiedä et mihin sijottais? 87-88 kortteihin? Viime vuonna noi premiumit vaati myös kauheen kasan IFfejä
 
Nyt ei oikein taas tiedä et mihin sijottais? 87-88 kortteihin? Viime vuonna noi premiumit vaati myös kauheen kasan IFfejä
Itse sijoittelen juurikin näihin. Lisäksi ostin pari 89 ja 91 korttia, noi kun tulee sitten joka tapauksessa ICON-SBC:hen, jos ei muuta.

Saa joku listailla 86+ TOTW-kortteja halvimpia, FUTBIN näyttää 84 ovr asti.
 
Litmanen Prime kasilta FUT:ssa. Crespon ja Nestan kanssa. Lainakortti tekoon, kun PTG-hässäkät ohi.
 
Kyllä nyt ukotettiin huolella, ostelin kans 86+ ovr kortteja clubiin... olisi vaan pitänyt pysyä noissa 84ovr korteissa :D
 
Ylös Bottom